Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
1
Misterfool
geplaatst: 25 december 2017, 15:52 uur
Moet nodig eens wat meer van Robert Smith In huis halen.
The Cure is toch echt wel een gave band(tot +- wish in ieder geval).
The Cure is toch echt wel een gave band(tot +- wish in ieder geval).
0
geplaatst: 25 december 2017, 16:07 uur
En nu weer Dire Straits, lekker hoor. Mooie platen komen er vanmiddag voorbij. En Kanye komt ook nog zo_O_
Me happy.
Me happy.
0
geplaatst: 25 december 2017, 17:22 uur
Tijdens de intro meedelen dat er gevraagd is niet door de intro heen te praten 

1
geplaatst: 25 december 2017, 19:18 uur
Lord Of The Ages van Magna Carta blijft altijd een hoogtepunt in de top 2000
0
geplaatst: 25 december 2017, 19:44 uur
Voor mij nu al dé ontdekking. Nooit van gehoord, heerlijke progfolk! Waarom staat Magna Carta eigenlijk niet in onze MuMeLadder?
0
geplaatst: 25 december 2017, 19:47 uur
AstroStart schreef:
Voor mij nu al dé ontdekking. Nooit van gehoord, heerlijke progfolk! Waarom staat Magna Carta eigenlijk niet in onze MuMeLadder?
Wel eens ooit genomineerd door iemand maar toen niet gehaald
0
geplaatst: 25 december 2017, 19:49 uur
en in hetzelfde uur ook nog Joy Division en OMD heerlijk genieten
0
Misterfool
geplaatst: 25 december 2017, 20:24 uur
Cerclezot schreef:
Dan moet je ook eens iets beluisteren van Steeleye Span.
Een album als Below the Salt heeft ook zo'n middeleeuws sfeertje.
0
geplaatst: 25 december 2017, 20:54 uur
0
geplaatst: 25 december 2017, 23:14 uur
Mooi dat Tumble and Fall er alweer 3 jaar steady in staat! Iets minder mooi dat Waarom Nou Jij er 1 plek boven staat, dat oogt voor mij toch erg scheef wel. Er waren ongeveer wel wat betere Nederlandse combi's te bedenken. #NeeJoh
3
geplaatst: 26 december 2017, 00:20 uur
https://i.imgur.com/Zy8OsLo_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium
Een van de top 2000 momenten waar ik al uren naar uitkijk!
Een van de top 2000 momenten waar ik al uren naar uitkijk!
0
geplaatst: 26 december 2017, 00:24 uur
Misschien tijd om een serieuze hobby te nemen of een cursus Time Management te volgen.

1
geplaatst: 26 december 2017, 00:29 uur
Mjuman schreef:
Misschien tijd om een serieuze hobby te nemen of een cursus Time Management te volgen.
(quote)
Toevallig gisteren van de Kerstman een boek gekregen dat geheel in het teken staat van het kostbare fenomeen tijd.
0
geplaatst: 26 december 2017, 01:02 uur
Ik zit even vooruit te kijken naar wat ik ga missen als ik zo ga slapen en zie dat t prachtige Famous Blue Raincoat van Cohen maarliefst 900 plekken gedaald is :-O En dan staat er even boven ook nog zoiets als Domino van Clouseau. Nederland is een smaakloos land.
0
geplaatst: 26 december 2017, 01:17 uur
WHAT IS LOVE BABY DON'T HURT ME, DON'T HURT ME, NO MORE
https://media.giphy.com/media/12mgpZe6brh2nu/giphy.gif
https://media.giphy.com/media/12mgpZe6brh2nu/giphy.gif
2
geplaatst: 26 december 2017, 03:22 uur
Vandaag voor het eerst langs geweest in het Top 2000 Café. We bleken kaartjes voor morgen te hebben ipv voor vandaag maar dat bleek foutief aangegeven. Ipv morgen mochten we vanavond alsnog naar binnen en ipv 00:30-01:00 maar liefst van 00:30-03:00.
Erg gezellige ervaring. De muziek stond weliswaar wat zacht waardoor de échte feestdrang soms wat moeite had om door te komen maar het ging af en toe wel lekker los. Lopen genieten op Rivers of Babylon en Uptown Girl met de gezelligheid van het café.
Erg gezellige ervaring. De muziek stond weliswaar wat zacht waardoor de échte feestdrang soms wat moeite had om door te komen maar het ging af en toe wel lekker los. Lopen genieten op Rivers of Babylon en Uptown Girl met de gezelligheid van het café.
0
geplaatst: 26 december 2017, 08:12 uur
catdog: leuk dat je het naar je zin hebt gehad; maar van de mensen die ik op cultura zie langskomen krijg ik plaatsvervangende schaamte.
Enfin; eens kijken of we radio 2 in de auto gevonden krijgen, het is een lange rit vanaf Brabant naar Volendam.
Enfin; eens kijken of we radio 2 in de auto gevonden krijgen, het is een lange rit vanaf Brabant naar Volendam.
0
geplaatst: 26 december 2017, 08:47 uur
catdog schreef:
Je hebt toch geen stoel omhoog gehouden, he Erg gezellige ervaring. De muziek stond weliswaar wat zacht waardoor de échte feestdrang soms wat moeite had om door te komen maar het ging af en toe wel lekker los. Lopen genieten op Rivers of Babylon en Uptown Girl met de gezelligheid van het café.

0
geplaatst: 26 december 2017, 08:50 uur
En tis weer eens tijd voor iets scheefs: Galway Girl boven The Smiths en Tom Waits.......?
0
geplaatst: 26 december 2017, 08:51 uur
Niks mis met Ed Sheeran, maar Tom Waits en The Smiths zijn wel beter ja
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.