De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
Relax
geplaatst: 24 oktober 2008, 09:37 uur
Volgens mij uit je gewoon je eigen woede over Bob Dylan nu. 

0
geplaatst: 25 oktober 2008, 19:25 uur
Bij het album Fast Paced World van The Duhks:

Justinx schreef:
Wat een vrouw heeft die stem toch
Wat een vrouw heeft die stem toch

0
geplaatst: 25 oktober 2008, 19:50 uur
Toen ik hem de eerste keer las, had ik het niet eens door 
Ik zat te denken, is het geen vrouw ofzo?
Toen las ik hem nog een keer, en toen zag ik het pas.
Wel geniaal idd

Ik zat te denken, is het geen vrouw ofzo?
Toen las ik hem nog een keer, en toen zag ik het pas.
Wel geniaal idd

0
geplaatst: 25 oktober 2008, 20:19 uur
handsome_devil schreef:
eens
eens

Vroeger was je veel verstandiger:
handsome_devil schreef:
Ahh ja, leuk hoor. Bob Dylan vind ik ook erg goed, heb de hele discografie van de beste man uitgepluisd.
Ahh ja, leuk hoor. Bob Dylan vind ik ook erg goed, heb de hele discografie van de beste man uitgepluisd.
0
sxesven
geplaatst: 25 oktober 2008, 20:20 uur
Het ging niet zozeer om Dylan en/of zijn muziek. Volgens mij was Mads het meer eens met het feit dat de originele post feitelijk op niks trok, maar ok.
Overigens vind ík Dylan wel kut.
0
geplaatst: 25 oktober 2008, 20:21 uur
Zeg, je begrijpt toch wel als er maar het minste of geringste gehaat wordt op mijn idool, dat ik dan gelijk haat terug ga strooien.
0
sxesven
geplaatst: 25 oktober 2008, 20:23 uur
Zo dan? 
Bij Elton John - Goodbye Yellow Brick Road (1973):

Bij Elton John - Goodbye Yellow Brick Road (1973):
tverheugd schreef:
wat een sukkel die gozer. Als je eigenlijk totaal anders heet en dus om commerciele redenen nieuwe naam aanneemt moet je wel echt een inhoudsloze ja-knikker zijn. als alleen zijn vrolijke gezichtje hem dollars op moeten gaan leveren wil ik hem graag bij deze in zijn gezicht poepen.
wat een sukkel die gozer. Als je eigenlijk totaal anders heet en dus om commerciele redenen nieuwe naam aanneemt moet je wel echt een inhoudsloze ja-knikker zijn. als alleen zijn vrolijke gezichtje hem dollars op moeten gaan leveren wil ik hem graag bij deze in zijn gezicht poepen.
0
geplaatst: 25 oktober 2008, 20:28 uur
Dat is al beter
Deze past ook goed:
Bij Bonnie 'Prince' Billy - I See A Darkness (1999)
Deze past ook goed: Bij Bonnie 'Prince' Billy - I See A Darkness (1999)
bvertreurt schreef:
0
geplaatst: 25 oktober 2008, 21:04 uur
sxesven schreef:
Het ging niet zozeer om Dylan en/of zijn muziek. Volgens mij was Mads het meer eens met het feit dat de originele post feitelijk op niks trok, maar ok.
Wat ik er wel grappig aan vond is dat Dylan ook deze naam heeft aangenomen omdat het 'wel goed' klonk. Beter dan Zimmermann in ieder geval.

0
handsome_devil
geplaatst: 25 oktober 2008, 23:01 uur
sxesven schreef:
ik was het met allebei wel eens ja, ik vond em daarom ook helemaal goed

0
geplaatst: 25 oktober 2008, 23:54 uur
herman schreef:
Wat ik er wel grappig aan vond is dat Dylan ook deze naam heeft aangenomen omdat het 'wel goed' klonk. Beter dan Zimmermann in ieder geval.
(quote)

En afkomstig van de naam van Dylan Thomas, een dichter. Dacht ik.
0
lambf
geplaatst: 29 oktober 2008, 22:59 uur
Bij het even voortellen topic:

weer terug schreef:
Dankjewel. luisterd iedereen hier naar onbekende muziek ofzo
Dankjewel. luisterd iedereen hier naar onbekende muziek ofzo

0
geplaatst: 29 oktober 2008, 23:36 uur
Geniaal inderdaad. Ben benieuwd wanneer hij "weer weg" is als hij ziet hoeveel liefhebbers van deze, pure muzieksoort hier nou eigenlijk zijn...
0
geplaatst: 1 november 2008, 12:10 uur
herman schreef:
Paar berichten verwijderd.
Paar berichten verwijderd.
Misschien wel de meest memorabele en meest voorkomende quote allertijden

0
geplaatst: 1 november 2008, 16:33 uur
Een oudje van Gemaster over Michael Jackson:
Zo ontzettend flauw, maar ook zo grappig.
gemaster schreef:
Ik had ook gehoord dat ie nogal ziek was. Hij lag met een snotneus in bed.
Ik had ook gehoord dat ie nogal ziek was. Hij lag met een snotneus in bed.

0
geplaatst: 1 november 2008, 16:50 uur
herman schreef:
(quote)

0
geplaatst: 1 november 2008, 17:38 uur
Die kan ik me niet meer herinneren. Ontzettend flauw inderdaad. 

0
geplaatst: 4 november 2008, 22:35 uur
In dit topic: de post van MDV over Hardcore en nevengenres 
De video's zijn ook echt

De video's zijn ook echt

Maar ook de belabberde teksten staan in dienst van de sfeer, net als bij black metal is deze 'sfeer' in werkelijkheid gewoon een smoesje om slechte muziek aan goedgelovige luisteraars te verkopen.
0
geplaatst: 4 november 2008, 23:10 uur
Een nieuw Lateralus geheim heeft zich geopenbaard:
Joy schreef:
ut schijnt dat als je met lateralus in je linkerhand 3 keer rondjes draait tegen de klok in met een brandweerhelm op je hoofd, precies 12 minuten en 13 seconden nadat de zon op is gekomen op 22 maart 2022, er een volstrekt andere lateralus wordt afgespeelt door je cd spelert
ik ben benieuwd
ut schijnt dat als je met lateralus in je linkerhand 3 keer rondjes draait tegen de klok in met een brandweerhelm op je hoofd, precies 12 minuten en 13 seconden nadat de zon op is gekomen op 22 maart 2022, er een volstrekt andere lateralus wordt afgespeelt door je cd spelert
ik ben benieuwd
0
geplaatst: 5 november 2008, 10:35 uur
herman schreef:
(quote)

Die is tamelijk briljant inderdaad

0
geplaatst: 5 november 2008, 13:21 uur
release schreef:
(quote)

0
geplaatst: 5 november 2008, 17:47 uur
nog eentje bij een album van Spinal tap: (een parodie-metalbandje)
Germ schreef:
Overigens is Spinal Tap 2 onlangs ook op DVD verschenen. Weliswaar met andere acteurs, die hun rol iets serieuzer nemen. De DVD is bij je lokale platenhandelaar te krijgen onder de naam Some Kind Of Monster.
Overigens is Spinal Tap 2 onlangs ook op DVD verschenen. Weliswaar met andere acteurs, die hun rol iets serieuzer nemen. De DVD is bij je lokale platenhandelaar te krijgen onder de naam Some Kind Of Monster.
0
geplaatst: 9 november 2008, 13:23 uur
Ik vond deze bij Marco Borsato wel grappig (waarschijnlijk ook omdat ik het genoemde prentenboek ken en die ook erg leuk vind):
Ik zie het Marco al doen
Madjack71 schreef:
Verder kun je natuurlijk je laten verleiden door flink op zijn muziek te gaan zitten poepen. Maar dat is net als die prentenboek; Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft.
Die komt zijn holletje uit, krijgt een grote dampende drol op zijn kop en gaat op zoek wie dat heeft gedaan. Na een aantal dieren gevraagt te hebben of zij dat hebben gedaan en die dan laten zien hoe hun poep eruit ziet. Komt hij middels de vliegen terecht bij de hond. Hij gaat er bovenop zitten poept een heel klein iezel poepseltje op zijn kop en zie daar ze staan weer quite.
Verder kun je natuurlijk je laten verleiden door flink op zijn muziek te gaan zitten poepen. Maar dat is net als die prentenboek; Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft.
Die komt zijn holletje uit, krijgt een grote dampende drol op zijn kop en gaat op zoek wie dat heeft gedaan. Na een aantal dieren gevraagt te hebben of zij dat hebben gedaan en die dan laten zien hoe hun poep eruit ziet. Komt hij middels de vliegen terecht bij de hond. Hij gaat er bovenop zitten poept een heel klein iezel poepseltje op zijn kop en zie daar ze staan weer quite.
Ik zie het Marco al doen

0
geplaatst: 16 november 2008, 19:48 uur
HaanHoen schreef:
Ik ondervind ook problemen wanneer ik mijn pizza probeer warm te maken met een grasmaaier. Ik zweer dan ook plechtig bij ovens. En iedereen maar zeuren over de nostalgie van een goede grasmaaier!
(quote)
Ik ondervind ook problemen wanneer ik mijn pizza probeer warm te maken met een grasmaaier. Ik zweer dan ook plechtig bij ovens. En iedereen maar zeuren over de nostalgie van een goede grasmaaier!
0
geplaatst: 17 november 2008, 20:29 uur
brooklyn schreef:
...en omdat mijn nichtje ook zo heet
(quote)
...en omdat mijn nichtje ook zo heet

Bij dit album: http://www.musicmeter.nl/al...
* denotes required fields.