Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000
zoeken in:
0
Lost Highway
geplaatst: 17 december 2007, 17:30 uur
Een verademing in vergelijking met de Belgische top 2000.
PS : Het manipuleren van stemgedrag kan je toch nooit goed keuren, ookal komen er nummers/genres die je zelf slecht vindt?
Arcade Fire en The Sound hebben het niet gehaald ( daar heb ik oa op gestemd ) maar deze lijst wordt per jaar kwalitatief beter dus dat zit er wel nog aan te komen de komende jaren.
Hoewel The Sound niet zo populair is als Radiohead of Muse, dus dat zal steeds kampen worden.
PS : Het manipuleren van stemgedrag kan je toch nooit goed keuren, ookal komen er nummers/genres die je zelf slecht vindt?
Arcade Fire en The Sound hebben het niet gehaald ( daar heb ik oa op gestemd ) maar deze lijst wordt per jaar kwalitatief beter dus dat zit er wel nog aan te komen de komende jaren.
Hoewel The Sound niet zo populair is als Radiohead of Muse, dus dat zal steeds kampen worden.
0
geplaatst: 18 december 2007, 09:50 uur
Lost Highway schreef:
Hoewel The Sound niet zo populair is als Radiohead of Muse..
Hoewel The Sound niet zo populair is als Radiohead of Muse..
Dat is waar maar ik heb toch het vermoeden dat Winning van The Sound ook de kiesdrempel moet kunnen halen. Een plaatje als Rendez-vous 6:02 van UK staat al sinds jaren in de lijst. Het zijn beide plaatjes die populair zijn in een selecte kring, en die door het Radio 2-publiek toch wel te verhapstukken moeten zijn.
0
geplaatst: 18 december 2007, 11:22 uur
Ja, The Sound wordt ook wel 's op Radio 2 gedraaid, dus het zou moeten kunnen.
Aan de andere kant moet je hun populariteit ook weer niet overschatten, een paar jaar geleden was hun muziek nog niet eens op CD te krijgen, volgens mij.
Aan de andere kant moet je hun populariteit ook weer niet overschatten, een paar jaar geleden was hun muziek nog niet eens op CD te krijgen, volgens mij.
0
geplaatst: 18 december 2007, 17:06 uur
Lost Highway schreef:
Maar de "lijst der lijsten" is vanaf nu natuurlijk onze eigen top 2000 in het MuMeLadder 2007 (zie topic)

0
LocoHermano
geplaatst: 22 december 2007, 21:37 uur
Frank Zappa - Dancin' Fool
Outsiders - Lying all the Time
Little Feat - Willin'
Stevie Wonder - Superstition
Small Faces - Lazy Sunday
Sly & The Family Stone - Family Affair
Q65 - The Life I Live
Dolly Parton - Jolene
Neil Young - Heart Of Gold
Rolling Stones - Midnight Rambler
Extra: Frank Zappa - Inca Roads
Outsiders - Lying all the Time
Little Feat - Willin'
Stevie Wonder - Superstition
Small Faces - Lazy Sunday
Sly & The Family Stone - Family Affair
Q65 - The Life I Live
Dolly Parton - Jolene
Neil Young - Heart Of Gold
Rolling Stones - Midnight Rambler
Extra: Frank Zappa - Inca Roads
0
geplaatst: 23 december 2007, 10:48 uur
5 van mijn nummers hebben de lijst gehaald, 5 niet. En mijn eigen toevoeging ook niet. 
Vooral dat Raffaella Carra er niet in staat dit jaar is een pijnlijke tegenvaller.

Vooral dat Raffaella Carra er niet in staat dit jaar is een pijnlijke tegenvaller.
0
geplaatst: 23 december 2007, 21:58 uur
Jord schreef:

Maak je nu een grapje?
0
geplaatst: 24 december 2007, 16:40 uur
De zaak is veel te ernstig om daar grappen over te maken musicfriek!
0
geplaatst: 29 december 2007, 15:21 uur
Nu Fish - A Gentleman's Excuse Me op Radio 2, dit soort nummers verbeteren de lijst toch wel aanzienlijk...
0
geplaatst: 24 december 2008, 12:13 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Radio 2 top 2000 van 2008:
En wat vinden we van de top 2000 van 10 jaar top 2000?
Ik vind het jammer dat er niet gestemd kon worden.
En wat vinden we van de top 2000 van 10 jaar top 2000?
Ik vind het jammer dat er niet gestemd kon worden.
0
geplaatst: 24 december 2008, 12:19 uur
0
geplaatst: 26 december 2008, 00:13 uur
De vraag was wat we ervan moeten vinden dat er dit jaar niet gestemd kon worden. Op zich is dat vreemd te noemen al je dit bekijkt in welk kader hoe deze lijst is ontstaan. Aan de andere kant zou je de vraag kunnen stellen: Is de top 2000 nog iets wat jaarlijks de zender op moet.
Op die eerste vraag kan ik een duidelijk antwoord geven. In de laatste paar jaren is er nauwelijks sprake geweest van sterke veranderingen. Goed er zijn wel nieuwe nummers de lijst binnen gekomen waardoor een ouwe verdween, maar echt chokend kan je dit niet noemen. Hier en daar een stijger en een plaat die uit de lijst dreigt te raken. In dat geval zou het beter zijn de verkoopcijfers te pakken van de afgelopen jaren en daar de lijst op te baseren, maar ook dat is niet om over naar huis te e-mailen. De platenverkoop is met de jaren minder geworden of men plukt wat van Internet wat niet meetbaar is.
Hoe dan een dergelijke lijst te bepalen is dan de volgende vraag. Zou je dit kunnen doen aan de hand hoeveel keer een plaat is gedraaid de afgelopen jaren. Ook dit is niet eerlijk te noemen, want dan winnen de "oudgediende" het al met de voorsprong die ze hebben ten opzichte van het nieuwe wat nu uitkomt. Dan blijft er nog één mogelijkheid over en dat is op basis van verkoopcijfers. Dat is ook geen goede graadmeter met de techniek die we nu hebben. Een cd-tje is zo gebrand of zo van het net geplukt. Wat is dan een betrouwbare meting?
In dat geval blijft over dat ze bij je thuiskomen om te kijken wat je hebt staan, maar ook dit is niet betrouwbaar, omdat je cd A veel beter vindt dan cd Z die je ook toevallig hebt staan. Wat dan rest is de vraag of dergelijke lijsten als de Top 2000 of welk ander initiatief op dit gebied zin hebben. Op het emotionele vlak zou dit met een ja beantwoord kunnen worden. Het is immers leuk een plaat te horen waar je voor het eerst iets intiems hebt opgedaan. De film die toen de werkelijkheid was staat zo weer op het netvlies. Maar dan het rationele verhaal. Is het wel boeiend te weten dat de Nederlanders Queen met de Bohemian Rhapsoydy ieder jaar als beste kiezen? Volgens mij niet bepaald, maar aan de andere kant denk ik ook: laat maar gaan. Volgend jaar mogen we vast weer stemmen, in dat geval is 2008 en 2009 wel een goede periode te noemen op het muzikale vlak om op te stemmen. Gaat de lijst der lijsten toch met zijn tijd mee.
Op die eerste vraag kan ik een duidelijk antwoord geven. In de laatste paar jaren is er nauwelijks sprake geweest van sterke veranderingen. Goed er zijn wel nieuwe nummers de lijst binnen gekomen waardoor een ouwe verdween, maar echt chokend kan je dit niet noemen. Hier en daar een stijger en een plaat die uit de lijst dreigt te raken. In dat geval zou het beter zijn de verkoopcijfers te pakken van de afgelopen jaren en daar de lijst op te baseren, maar ook dat is niet om over naar huis te e-mailen. De platenverkoop is met de jaren minder geworden of men plukt wat van Internet wat niet meetbaar is.
Hoe dan een dergelijke lijst te bepalen is dan de volgende vraag. Zou je dit kunnen doen aan de hand hoeveel keer een plaat is gedraaid de afgelopen jaren. Ook dit is niet eerlijk te noemen, want dan winnen de "oudgediende" het al met de voorsprong die ze hebben ten opzichte van het nieuwe wat nu uitkomt. Dan blijft er nog één mogelijkheid over en dat is op basis van verkoopcijfers. Dat is ook geen goede graadmeter met de techniek die we nu hebben. Een cd-tje is zo gebrand of zo van het net geplukt. Wat is dan een betrouwbare meting?
In dat geval blijft over dat ze bij je thuiskomen om te kijken wat je hebt staan, maar ook dit is niet betrouwbaar, omdat je cd A veel beter vindt dan cd Z die je ook toevallig hebt staan. Wat dan rest is de vraag of dergelijke lijsten als de Top 2000 of welk ander initiatief op dit gebied zin hebben. Op het emotionele vlak zou dit met een ja beantwoord kunnen worden. Het is immers leuk een plaat te horen waar je voor het eerst iets intiems hebt opgedaan. De film die toen de werkelijkheid was staat zo weer op het netvlies. Maar dan het rationele verhaal. Is het wel boeiend te weten dat de Nederlanders Queen met de Bohemian Rhapsoydy ieder jaar als beste kiezen? Volgens mij niet bepaald, maar aan de andere kant denk ik ook: laat maar gaan. Volgend jaar mogen we vast weer stemmen, in dat geval is 2008 en 2009 wel een goede periode te noemen op het muzikale vlak om op te stemmen. Gaat de lijst der lijsten toch met zijn tijd mee.
0
geplaatst: 26 december 2008, 13:07 uur
Cygnus schreef:
Paap?
Paap?
Een lijsttrekker met een kapot beeldscherm is de titel lijsttrekker onwaardig!
Verder vind ik dat er te veel softe troep in de lijst staat. En dat wil wat zeggen.
0
geplaatst: 26 december 2008, 16:43 uur
Ik vraag mij af of het iets uitmaakt of er gestend mag worden indien de lijst zo voorspelbaar is als dat met die top 2000 het geval is.
Eerst dit: Ieder zijn/haar smaak!!!!
Ik vind het alleen jammer dat een instituut als radio 2 zich meent te moeten profileren met "muziek die iedereen wel leuk vindt". Ook al heeft 98% der nederlanders zo'n beetje dezelfde smaak, dan nog is dat wat anders dan "iedereen".
Ik vermaak mij dan weer wel bij het over en weer afgeven tussen liefhebbers van enerzijds een top 200 en die kinklijst; voor mij is het één pot zeik, pearl jam en consorten of dire straits en consorten, om maar eens twee lijdende kutbands te noemen.
Wat ik mij wel afvraag: Waarom geeft iemand überhaupt nog om dergelijke lijstjes? Anno nu is iedereen zijn/haar eigen 'radiostation' en zo niet, is er nog altijd een veel meer op de persoon af te stemmen muziekkeuze mogelijk dankzij een zeer groot aantal internet radiostations, om eigen CD's of van mijn part downloads maar te zwijgen.
Ik kan mij niet voorstellen dat het zootje debielen dat de "plaatjes aan elkaar kwijlt" in die mate een aantrekkingsfactor is om je door de omroepen laten te bedienen uit de gaarkeuken met op bord 'de grootste gemene deler der menselijke (wan)smaak'.
Maar goed, voor wie graag deze hapklare brokken vreet...... eet smakelijk
Eerst dit: Ieder zijn/haar smaak!!!!
Ik vind het alleen jammer dat een instituut als radio 2 zich meent te moeten profileren met "muziek die iedereen wel leuk vindt". Ook al heeft 98% der nederlanders zo'n beetje dezelfde smaak, dan nog is dat wat anders dan "iedereen".
Ik vermaak mij dan weer wel bij het over en weer afgeven tussen liefhebbers van enerzijds een top 200 en die kinklijst; voor mij is het één pot zeik, pearl jam en consorten of dire straits en consorten, om maar eens twee lijdende kutbands te noemen.
Wat ik mij wel afvraag: Waarom geeft iemand überhaupt nog om dergelijke lijstjes? Anno nu is iedereen zijn/haar eigen 'radiostation' en zo niet, is er nog altijd een veel meer op de persoon af te stemmen muziekkeuze mogelijk dankzij een zeer groot aantal internet radiostations, om eigen CD's of van mijn part downloads maar te zwijgen.
Ik kan mij niet voorstellen dat het zootje debielen dat de "plaatjes aan elkaar kwijlt" in die mate een aantrekkingsfactor is om je door de omroepen laten te bedienen uit de gaarkeuken met op bord 'de grootste gemene deler der menselijke (wan)smaak'.
Maar goed, voor wie graag deze hapklare brokken vreet...... eet smakelijk

0
geplaatst: 26 december 2008, 21:57 uur
Crush schreef:
Onzin. In de kink top100 kom je al heel snel de volgende artiesten tegen:
7. Cure - A Forest
8. Joy Division - Love Will Tear Us Apart
10. Depeche Mode - Enjoy The Silence
12. Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat
19. 16 Horsepower - Black Soul Choir
27. Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
33. Blur - Song 2
36. Placebo & David Bowie - Without You I'm Nothing
=38. Clash - London Calling
39. Tool - Aenima
43. Joy Division - She's Lost Control
49. Massive Attack - Unfinished Sympathy
51. Bloc Party - Banquet
62. New Order - Blue Monday
63. Echo & The Bunnymen - Killing Moon
71. Smiths - How Soon Is Now
79. Cure - Charlotte Sometimes
80. System Of A Down - Toxicity
81. The The - Uncertain Smile
83. U2 - Unforgettable Fire
84. Sisters Of Mercy - Temple Of Love
Toch zeker niet allemaal slaapverwekkende grunge en al helemaal niet die kukidentmuziek van radio2 met hun eeuwige deep zappelin en led purple

0
geplaatst: 26 december 2008, 22:19 uur
Wat een gezeur over die lijsten! inderdaad worden wij op het einde van elk jaar overspoeld met lijsten maar daarom ben je nog niet verplicht het eens te zijn met de keuzenummers. In elke top-100 tot top-2000-lijst zijn er veel nummers die ik prachtig vind, maar ook nummers die ik weinig tot niets vind. De enige ideale lijst voor mij is een lijst die ikzelf heb samengesteld en dat geldt voor iedereen.
En ja, ik vind zowel the Cure als Led Zeppelin als Pearl Jam klasse.
0
geplaatst: 26 december 2008, 22:55 uur
@Orbit: Bands als The Cure, Joy Division en Echo & the Bunnymen hoor ik ook graag, maar hetgeen er naar mijn gading in de kinklijst te vinden is, is wel allemaal 80s, ook leuk, maar ik hoor ook graag meer recente muziek.
Deze zin van LucM typeert trouwens op aardige wijze dat het allemaal veelal om bij een breed publiek bekende bands gaat. Dat noem ik geen 'alternatief' voor mainstream uitingen.
Nogmaals, ik vind The Cure een erg goede band, maar vind ook dat kinkfm nou niet bepaald 'het alternatief' (voor de mainstream meuk) in medialand vormt.
En ja, er zijn dus ook mensen aan wie zowel radio 2 als kinkfm niet besteed is.
Deze zin van LucM typeert trouwens op aardige wijze dat het allemaal veelal om bij een breed publiek bekende bands gaat. Dat noem ik geen 'alternatief' voor mainstream uitingen.
LucM schreef:
Nogmaals, ik vind The Cure een erg goede band, maar vind ook dat kinkfm nou niet bepaald 'het alternatief' (voor de mainstream meuk) in medialand vormt.
0
Lukk0
geplaatst: 27 december 2008, 14:42 uur
Maar ook in de top 10 van de top 2000 van radio 2 zijn echt heel goede nummers te vinden, het is alleen zo jammer dat die lijst zo voorspelbaar is. Een jaar waarin Boudewijn de Groot, Queen, Led Zeppelin, The Eagles en Deep Purple niet in de top 10 staan gaan we niet meer meemaken en dat is juist wat het zo oninteressant maakt. Het mooie aan bijvoorbeeld de MuMeladder hier is dat we wel van tevoren ongeveer weten wat hoog gaat komen, maar dat de top 10 nog redelijk variabel is.
0
stuart
geplaatst: 27 december 2008, 15:30 uur
Ik heb eens even de KinkFm Top 100 bekeken; ik denk dat ik er een stuk of 25 mooi/goed vind en daarmee kan ik wel zeggen dat ik de Top 100 van de Top2000 in ieder geval een stuk leuker/beter vind, hoewel daar ook nummers tussen zitten die me totaal niet liggen; ieder zijn smaak
....(ik heb bij voorbaat echter niet 'last' van een anti-houding bij zowel "mainstream" dan wel "alternatieve" muziek (wat dat dan ook zou moeten zijn).....isnie goed voor je gezondheid
)
....(ik heb bij voorbaat echter niet 'last' van een anti-houding bij zowel "mainstream" dan wel "alternatieve" muziek (wat dat dan ook zou moeten zijn).....isnie goed voor je gezondheid
)
0
geplaatst: 27 december 2008, 16:28 uur
Dat onderscheid mainstream/alternatief vind ik volkomen KUT. Zo heb ik op deze site nog geen degelijke omschrijving gevonden van wat alternatief wel is. Overigens vind ik dat in zo'n aller-tijden-poplijstje elk genre in de popmuziek en dat elk tijdvak vanaf ongeveer halverwege de jaren '50 tot nu vertegenwoordigd moet zijn, maar dan het beste in elk genre of tijdvak.
Bovendien wil ik wel aanstippen dat bands als Deep Purple, Led Zeppelin en Queen alsook the Cure, Joy Division en Echo & the Bunnymen in hun tijd behoorlijk progressief of 'alternatief' waren.
Van mij horen zowel the Beatles als Radiohead als the Cure als Led Zeppelin als Michael Jackson in een aller-tijden-poplijstje thuis. Niet omdat ze alternatief of mainstream klinken maar om de doodeenvoudige reden dat het prima muziek is.
Bovendien wil ik wel aanstippen dat bands als Deep Purple, Led Zeppelin en Queen alsook the Cure, Joy Division en Echo & the Bunnymen in hun tijd behoorlijk progressief of 'alternatief' waren.
Van mij horen zowel the Beatles als Radiohead als the Cure als Led Zeppelin als Michael Jackson in een aller-tijden-poplijstje thuis. Niet omdat ze alternatief of mainstream klinken maar om de doodeenvoudige reden dat het prima muziek is.
0
geplaatst: 27 december 2008, 16:36 uur
Altijd leuk om te zien dat er in deze top 2000 een aantal genre's (waaronder mijn favoriete genre) totaal genegeerd wordt.
0
geplaatst: 27 december 2008, 16:42 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Altijd leuk om te zien dat er in deze top 2000 een aantal genre's (waaronder mijn favoriete genre) totaal genegeerd wordt.
Moet je zelf maar stemmen

0
geplaatst: 27 december 2008, 17:48 uur
LucM schreef:
Overigens vind ik dat in zo'n aller-tijden-poplijstje elk genre in de popmuziek en dat elk tijdvak vanaf ongeveer halverwege de jaren '50 tot nu vertegenwoordigd moet zijn, maar dan het beste in elk genre of tijdvak.
Overigens vind ik dat in zo'n aller-tijden-poplijstje elk genre in de popmuziek en dat elk tijdvak vanaf ongeveer halverwege de jaren '50 tot nu vertegenwoordigd moet zijn, maar dan het beste in elk genre of tijdvak.
Mee eens! Maar helaas ontbreken er nogal wat!
En het gaat mij niet om wat mainstream of alternatief zou moeten zijn; wat ik kut vind is nou juist dat geheul met 'alternatief' in de zin dat men pretendeert een alternatief te zijn, maar met dezelfde meuk komt aanzetten. An sich is 'alternatief' een nogal loos begrip, maar ja, in de praktijk worden met name lozxe kreten (denk aan het vermaledijde 'respect') maar wat graag en veel gebruikt.
Helaas blijken discussies op MuMe niet geliefd te zijn, want is er ergens kritiek op, beginnen er altijd weer mensen te piepen. En waarom? Ik heb er ok geen probleem mee wanneer mensen als een teletubbie 'ooh' en 'mooi' roepen en al beroerd worden van het idee ook maar een kritische noot gewaar te worden, maar mogen er ook nog meningen uitgewisseld worden? Niet iedereen is zo labiel dat een (andere) mening meteen desastreus voor zijn/haar (nou ja, het zijn altijd kerels die piepen, maar dat terzijde) gezondheid is.
0
geplaatst: 27 december 2008, 18:49 uur
Crush schreef:
@Orbit: Bands als The Cure, Joy Division en Echo & the Bunnymen hoor ik ook graag, maar hetgeen er naar mijn gading in de kinklijst te vinden is, is wel allemaal 80s, ook leuk, maar ik hoor ook graag meer recente muziek.
Ook op dat punt zit je met de kinklijst stukken beter hoor:
6. Editors - Munich
9. Queens of the Stone Age - No One Knows
13. Radiohead - Street Spirit
14. White Stripes - Seven Nation Army
15. Foo Fighters - Everlong
16. Tool - Sober
17. Muse - Bliss
25. Arcade Fire - Rebellion
28. Editors - Smokers Outside The Hospital Doors
34. Interpol - Obstacle 1
35. Sigur Ros - Svefn-G-Englar
36. Placebo & David Bowie - Without You I'm Nothing
39. Tool - Aenima
40. Muse - New Born
42. Killers - Mr. Brightside
44. Queens of the Stone Age - Go With The Flow
46. Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor
50. A Perfect Circle - Judith
51. Bloc Party - Banquet
53. Foo Fighters - The Pretender
55. Snow Patrol - Run
64. Placebo - The Bitter End
67. Deus - Roses
69. Editors - An End Has A Start
70. Damien Rice - 9 Crimes
75. Franz Ferdinand - Take Me Out
77. Muse - Knights Of Cydonia
80. System Of A Down - Toxicity
85. Eels - Novocaine For The Soul
87. Tool - Lateralus
88. Interpol - Evil
93. Nine Inch Nails - Closer
97. Madrugada - The Kids Are On High Street
100. Killers - Somebody Told Me
Recentere tot behoorlijk recente nummers van de minder gladde bandjes van de afgelopen 10 jaar.. Volgens mij staat er in de top2000 niet eens een nummer van na 1990 in de top100
Dat mensen die lijst nog te vuur en te zwaard lopen verdedigen is mij een raadsel, tenzij je echt niet verder gekomen bent dan midden jaren 70
Ik vind kink ook niet heilig, maar zeker ten opzichte van radio2,3, 538, veronica et etc etc is het meer dan heilig!
0
geplaatst: 27 december 2008, 19:18 uur
Dank voor de opsomming, maar al die bandjes zijn ook niet bepaald mijn kopje thee.
Maar veel kink luistergenot gewenst!
En ja, wat betreft recente muziek heb je natuurlijk een punt wat betreft die radio 2 zooi, maar goed, dat is ook afgestemd op de 'gemiddelde Nederlander', en die is na z'n 30ste ingekakt en houdt zich nog louter bezig met hypotheek, auto, vrouw, zijn 'goede baan' (lees sufkuttenbaantje) en kinderen en ja, muziek..... dat is iets van 'vroeger' en ja, hij vindt natuurlijk dat er vroeger nog pas echt goede muziek wed gemaakt.... terwijl hij al jaren geen nieuwe muziek meer heeft gehoord. De lamlul, maar ja, zo is de gemiddelde nederlander.... en van dergelijke sukkels moet radio 2 het hebben want daar zijn er in Nederland een paar miljoen van.
En ja, wat betreft recente muziek heb je natuurlijk een punt wat betreft die radio 2 zooi, maar goed, dat is ook afgestemd op de 'gemiddelde Nederlander', en die is na z'n 30ste ingekakt en houdt zich nog louter bezig met hypotheek, auto, vrouw, zijn 'goede baan' (lees sufkuttenbaantje) en kinderen en ja, muziek..... dat is iets van 'vroeger' en ja, hij vindt natuurlijk dat er vroeger nog pas echt goede muziek wed gemaakt.... terwijl hij al jaren geen nieuwe muziek meer heeft gehoord. De lamlul, maar ja, zo is de gemiddelde nederlander.... en van dergelijke sukkels moet radio 2 het hebben want daar zijn er in Nederland een paar miljoen van.
0
geplaatst: 27 december 2008, 19:59 uur
Crush schreef:
Dank voor de opsomming, maar al die bandjes zijn ook niet bepaald mijn kopje thee.
Mag ik je een trofee uitreiken van de meest treffende omschrijving van de radio2 luisteraar

Verder luister ik niet eens zoveel radio (ook geen kink), maar als ik dan de toplijsten zie en het feit dat kink ook wave-luisteravonden heeft ed., tsja dan is voor mij de keus niet zo moeilijk.
0
Lukk0
geplaatst: 27 december 2008, 20:03 uur
Op welke frequentie is Kink te ontvangen, want je maakt me wel enthousiast zo (eindelijk niet meer die standaard 3fm, arrow, veronica en nog erger).
Die toplijst van Kink is inderdaad wel mooier en veel nieuwer/moderner. Niet meer alleen maar nummers die weliswaar niet slecht zijn, maar allang of stukgedraaid of niet meer bijzonder. We willen dingen van na 1980 horen en dan bedoel ik geen Rood van Marco Borsato.
Die toplijst van Kink is inderdaad wel mooier en veel nieuwer/moderner. Niet meer alleen maar nummers die weliswaar niet slecht zijn, maar allang of stukgedraaid of niet meer bijzonder. We willen dingen van na 1980 horen en dan bedoel ik geen Rood van Marco Borsato.
0
geplaatst: 27 december 2008, 20:14 uur
http://www.kinkfm.com/luisteronline
http://www.kinkfm.com/frequenties
Op de kabel.. vul je postcode in en dan zie je de frequentie.. Jammer dat ze nog steeds niet in de ether zijn te ontvangen, raar ook eigenlijk.
http://www.kinkfm.com/frequenties
Op de kabel.. vul je postcode in en dan zie je de frequentie.. Jammer dat ze nog steeds niet in de ether zijn te ontvangen, raar ook eigenlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.