MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
Speciaal voor Gretz nu de beste cover uit de Top 2000

Waarbij beste cover = grootste hiaat?

(afbeelding)
ROBYN STANDJE BURENRUZIE !!!!

(afbeelding)

Ik doe wel even mee met het origineel!

Het beste uur tot nu toe wat mij betreft!

Joren999 schreef:

kom chat x

Drop link x

Johnny Marr schreef:
(quote)

Drop link x

U r needed, dooie boel daar...

Nu dromen zijn bedrog.. dat klinkt bij herbeluistering wel heel erg gedateerd zeg

luigifort schreef:
(quote)

U r needed, dooie boel daar...
No way dat ik ga inloggen via de Ajax webchat.

Er is speciaal een privéroom voor Superboeren, kun je daar mooi in je eentje zitten

Onweerwolf
Chat geprobeerd maar op de telefoon niet te doen.

Zack
luigifort schreef:
Er is speciaal een privéroom voor Superboeren, kun je daar mooi in je eentje zitten
De boer ....(dat) is de kerel

Onweerwolf
Trekkerterroristen.

Chat werkt prima via mn mobiel

Zack schreef:
(quote)
De boer ....(dat) is de kerel

(embed)

Netties heur!

Onweerwolf
Ik zag trouwens op die videobeelden bij de Top 2000 af en toe flink grote groepen die samen kerst vieren. Dat er mensen zijn die geen fuck geven om anderen en dus de regels aan hun laars lappen snap ik maar dat de NPO dat doodleuk gaat uitzenden vind ik wel bizar.

Ik kreeg laatst ook al reclame van de NS voor wandelingen terwijl niet-noodzakelijk reizen al weer maanden lang niet is toegestaan.

Soms vraag je je echt af of andere mensen wel op dezelfde planeet leven.

Zitten we ineens in de MuMe-ladder finale?

#Smiths#HowSoonIsNow#I_am_human_and_I_need_to_be_loved

Onweerwolf schreef:
Ik zag trouwens op die videobeelden bij de Top 2000 af en toe flink grote groepen die samen kerst vieren. Dat er mensen zijn die geen fuck geven om anderen en dus de regels aan hun laars lappen snap ik maar dat de NPO dat doodleuk gaat uitzenden vind ik wel bizar.

Ik kreeg laatst ook al reclame van de NS voor wandelingen terwijl niet-noodzakelijk reizen al weer maanden lang niet is toegestaan.

Soms vraag je je echt af of andere mensen wel op dezelfde planeet leven.

Ongekend

Gelukkig hebben we de kerken nog

https://www.telegraaf.nl/nieuws/12346646/met-honderden-naar-de-kerk-geen-zorgen-god-beschermt-ons

Komt mooi uit, die hebben dan geen beademingsapparatuur nodig...

Zitten we hier in eens op een Top 2000 - kliklijn.

Op 192TV is nu de top 192 van alle tijden bezig. Heeft verdacht veel weg van de eerste top 2000, alles van voor 1980. Maar Tenminste wel al the Byrds en the Turtles gehoord.

The Model

Bijna

https://i.vgy.me/Pv3IID.jpg

(nog steeds onvoorstelbaar dat Lorde nooit meer dan 1 notering heeft gehad en deze op weg is naar de uitgang )

Hot for teacher in de top 2000. Dat ik dat nog mag mee maken!

(afbeelding)

MOVE ON UP!!

DANSEN EN GEKKE HOEDJES OPZETTEN!!

Ik dacht dat ze eerder begonnen zodat ze albumversies konden afspelen? Nu alweer verkorte versies van As en Move on Up... man man man.

catdog schreef:
Ik dacht dat ze eerder begonnen zodat ze albumversies konden afspelen? Nu alweer verkorte versies van As en Move on Up... man man man.

Nee, ze lijken vooral eerder begonnen te zijn om langere reclameblokken te kunnen uitzenden
(afbeelding)

Gretz schreef:
(quote)

Nee, ze lijken vooral eerder begonnen te zijn om langere reclameblokken te kunnen uitzenden (afbeelding)

Die reclameblokken zijn echt niet normaal dit jaar inderdaad.

Twee stemplaten op rij: As en Stranger in Moscow.

Sowieso een erg goed uurtje dit. En het leuke van de Top 2000 is ook dat je veel goede popnummers hoort die ik zelf niet zo snel op zou zetten: zoals Desert Rose en nu You Got It.

catdog schreef:

Dat viel inderdaad vies tegen, erg slecht van ze

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:48 uur

geplaatst: vandaag om 18:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.