De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 2 oktober 2008, 12:17 uur
AGE-411 schreef:
Er zit een hoger metalgehalte in Rob Halford's atributen dan in het hele Death Metal-subgenre
Er zit een hoger metalgehalte in Rob Halford's atributen dan in het hele Death Metal-subgenre
klinkt alsof ie een stalen prothese tussen de benen heeft.
0
geplaatst: 2 oktober 2008, 21:24 uur
Ik heb het vooral over zijn outfit begin de jaren 90.
Maar ik heb toch liever zijn outfit van begin de jaren 80: Less metal, more leather.

0
geplaatst: 2 oktober 2008, 23:54 uur
Hebben we hier met een officiele coming-out van doen of loop ik weer achter?
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 00:42 uur
hij ziet toch niks met die pet zo op half zeven ? geen gezicht ...
ps wat moeten images en filmpjes eigenlijk in een quote-draadje vraag ik me af.
0
edris.
geplaatst: 3 oktober 2008, 00:57 uur
hij ziet toch niks met die pet zo op half zeven
Het zou z'n outfit kunnen verklaren. Deels.
AGE-411 plaatst in elk topic wel een keer iets over Judas Priest of Metallica, ook lijkt hij liefhebber te zijn van het gebruik van fotootjes om z'n punt duidelijk te maken.
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 01:00 uur
En ik maar denken dat die foto's het outfit van de Toppers voorstelt voor het Eurovisie Songfestival.
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 01:07 uur
Ik dacht dat het om Freddie Mercury ging. Die droeg ook nogal eens zoiets.
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 17:16 uur
Dix over een 5 jaar jonger persoon.
dix schreef:
da's de microwave-generatie he ?
da's de microwave-generatie he ?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 4 oktober 2008, 10:14 uur
AGE-411 bij Slayer - Christ Illusion:
Of luister naar Cult ... En als ie dan schreeuwt "REVELATIONS, REVOLUTIONS!! I SEE THROUGH YOUR CHRIST ILLUSION!" heb ik zin om een priester op z'n bek te slaan.
Of luister naar Cult ... En als ie dan schreeuwt "REVELATIONS, REVOLUTIONS!! I SEE THROUGH YOUR CHRIST ILLUSION!" heb ik zin om een priester op z'n bek te slaan.

Er staan wel best memorabele teksten van hem. 
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 21:47 uur
Bij Lil Wayne - Tha Carter III:
Virtuositeit (als dat een woord is)
.
Reviewed schreef:
Deze album bevestigt echt hoe slecht tde algemene smaak is van tegenwoordig. Wat een bagger, om dit soort rap/ hip-hop te kunnen waarderen heb je echt weinig hersen cellen in mijn point of view.
Deze album bevestigt echt hoe slecht tde algemene smaak is van tegenwoordig. Wat een bagger, om dit soort rap/ hip-hop te kunnen waarderen heb je echt weinig hersen cellen in mijn point of view.
Virtuositeit (als dat een woord is)
.
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 22:08 uur
Heel het bericht is overigens geweldig, niet alleen het cursieve.
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 16:16 uur
In dezelfde categorie als het bericht van Reviewed:
Toveren met taal noem ik het
prodi9y9 schreef:
ik heb deze nu een paar keer beluisterd. egt supervette album, bij elke luisterbeurt wordt de album sterker. jammer dat deze album zo onbekend is. als je van sage francis en co zou j dit toch geweldig moeten vinden! ik wacht nog ff met stemmen, nog een paar keer luisteren!
ik heb deze nu een paar keer beluisterd. egt supervette album, bij elke luisterbeurt wordt de album sterker. jammer dat deze album zo onbekend is. als je van sage francis en co zou j dit toch geweldig moeten vinden! ik wacht nog ff met stemmen, nog een paar keer luisteren!
Toveren met taal noem ik het

0
geplaatst: 11 oktober 2008, 18:47 uur
Het lijkt een trend te worden:
Bij T.I. - Paper Trail:
Bij T.I. - Paper Trail:
Teflon-Don schreef:
Mensen die deze album dope vinden zijn mensen die een iq hebben van een koe
Mensen die deze album dope vinden zijn mensen die een iq hebben van een koe
0
Harco
geplaatst: 12 oktober 2008, 00:12 uur
Sowieso staat bij elk commercieel hiphopalbum wel een bericht of twee van zeer hoge klasse.
0
geplaatst: 13 oktober 2008, 18:57 uur
Weer niet Nederlands, weer niet van Musicmeter. En toch weer te leuk om niet met jullie te delen:
'' It is funny that Jazz is considered "high art" by many people these days. People actually think jazz is intellectual music. In its day it certainly wasn't regarded so highly; those who think it is now are historical "revisionists". To compare jazz artists with metal ones is ridiculous. Take the example of Emperor, who wrote down, over the course of months, an extremely complicated, structured piece like 'In the Nightside Eclipse', using their extensive knowledge of music theory, all whilst being completely kvlt. This is a feat impossible for the jazz artist.
Many of the jazz 'greats' could not even read or write sheet music. They often had no knowledge of music theory. They don’t write down and think about their music, they play a solo for one instrument, relying on “instinct” to guide them. Jazz solos are very fast paced and arbitrary, which is why they are often mistaken for being “complicated” or “well thought out”.
One major difference is that had the metal greats not been into music they would still be “geniuses” or intellectuals. They read philosophy, literature, poetry for inspiration and represented these in their works. Jazz artists don’t usually show much signs of intellectual talent outside of their music, reflecting the lack of intelligence needed for their profession. Jazz also has done almost nothing to advance musical theory. ''
'' It is funny that Jazz is considered "high art" by many people these days. People actually think jazz is intellectual music. In its day it certainly wasn't regarded so highly; those who think it is now are historical "revisionists". To compare jazz artists with metal ones is ridiculous. Take the example of Emperor, who wrote down, over the course of months, an extremely complicated, structured piece like 'In the Nightside Eclipse', using their extensive knowledge of music theory, all whilst being completely kvlt. This is a feat impossible for the jazz artist.
Many of the jazz 'greats' could not even read or write sheet music. They often had no knowledge of music theory. They don’t write down and think about their music, they play a solo for one instrument, relying on “instinct” to guide them. Jazz solos are very fast paced and arbitrary, which is why they are often mistaken for being “complicated” or “well thought out”.
One major difference is that had the metal greats not been into music they would still be “geniuses” or intellectuals. They read philosophy, literature, poetry for inspiration and represented these in their works. Jazz artists don’t usually show much signs of intellectual talent outside of their music, reflecting the lack of intelligence needed for their profession. Jazz also has done almost nothing to advance musical theory. ''
0
geplaatst: 14 oktober 2008, 17:31 uur
Maar als al die metal gasten zo geniaal zijn, waarom dragen ze dan van die belachelijke kleding en besteden ze weinig aandacht aan persoonlijke hygiene? Bovendien komen veel van de teksten niet verder dan 'Satan rules and I'm very mad at my parents'. Ook niet bepaald het teken dat ze op het niveau van Einstein, Da Vinci, Newton of Oosterwijk zitten.
0
geplaatst: 14 oktober 2008, 17:34 uur
gemaster schreef:
Maar als al die metal gasten zo geniaal zijn, waarom dragen ze dan van die belachelijke kleding en besteden ze weinig aandacht aan persoonlijke hygiene? Bovendien komen veel van de teksten niet verder dan 'Satan rules and I'm very mad at my parents'. Ook niet bepaald het teken dat ze op het niveau van Einstein, Da Vinci, Newton of Oosterwijk zitten.
Ik weet het, het slaat ook een beetje nergens op. Ik ben geen jazz-liefhebber, in tegendeel zelfs. Maar ik ga me ook geen illusies maken over de hoogstaandheid van metal. Die hele quote was oorspronkelijk als geintje bedoeld. Ik kwam het ergens tegen en kon er wel om lachen.
0
geplaatst: 14 oktober 2008, 17:48 uur
Ik vind er weinig memorabels aan...
Iemand die van mening is dat Jazz-musici niet intelligent zijn. Tsjonge.
Iemand die van mening is dat Jazz-musici niet intelligent zijn. Tsjonge.
0
pretfrit
geplaatst: 14 oktober 2008, 19:03 uur
Het is niet alleen "niet grappig" en "weinig memorabel" het is ook nog eens dom, onbenullig en kortzichtig...ik zou bijna zeggen: typische metalhumor. 

0
geplaatst: 14 oktober 2008, 20:30 uur
Daar klopt inderdaad niets van. Mensen die naar jazzmuziek luisteren daarentegen...
0
pretfrit
geplaatst: 14 oktober 2008, 20:36 uur
GrafGantz schreef:
Daar klopt inderdaad niets van. Mensen die naar jazzmuziek luisteren daarentegen...
(quote)
wat is daarmee?
0
geplaatst: 14 oktober 2008, 22:32 uur
Ja. Laten we vage opmerkingen gaan verklaren door nog vager te gaan uitleggen wat we bedoelen. Als je nou gewoon zegt wat je bedoelt...
0
geplaatst: 14 oktober 2008, 22:36 uur
Alweer uit 2007 en wie weet al eens eerder hier gepost maar ik kwam hem per toevallig abuis tegen bij Deerhoof - Friend Opportunity:
en nee, dit is uiteraard geen quote van jelle
als ik dit luister proef ik frisse aardbeitjes, als ik bv Eels luister proef ik halfgare taaie meelballen.
en nee, dit is uiteraard geen quote van jelle

0
Relax
geplaatst: 24 oktober 2008, 09:20 uur
Bij Thomas Berge - Compleet (2007):
rdevreugd schreef:
wat een sukkel die gozer. Als je eigenlijk totaal anders heet en dus om commerciele redenen nieuwe naam aanneemt moet je wel echt een inhoudsloze ja-knikker zijn. als alleen zijn vrolijke gezichtje hem dollars op moeten gaan leveren wil ik hem graag bij deze in zijn gezicht poepen.
wat een sukkel die gozer. Als je eigenlijk totaal anders heet en dus om commerciele redenen nieuwe naam aanneemt moet je wel echt een inhoudsloze ja-knikker zijn. als alleen zijn vrolijke gezichtje hem dollars op moeten gaan leveren wil ik hem graag bij deze in zijn gezicht poepen.
0
sxesven
geplaatst: 24 oktober 2008, 09:29 uur
Bij Bob Dylan - Blonde on Blonde (1966):
sdedeugd schreef:
* denotes required fields.