Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
2
geplaatst: 30 december 2019, 16:23 uur
'En dan nu Amy Winehouse'. Nee, Mark Ronson met Amy Winehouse, pannenkoek.
0
geplaatst: 30 december 2019, 16:27 uur
Ja die de Wild is echt niet aan mij besteed. Wát een nare vent joh...sorry 

0
geplaatst: 30 december 2019, 16:55 uur
"Wen Doofs Krai", aldus Ruud. Ben benieuwd hoe snel ze 'm dit jaar wegdraaien.
0
geplaatst: 30 december 2019, 16:58 uur
Godsamme zeg. Leek het even erop dat ze de albumversie van Doves gingen draaien, moeten ze alsnog een reclame erin klappen.
2
geplaatst: 30 december 2019, 17:40 uur
Wrathchild1 schreef:
Nu even kijken ....Guus Meeuwis
. Ik word een beetje misselijk en niet van de al aanwezige oliebollen
Nu even kijken ....Guus Meeuwis
. Ik word een beetje misselijk en niet van de al aanwezige oliebollen
Ik ben opgegroeid in Brabant (Best). Ik schaam me niet voor mijn afkomst (woon inmiddels in Rijswijk), maar wél voor Guus Meeuwis.
0
geplaatst: 30 december 2019, 17:44 uur
Marty McFly schreef:
Mumford & Sons.... *proest*
Mumford & Sons.... *proest*
De eerste plaat was best te pruimen, top 1 van het jaar op MuMe zelfs, maar daarna ten prooi gevallen aan hetzelfde euvel als Coldplay en Keane; van een onderscheidend origineel geluid naar middelmatige generieke bagger.
0
geplaatst: 30 december 2019, 17:52 uur
Zoals vrijwel altijd werd de titel van No Woman No Cry weer eens verkeerd opgevat.
0
geplaatst: 30 december 2019, 18:25 uur
harm1985 schreef:
Ik ben opgegroeid in Brabant (Best).
Ik ben opgegroeid in Brabant (Best).
Net als Rob "Snollebolleke" Kemps, zo kwam ik laatst achter! Feesttenten in Best worden vast vaak gemold.
1
geplaatst: 30 december 2019, 18:51 uur
En helemaal gedraaid ook! Zo'n nummer doet het nou uitstekend in een cafe. Prachtplaat.
0
geplaatst: 30 december 2019, 18:53 uur
Dirruk schreef:
En helemaal gedraaid ook! Zo'n nummer doet het nou uitstekend in een cafe. Prachtplaat.
Sex On Fire een plaatsje hoger though, dat bestaat echt niet

1
geplaatst: 30 december 2019, 19:12 uur
Goede reminder dat ik helemaal niets met de Arctic Monkeys kan.
1
geplaatst: 30 december 2019, 19:30 uur
KEANE

Edit: zooow, die kwam ff binnen zeg.
Edit 2: al die boerenplaten though, kapotlachen

Edit: zooow, die kwam ff binnen zeg.
Edit 2: al die boerenplaten though, kapotlachen

2
geplaatst: 30 december 2019, 19:40 uur
Woooooow ja
dit BLOKJE O+ met de monumentale evergreens van ABBA en Keane. Je kunt me echt oprapen nu, geen grap 
Somewhere Only We Know en The Day Before You Came zijn precies twee songs die door je ziel snijden

2
geplaatst: 30 december 2019, 19:44 uur
Ff doorbijten bij top 2000 a go go nu. Brabant vergelijken met Bach.
3
geplaatst: 30 december 2019, 20:04 uur
Wow, eerst Op Fietse van Skik dan ABBA met hun meest gelaagde nummer en dan Kate Bush, David Bowie en Hold The Line ( TOTO ) er nog achteraan als toetje. Graceland ook zeker niet verkeerd! 
Nu komt een minder blokje.......dus ik schakel over een uur weer in.

Nu komt een minder blokje.......dus ik schakel over een uur weer in.
0
geplaatst: 30 december 2019, 20:05 uur
Nee dat kan een heel stuk minder. Zoals de afgelopen dagen wel vaker is bewezen 

0
geplaatst: 30 december 2019, 22:10 uur
Sinead.....echt zo`n nummer wat ik eerst intens haatte ( want zeiknummer ) maar nu vind ik het prachtig!
Jammer dat Doornroosje over 2 weken al uitverkocht is, had haar graag zien optreden!
En dan nu het magnum opus van Fleetwood Mac: SARA
Jammer dat Doornroosje over 2 weken al uitverkocht is, had haar graag zien optreden!
En dan nu het magnum opus van Fleetwood Mac: SARA

0
geplaatst: 30 december 2019, 22:52 uur
Ik stap zo weer achter het stuur, dus ik laat nu alvast even weten dat My Immortal van Evanescence een speciaal plaatsje heeft in m’n hart ♡ ♡ 
En ook nog even benadrukken intens kut en overgewaardeerd Freek und Suzan zijn

Live heb ik zeer weinig meer mee. Onderweg is straks wel een echte klassieker. Jammer dat het de enige hit van Abel is gebleven. Sympathieke band die ik de wereld gunde en nog veel meer moois heeft gemaakt op hun eerste twee albums

Live heb ik zeer weinig meer mee. Onderweg is straks wel een echte klassieker. Jammer dat het de enige hit van Abel is gebleven. Sympathieke band die ik de wereld gunde en nog veel meer moois heeft gemaakt op hun eerste twee albums

0
geplaatst: 30 december 2019, 23:00 uur
Als Het Avond Is gedraaid tijdens de avond, vloer me op ofzo. Avondplaatje 

0
geplaatst: 30 december 2019, 23:03 uur
Ik dacht dat Suzan & Freek niks aan was maar Als het avond is klinkt toch best wel lekker.
0
geplaatst: 30 december 2019, 23:15 uur
Tot nog toe vakkundig gemeden, maar inderdaad best een mooi liedje.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 30 december 2019, 23:18 uur
Gretz schreef:
Ik stap zo weer achter het stuur, dus ik laat nu alvast even weten dat My Immortal van Evanescence een speciaal plaatsje heeft in m’n hart ♡ ♡

Het bijzondere aan onderweg heb ik er nooit aan af gehoord. Net zo'n zeiknummer als die van Freek & Suzan
0
geplaatst: 30 december 2019, 23:22 uur
Typisch Top 2000 nummer, Worn Down Piano. Ken de band niet, maar het lijkt erop dat het gewoon een toevalstreffer was hier in Nederland. Leuk dat het nog steeds vrij hoog staat.
0
geplaatst: 30 december 2019, 23:24 uur
Speelt er pakweg 1 km van mijn huis een Eagles tribute band, lig ik met griep gestrekt op de bank☹️
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.