Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
1
geplaatst: 30 december 2019, 23:24 uur
TEQUILA SUNRISE schreef:
Speelt er pakweg 1 km van mijn huis een Eagles tribute band, lig ik met griep gestrekt op de bank☹️
Speelt er pakweg 1 km van mijn huis een Eagles tribute band, lig ik met griep gestrekt op de bank☹️
Dat is balen. Beterschap!
1
geplaatst: 30 december 2019, 23:25 uur
Daarnet gevloerd tijdens Abel. Wel nog ff haten op Worn Down Piano: wat een verschrikking is dat zeg.
0
geplaatst: 30 december 2019, 23:37 uur
Prima edelkitsch toch
Één keer per jaar kan ik hem wel hebben.
Één keer per jaar kan ik hem wel hebben.
0
geplaatst: 31 december 2019, 00:23 uur
Wat een haat hier toch jegens Nederlandse artiesten. Freek en Suzan hebben toch al twee prima hits op hun naam staan. Brabant van Guus is ook prima te behapstukken.
Tot slot: Alles Geprobeerd van Het Goede Doel staat toch echt veel te laag.
0
geplaatst: 31 december 2019, 00:26 uur
0
geplaatst: 31 december 2019, 00:37 uur
Don Leo gaat steeds het café in, staat beetje in zijn eentje te dansen en wordt schijnbaar genegeerd. Ziet er vrij treurig uit. Vind hem ook niet geweldig, houterig en hakkerig en mist de juiste intonatie.
1
geplaatst: 31 december 2019, 01:14 uur
Prachtig hoe Don Leo het publiek rustig tot stilte maant bij Troy 

1
geplaatst: 31 december 2019, 01:16 uur
All the Leaves Are Brown...heerlijk!
En dan ook nog The Boss. Voetjes van de vloer.
En dan ook nog The Boss. Voetjes van de vloer.
0
geplaatst: 31 december 2019, 03:31 uur
Poeha schreef:
Wat een haat hier toch jegens Nederlandse artiesten. Freek en Suzan hebben toch al twee prima hits op hun naam staan. Brabant van Guus is ook prima te behapstukken.
Ik verdenk je ervan om een zwak voor Freek en Suzan te hebben vanwege hun roots
En misschien ook wel vanwege de naam van die ene
Als het Avond Is is niet per se een dramatisch nummer, maar ik vind het wel bizar dat een jaar lang airplay dit effect veroorzaakt. Radio 2 draait Suzan en Freek grijs terwijl ze in dezelfde tijd ook 4 andere Nederlandse artiesten wat zendtijd kunnen geven.
Van alles wat nog hoger in de Top 2000 staat dan Suzan & Freek vind ik deze namen nog een stuk vreselijker:
Meat Loaf
John Miles
Mark & Clark Band
Marco Borsato
Aerosmith
Guns 'N Roses
Volbeat
Slayer
Normaal
Rowwen Hèze
AC/DC
Claudia de Breij
Racoon
Disturbed
John Miles
Mark & Clark Band
Marco Borsato
Aerosmith
Guns 'N Roses
Volbeat
Slayer
Normaal
Rowwen Hèze
AC/DC
Claudia de Breij
Racoon
Disturbed
Poeha schreef:
Daar ben ik het compleet mee eens. Mag zo de Top 100 in wat mij betreft. Als Klein Orkest en Claudia
het kunnen, waarom Het Goede Doel dan niet?
1
geplaatst: 31 december 2019, 09:37 uur
Eensch wat betreft Alles Geprobeerd. Nu een echte Gretzplaat: Sonne van Rammstein \m/
0
geplaatst: 31 december 2019, 09:41 uur
Ik vind een potje Rammstein zo af en toe heerlijk maar ik vind dit niet zo'n heel bijzonder nummer van ze.
0
geplaatst: 31 december 2019, 09:47 uur
In de film bohémien Rhapsody is de clip van i want to break free geweldig nagespeeld. Destijds waren de Amerikanen minder enthousiast
1
geplaatst: 31 december 2019, 09:48 uur
Gretz schreef:
Als het Avond Is is niet per se een dramatisch nummer, maar ik vind het wel bizar dat een jaar lang airplay dit effect veroorzaakt. Radio 2 draait Suzan en Freek grijs terwijl ze in dezelfde tijd ook 4 andere Nederlandse artiesten wat zendtijd kunnen geven.
(quote)
Eefje de Visser bijvoorbeeld. Dat Hartslag, Afdwaalt, Ongeveer, De Bedoeling, Nee Joh, Scheef, Staan en Jong niet in de (keuze)lijst staan is treurig. Misschien ook maar eens meedoen aan de beste zangers...
0
geplaatst: 31 december 2019, 10:02 uur
Vind het een nummer met een mooie melodie en goede overgangen; ik kan er wel mee leven. Alleen die 'stukjes toekomst' inderdaad.
0
geplaatst: 31 december 2019, 10:02 uur
Dat is het grote manco. Marco Borsato is een beperkte zanger, net als Guus Meeuwis maar met het juiste repertoire zou het nog te pruimen zijn. Bløf idem dito. Maar die pseudo intellectuele teksten zijn gewoon niet te harden joh. Als je zo'n meme voorbij zie komen denk je, nee dit is niet echt. Maar jawel. Het imago van gewoon gebleven sympathieke schoonzoon helpt ook niet echt.
Net op 192TV kwamen Killer Queen en Always on my Mind (Willie Nelson versie) voorbij. Dat is toch wat beter dan die Fucking Ed Sheeran.
En dan op tijd terug voor Don't Look Back in Anger
Net op 192TV kwamen Killer Queen en Always on my Mind (Willie Nelson versie) voorbij. Dat is toch wat beter dan die Fucking Ed Sheeran.
En dan op tijd terug voor Don't Look Back in Anger

1
geplaatst: 31 december 2019, 10:33 uur
Gretz schreef:
Van alles wat nog hoger in de Top 2000 staat dan Suzan & Freek vind ik deze namen nog een stuk vreselijker:
Ik mis Deep Purple in dit rijtje. Bij onze top 2000 gaf je aan liever Claudia te horen dan Het Kind!Van alles wat nog hoger in de Top 2000 staat dan Suzan & Freek vind ik deze namen nog een stuk vreselijker:
(quote)
1
geplaatst: 31 december 2019, 10:40 uur
Ik zeg het maar even plat, ben blij dat teksten me geen hol/geen ruk schelen. Bij muziek gaat het bij mij om beleving en die haal ik uit de melodie niet uit de teksten. Alhoewel ik zeker begrijp dat velen juist hier ook beleving halen uit teksten.
0
geplaatst: 31 december 2019, 10:57 uur
Gretz schreef:
Ha, dat zou me toch een farce zijn. Nee zo narcistisch ben ik niet ingesteld, wees gerust. Ik weet niet eens waar F&S vandaan komen (quote)

Edit: even opgezocht, ah uit Zieuwent en Harreveld, dat is inderdaad niet ver van me vandaan. Maar ze wonen nu in Weesp (geen Achterhoek meer, laat dat duidelijk zijn).
Ik heb wel het idee dat de hier vaak dominant aanwezige PBH-commune c.s. eensgezind naar buiten wil treden om zoveel mogelijk overbekende Nederlandse artiesten, die goed liggen bij het gemiddelde Top2000-publiek, de grond in te boren hier op MuMe, een uitzondering, die genade vindt in hun ogen, daargelaten.
P.S. Worn Down Piano is juist een geweldig nummer.
Paranoid

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.