menu

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
avatar van GrafGantz
Bij Do - Do (2004) - MusicMeter.nl

Timesplitter schreef:
Een duet met Homer Simpson zou wel op z'n plaats zijn.

avatar van Onweerwolf
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik heb toch al heel lang geen ban meer gehad dus het wordt ook wel weer eens tijd maar heeft iemand de Top 10 Artiesten van Fathead wel eens bekeken?

avatar van Rudi S

Lekkere top 10.

avatar van Fathead
Onweerwolf schreef:
Misschien niet helemaal ontopic, maar ik heb toch al heel lang geen ban meer gehad dus het wordt ook wel weer eens tijd maar heeft iemand de Top 10 Artiesten van Fathead wel eens bekeken?

Ik heb je ondertussen gerapporteerd…

avatar van GrafGantz
Fathead schreef:
(quote)

Ik heb je ondertussen gerapporteerd…


Asshole


Tidalwave
Fathead schreef:
(quote)

Ik heb je ondertussen gerapporteerd…


Idd mooie Top 10.

avatar van EttaJamesBrown
Moest direct aan ZALM! denken

avatar van Fathead
EttaJamesBrown schreef:
Moest direct aan ZALM! denken

Potverdikkie, die had ook nog gekund, ja!

Trouwens gelijk maar even een nieuwe top 10 gemaakt...

avatar van GrafGantz
Alweer uit 2011, maar loop er nu toevallig tegenaan:

.:Quadran:. schreef:
Is ook verkrijgbaar in 96khz-24bit high res flac op hdtracks.

dix schreef:
zo dan .... daar is de AIVD wel even zoet mee


avatar van Mausie
Mausie (crew)
aERodynamIC schreef:
Iedereen kijkt altijd maar naar elke poep en scheet die Thom Yorke laat, maar laten we Philip Selway niet vergeten. Misschien vind ik zijn werkjes nog wel wat aangenamer ruiken.

avatar van jordidj1
op zoek naar hiphop-pareltjes, kom je deze parel van een quote tegen

Lukas schreef:
435. Kool G Rap & DJ Polo - Road to the Riches

Komt een witte kool bij de dokter. Zegt-ie: 'ik zie helemaal rood'. Dat was een (slechte) koolgrap.

avatar van GrafGantz
Ik hou wel van een beetje flauw.

Guust Flater schreef:
Productie van Kurt Ballon is grandioos.


bennerd schreef:
Ik vind Kurts producties altijd te opgeblazen.

avatar van Kramer
Ik heb denk ik een nieuwe favoriete gebruiker: klik!

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Kramer schreef:
Ik heb denk ik een nieuwe favoriete gebruiker: klik!
Voor dit soort vondsten hebben we de meld misbruik-knop. Heb hem maar als zodanig geïnterpreteerd.

avatar van Kramer
Arme Alie

avatar van Venceremos
Word doorgelinkt naar Shane Filan van Westlife. MuMe-bugs FTW!

edit: zie dat ze al geband is, jammer?

avatar van Poek
Venceremos schreef:
Word doorgelinkt naar Shane Filan van Westlife. MuMe-bugs FTW!


Ik neem aan dat daar om 17:16 uur nog een bericht (of meer) stond en vijf minuten later niet meer vanwege Bantopic - MusicMeter.nl

Ik vermoed dat het ook niet zo'n heel memorabele quote was...

avatar van herman
Een oudje van Zachary Glass dat ik tegenkwam:

Bloompje schreef:
Ruby Blue vind ik een geweldige single!

Zachary Glass schreef:
Leuk, leuk, leuk. Ja, die single was fantastisch. Ik kruis de resterende vijftien dagen af, al was het de wachttijd voor mijn levensreddende bloedtransfusie.

Het tonale bloed dat door mijn aderen vloeit wordt steeds zuurstofarmer, en de homeopathische muziekjes waarmee ik de dag met doorworstel blijken hun doel te missen.

Ik red mezelf wanneer de avond valt door als hardleerse botanicus mijn kamerplantje te ontleden tot op het bladgroen.

Wat ik nodig heb is een precisiebombardement van gevoelsreddende sentimenten dat een nieuw popalbum kan teweegbrengen. Ja, dat is wat ik nodig heb - een popplaat die me beneveld van muzikale roesdrank doet dansen op de graven van mijn gestorven medemensen. Weg met de zedige weekachtigheid van het apotheekmeisje, bring on the dancin' miss Murphy. De kisten op het kerkhof zullen kraken onder de dreunende dancebeat van Hare Wulpsheid.

De asfaltneukers zullen instemmend in mijn richting knikken wanneer ik me al grasmaaiend laveloos luister naar deze nieuwe popplaat. Samen zullen we als goedlachse drankorgels de nacht bestrijden in hun flitsende Toyota's ... met op de stereo deze nieuwste release. We zullen het heil zingen over de kansen die de toekomst ons biedt, en hoe we die vervolgens lachend zullen versmaden.

Een popplaat mensen

avatar van GrafGantz
psychonaatje schreef:
Je hebt zo van die muzikale herinneringen die af en toe terugkomen om eens lekker aan je hersenen te gaan knabbelen, als een telkens terugkerende geest uit het verleden, iemand uit je jeugd die je af en toe tegenkomt terwijl je dat helemaal niet wilt, met als gevolg dat jij weer naar ellenlange verhalen moet gaan luisteren over hoe leuk de plaatselijke sportvereniging wel niet is en hoeveel bier ze wel niet drinken als ze hebben gewonnen of verloren of als de wedstrijd niet is doorgegaan, dit bij voorkeur op momenten dat je daar geen tijd voor hebt en al helemáál geen zin in hebt. Nou, het muzikale equivalent daarvan is het titelnummer van dit album (althans, zo heb ik het altijd ervaren). Natuurlijk: het is geen doodzonde om Stand by Me te coveren, zelfs al benadert het origineel van Ben E. King de perfectie op een dusdanige wijze dat je er minstens een paar maanden over moet nadenken. De cover van John Lennon is bijvoorbeeld - ondanks dat deze het zeker niet haalt bij het origineel - erg leuk. Maar luisteren naar het gedrocht dat 4 the Cause van het nummer durft te maken is als het opeten van ontlasting die voorheen een maaltijd van een driesterrenrestaurant vormde. Wat mij betreft staat het nummer met stip op 1 van mijn Meest Afschuwelijke Covers-lijstje, ook wel bekend als het "Ik kan het niet geloven dat men hiervoor niet naar Siberië is gestuurd"- of het "Een standrechtelijke executie van alle betrokkenen zal misschien wel de beste oplossing zijn"-lijstje. Het toevoegen van dit album is dan ook, naar ik hoop, een soort van therapie. Misschien dat het nummer, althans deze uitvoering, mij vanaf nu met rust laat.



avatar van dix
dix
Opmerkelijk, er is al meer dan een half jaar niks memorabels op Mume geplaatst dat zich leent voor een quote in dit topic? Dat was dan wellicht tot gisteren, toen deric raven opzichtig zijn lul achterna liep bij het recenseren van de laatste release van Chelsea Wolfe:

deric raven schreef:
Het einde is het begin van het einde. We zitten in een vicieuze She Reaches Out to She Reaches Out to She cirkel verwikkeld. De angst dat het verleden zich in de toekomst herhaalt. Een vastgeroeste ketting met een veelvoud aan zichtbaar lidtekenweefsel.

avatar van WVTRVE
Elk lid is weer een nieuwe angst.

avatar van deric raven
Oh, wat erg, ik zie de fout nu pas

avatar van ZAP!
Altijd nog beter dan teken in het weefsel van je lid, wilde ik zeggen, maar ik twijfel nu...

avatar van Rudi S
deric raven schreef:
Oh, wat erg, ik zie de fout nu pas


Hebben jullie geen redacteur

avatar van deric raven
Rudi S schreef:
(quote)


Hebben jullie geen redacteur


4 ogen beleid, maar af en toe kijken we er overheen. In het echte stuk aangepast, hier op Musicmeter laat ik het gewoon staan. Het is ook wel een grappige fout

avatar van GrafGantz
Een teken aan de want.

avatar van Gretz
JM aka Harrie De Hengst
Johnny Marr schreef:
Suzan & Freek are in jail atm

For being criminally genius

Gast
geplaatst: vandaag om 12:15 uur

geplaatst: vandaag om 12:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.