MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Ed is anders denk ik wel populairder en daar gaat deze top toch over.
Meeste stemmen gelden.

Onweerwolf
'Domino' is best een leuke single.

Still in love with you van Thin Lizzy en Don't look back van Boston ook

Sweet Jane in de Rock 'n Roll Animal-versie. Koude rillingen, maar niet van genot. Helemaal aan flarden gespeeld, dat prachtige origineel. Waarom niet de originele VU-versie?

itchy schreef:
Sweet Jane in de Rock 'n Roll Animal-versie. Koude rillingen, maar niet van genot. Helemaal aan flarden gespeeld, dat prachtige origineel. Waarom niet de originele VU-versie?

Ik vind hem beter dan het origineel

itchy schreef:
Van 2009 t/m 2014 stond de versie van VU er óók in, maar die verzamelt dus niet genoeg stemmen.

laxus11 schreef:
(quote)

Ik vind hem beter dan het origineel

Jup, me too.

Cerclezot schreef:
In Belgische lijsten staat Domino vaak in de top 100.
'
Dat valt nog mee. Daar was t tot een paar jaar terug vooral Afscheid van een Vriend maar ook dat is een beetje aan het teruglopen

Poeha schreef:
(quote)
Je hebt toch geen stoel omhoog gehouden, he

Hahah, dat liet ik lekker aan anderen over gelukkig.

catdog schreef:
(quote)

Hahah, dat liet ik lekker aan anderen over gelukkig.

En je had ook geen oranje shirt aan en stond een uur lang ongemakkelijk voor het raam naar Eveline te gluren?

vielip schreef:
Still in love with you van Thin Lizzy

Die kende ik niet, aangenaamste verrassing tot nog toe

De live versie is alleen nog veel mooier vind ik persoonlijk!

Ik moet dringend meer Thin Lizzy gaan beluisteren. Ik ken enkel het album Jailbreak...

Nu Gaga, Poker Face is eigenlijk wel leuk

Onweerwolf ik vroeg me af of je aan Jewel - Foolish Games net zo'n grote hekel hebt als aan Tori Amos - Winter? Heeft er wel iets van weg.

Onweerwolf
Nee hoor. Jewel kan zingen en piano spelen. Dat scheelt flink.

Winter staat alleen nog wel een heel stukje hoger

Scorpion_21 schreef:
(quote)

En je had ook geen oranje shirt aan en stond een uur lang ongemakkelijk voor het raam naar Eveline te gluren?

Hahah, dat heb ik, gelukkig, niet eens meegekregen. Heb mezelf prima vermaakt bij de bar

Joren999 schreef:
Winter staat alleen nog wel een heel stukje hoger

En terecht.

Love on the rocks

DC Lewis, met Feike Asma uiteraard!

Een van mijn favoriete Nederlandstalige liedjes.

Mooi item van Stef Bos bij a Gogo

Tears For Fears ook wel trouwens.
Altijd leuk die achtergrondverhaaltjes.
Alleen die quiz moeten ze mee stoppen.
Ik begrijp dat er wat luchtigheid in gestopt moet worden, maar het haalt de hele flow uit het programma.
Vrij banaal ook.

bikkel2 schreef:

Alleen die quiz moeten ze mee stoppen.

Het Surinaamse koor Black Harmony vond ik echter prachtig; wát een stemmen.

Iemand van hier die nog in het café zat bij Freestyler net? Wat een gave plaat blijft dat toch
(afbeelding)

Ik vraag me af hoeveel coke en whiskey ze die sukkels hebben gevoerd die bij de top2000 visual radio als debielen staan te swingen bij de grootste middelmaat die je muzikaal maar kunt bedenken? Serieus, een quizvraag waardig.

Na de teloorgang van Radio6 Soul & Jazz had Radio2 ze een klein beetje geadopteerd met een apart soul en jazz programma. Daarom had ik stiekem gehoopt dat er ook wat meer van deze genres in de lijst terug te vinden zijn. Helaas zijn het er juist minder geworden

orbit schreef:
Ik vraag me af hoeveel coke en whiskey ze die sukkels hebben gevoerd die bij de top2000 visual radio als debielen staan te swingen bij de grootste middelmaat die je muzikaal maar kunt bedenken? Serieus, een quizvraag waardig.

Een serieuzere dwarsdoorsnede van onze huidige maatschappij is er helaas niet te vinden vrees ik. Je kunt dezelfde kudde zo in Thialf bij het schaatsen, bij het Nederlands voetbalelftal in elk willekeurig stadion, op de tribune bij tv pulp als The voice, Idols of Carlo & Irene, bij een 'concert' van de toppers of op prinsjesdag langs het parcours in Den Haag zetten.
Kauwgom kauwend klootjesvolk, één en al cliché! Lurkend aan hun cola en een mongool van een deejay....

vielip schreef:
Een serieuzere dwarsdoorsnede van onze huidige maatschappij is er helaas niet te vinden vrees ik.

Ik ben juist zo bang dat het dat wel is... Eh, precies wat je zegt (serieuzere...)

Blower's Daughter, draai de CD zelden of nooit meer, maar als ik dit weer hoor denk ik, waarom eigenlijk niet, want dit is mooi...

Waar vinden we die dan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:18 uur

geplaatst: vandaag om 05:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.