Muziek / Koop en Ruil / Gezocht!
zoeken in:
0
geplaatst: 12 december 2011, 20:38 uur
reptile71 schreef:
Ik zoek een mooi vinylexemplaar van Leonard Cohen's Various Positions en dan niet de reissue uit 2011 maar de originele release uit 1984.
Ik zoek een mooi vinylexemplaar van Leonard Cohen's Various Positions en dan niet de reissue uit 2011 maar de originele release uit 1984.
Ok, reptile, stop maar met zoeken, je hebt er eentje.

0
geplaatst: 24 december 2011, 18:00 uur
Mijn vader zoekt een cd, hij wil hem heel graag hebben. Maar is volgens mij nergens meer te verkrijgen.
Van Morrison - Poetic Champions Compose
Van Morrison - Poetic Champions Compose
0
geplaatst: 24 december 2011, 22:31 uur
0
geplaatst: 4 januari 2012, 21:24 uur
In Overigen > Algemeen > Albums Greg Holden aanschaffen:
Beste mede-forumers,
Sinds Serious Request ben ik echt fan geworden van Greg Holden. Door het liedje The lost boy natuurlijk. Maar nu ben ik op zoek gegaan naar zijn muziek. Via het internet ben ik op zijn website gekomen en daar staan een aantal albums vermeld. Helaas is de nieuwste uitverkocht via zijn website. De bekende muziekwinkels (online) in NL kennen geen albums van hem.
Mijn vraag: Weet iemand waar ik de albums kan aanschaffen?
Beste mede-forumers,
Sinds Serious Request ben ik echt fan geworden van Greg Holden. Door het liedje The lost boy natuurlijk. Maar nu ben ik op zoek gegaan naar zijn muziek. Via het internet ben ik op zijn website gekomen en daar staan een aantal albums vermeld. Helaas is de nieuwste uitverkocht via zijn website. De bekende muziekwinkels (online) in NL kennen geen albums van hem.
Mijn vraag: Weet iemand waar ik de albums kan aanschaffen?
0
geplaatst: 21 januari 2012, 14:16 uur
Beste Musicmeters,
Ik ben op zoek naar een cd van Harvey Andrews (Engelse folk-muzikant) uit 2007, het is een verzamelaar genaamd: I'm Resigning from Today: The Transatlantic Anthology. Volgens Harvey zelf (op zijn site en na briefwisseling) zijn de tapes gedeletet en dus alleen 2e hands te verkrijgen.....Maar dat valt niet mee; voorlopig nergens te vinden ook op E-bay niet. Wie heeft een exemplaar of weet waar één te kopen?
Groet,
Ton.
Ik ben op zoek naar een cd van Harvey Andrews (Engelse folk-muzikant) uit 2007, het is een verzamelaar genaamd: I'm Resigning from Today: The Transatlantic Anthology. Volgens Harvey zelf (op zijn site en na briefwisseling) zijn de tapes gedeletet en dus alleen 2e hands te verkrijgen.....Maar dat valt niet mee; voorlopig nergens te vinden ook op E-bay niet. Wie heeft een exemplaar of weet waar één te kopen?
Groet,
Ton.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 januari 2012, 16:04 uur
kingoftheworld schreef:
Beste Musicmeters,
Groet,
Ton.
Beste Musicmeters,
Groet,
Ton.
Alleen deze maar 200 pond ? Is wel een nieuwe
En deze nog duurder
Hier is ie goedkoper dacht ik.
129,00 Noorse kronen = 16,8177186 euro's
0
geplaatst: 22 januari 2012, 14:21 uur
@DjFrankie: dank voor de snelle reactie; ga er mee aan de slag!
0
geplaatst: 26 januari 2012, 15:25 uur
Ik zoek de cd van dit album: klik!
In Nederland niet echt te krijgen, voor de rest moeilijk te vinden. Alleen de LP is gemakkelijk te ontdekken, maar die hoef ik niet.
In Nederland niet echt te krijgen, voor de rest moeilijk te vinden. Alleen de LP is gemakkelijk te ontdekken, maar die hoef ik niet.
0
geplaatst: 26 maart 2012, 00:04 uur
In Muziek > Koop en Ruil > Gezocht: Burial en Four Tet - Moth:
Titel zegt genoeg lijkt mij. Had hem laatst besteld bij bol.com maar uiteindelijk bleek hij toch niet leverbaar. Dus als iemand nog een goede kopie heeft liggen laat het me weten
Titel zegt genoeg lijkt mij. Had hem laatst besteld bij bol.com maar uiteindelijk bleek hij toch niet leverbaar. Dus als iemand nog een goede kopie heeft liggen laat het me weten

0
geplaatst: 29 maart 2012, 16:05 uur
In Muziek > Koop en Ruil > Fear of Flying:
Heeft iemand de cd te koop van Fear of Flying ? Deze band heet nu White Lies. Mocht je hem weg doen of een plek kennen die hem tegen een mooie prijs voor me heeft laat wat weten.
Heeft iemand de cd te koop van Fear of Flying ? Deze band heet nu White Lies. Mocht je hem weg doen of een plek kennen die hem tegen een mooie prijs voor me heeft laat wat weten.
0
geplaatst: 17 april 2012, 16:50 uur
In Muziek > Koop en Ruil > Gezocht: Freddie Mercury - Mr. Bad Guy (1985) & Smile - Ghost of a Smile (1998):
Wie kan me helpen aan de CD van Mr. Bad Guy, en de LP of CD van Smile!
Alvast ONTZETTEND bedankt!
Wie kan me helpen aan de CD van Mr. Bad Guy, en de LP of CD van Smile!
Alvast ONTZETTEND bedankt!
0
geplaatst: 27 april 2012, 07:48 uur
Ik ben op zoek naar de cd waar het nummer van linkin park New divine opstaat! Hoop dat iemand weet waar ik hem kan kopen
0
geplaatst: 27 april 2012, 09:00 uur
Transformers: Revenge of the Fallen (2009)
Hier? Ik heb gewoon op New Divide in de database gezocht.
Hier? Ik heb gewoon op New Divide in de database gezocht.
0
geplaatst: 18 mei 2012, 22:39 uur
Combiticket voor Rock Werchter gezocht. Ik heb er eentje, maar mijn Werchterkompaan niet 
Kan iemand helpen? Thx

Kan iemand helpen? Thx
0
geplaatst: 19 mei 2012, 11:29 uur
Een vriend met wie ik ga had er nog een over, ik weet niet zeker of hij dat ticket nog heeft. Ga het vanmiddag wel even vragen. De vraag ernaar is namelijk erg groot 

0
geplaatst: 10 juni 2012, 23:21 uur
Tja, die kan je beter op vinyl kopen: Angelo Branduardi - Concerto (Vinyl, CD) - Buy at Discogs Marketplace
0
_Pjotr_
geplaatst: 24 juni 2012, 11:14 uur
Gezocht: The Glass Should Be Full van Elemental Zazen, anders moet ik een kapitaal aan shipping costs dokken.
0
geplaatst: 5 juli 2012, 21:05 uur
Ik zoek de box set unedited van de editors kan iemand mij hieraan helpen. Ik hoop het
0
geplaatst: 6 juli 2012, 13:04 uur
of de b sides van edotors. Ik hoop dat iemand mij hieraan kan helpen!
0
geplaatst: 13 augustus 2012, 19:34 uur
Ik ben op zoek naar het volgende album:
Mêlée - The Masquerade
Degene die van help kan zijn ben ik heel erg dankbaar.
Mêlée - The Masquerade
Degene die van help kan zijn ben ik heel erg dankbaar.

0
geplaatst: 31 oktober 2012, 16:32 uur
Ik zoek volgende CDs van Kevin Coyne:
'Blame it on the night'
'Heartburn'.
Nieuw of nog in deftige staat
'Blame it on the night'
'Heartburn'.
Nieuw of nog in deftige staat
0
geplaatst: 6 november 2012, 11:52 uur
Hallo MM vrienden, ik zoek al een tijdje een grote poster van de meisjes van Siamese Dream van de Pumpkins. De exemplaren die ik op internet vind zijn echter veels te klein. Het hoeft niet per se de albumcover te zijn. Zolang de twee meisjes er maar op staan is het goed. Iemand een idee?
0
geplaatst: 7 november 2012, 11:51 uur
Ja die was ik ook al tegengekomen. Kon echter geen alternatief vinden.
0
geplaatst: 7 november 2012, 16:11 uur
Ik ook niet. Zal wel lastig worden dan. Een kaart ervan inscannen in een hele hoge resolutie en zelf je poster laten drukken. 

0
geplaatst: 8 november 2012, 01:57 uur
Vanavond weer wat aan huis geklust, kwam de timmerman met de volgende vraag:
Hij zoekt, voor de kerst, een dvd ( of meerdere) met daarop bekende, melige, foute leuke, goede kestnummers, die hij tijdens een etentje/feestje met vrienden wil laten horen en projecteren.
Dus clips e.d.
Heeft iemand ooit zelf zo'n dvd samengesteld, weet iemand van het bestaan van zo'n dvd, etc, etc.
Hoeft niet voor niets overigens.
ben benieuwd
Hij zoekt, voor de kerst, een dvd ( of meerdere) met daarop bekende, melige, foute leuke, goede kestnummers, die hij tijdens een etentje/feestje met vrienden wil laten horen en projecteren.
Dus clips e.d.
Heeft iemand ooit zelf zo'n dvd samengesteld, weet iemand van het bestaan van zo'n dvd, etc, etc.
Hoeft niet voor niets overigens.
ben benieuwd

0
geplaatst: 8 november 2012, 20:23 uur
Je hebt simpele programmaatjes die je kan installeren op je pc en dan krijg je een downloadbutton bij een youtubefilmpje waarmee je dus kan downloaden van youtube. Kan je dus de leuke filmpjes downloaden en op een dvd branden.
* denotes required fields.