menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / Poll: Kies je Favoriete Metal album van 2016

zoeken in:
avatar van Don Cappuccino
Die Cultes des Ghoules-plaat moet ik nog beluisteren, erg benieuwd naar.

avatar van ASman
Zeker een aanrader, ondanks de lange speelduur. Haalt wat mij betreft het niveau van voorganger "Henbane". Toch een van de beste en meest unieke black metal bands van de voorbije jaren. Ben nog aan het wachten tot de cd bij mij in de postbus verschijnt.

avatar van Johnny Marr
Ik ben momenteel The Fall of Hearts aan het beluisteren en eerlijk gezegd: ik kan er niet veel mee. Veel te lang en veel te soft. Snap dan ook niet dat ie hier gewoon losjes gewonnen heeft. Doet me een beetje denken aan een mindere versie van de latere Opeth. Nee, hier had ik meer van verwacht zeg Een miskoop is het nu ook weer niet, want muzikaal is het best aardig. Maar ik veer nergens echt op. Ik zou het ook niet echt als metal willen labelen, maar gewoon als rock. "Het is een groeier", hoor ik jullie al denken. Nou, hopelijk is dat het geval

bennerd
Ik snap ook het ding niet bij die Katatonia-plaat. Terwijl wat oudere losse tracks me wel kunnen bekoren. The Fall of Hearts is echter een zoutloze zeikerige plaat, imo.

avatar van Alicia
Geweldige plaat, The Falls of Hearts. Nee... het is inderdaad geen takkenherrie! Daar heb ik andere platen voor. Het was voor mij ook een grote verrassing. Dacht eerder aan Metallica op 1 of zo iets... hahaha! Tsja... andere hoofden, andere zinnen.

avatar van The_CrY
Metallica? Is dat zo'n underground kvlt bandje?

avatar van gigage
Katatonia kun je live gaan zien op Wacken 2017. Zo ook Fates Warning maar die doen eind januari nog even Essen, Haarlem en Uden aan. In februari kun je in Utrecht Anthrax bezoeken. Haken is 13 april in de Melkweg te bewonderen. Oranssi Pazuzu en Cobalt staan op Roadburn (013) op 22 april en Megadeth 15 aug ook in 013. Ten slotte mijn nummer 1 van 2016 Avenged Sevenfold 18 feb in Ziggo Square.