Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2011, 20:55 uur
Telegraph road helemaal draaien, maar de magistrale eindsolo van sultans afkappen... 

0
geplaatst: 31 december 2011, 21:10 uur
0
geplaatst: 31 december 2011, 21:24 uur
Zephyr schreef:
Vanavond weer eens gekeken, en dat was de laatste keer. Wat een joker-televisie .....
Die mini-docu's zijn nog wel OK, maar voor de rest
Pierre Wind =

Chris Zegers : het eerste nummer op het album Pink Floyd - Meddle is Echoes ...........
Vanavond weer eens gekeken, en dat was de laatste keer. Wat een joker-televisie .....

Die mini-docu's zijn nog wel OK, maar voor de rest

Pierre Wind =

Chris Zegers : het eerste nummer op het album Pink Floyd - Meddle is Echoes ...........
Ik vond het ook op weinig trekken, maar dat lijkt altijd zo te zijn op oudejaarsavonden.
Het enigste dat me echt de wenkbrauwen deed fronsen was die Blame It On The Boogie-docu.
Haast hilarisch en tegelijk tragisch, die docu.
Van mij geen verkeerd woord erover, maar die Cats-docu was wat ongelukkig gepland.
En laten we volgend jaar a.u.b. geen inferieure cabaratiers meer aan de bar hebben, vooral niet als ze Claudia De Breij heten!
0
geplaatst: 31 december 2011, 22:12 uur
Status Seeker schreef:
en dat nummer wordt dat weer niet ingekort en The End wel 
Edit: gelukkig laten ze het instrumentale gedeelte van Pearl Jam - Alive wel horen
(quote)
en dat nummer wordt dat weer niet ingekort en The End wel 
Edit: gelukkig laten ze het instrumentale gedeelte van Pearl Jam - Alive wel horen
Inderdaad.. ongeveer het slaapverwekkendste wat ik ooit heb gehoord.. hoe je zoveel truckers rockclichés in 15 minuten bij elkaar kan proppen, zelfs de liftmaatschappijen hebben het in de ban gedaan als achtergrondmuzak

0
Misterfool
geplaatst: 31 december 2011, 22:34 uur
kaztor schreef:
En laten we volgend jaar a.u.b. geen inferieure cabaratiers meer aan de bar hebben, vooral niet als ze Claudia De Breij heten!
Inderdaad, zelfs Beau van Erven Dorens was grappiger dit jaar.
0
geplaatst: 1 januari 2012, 01:59 uur
Het dieptepunt van de Top 2000-liveconcerten van dit jaar: Lee Towers die Honky Tonk Women zingt.
Wat een droefenis.
Wel leuk: een erg leuke versie van A Night Like This (die ik normaalgesproken niet zoveel aan vind) door Caro Emerald, waarbij het eerste couplet een beetje in de stijl van jazz-zangeressen als Fitzgerald of Holiday was. Vervolgens vertolkte ze You Know I'm No Good van Amy Winehouse ook prima.
Verder was het allemaal niet zo bijzonder, maar ach, dat hoeft ook niet. Bij Lee die You'll Never Walk Alone weer eens deed, ging ie wel echt uit. Verder heb ik zelfs mee zitten blèren op muziek van Frans Bauer.
Ook mooi was het live-fragment dat ze uit hadden gekozen voor The River van Bruce Springsteen (toen ze de top 10 uitzonden op tv).
Wat een droefenis.Wel leuk: een erg leuke versie van A Night Like This (die ik normaalgesproken niet zoveel aan vind) door Caro Emerald, waarbij het eerste couplet een beetje in de stijl van jazz-zangeressen als Fitzgerald of Holiday was. Vervolgens vertolkte ze You Know I'm No Good van Amy Winehouse ook prima.
Verder was het allemaal niet zo bijzonder, maar ach, dat hoeft ook niet. Bij Lee die You'll Never Walk Alone weer eens deed, ging ie wel echt uit. Verder heb ik zelfs mee zitten blèren op muziek van Frans Bauer.
Ook mooi was het live-fragment dat ze uit hadden gekozen voor The River van Bruce Springsteen (toen ze de top 10 uitzonden op tv).
0
geplaatst: 1 januari 2012, 02:22 uur
Top 2000 live.... daar hebben we hier een prima vervanger voor.
We zitten hier nu te genieten van Bowie's Sound And Vision-boxset nadat we een wandeling langs het water hebben gemaakt!
We zitten hier nu te genieten van Bowie's Sound And Vision-boxset nadat we een wandeling langs het water hebben gemaakt!

0
geplaatst: 1 januari 2012, 02:24 uur
Ja, maar jouw vriendin heeft volgens mij een stuk betere smaak dan mijn ouders. 

0
geplaatst: 1 januari 2012, 12:31 uur
Gisterenavond dan de hele avond met Cultura 24 aan gekeken. En maar wachtten of dat sms'je of die tweet er door zou komen. 
Moet wel zeggen dat die bovenste regio mij steeds minder doet.

Moet wel zeggen dat die bovenste regio mij steeds minder doet.
0
Aquila
geplaatst: 1 januari 2012, 13:43 uur
Gistermiddag en avond twee keer een uurtje in de auto de Top 2000 aangehad, ik heb bijna alleen maar chevy muziek gehoord, maar dat moet ik blijkbaar een beetje bijstellen, Africa oa (heenweg) en Sultans of Swing (terugweg).
0
geplaatst: 1 januari 2012, 14:00 uur
Gisteravond tijdens Oudjaarsdiner constant Top2000 op achtergrond - heb me ingehouden vanwege hoge OL-factor (mijzelve incluis) rond tafel. Omdat de door mij gefabriekte amuse, voor- en tussengerecht in de smaak vielen, bedong ik het recht om na 23:00 muziek te mogen kiezen. Eerst snel wat Fabric-cd's uit de auto gehaald en zo konden we dansend 2012 in.
Gelukkig niet die droeftoererij op de buis, Jools was daarna weer ok
Gelukkig niet die droeftoererij op de buis, Jools was daarna weer ok

0
ClassicRocker
geplaatst: 1 januari 2012, 14:20 uur
Inderdaad, het beste wat Holland te bieden had was Jools.
0
geplaatst: 1 januari 2012, 14:23 uur
Ik moet bekennen dat ik dan weer wel de kriebels krijg van "the voice of Holland".
0
ClassicRocker
geplaatst: 1 januari 2012, 15:17 uur
GrafGantz schreef:
Ik moet bekennen dat ik dan weer wel de kriebels krijg van "the voice of Holland".
Ach joh, dan draai je je toch om als die pulp op de buis komt. Doet Youp van't Hek ook.

0
ClassicRocker
geplaatst: 1 januari 2012, 15:23 uur
jasper1991 schreef:
Is het toeval dat de lijstduwer tot vijf keer toe met rock of hardrock komt?
Is het toeval dat de lijstduwer tot vijf keer toe met rock of hardrock komt?
Vijf keer? Zes keer! Daar kan zelfs alle 6 goed in de Lotto niet tegenop.

Zephyr schreef:
Dat Chris Zegers ze overduidelijk niet alle 7 op een rijtje had mag de pret niet drukken.

0
geplaatst: 1 januari 2012, 15:28 uur
GrafGantz schreef:
De kriebels kreeg ik niet echt, maar Caro viel me ook wat tegen. Ze heeft wel wat leuke liedjes, maar gewoon niet zo'n aansprekende stem (vind ik dan). Maar ach, Hootenanny was wel weer amusant. Vooral The Vaccines, Imelda May en dat meisje met het Cleopatra-kapsel (nee, niet Sandy Shaw) vond ik leuk.
De laatste aflevering van de top 2000 a go go staat nu aan. Dat Claudia de Brey Creep niet aan Radiohead kan koppelen vind ik toch wel redelijk beschamend voor iemand die 3FM-dj is (geweest?).
0
geplaatst: 1 januari 2012, 15:58 uur
Gisteren werd er van 23:30 tot 12 uur de top 5 van de Top 2000 op TV uitgezonden en daartussen lieten ze bekende artiesten nummers horen en dan mochten ze zeggen welk lied het was en wat ze er van vonden, Frans Bauer bij Child In Time bij de hoge schreeuwen:
Het lijkt mijn schoonmoeder wel!
En daarna: Welk lied is dit eigenlijk?
Het lijkt mijn schoonmoeder wel!
En daarna: Welk lied is dit eigenlijk?

0
geplaatst: 1 januari 2012, 16:09 uur
Hahaha, inderdaad, ik vond het prachtig. Maar ik ben dan ook geen Child in Time-fan.
0
geplaatst: 1 januari 2012, 16:10 uur
Ik vind het gegil iets te lang duren, voor de rest een tof nummer door de opbouw en het instrumentale gedeelte.
0
geplaatst: 1 januari 2012, 16:10 uur
Die liveversie die ze lieten zien was wel geweldig. Vooral het publiek was heerlijk enthousiast! 

0
ClassicRocker
geplaatst: 1 januari 2012, 16:21 uur
Don Cappuccino schreef:
Het lijkt mijn schoonmoeder wel!|
Het lijkt mijn schoonmoeder wel!|
Dat gevoel had ik nou toen ik Frans Bauer ooit "Had ik maar nooit naar jou gekeken" hoorde "zingen".
Ik dacht even dat ik Bananasplit zat te kijken toen deze genante scene zich ontvouwde, maar het bleek Comedy Capers te zijn.
0
geplaatst: 1 januari 2012, 17:29 uur
herman schreef:
De laatste aflevering van de top 2000 a go go staat nu aan. Dat Claudia de Brey Creep niet aan Radiohead kan koppelen vind ik toch wel redelijk beschamend voor iemand die 3FM-dj is (geweest?).
Volgens mij had ze te veel gezopen en gesnoven want ze was de gehele uitzending ook nog eens bloedirritant. Dus nu na Bonnie St. Claire ook Claudia maar niet meer uitnodigen.
0
geplaatst: 1 januari 2012, 17:30 uur
jasper1991 schreef:
Ik vind het gegil iets te lang duren.
Ik vind het gegil iets te lang duren.
Dat is zang, geen gegil.
0
geplaatst: 1 januari 2012, 17:31 uur
Ik zie het als gegil, volgens mij wil het ook een oorlogssituatie uitbeelden.
0
ClassicRocker
geplaatst: 1 januari 2012, 17:42 uur
Running On Empty schreef:
Volgens mij had ze te veel gezopen en gesnoven want ze was de gehele uitzending ook nog eens bloedirritant. Dus nu na Bonnie St. Claire ook Claudia maar niet meer uitnodigen.
Claudia kan beter gaan breien.
jasper1991 schreef:
Ik ook, de zanger heet niet voor niets Ian Gillen. E.e.a. speelt zich af tegen de achtergrond van de koude oorlog en een ongeboren kind. Interessant om in te duiken.
0
geplaatst: 1 januari 2012, 18:04 uur
Running On Empty schreef:
Er kwam inderdaad geen zinnig woord uit. Vond het sowieso niet zo'n boeiende aflevering. Volgens mij had ze te veel gezopen en gesnoven want ze was de gehele uitzending ook nog eens bloedirritant. Dus nu na Bonnie St. Claire ook Claudia maar niet meer uitnodigen.
Heb verder niets met Deep Purple, maar Child in Time vind ik eigenlijk wel een mooi nummer. Dat gegil incluis.
0
geplaatst: 1 januari 2012, 18:18 uur
Nee ik vond het ook tegenvallen gisteren behalve de mini documentaires.
OK jullie hebben gelijk: Gegil dan maar
OK jullie hebben gelijk: Gegil dan maar

0
ClassicRocker
geplaatst: 1 januari 2012, 18:38 uur
Omdat Top 2000 á go go 2011 er op zit wil ik mijn muzikale steun en toeverlaat Don Leo Blok... eeh... Capuccino van harte bedanken voor zijn bijdragen aan dit topic van afgelopen week.
Bedankt hè!
Bedankt hè!
0
geplaatst: 1 januari 2012, 19:23 uur
Geen dank hoor! 
Ik keek het programma gewoon terwijl ik thee dronk en dan verbaasde ik me echt af en toe hoe weinig sommige wisten. Creep van Beck, ja hoor!
Gisteren vond ik die minireportage over Lea van The Cats wel erg mooi.

Ik keek het programma gewoon terwijl ik thee dronk en dan verbaasde ik me echt af en toe hoe weinig sommige wisten. Creep van Beck, ja hoor!

Gisteren vond ik die minireportage over Lea van The Cats wel erg mooi.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.