MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Lovesong ❤️

...dus nu Sexmachine van James Brown
Take it to the bridge

Misterfool
Moet nodig eens wat meer van Robert Smith In huis halen.
The Cure is toch echt wel een gave band(tot +- wish in ieder geval).

En nu weer Dire Straits, lekker hoor. Mooie platen komen er vanmiddag voorbij. En Kanye komt ook nog zo_O_

Me happy.

Tijdens de intro meedelen dat er gevraagd is niet door de intro heen te praten

Alweer Bløf

Dirty Dancing

Lord Of The Ages van Magna Carta blijft altijd een hoogtepunt in de top 2000

Ja die hoor je nooit ergens anders

Voor mij nu al dé ontdekking. Nooit van gehoord, heerlijke progfolk! Waarom staat Magna Carta eigenlijk niet in onze MuMeLadder?

AstroStart schreef:
Voor mij nu al dé ontdekking. Nooit van gehoord, heerlijke progfolk! Waarom staat Magna Carta eigenlijk niet in onze MuMeLadder?

Wel eens ooit genomineerd door iemand maar toen niet gehaald

en in hetzelfde uur ook nog Joy Division en OMD heerlijk genieten

Mooi duo

Enola Gay/Atmosphere

laxus11 schreef:
(quote)

Wel eens ooit genomineerd door iemand maar toen niet gehaald

Ontzettend jammer ?

Misterfool
Cerclezot schreef:
Lord Of The Ages van Magna Carta blijft altijd een hoogtepunt in de top 2000

Dan moet je ook eens iets beluisteren van Steeleye Span.
Een album als Below the Salt heeft ook zo'n middeleeuws sfeertje.

Bedankt voor de tip

vigil schreef:
Mooi duo

Enola Gay/Atmosphere

Ja dat was een mooie combi inderdaad!

Mooi dat Tumble and Fall er alweer 3 jaar steady in staat! Iets minder mooi dat Waarom Nou Jij er 1 plek boven staat, dat oogt voor mij toch erg scheef wel. Er waren ongeveer wel wat betere Nederlandse combi's te bedenken. #NeeJoh

https://i.imgur.com/Zy8OsLo_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Een van de top 2000 momenten waar ik al uren naar uitkijk!

Gretz schreef:
(afbeelding)

Een van de top 2000 momenten waar ik al uren naar uitkijk!

Misschien tijd om een serieuze hobby te nemen of een cursus Time Management te volgen.

Mjuman schreef:
(quote)

Misschien tijd om een serieuze hobby te nemen of een cursus Time Management te volgen.

Toevallig gisteren van de Kerstman een boek gekregen dat geheel in het teken staat van het kostbare fenomeen tijd.

Ik zit even vooruit te kijken naar wat ik ga missen als ik zo ga slapen en zie dat t prachtige Famous Blue Raincoat van Cohen maarliefst 900 plekken gedaald is :-O En dan staat er even boven ook nog zoiets als Domino van Clouseau. Nederland is een smaakloos land.

WHAT IS LOVE BABY DON'T HURT ME, DON'T HURT ME, NO MORE

https://media.giphy.com/media/12mgpZe6brh2nu/giphy.gif

Vandaag voor het eerst langs geweest in het Top 2000 Café. We bleken kaartjes voor morgen te hebben ipv voor vandaag maar dat bleek foutief aangegeven. Ipv morgen mochten we vanavond alsnog naar binnen en ipv 00:30-01:00 maar liefst van 00:30-03:00.

Erg gezellige ervaring. De muziek stond weliswaar wat zacht waardoor de échte feestdrang soms wat moeite had om door te komen maar het ging af en toe wel lekker los. Lopen genieten op Rivers of Babylon en Uptown Girl met de gezelligheid van het café.

In Belgische lijsten staat Domino vaak in de top 100.

catdog: leuk dat je het naar je zin hebt gehad; maar van de mensen die ik op cultura zie langskomen krijg ik plaatsvervangende schaamte.

Enfin; eens kijken of we radio 2 in de auto gevonden krijgen, het is een lange rit vanaf Brabant naar Volendam.

catdog schreef:
Erg gezellige ervaring. De muziek stond weliswaar wat zacht waardoor de échte feestdrang soms wat moeite had om door te komen maar het ging af en toe wel lekker los. Lopen genieten op Rivers of Babylon en Uptown Girl met de gezelligheid van het café.
Je hebt toch geen stoel omhoog gehouden, he

En tis weer eens tijd voor iets scheefs: Galway Girl boven The Smiths en Tom Waits.......?

Niks mis met Ed Sheeran, maar Tom Waits en The Smiths zijn wel beter ja

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:29 uur

geplaatst: vandaag om 11:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.