MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000

zoeken in:
heartofsoul heeft weer begrepen wie hier niet zomaar ongestraft als Jan en alleman weggezet wenst te worden. Nu de oprisping weer wat is gaan liggen, kan het dan nu weer een beetje rustig worden hier? Ik probeer te luisteren...

Eve of the war blijft ik echt geweldig vinden

Welke debiel heeft nu bedacht dat juist deze versie van Vlieg met me mee naar de regenboog gedraaid moet worden? Gaat nergens over.

Stir It Up

"Mull of Kintyre", "Sowing the Seeds of Love" en daarna twee van mijn favoriete liedjes van ABBA. Mooi rijtje.

Daarna gaat het overigens, naar mijn mening, wel gruwelijk mis (de muziek van de heer J. Blunt kan mij niet zo bekoren)...

Sgt. Revolver schreef:
Daarna gaat het overigens, naar mijn mening, wel gruwelijk mis (de muziek van de heer J. Blunt kan mij niet zo bekoren)...

Z'n twitter daarentegen

Geen idee. Ik dacht, laat ik het maar bij muziek houden. Dat is in dit geval al erg genoeg.

Hij heeft veel zelfspot. Voorbeeld van een tweet van hem:

"If you thought 2016 was bad - I'm releasing an album in 2017."

of deze

"One day, I hope I'm more popular than @Nickelback."

James Blunt en John Legend

starbright boy schreef:
Hij heeft veel zelfspot. Voorbeeld van een tweet van hem:

"If you thought 2016 was bad - I'm releasing an album in 2017."

of deze

"One day, I hope I'm more popular than @Nickelback."

Haha, dit is dan wel weer leuk.

Red Eyes

Heerlijk: Santana en The War on Drugs achter elkaar!

L'amour toujours pure nostalgie

Zeker, voor mij ook. Gevolgd door één van mijn favoriete liedjes ooit (maar ik heb er niet op gestemd).

Blaudzun op 1212

Had al tijden geen Rush meer gedraaid maar ineens was daar vanmiddag Spirit of radio! En toen besefte ik me weer wat voor onwijs gave muziek dat bandje gemaakt heeft. Dat is dus de kracht van al die mindere nummers; dan kan zo'n klassieker van Rush er extra uit knallen!
Ook mooi om te zien overigens dat Stenders de tekst woord voor woord mee zat te zingen

Yes! Coldplay op nr. 1200, met 'In my place'. Prachtige track van hun tweede album 'A Rush of Blood to The Head' uit 2002.

laxus11 schreef:
(quote)

Z'n twitter daarentegen

Die is briljant inderdaad.
Zijn label heeft hem wel eens gevraagd ermee te stoppen, maar hij gaat vrolijk door.

32 Times James Blunt's Comebacks Won Twitter In 2014 - buzzfeed.com

Lange Frans en Baas B.
Wat heerlijke luistertraktatie was dat zeg!
Tenminste, als je een nationalistische huisvrouw bent, wat de doelgroep lijkt te zijn. In hetzelfde rijtje als vijftien miljoen mensen en een vers kopje thee.

adri1982 schreef:
Yes! Coldplay op nr. 1200, met 'In my place'. Prachtige track van hun tweede album 'A Rush of Blood to The Head' uit 2002.

En een ontzettende rip-off van 'Dreams Burn Down' van Ride, maar dat terzijde.

Er staat toch wel erg veel van die sentimentele (Nederlandstalige) meuk zoals deze van Lange Frans en Thé Lau in, moet elke keer de neiging onderdrukken om de radio uit te zetten...

Wellicht handig, een overzichtje met alle plaspauzes:

https://pbs.twimg.com/media/C0mYcZgXAAAWeFF.jpg

Ik ben een groot bewonderaar van veel werk van Thé Lau, maar 'Zing voor me' behoort niet echt tot zijn beste werk.

2 Unlimited

Blijf me altijd verbazen over het geluid van die synths. Fokking vet.

We zijn net massaal gerickrolled.

herman schreef:
Wellicht handig, een overzichtje met alle plaspauzes:

(afbeelding)
Handig overzicht, herman. Prima band namelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:26 uur

geplaatst: vandaag om 22:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.