Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 21 december 2017, 18:46 uur
"Het is ongeveer de zomer
Ieder seizoen lijkt op elkaar
Het maakt niet zoveel verschil
Je tekent het jaar als een rechte lijn door"
2
geplaatst: 21 december 2017, 18:49 uur
Mooie poëtisch tekst citeer je daar Onweerwolf, van wie is die? 

2
geplaatst: 21 december 2017, 18:51 uur
Ik vind het des te mooier klinken als Onweerwolf die tekst ten gehore brengt! =P
2
geplaatst: 21 december 2017, 18:53 uur
Oorspronkelijk is het van een onbekend zangeresje dat ooit de Grote Prijs won, ik denk verder niet echt dat het wat voor je is!

3
Onweerwolf
geplaatst: 21 december 2017, 18:54 uur
Choconas schreef:
Oorspronkelijk is het van een onbekend zangeresje dat ooit de Grote Prijs won, ik denk verder niet echt dat het wat voor je is!
(quote)
Ja, ze is geloof ik ook al ouder dan 10 jaar dus dat wordt hem niet.
0
ohmusica
geplaatst: 21 december 2017, 19:04 uur
mijn laatste overpijnzing (en dan hou ik erover op) : ikGun ieder zijn eigen bohemien rapsody of hotel california of wat dan ook, maar die daar van radiotwee hebben al het fraais wat ieder zoal heimelijk met zich meedraagt schaamteloos gekaapt voor hun ‘lijst der lijsten’ om het vervolgens als een muzikale fruitmand over ons heen te kieperen zijnde als eerst horen dan pas sterven. We hadden nooit al onze muzikale geheimen aan deze kermisexploitanten moeten afstaan, nog gratis ook. 

0
geplaatst: 21 december 2017, 19:32 uur
chevy93 schreef:
Waarom kijken we nog films met Humphrey Bogart?
Waarom kijken we nog films met Humphrey Bogart?
Ha, ik kijk nu een film met Bogart ?
0
geplaatst: 21 december 2017, 20:53 uur
Al gezien, maar we gaan zo ondertussen een heel klein beetje off topic ?
0
geplaatst: 21 december 2017, 21:03 uur
GrafGantz schreef:
Mij lijkt het een serieuze film met HB een goed alternatief voor dat duo met de brede grijs op tillevizie- en als je wilt lachen geef dan Trading Places nog maar eens 'n slinger

0
geplaatst: 22 december 2017, 00:38 uur
Slechts iets van vijf nummers van mijn selectie zijn in de top 2000 gekomen. En dan ook nog bijna allemaal rond plek 1900. Dit ga ik dus boycotten dit jaar 

0
geplaatst: 22 december 2017, 19:57 uur
1
geplaatst: 22 december 2017, 21:43 uur
GrafGantz schreef:
Jezus wat slecht.
Jezus wat slecht.
Het was een kwestie van tijd voordat mensen grafgrappen tegen je in zouden zetten. Karma's en boemerangs zijn een bitch.
0
geplaatst: 23 december 2017, 11:22 uur
Kennelijk was Bogart zo interessant dat een Frans aspirantje er een hele film aan besteedde om op 'em te lijken.
0
geplaatst: 24 december 2017, 10:35 uur
Onweerwolf schreef:
18 keer Blof maar niet één keer Eefje de Visser. Terwijl Scheef, Afdwaalt en Hartslag zeker top 2000 waardig zijn.
1
geplaatst: 24 december 2017, 12:25 uur
harm1985 schreef:
18 keer Blof maar niet één keer Eefje de Visser. Terwijl Scheef, Afdwaalt en Hartslag zeker top 2000 waardig zijn.
(quote)
Scheef en Ongeveer staan er over een paar jaar in. Haar fanbase blijft groeien en als deze nummers eenmaal op de keuzelijst verschijnen, krijgen ze ook echt voldoende stemmen om de lijst te halen.
0
geplaatst: 24 december 2017, 14:08 uur
AstroStart schreef:
Scheef en Ongeveer staan er over een paar jaar in. Haar fanbase blijft groeien en als deze nummers eenmaal op de keuzelijst verschijnen, krijgen ze ook echt voldoende stemmen om de lijst te halen.
(quote)
Dit. En Eefjes fans zijn ook fanatiek genoeg om haar in de lijst te stemmen. Ze is echt niet veel onbekender meer dan bijvoorbeeld een Spinvis die al met 3 nummers er in staat. Zoals wel vaker maakt wel of niet om de keuzelijst staan het grote verschil.
0
geplaatst: 25 december 2017, 01:36 uur
Top 10 verdwenen nummers die gemist zullen worden (en terug zouden moeten)
1. I Close My Eyes And Count To Ten Dusty Springfield
2. Strange Fruit Billie Holiday
3. The Sun Ain't Gonna Shine Anymore Walker Brothers
4. You've Lost That Loving Feeling Righteous Brothers
5. These Boots Are Made For Walking Nancy Sinatra
6. Telkens Weer Willeke Alberti
7. Green Onions Booker T & The MG's
8. Transmission Joy Division
9. Subterranean Homesick Blues Bob Dylan
10. Ms Jackson Outkast
Dit zijn toch wel de ergste. Maar de lijst sneuvelende nummers is dit jaar stukken beter dan de lijst nieuwe binnenkomers helaas.
Waar langzaam maar zeker het aantal Beatlenummers ook duidelijk terugloopt en ook af en toe nummers van Blof en Coldplay sneuvelen (en andere binnenkomen) blijft Queen opvallend imuun. Alle nummers van Queen die ooit in de lijst stonden staan er nog steeds in en slechts vier zijn weleens eventjes verdwenen en weer teruggekomen. Heaven For Everyone en You Don't Fool Me zijn de enige die gevaarlijk laag staan en van de 26 noteringen staan er maar 4 in de onderste helft, dat is een meer dan vorig jaar.
1. I Close My Eyes And Count To Ten Dusty Springfield
2. Strange Fruit Billie Holiday
3. The Sun Ain't Gonna Shine Anymore Walker Brothers
4. You've Lost That Loving Feeling Righteous Brothers
5. These Boots Are Made For Walking Nancy Sinatra
6. Telkens Weer Willeke Alberti
7. Green Onions Booker T & The MG's
8. Transmission Joy Division
9. Subterranean Homesick Blues Bob Dylan
10. Ms Jackson Outkast
Dit zijn toch wel de ergste. Maar de lijst sneuvelende nummers is dit jaar stukken beter dan de lijst nieuwe binnenkomers helaas.
Waar langzaam maar zeker het aantal Beatlenummers ook duidelijk terugloopt en ook af en toe nummers van Blof en Coldplay sneuvelen (en andere binnenkomen) blijft Queen opvallend imuun. Alle nummers van Queen die ooit in de lijst stonden staan er nog steeds in en slechts vier zijn weleens eventjes verdwenen en weer teruggekomen. Heaven For Everyone en You Don't Fool Me zijn de enige die gevaarlijk laag staan en van de 26 noteringen staan er maar 4 in de onderste helft, dat is een meer dan vorig jaar.
0
geplaatst: 25 december 2017, 09:27 uur
En dan te bedenken dat de tocht die door de uitgangsdeur naar binnenwaait al aan m trekt
0
geplaatst: 25 december 2017, 10:29 uur
starbright boy schreef:
Sterker nog, nummers als Don't Stop Me Now, Love of my Life, Somebody to Love en Innuendo stonden vorig jaar hoger dan ooit. Overigens is bijna ieder Queen-nummer een paar plaatsen gedaald. Nu staan ze nog 'slechts' 5 keer in de top 100 t.o.v. 7 keer vorig jaar.Waar langzaam maar zeker het aantal Beatlenummers ook duidelijk terugloopt en ook af en toe nummers van Blof en Coldplay sneuvelen (en andere binnenkomen) blijft Queen opvallend imuun. Alle nummers van Queen die ooit in de lijst stonden staan er nog steeds in en slechts vier zijn weleens eventjes verdwenen en weer teruggekomen. Heaven For Everyone en You Don't Fool Me zijn de enige die gevaarlijk laag staan en van de 26 noteringen staan er maar 4 in de onderste helft, dat is een meer dan vorig jaar.
0
geplaatst: 25 december 2017, 10:38 uur
Zojuist langs bagger zoals 1D en Maroon 5 gekomen
. Hopen dat die er snel uit mogen vallen.
. Hopen dat die er snel uit mogen vallen.
0
geplaatst: 25 december 2017, 10:48 uur
chevy93 schreef:
Sterker nog, nummers als Don't Stop Me Now, Love of my Life, Somebody to Love en Innuendo stonden vorig jaar hoger dan ooit. Overigens is bijna ieder Queen-nummer een paar plaatsen gedaald. Nu staan ze nog 'slechts' 5 keer in de top 100 t.o.v. 7 keer vorig jaar.
Sterker nog, nummers als Don't Stop Me Now, Love of my Life, Somebody to Love en Innuendo stonden vorig jaar hoger dan ooit. Overigens is bijna ieder Queen-nummer een paar plaatsen gedaald. Nu staan ze nog 'slechts' 5 keer in de top 100 t.o.v. 7 keer vorig jaar.
En dan staan een aantal van hun beste nummers (Spread your wings, Princess of the universe en Now I'm here bijvoorbeeld) er niet eens in

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.