Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2017, 13:29 uur
harm1985 schreef:
Ach ja, matige covers die beter gewaardeerd worden dan het origineel is een ziekte van deze tijd.
A propos, dat Kraftwerk er niet in staat stemt mee ook droevig. Geen Autobahn, Das Model of Die Roboter, tssk.
Ach ja, matige covers die beter gewaardeerd worden dan het origineel is een ziekte van deze tijd.
A propos, dat Kraftwerk er niet in staat stemt mee ook droevig. Geen Autobahn, Das Model of Die Roboter, tssk.
The Model en ook autobahn staan er in hoor

0
geplaatst: 25 december 2017, 13:40 uur
Porcupine Head schreef:
Behind Blue Eyes. Het origineel van The Who nadert langzamerhand de uitgang, maar de versie van Limp Bizkit stijgt met gemak verder. Klinkt erg scheef.
Behind Blue Eyes. Het origineel van The Who nadert langzamerhand de uitgang, maar de versie van Limp Bizkit stijgt met gemak verder. Klinkt erg scheef.
Ja onbegrijpelijk. Maar ja, iets met een nieuwe generatie hè...

0
geplaatst: 25 december 2017, 13:43 uur
En dan maar bedenken dat ik iemand uit die nieuwe generatie ben. Het gros van mijn generatiegenoten gaat denk ik voor platen die echt slecht of beperkt houdbaar zijn.
Mocht iemand het vragen, ik ben van 1998
Mocht iemand het vragen, ik ben van 1998
0
Misterfool
geplaatst: 25 december 2017, 13:47 uur
Porcupine Head Echt een jonkie nog. Maar fan zijn van Porcupine Tree doet de hoop voor de toekomst gloren.

0
geplaatst: 25 december 2017, 13:53 uur
Tony schreef:
Paradise by the dashboard light zou ik dan een -1 stem meegeven. Grootste kutnummer uit de recente muziekgeschiedenis.
Paradise by the dashboard light zou ik dan een -1 stem meegeven. Grootste kutnummer uit de recente muziekgeschiedenis.
Eens. John Miles - Music op een goede tweede plek.
1
geplaatst: 25 december 2017, 13:56 uur
Er staan véél ergere nummers in dan zowel Paradise als Music. Toegegeven; mijn persoonlijke top 100 zouden ze ook niet halen. Maar ergens tussen nummer 1500 en 2000 mogen ze wel bungelen 

1
geplaatst: 25 december 2017, 13:57 uur
vielip schreef:
Er staan véél ergere nummers in dan zowel Paradise als Music. Toegegeven; mijn persoonlijke top 100 zouden ze ook niet halen. Maar ergens tussen nummer 1500 en 2000 mogen ze wel bungelen
Nou ik luister toch echt liever naar Claudia de Breij of Marco Borsato dan dat ik voor m'n plezier die twee draken opzet

0
geplaatst: 25 december 2017, 13:58 uur
Gretz schreef:
Nou ik luister toch echt liever naar Claudia de Breij of Marco Borsato dan dat ik voor m'n plezier die twee draken opzet
Dat vind ik vrij bizar... Er staat zoveel slechters in dan John Miles en Meat Loaf.(quote)
0
geplaatst: 25 december 2017, 14:03 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Dat vind ik vrij bizar... Er staat zoveel slechters in dan John Miles en Meat Loaf. Ja maar Gretz houd niet van 70s muziek

Er staat idd veel slechtere muziek in dan Music en Paradise
0
geplaatst: 25 december 2017, 14:05 uur
Gretz schreef:
Als ik een antistem had, zou er juist eentje naar mevrouw de Breij gaan. Pure shit is dat.(quote)
0
Enkel van goede 70s muziek zoals Steve Reich, Kate Bush, Nick Drake, een paar soulklassiekers en nog wat onderschatte zangeressen.
0
Ik was net even bij mn oma op bezoek en kreeg het nadeel van lijstloos luisteren in my face. Zag dat ik een van mijn favoriete nummers allertijden - Meeting Across The River - heb gemist
Wie verwacht dan ook dat zo'n prachtnummer zo laag staat
Wie verwacht dan ook dat zo'n prachtnummer zo laag staat
2
geplaatst: 25 december 2017, 14:06 uur
Porcupine Head schreef:
(quote)
Als ik een antistem had, zou er juist eentje naar mevrouw de Breij gaan. Pure shit is dat. Liever 100x Paradise dan 1x Claudia
0
geplaatst: 25 december 2017, 14:06 uur
Misterfool schreef:
Nog nooit gehoord van Portugal, the Man.
Dit klinkt naar meer. Dát is nou een hoogtepunt, zo vroeg in de lijst.
Nog nooit gehoord van Portugal, the Man.
Dit klinkt naar meer. Dát is nou een hoogtepunt, zo vroeg in de lijst.
Tof nummer, maar het blijft wel bizar hoe groot de invloed van de Amerikaanse Billboard 100 uiteindelijk is op het luistergedrag van de Nederlandse meute. Zo'n Feel It Still was hier op geen enkele radioplaylist belandt als het gewoon een van de vele, interessante indie-releases was geweest. Want dan durven de conservatieve radiomakers het eigenlijk nooit aan, want o wee als een nummer eens zou floppen.
En dan scoort Portugal, the Man dus opeens een grote hit en is dit ook al genoeg voor een notering in de Top 2000, zonder dat ze überhaupt op de keuzelijst stonden. Vergelijkbaar met Foster the People die datzelfde flikte als relatief onbekend indiebandje, al hadden zij nog wel een paar jaar extra nodig.
0
geplaatst: 25 december 2017, 14:19 uur
Geen slechte muziek, maar kom op, die 18 plekken in de top-2000 kunnen veel beter ingevuld worden ?
0
geplaatst: 25 december 2017, 14:44 uur
Iedereen in dat café draagt nu een zonnebril bij Baz Luhrman
Ach ja, everybody's free to wear it
Ach ja, everybody's free to wear it
0
geplaatst: 25 december 2017, 15:02 uur
Toch! Zocht op Kraftwerk op de website maar kreeg nul op het rekest.
0
geplaatst: 25 december 2017, 15:08 uur
2
geplaatst: 25 december 2017, 15:13 uur
En dat gaat hij weer uiten in een nieuw liedje... bedankt heh
0
geplaatst: 25 december 2017, 15:33 uur
Oeps
Maar goed, straks komen de twee beste nummers van 2000 tm 1901 ?
Maar goed, straks komen de twee beste nummers van 2000 tm 1901 ?
0
geplaatst: 25 december 2017, 15:49 uur
Oh, geen idee hier staat de spotify playlist van die 2000 lijst op shuffle .
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.