MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Mumford & Sons.... *proest*

'En dan nu Amy Winehouse'. Nee, Mark Ronson met Amy Winehouse, pannenkoek.

Ja die de Wild is echt niet aan mij besteed. Wát een nare vent joh...sorry

"Wen Doofs Krai", aldus Ruud. Ben benieuwd hoe snel ze 'm dit jaar wegdraaien.

Dat bedoel ik dus...

Godsamme zeg. Leek het even erop dat ze de albumversie van Doves gingen draaien, moeten ze alsnog een reclame erin klappen.

Wrathchild1 schreef:
Nu even kijken ....Guus Meeuwis . Ik word een beetje misselijk en niet van de al aanwezige oliebollen

Ik ben opgegroeid in Brabant (Best). Ik schaam me niet voor mijn afkomst (woon inmiddels in Rijswijk), maar wél voor Guus Meeuwis.

Marty McFly schreef:
Mumford & Sons.... *proest*

De eerste plaat was best te pruimen, top 1 van het jaar op MuMe zelfs, maar daarna ten prooi gevallen aan hetzelfde euvel als Coldplay en Keane; van een onderscheidend origineel geluid naar middelmatige generieke bagger.

Zoals vrijwel altijd werd de titel van No Woman No Cry weer eens verkeerd opgevat.

harm1985 schreef:
Ik ben opgegroeid in Brabant (Best).

Net als Rob "Snollebolleke" Kemps, zo kwam ik laatst achter! Feesttenten in Best worden vast vaak gemold.

HET EINDE!!!! ALLES KAPOT VERDOMME

En helemaal gedraaid ook! Zo'n nummer doet het nou uitstekend in een cafe. Prachtplaat.

Dirruk schreef:
En helemaal gedraaid ook! Zo'n nummer doet het nou uitstekend in een cafe. Prachtplaat.

Sex On Fire een plaatsje hoger though, dat bestaat echt niet

Goede reminder dat ik helemaal niets met de Arctic Monkeys kan.

Silent Lucidity

Hier word je stil van. Prachtig

KEANE

Edit: zooow, die kwam ff binnen zeg.

Edit 2: al die boerenplaten though, kapotlachen

Johnny Marr schreef:
KEANE

Edit: zooow, die kwam ff binnen zeg.

Woooooow ja dit BLOKJE O+ met de monumentale evergreens van ABBA en Keane. Je kunt me echt oprapen nu, geen grap

Somewhere Only We Know en The Day Before You Came zijn precies twee songs die door je ziel snijden
(afbeelding)

Ff doorbijten bij top 2000 a go go nu. Brabant vergelijken met Bach.

Wow, eerst Op Fietse van Skik dan ABBA met hun meest gelaagde nummer en dan Kate Bush, David Bowie en Hold The Line ( TOTO ) er nog achteraan als toetje. Graceland ook zeker niet verkeerd!

Nu komt een minder blokje.......dus ik schakel over een uur weer in.

Nee dat kan een heel stuk minder. Zoals de afgelopen dagen wel vaker is bewezen

Sinead.....echt zo`n nummer wat ik eerst intens haatte ( want zeiknummer ) maar nu vind ik het prachtig!

Jammer dat Doornroosje over 2 weken al uitverkocht is, had haar graag zien optreden!

En dan nu het magnum opus van Fleetwood Mac: SARA

Ik stap zo weer achter het stuur, dus ik laat nu alvast even weten dat My Immortal van Evanescence een speciaal plaatsje heeft in m’n hart ♡ ♡

En ook nog even benadrukken intens kut en overgewaardeerd Freek und Suzan zijn

Live heb ik zeer weinig meer mee. Onderweg is straks wel een echte klassieker. Jammer dat het de enige hit van Abel is gebleven. Sympathieke band die ik de wereld gunde en nog veel meer moois heeft gemaakt op hun eerste twee albums

Politiek getinte berichten verwijderd

Als Het Avond Is gedraaid tijdens de avond, vloer me op ofzo. Avondplaatje

Ik dacht dat Suzan & Freek niks aan was maar Als het avond is klinkt toch best wel lekker.

Tot nog toe vakkundig gemeden, maar inderdaad best een mooi liedje.

cosmic kid (moderator)
Gretz schreef:
Ik stap zo weer achter het stuur, dus ik laat nu alvast even weten dat My Immortal van Evanescence een speciaal plaatsje heeft in m’n hart ♡ ♡

En ook nog even benadrukken intens kut en overgewaardeerd Freek und Suzan zijn

Live heb ik zeer weinig meer mee. Onderweg is straks wel een echte klassieker. Jammer dat het de enige hit van Abel is gebleven. Sympathieke band die ik de wereld gunde en nog veel meer moois heeft gemaakt op hun eerste twee albums

Het bijzondere aan onderweg heb ik er nooit aan af gehoord. Net zo'n zeiknummer als die van Freek & Suzan

Typisch Top 2000 nummer, Worn Down Piano. Ken de band niet, maar het lijkt erop dat het gewoon een toevalstreffer was hier in Nederland. Leuk dat het nog steeds vrij hoog staat.

Speelt er pakweg 1 km van mijn huis een Eagles tribute band, lig ik met griep gestrekt op de bank☹️

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:59 uur

geplaatst: vandaag om 09:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.