MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
harm1985 schreef:
Ach ja, matige covers die beter gewaardeerd worden dan het origineel is een ziekte van deze tijd.

A propos, dat Kraftwerk er niet in staat stemt mee ook droevig. Geen Autobahn, Das Model of Die Roboter, tssk.

The Model en ook autobahn staan er in hoor

Porcupine Head schreef:
Behind Blue Eyes. Het origineel van The Who nadert langzamerhand de uitgang, maar de versie van Limp Bizkit stijgt met gemak verder. Klinkt erg scheef.

Ja onbegrijpelijk. Maar ja, iets met een nieuwe generatie hè...

vielip schreef:
(quote)

Ja onbegrijpelijk. Maar ja, iets met een nieuwe generatie hè...
En dan maar bedenken dat ik iemand uit die nieuwe generatie ben. Het gros van mijn generatiegenoten gaat denk ik voor platen die echt slecht of beperkt houdbaar zijn. Mocht iemand het vragen, ik ben van 1998

Dan is er dus nog hoop zullen we maar denken!

Misterfool
Porcupine Head Echt een jonkie nog.

Maar fan zijn van Porcupine Tree doet de hoop voor de toekomst gloren.

Tony schreef:
Paradise by the dashboard light zou ik dan een -1 stem meegeven. Grootste kutnummer uit de recente muziekgeschiedenis.

Eens. John Miles - Music op een goede tweede plek.

Er staan véél ergere nummers in dan zowel Paradise als Music. Toegegeven; mijn persoonlijke top 100 zouden ze ook niet halen. Maar ergens tussen nummer 1500 en 2000 mogen ze wel bungelen

Beastie Boys nu?

vielip schreef:
Er staan véél ergere nummers in dan zowel Paradise als Music. Toegegeven; mijn persoonlijke top 100 zouden ze ook niet halen. Maar ergens tussen nummer 1500 en 2000 mogen ze wel bungelen

Nou ik luister toch echt liever naar Claudia de Breij of Marco Borsato dan dat ik voor m'n plezier die twee draken opzet

Gretz schreef:
(quote)

Nou ik luister toch echt liever naar Claudia de Breij of Marco Borsato dan dat ik voor m'n plezier die twee draken opzet
Dat vind ik vrij bizar... Er staat zoveel slechters in dan John Miles en Meat Loaf.

laxus11 schreef:
(quote)

Ja helaas dan weer niet Das Model

Edgar18 schreef:
(quote)
Dat vind ik vrij bizar... Er staat zoveel slechters in dan John Miles en Meat Loaf.

Ja maar Gretz houd niet van 70s muziek

Er staat idd veel slechtere muziek in dan Music en Paradise

Gretz schreef:
(quote)

Als ik een antistem had, zou er juist eentje naar mevrouw de Breij gaan. Pure shit is dat.

laxus11 schreef:
(quote)

Ja maar Gretz houd niet van 70s muziek

Enkel van goede 70s muziek zoals Steve Reich, Kate Bush, Nick Drake, een paar soulklassiekers en nog wat onderschatte zangeressen.

Ik was net even bij mn oma op bezoek en kreeg het nadeel van lijstloos luisteren in my face. Zag dat ik een van mijn favoriete nummers allertijden - Meeting Across The River - heb gemist Wie verwacht dan ook dat zo'n prachtnummer zo laag staat

Porcupine Head schreef:
(quote)
Als ik een antistem had, zou er juist eentje naar mevrouw de Breij gaan. Pure shit is dat.

Liever 100x Paradise dan 1x Claudia

Misterfool schreef:
Nog nooit gehoord van Portugal, the Man.
Dit klinkt naar meer. Dát is nou een hoogtepunt, zo vroeg in de lijst.

Tof nummer, maar het blijft wel bizar hoe groot de invloed van de Amerikaanse Billboard 100 uiteindelijk is op het luistergedrag van de Nederlandse meute. Zo'n Feel It Still was hier op geen enkele radioplaylist belandt als het gewoon een van de vele, interessante indie-releases was geweest. Want dan durven de conservatieve radiomakers het eigenlijk nooit aan, want o wee als een nummer eens zou floppen.

En dan scoort Portugal, the Man dus opeens een grote hit en is dit ook al genoeg voor een notering in de Top 2000, zonder dat ze überhaupt op de keuzelijst stonden. Vergelijkbaar met Foster the People die datzelfde flikte als relatief onbekend indiebandje, al hadden zij nog wel een paar jaar extra nodig.

Mag ik Bløf wegstemmen ?

Ja dat mag! Graag zelfs wat mij betreft

Geen slechte muziek, maar kom op, die 18 plekken in de top-2000 kunnen veel beter ingevuld worden ?

Iedereen in dat café draagt nu een zonnebril bij Baz Luhrman

Ach ja, everybody's free to wear it

Spambericht verwijderd.

laxus11 schreef:
(quote)

Toch! Zocht op Kraftwerk op de website maar kreeg nul op het rekest.

harm1985 schreef:
(quote)

Toch! Zocht op Kraftwerk op de website maar kreeg nul op het rekest.

Autobahn op 858?? The model is al geweest

jordidj1 schreef:
Mag ik Bløf wegstemmen ?

Paskal is hier toch wel een beetje verdrietig om, weet je

En dat gaat hij weer uiten in een nieuw liedje... bedankt heh

Oeps

Maar goed, straks komen de twee beste nummers van 2000 tm 1901 ?

Oh, geen idee hier staat de spotify playlist van die 2000 lijst op shuffle .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:01 uur

geplaatst: vandaag om 13:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.