Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 26 december 2017, 08:53 uur
Ed is anders denk ik wel populairder en daar gaat deze top toch over.
Meeste stemmen gelden.
Meeste stemmen gelden.
0
geplaatst: 26 december 2017, 10:01 uur
Still in love with you van Thin Lizzy en Don't look back van Boston ook 

0
geplaatst: 26 december 2017, 10:32 uur
Sweet Jane in de Rock 'n Roll Animal-versie. Koude rillingen, maar niet van genot. Helemaal aan flarden gespeeld, dat prachtige origineel. Waarom niet de originele VU-versie?
2
geplaatst: 26 december 2017, 10:33 uur
itchy schreef:
Sweet Jane in de Rock 'n Roll Animal-versie. Koude rillingen, maar niet van genot. Helemaal aan flarden gespeeld, dat prachtige origineel. Waarom niet de originele VU-versie?
Ik vind hem beter dan het origineel
0
geplaatst: 26 december 2017, 10:42 uur
itchy schreef:
Van 2009 t/m 2014 stond de versie van VU er óók in, maar die verzamelt dus niet genoeg stemmen.Sweet Jane in de Rock 'n Roll Animal-versie. Koude rillingen, maar niet van genot. Helemaal aan flarden gespeeld, dat prachtige origineel. Waarom niet de originele VU-versie?
0
geplaatst: 26 december 2017, 11:40 uur
0
geplaatst: 26 december 2017, 11:49 uur
Cerclezot schreef:
In Belgische lijsten staat Domino vaak in de top 100.
'In Belgische lijsten staat Domino vaak in de top 100.
Dat valt nog mee. Daar was t tot een paar jaar terug vooral Afscheid van een Vriend maar ook dat is een beetje aan het teruglopen
1
geplaatst: 26 december 2017, 11:57 uur
En je had ook geen oranje shirt aan en stond een uur lang ongemakkelijk voor het raam naar Eveline te gluren?
0
geplaatst: 26 december 2017, 12:27 uur
vielip schreef:
Still in love with you van Thin Lizzy
Still in love with you van Thin Lizzy
Die kende ik niet, aangenaamste verrassing tot nog toe

0
geplaatst: 26 december 2017, 12:34 uur
De live versie is alleen nog veel mooier vind ik persoonlijk!
0
geplaatst: 26 december 2017, 12:35 uur
Ik moet dringend meer Thin Lizzy gaan beluisteren. Ik ken enkel het album Jailbreak...
Nu Gaga, Poker Face is eigenlijk wel leuk
Nu Gaga, Poker Face is eigenlijk wel leuk

0
geplaatst: 26 december 2017, 13:12 uur
Onweerwolf ik vroeg me af of je aan Jewel - Foolish Games net zo'n grote hekel hebt als aan Tori Amos - Winter? Heeft er wel iets van weg.
0
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2017, 14:14 uur
Nee hoor. Jewel kan zingen en piano spelen. Dat scheelt flink.
0
geplaatst: 26 december 2017, 15:26 uur
Scorpion_21 schreef:
En je had ook geen oranje shirt aan en stond een uur lang ongemakkelijk voor het raam naar Eveline te gluren?
(quote)
Hahah, dat heb ik, gelukkig, niet eens meegekregen. Heb mezelf prima vermaakt bij de bar

0
geplaatst: 26 december 2017, 23:27 uur
Tears For Fears ook wel trouwens.
Altijd leuk die achtergrondverhaaltjes.
Alleen die quiz moeten ze mee stoppen.
Ik begrijp dat er wat luchtigheid in gestopt moet worden, maar het haalt de hele flow uit het programma.
Vrij banaal ook.
Altijd leuk die achtergrondverhaaltjes.
Alleen die quiz moeten ze mee stoppen.
Ik begrijp dat er wat luchtigheid in gestopt moet worden, maar het haalt de hele flow uit het programma.
Vrij banaal ook.
0
geplaatst: 27 december 2017, 00:00 uur
Het Surinaamse koor Black Harmony vond ik echter prachtig; wát een stemmen.

0
geplaatst: 27 december 2017, 01:45 uur
Iemand van hier die nog in het café zat bij Freestyler net? Wat een gave plaat blijft dat toch

1
geplaatst: 27 december 2017, 02:34 uur
Ik vraag me af hoeveel coke en whiskey ze die sukkels hebben gevoerd die bij de top2000 visual radio als debielen staan te swingen bij de grootste middelmaat die je muzikaal maar kunt bedenken? Serieus, een quizvraag waardig.
0
geplaatst: 27 december 2017, 08:20 uur
Na de teloorgang van Radio6 Soul & Jazz had Radio2 ze een klein beetje geadopteerd met een apart soul en jazz programma. Daarom had ik stiekem gehoopt dat er ook wat meer van deze genres in de lijst terug te vinden zijn. Helaas zijn het er juist minder geworden 

2
geplaatst: 27 december 2017, 10:48 uur
orbit schreef:
Ik vraag me af hoeveel coke en whiskey ze die sukkels hebben gevoerd die bij de top2000 visual radio als debielen staan te swingen bij de grootste middelmaat die je muzikaal maar kunt bedenken? Serieus, een quizvraag waardig.
Een serieuzere dwarsdoorsnede van onze huidige maatschappij is er helaas niet te vinden vrees ik. Je kunt dezelfde kudde zo in Thialf bij het schaatsen, bij het Nederlands voetbalelftal in elk willekeurig stadion, op de tribune bij tv pulp als The voice, Idols of Carlo & Irene, bij een 'concert' van de toppers of op prinsjesdag langs het parcours in Den Haag zetten.
Kauwgom kauwend klootjesvolk, één en al cliché! Lurkend aan hun cola en een mongool van een deejay....

0
geplaatst: 27 december 2017, 11:04 uur
vielip schreef:
Een serieuzere dwarsdoorsnede van onze huidige maatschappij is er helaas niet te vinden vrees ik.
Een serieuzere dwarsdoorsnede van onze huidige maatschappij is er helaas niet te vinden vrees ik.
Ik ben juist zo bang dat het dat wel is...
Eh, precies wat je zegt (serieuzere...) Blower's Daughter, draai de CD zelden of nooit meer, maar als ik dit weer hoor denk ik, waarom eigenlijk niet, want dit is mooi...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.