Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
1
geplaatst: 25 december 2020, 18:03 uur
1
geplaatst: 25 december 2020, 18:14 uur
1
geplaatst: 25 december 2020, 18:38 uur
Nu dromen zijn bedrog.. dat klinkt bij herbeluistering wel heel erg gedateerd zeg
2
geplaatst: 25 december 2020, 19:01 uur
Er is speciaal een privéroom voor Superboeren, kun je daar mooi in je eentje zitten 

0
Onweerwolf
geplaatst: 25 december 2020, 19:04 uur
Chat geprobeerd maar op de telefoon niet te doen.
3
Zack
geplaatst: 25 december 2020, 19:14 uur
luigifort schreef:
Er is speciaal een privéroom voor Superboeren, kun je daar mooi in je eentje zitten
De boer ....(dat) is de kerel Er is speciaal een privéroom voor Superboeren, kun je daar mooi in je eentje zitten

1
geplaatst: 25 december 2020, 19:26 uur
8
Onweerwolf
geplaatst: 25 december 2020, 19:40 uur
Ik zag trouwens op die videobeelden bij de Top 2000 af en toe flink grote groepen die samen kerst vieren. Dat er mensen zijn die geen fuck geven om anderen en dus de regels aan hun laars lappen snap ik maar dat de NPO dat doodleuk gaat uitzenden vind ik wel bizar.
Ik kreeg laatst ook al reclame van de NS voor wandelingen terwijl niet-noodzakelijk reizen al weer maanden lang niet is toegestaan.
Soms vraag je je echt af of andere mensen wel op dezelfde planeet leven.
Ik kreeg laatst ook al reclame van de NS voor wandelingen terwijl niet-noodzakelijk reizen al weer maanden lang niet is toegestaan.
1
geplaatst: 25 december 2020, 19:46 uur
Zitten we ineens in de MuMe-ladder finale?
#Smiths#HowSoonIsNow#I_am_human_and_I_need_to_be_loved
#Smiths#HowSoonIsNow#I_am_human_and_I_need_to_be_loved
3
geplaatst: 25 december 2020, 19:51 uur
Onweerwolf schreef:
Ik zag trouwens op die videobeelden bij de Top 2000 af en toe flink grote groepen die samen kerst vieren. Dat er mensen zijn die geen fuck geven om anderen en dus de regels aan hun laars lappen snap ik maar dat de NPO dat doodleuk gaat uitzenden vind ik wel bizar.
Ongekend

Gelukkig hebben we de kerken nog

https://www.telegraaf.nl/nieuws/12346646/met-honderden-naar-de-kerk-geen-zorgen-god-beschermt-ons
Komt mooi uit, die hebben dan geen beademingsapparatuur nodig...
0
geplaatst: 25 december 2020, 20:12 uur
Op 192TV is nu de top 192 van alle tijden bezig. Heeft verdacht veel weg van de eerste top 2000, alles van voor 1980. Maar Tenminste wel al the Byrds en the Turtles gehoord.
1
geplaatst: 25 december 2020, 20:36 uur
Bijna
https://i.vgy.me/Pv3IID.jpg
(nog steeds onvoorstelbaar dat Lorde nooit meer dan 1 notering heeft gehad en deze op weg is naar de uitgang
)
https://i.vgy.me/Pv3IID.jpg
(nog steeds onvoorstelbaar dat Lorde nooit meer dan 1 notering heeft gehad en deze op weg is naar de uitgang
)
0
geplaatst: 25 december 2020, 23:07 uur
Hot for teacher in de top 2000. Dat ik dat nog mag mee maken! 

0
geplaatst: 25 december 2020, 23:48 uur
Ik dacht dat ze eerder begonnen zodat ze albumversies konden afspelen? Nu alweer verkorte versies van As en Move on Up... man man man.
1
geplaatst: 25 december 2020, 23:54 uur
catdog schreef:
Ik dacht dat ze eerder begonnen zodat ze albumversies konden afspelen? Nu alweer verkorte versies van As en Move on Up... man man man.
Nee, ze lijken vooral eerder begonnen te zijn om langere reclameblokken te kunnen uitzenden
0
geplaatst: 25 december 2020, 23:56 uur
Gretz schreef:
Nee, ze lijken vooral eerder begonnen te zijn om langere reclameblokken te kunnen uitzenden (afbeelding)
(quote)
Nee, ze lijken vooral eerder begonnen te zijn om langere reclameblokken te kunnen uitzenden (afbeelding)
Die reclameblokken zijn echt niet normaal dit jaar inderdaad.
1
geplaatst: 25 december 2020, 23:56 uur
Twee stemplaten op rij: As en Stranger in Moscow. 
Sowieso een erg goed uurtje dit. En het leuke van de Top 2000 is ook dat je veel goede popnummers hoort die ik zelf niet zo snel op zou zetten: zoals Desert Rose en nu You Got It.

Sowieso een erg goed uurtje dit. En het leuke van de Top 2000 is ook dat je veel goede popnummers hoort die ik zelf niet zo snel op zou zetten: zoals Desert Rose en nu You Got It.
0
geplaatst: 26 december 2020, 01:15 uur
catdog schreef:
Dat viel inderdaad vies tegen, erg slecht van ze

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.