MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht!

zoeken in:
dix
reptile71 schreef:
Hounds of Love ligt binnenkort vast weer in de 3 voor 15 euro bakken.

Bij Sounds Delft liggen er drie ... voor inderdaad rond de 10 euri. Kennelijk loopt de bron weer.

sxesven
reptile71 schreef:
Je snapt wel dat ik een goede wil (liefst vanaf very good plus) met originele hoes voor een redelijke prijs en niet voor 1000 dollars. Laatst stond er eentje op marktplaats, gereageerd, geen reactie gekregen en toen was hij ineens weg.

Die van 7,99 quid is VG+, sleeve 'generic' suggereert dat desbetreffende uitgave in een generic witte sleeve zit (de afbeeldingen maken het niet veel duidelijker; geen hoes in ieder geval), alleen de listing van pleurisduur is verwarrend (met NM sleeve - maar da's weer een Spaanse promo, dus niet vergelijkbaar; sowieso irritant, mensen die items onder de verkeerde uitgaves te koop zetten - krijg je een update van je wishlist met die langgezochte plaat staat er in de notes HEY THIS IS A DIFFERENT EDITION GUYS OK X))))))))...).

Evengoed sterkte

Ja die is zonder hoes en die hele dure een Spaanse promo, alsof dat zoveel extra waarde geeft. Doe mij liever de originele.

sxesven
Eens Wat ik overigens bedoelde is dat het mogelijk is dat deze gehele run is verkocht in witte sleeves, en dat het dus zo hoort.

Nee, het is deze hoes:

(afbeelding)

Uk versie is met oranje letters de Nederlandse versie met paarse letters.

Bowie verkoop je toch niet zonder hoes?

Ik zoek het volgende album:

Chuck Brown & The Soul Searchers – Bustin' Loose

Wie weet of ik deze nog ergens nieuw kan kopen? Als dat niet kan, tweedehands voor een normale prijs?

reptile71 schreef:
Ik wil graag het singletje van David Bowie - Space Oddity uit 1969 met op de B-kant Wild Eyed Boy from Freecloud. Heeft iemand nog een redelijk exemplaar liggen dat weg mag voor een leuk prijsje dan hoor ik het graag. Je zou mij er erg blij mee maken. (in singles met een andere B-kant heb ik geen interesse)

Heb ik er toch eentje gevonden voor slechts 5 euro incl. verzending, alleen wel zonder originele hoes, maar daar kan ik mee leven. Dus heeft iemand de hoes maar het singletje is naar zijn mallemoer: denk dan aan mij.

Als iemand op LP heeft:

- Ryan Adams - Love is Hell
- Bruce Springsteen - The ghost Of Tom Joad
- Bob Dylan - Time out of mind
- Nick Cave - Abbatoir Blues

En deze weg wil doen. Dan houdt ik mij graag aanbevolen

JDS
Heeft iemand een idee waar ik zweetbandjes kan kopen van een bepaalde band?

Door wie is die band bepaald dan?

Zephyr
Een aannemer of een bouwbedrijf ?

Dan zal het vermoedelijk om een house band gaan.

PS: over die zweetbandjes... in de jaren 80 kon je ze overal krijgen, maar die dingen zijn nu compleet uit (zelfs Large verkoopt geen bedrukte). Je kan pogen ze ergens zelf te laten bedrukken (het kan via internet, maar dan moet je wel direct een hele doos afnemen, wat als voordeel heeft dat je de rest van je leven met een gerust hart kan zweten).

JDS
Hmm jammer. Toch bedankt

dix
Zweetbandjes kopen ? Dat riekt naar mensenhandel.

Gezocht: de cd/lp Is It Because I'm Black van Syl Johnson. Ik heb hem het liefst met de hoes die hier op de site staat, maar ik kan hem sowieso niet vinden.

Overigens zoek ik ook een heleboel soul-albums (lp of cd), zie daarvoor 'Bladwijzers' en 'Nog Kopen' in mijn albumlijsten. Syl Johnson heeft nu echter meer de prioriteit.

Opgezwolle - Spuugdingen op de Mic

Iemand?

sxesven
heeft er een hele tijd eentje gestaan bij de plaatboef in rotterdam voor een steep €50, maar weet niet of dat nog zo is, niet op gelet laatste keer...

Wie kan mij aan Lee Moses - Time and Place (impressie) helpen? Ik kan hem echt nergens vinden tegen een normale prijs (dus niet de 100 pond die ze op Amazon vragen).

Ik ben op zoek naar deze tegen een schappelijke prijs. Goedkoopste dat ik heb kunnen vinden is rond de de 25 euro voor tweedehands, exclusief verzendkosten. Aangezien dit boven m'n budget gaat hoop ik dat iemand me verder kan helpen. Misschien dat iemand hem ergens toevallig tegenkomt in een "normale" cd winkel? Ik heb reeds gezocht op amazon, discogs, ebay, play en cdwow.

Dacht het ook nog via het label te proberen maar ik kom uit op een site die het volgens mij niet doet, of ik mis ergens een geheime knop om verder te komen: I N F O R M A T I O N - inf000.com

Ah, die staat ook op mijn lijstje. Paar keer ergens besteld, maar nooit leverbaar.

GrafGantz schreef:
Ik ben op zoek naar deze tegen een schappelijke prijs.

Ik weet niet wat je een schappelijke prijs noemt, maar je kan hem waarschijnlijk hier, nog bestellen voor omgerekend +/- 15 euro (er staat dat het product nog in stock is, dus het valt te proberen). Dat zal vast exclusief verzendkosten zijn, dus als je meerdere mensen kent die dit exemplaar zoeken zou je natuurlijk de verzendkosten kunnen delen.

En Jasper, Lee Moses is out of print (ofwel: hij wordt niet meer gemaakt). Je hoeft dan ook geen enkele webwinkel te proberen, aangezien geen een exemplaar zal kunnen leveren. Die heruitgave die destijds op zowel CD als 2-LP is geperst was limitatief. Het zoeken naar een nieuw exemplaar is dus bij voorbaat al nutteloos, de enige manier waarop hij nog verkrijgbaar is, is tweedehands.

Bol zegt aan Yearbook 1 te kunnen komen maar ik betwijfel dat. Waarom willen jullie dan ook niet Yearbook 2!

Ze zeggen een hoop daar

Ja ze staan er bol van de leugens.

Ik heb hem wel eens besteld bij Bol, maar bleek uiteindelijk niet leverbaar...

Toch jammer, gaat wel om een van de beste albums van de laatste jaren.

Dacht ik wel. Ja dat soort dingen is echt zonde.

Gezocht: Staind - Tormented

sxesven
Jawat! - Ut Zwarte Aap

Anyone?

Ik zoek een mooi vinylexemplaar van Leonard Cohen's Various Positions en dan niet de reissue uit 2011 maar de originele release uit 1984.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:31 uur

geplaatst: vandaag om 13:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.