Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 november 2012, 16:19 uur
Slayer gaat er echt niet in komen. Zelfs Maiden wordt namelijk al geweerd en van Metallica zijn het alleen de hits waar ze echt niet om heen kunnen.
0
geplaatst: 23 november 2012, 16:23 uur
Tony schreef:
Arcade Fire, Slayer en The Smiths komen in de vrije keuzelijstjes wel erg vaak voor hoor, ben benieuwd of we 1 van de 3 bands terug gaan vinden in de Top 2000.
De lijstjes die je hier voorbij ziet komen zijn maar een (kleine) fractie van het totaal aantal ingestuurde lijstjes. Ik acht die kans daarom klein, maar hopen kunnen we altijd.Arcade Fire, Slayer en The Smiths komen in de vrije keuzelijstjes wel erg vaak voor hoor, ben benieuwd of we 1 van de 3 bands terug gaan vinden in de Top 2000.
0
geplaatst: 23 november 2012, 16:29 uur
0
geplaatst: 23 november 2012, 16:40 uur
Don Cappuccino schreef:
En als Slayer er in komt moet dat op nummer 666 zijn.
En als Slayer er in komt moet dat op nummer 666 zijn.
Nee, man. Bij de laatste 10!
Kunnen we misschien Matthijs Van Nieuwkerk weer eens zien headbangen!

0
geplaatst: 23 november 2012, 17:15 uur
kaztor schreef:
(quote)
Matthijs verstopt zich in zijn wollen dekbedje met zijn duim in de mond zodra dat nummer langskomt

0
geplaatst: 23 november 2012, 17:22 uur
Een paar jaar geleden ging hij bijna over zijn nek toen Nine Inch Nails werd gedraaid door Leo Blokhuis.
0
geplaatst: 23 november 2012, 18:46 uur
orbit schreef:
Dat enorrme succes ook
JD heeft pas vele jaren posthuum dit succes een beetje mogen smaken. Vele tijdgenoten waren stukken succesvoller.
Transmission en Love Will Tear Us Apart waren anders aardige hits in het buitenland. In Nieuw-Zeeland hadden ze zelfs 2 nummer 1 hits (Love Will Tear Us Apart en Atmosphere" / "She's Lost Control).Dat enorrme succes ook
JD heeft pas vele jaren posthuum dit succes een beetje mogen smaken. Vele tijdgenoten waren stukken succesvoller. orbit schreef:
Matthijs verstopt zich in zijn wollen dekbedje met zijn duim in de mond zodra dat nummer langskomt
Gast... Dat jij de voorzitter bent van de Anti-Van Nieuwkerk/Blokhuis sekte hoef je niet in iedere post duidelijk te maken. Nine Inch Nails en Slayer maken gewoon kutmuziek. Goeie smaak heet dat. Matthijs verstopt zich in zijn wollen dekbedje met zijn duim in de mond zodra dat nummer langskomt

0
geplaatst: 23 november 2012, 19:03 uur
Zet die stinkende zweetband van Knopfler eens van je vermolmde gehoorapparaat vent, misschien dat je ooit nog eens iets ontdekt dat echt interessant is ipv die truckersmuzak 

0
Onweerwolf
geplaatst: 23 november 2012, 19:07 uur
chevy93 schreef:
Gast... Dat jij de voorzitter bent van de Anti-Van Nieuwkerk/Blokhuis sekte hoef je niet in iedere post duidelijk te maken. Nine Inch Nails en Slayer maken gewoon kutmuziek. Goeie smaak heet dat.
Gast... Dat jij de voorzitter bent van de Anti-Van Nieuwkerk/Blokhuis sekte hoef je niet in iedere post duidelijk te maken. Nine Inch Nails en Slayer maken gewoon kutmuziek. Goeie smaak heet dat.
Slayer is inderdaad kut, met Nine Inch Nails is natuurlijk weinig mis.
En Blokhut heeft natuurlijk weinig verstand van non-mainstream muziek, zoveel is duidelijk. Over die andere gast kunnen we het beter helemaal niet hebben, denk ik.

0
geplaatst: 23 november 2012, 19:08 uur
chevy93 schreef:

0
Onweerwolf
geplaatst: 23 november 2012, 19:10 uur
Misterfool schreef:
Ik denk dat we deze maar weer eens van stal moeten halen.
(afbeelding)
(quote)

(afbeelding)
Die mooie meneer heeft echt jaren en jaren boven mijn bed gehangen.

0
Misterfool
geplaatst: 23 november 2012, 19:11 uur
orbit schreef:
Zet die stinkende zweetband van Knopfler eens van je vermolmde gehoorapparaat vent, misschien dat je ooit nog eens iets ontdekt dat echt interessant is ipv die truckersmuzak
Ik denk dat we deze maar weer eens van stal moeten halen
:
Edit: excuses computer heeft kuren.
0
geplaatst: 23 november 2012, 19:11 uur
Misterfool schreef:
(afbeelding)
(quote)

(afbeelding)
Aha, de voorzitter van de RS hateclub komt zich weer eens melden. Moet dit plaatje me nu het zwijgen opleggen ofzo? Die man heeft betere muziek gemaakt dan jouw hele platenkast bij elkaar en zeker de muffe veilige platituderock waar chevy naar luistert

En dit vind jij natuurlijk het toppunt van boeiend:

0
Misterfool
geplaatst: 23 november 2012, 19:16 uur
Onderstaande muzikant loopt er in ieder geval niet als een ontslagen clown bij 
Dat gezegd hebbende staan er drie curealbums in mijn kast en heb ik 3 van hun albums op 4.5* staan. Robert smith hater; geenszins.

Dat gezegd hebbende staan er drie curealbums in mijn kast en heb ik 3 van hun albums op 4.5* staan. Robert smith hater; geenszins.
0
geplaatst: 23 november 2012, 19:18 uur
0
geplaatst: 23 november 2012, 19:19 uur
Misterfool schreef:
Dat gezegd hebbende staan er drie curealbums in mijn kast en heb ik 3 van hun albums op 4.5*.
Robert smith hater; geenszins.

Dat gezegd hebbende staan er drie curealbums in mijn kast en heb ik 3 van hun albums op 4.5*.
Ik heb dit jaar zowel The Cure als Mark Knopfler live gezien en ik weet wel waar mijn voorkeur naar uitgaat... Gelukkig zegt een beetje make-up niets over muzikale kwaliteiten.
0
geplaatst: 23 november 2012, 19:21 uur
Misterfool schreef:
Oonderstaande loopt er in ieder geval niet als een ontslagen clown bij
Oonderstaande loopt er in ieder geval niet als een ontslagen clown bij

Lijkt me duidelijk dat uiterlijk of muzikaal talent verder los van elkaar staan en ook elkaar niet hoeven beïnvloeden toch? Wat zit je dan herhaaldelijk te hameren op iemands uiterlijk? Misschien een beetje oppervlakkig? Heb je clown Rick Wakeman wel eens bekeken of die andere progclowns uit je platenkast? Daar is Robert een heilige bij.
0
Misterfool
geplaatst: 23 november 2012, 19:24 uur
Och, het is ook enkel bedoelt als wat komisch tegengewicht tegen het Dire strait gebash wat soms de hoek om steekt. Ten minste; ik meen me te herinneren Rs de afgelopen 10 jaar weinig soeps heeft afgeleverd, in tegenstelling tot Knopfler.
0
geplaatst: 23 november 2012, 19:28 uur
Misterfool schreef:
Och, het is ook enkel bedoelt als wat komisch tegengewicht tegen het Dire strait gebash wat soms de hoek om steekt. Dat gezegd hebbende heeft Rs de afgelopen 10 jaar weinig soeps afgeleverd, in tegenstelling tot Knopfler.
Och, het is ook enkel bedoelt als wat komisch tegengewicht tegen het Dire strait gebash wat soms de hoek om steekt. Dat gezegd hebbende heeft Rs de afgelopen 10 jaar weinig soeps afgeleverd, in tegenstelling tot Knopfler.
Heeft knopfler überhaupt nog iets afgeleverd dan? Mij niet bekend. Zelfs zijn beste werk lijkt me no match voor de slechtste nummers van RS

En als je eens probeert te lezen ipv als een haas iedere keer één partij aan te vallen zie je dat chevy als eerste met persoonlijke aanvallen nav Leo Bloknote en ongenuanceerde praat over muziek die allemaal kut is, terwijl hij de eerste noot er nog niet van heeft begrepen..
0
Misterfool
geplaatst: 23 november 2012, 19:32 uur
Aanval? gewoon een grapje wat door u en Herman wel HEEL serieus bediscussieerd wordt. Bovendien ging het me meer om het gebash van Dire straits. Met DWDD en aanverwanten heb ik zelf ook weinig. Een beetje meer zelfspot zou u ook wel sieren orbit.
0
geplaatst: 23 november 2012, 19:33 uur
Wat wordt er veel modder gegooid bij een discussie over een leuk, maar muzikaal niet heel erg boeiend evenement...
0
geplaatst: 23 november 2012, 19:35 uur
Misterfool schreef:
Aanval? gewoon een grapje wat door bovenstaande heren wel HEEL serieus bediscussieerd wordt. Bovendien ging het me meer om het gebash van Dire straits. Met DWDD en aanverwanten heb ik zelf ook weinig.
Aanval? gewoon een grapje wat door bovenstaande heren wel HEEL serieus bediscussieerd wordt. Bovendien ging het me meer om het gebash van Dire straits. Met DWDD en aanverwanten heb ik zelf ook weinig.
En waarom moeten Slayer en NIN ongenuanceerd kut gevonden worden dan? Geen gebash ofzo verder? Ik denk dat beide bands aanzienlijk relevanter en vernieuwender waren dan de Dire Straits ooit hadden durven dromen. Daarnaast hebben ze gewoon klassiekers afgeleverd die door miljoenen nog steeds worden omarmd.
0
geplaatst: 23 november 2012, 19:37 uur
Misterfool schreef:
Och, het is ook enkel bedoelt als wat komisch tegengewicht tegen het Dire strait gebash wat soms de hoek om steekt. Ten minste; ik meen me te herinneren Rs de afgelopen 10 jaar weinig soeps heeft afgeleverd, in tegenstelling tot Knopfler.
RS geeft nog fantastische concerten, het schijnt dat The Cure tegenwoordig live beter is dan ooit (kan ik zelf moeilijk over oordelen, want ik heb ze maar 2 keer gezien, in 1999 en in 2012). Muziek maken is niet alleen albums afleveren, maar ook muziek spelen.
Verder maken mij die plaatjes niet zoveel uit hoor en het concert van Knopfler viel me ook alleszins mee, al zal ik geen muziek van hem in huis halen.
0
geplaatst: 23 november 2012, 19:37 uur
Ach, ik dacht het al een paar jaar te volgen, maar blijkbaar heb ik nooit goed opgelet. Of ik deed mee, maar ik vind dit wel wat kinderachtig.
0
Misterfool
geplaatst: 23 november 2012, 19:45 uur
Dat is zeker waar; ikzelf focus me wat meer op albums dan op live-concerten. Voor de rest ook erg moeilijk te vergelijken artiesten; die ik desondanks beide erg sterk vind. Met name hun jaren 80-werk.
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 november 2012, 19:54 uur
Zullen we als compromis nemen dat zowel The Cure en Dire Straits de moeite waard kunnen zijn, afhankelijk van je smaak, en dat alleen Leo Blokfluit kut is?
0
geplaatst: 23 november 2012, 19:57 uur
Misterfool schreef:
Een beetje meer zelfspot zou u ook wel sieren orbit.
Een beetje meer zelfspot zou u ook wel sieren orbit.
Zal best, ik kan het moeilijk verkroppen als iemand met de saaiste muzieksmaak ever Slayer en NIN gewoon kut noemt, dan dien je onder een steen weg te kruipen en je diep te schamen!
En je kunt mijn reacties toch ook moeilijk gespeend van humor noemen, ik doe nog mijn best om het "fenomeen" knopfler zo plastisch mogelijk in beeld te brengen. Jij komt gelijk weer met zo'n bot plaatje

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.