De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 21 mei 2009, 14:58 uur
Als je de Beatles een vaag bandje noemt, dan maak je toch vooral jezelf belachelijk. Het lijkt me onzin om dat de mensen 'met de goede smaak' te verwijten.
0
geplaatst: 21 mei 2009, 16:46 uur
Ik weet niet of dit voor mij bedoeld is, maar ik zal in ieder geval nooit van mezelf zeggen dat ik "dé goede smaak" heb. Ik luister nota bene ook naar Nick & Simon. Ik trek mezelf niets aan van wat zogenaamd een goede smaak is.
Met smaak heeft het ook niets te maken. The Beatles is dé bekendste band ter wereld. Een vaag bandje is een bandje waar bijna niemand nog van gehoord heeft. Het tegenovergestelde van the Beatles dus.
Met smaak heeft het ook niets te maken. The Beatles is dé bekendste band ter wereld. Een vaag bandje is een bandje waar bijna niemand nog van gehoord heeft. Het tegenovergestelde van the Beatles dus.
0
stuart
geplaatst: 21 mei 2009, 16:49 uur
Vage bandjes genoeg hier op Mume
, maar daar is dit topic niet voor bedoeld lijkt me; meer Artiesten waar ik een gruwelijke hekel aan heb... of Overschatte bands...topic
, maar daar is dit topic niet voor bedoeld lijkt me; meer Artiesten waar ik een gruwelijke hekel aan heb... of Overschatte bands...topic
0
geplaatst: 21 mei 2009, 17:59 uur
joyce19791 schreef:
Ik weet niet of dit voor mij bedoeld is, maar ik zal in ieder geval nooit van mezelf zeggen dat ik "dé goede smaak" heb.
Ik weet niet of dit voor mij bedoeld is, maar ik zal in ieder geval nooit van mezelf zeggen dat ik "dé goede smaak" heb.
Je laat het alleen maar op andere manieren blijken.
0
geplaatst: 21 mei 2009, 18:12 uur
WILDE_FRANS schreef:
(quote)
Je doet alsof ik hier bekend sta om het belachelijk maken van mensen om hun smaak of zo.
Ik heb nog nooit 1 kwaad woord tegen iemand gezegd hier.
Ik ben juist de eerste die zal zeggen dat iedereen hier gerespecteerd moet worden, welke muzieksmaak dan ook.
0
geplaatst: 21 mei 2009, 20:37 uur
Ach kom nou toch, de Beatles zíjn gewoon vaag. Ik bedoel, dan wil potverdorie elke mokkel op de wereld met je rampetampen en dan houd je een bed-in in het (waar was het ook alweer?) Krasnapolsky? met of all people Yoko -gadverdamme- Ono. Nou, dan ben je best een vage dude ja, hoe je het ook went of keert.
Maar goed, dat bedoelde leviwosc vast niet
Maar goed, dat bedoelde leviwosc vast niet

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 mei 2009, 20:17 uur
Deze quote komt niet van Musicmeter, maar hij is te leuk om voor me te houden. Ik zag Emile Ratelband van de week bij Pauw en Witteman, dit beweerde hij:
''Ik werk tussen de 60 en 90 uur per week.''
Tuurlijk...

''Ik werk tussen de 60 en 90 uur per week.''
Tuurlijk...

0
geplaatst: 25 mei 2009, 20:22 uur
Froger zou zeggen per dag.
Maar collega van me werkt er wél zoveel, dus het kan wel. Maar ik denk dat Emile een iets ander beeld heeft van arbeid.
Maar collega van me werkt er wél zoveel, dus het kan wel. Maar ik denk dat Emile een iets ander beeld heeft van arbeid.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 mei 2009, 20:59 uur
Leraren werken iets van 40 uur per week, dus 60 vind ik best wat aan de hoge kant. Emile Ratelband werkt misschien 60 uur per jaar, die vent voert geen flikker uit. 

0
geplaatst: 25 mei 2009, 21:38 uur
Stijn_Slayer schreef:
Emile Ratelband werkt misschien 60 uur per jaar, die vent voert geen flikker uit.
Emile Ratelband werkt misschien 60 uur per jaar, die vent voert geen flikker uit.
Dat weet je niet. Dat ie niks nuttigs doet wil ik geloven, maar het beeld van een ontspannen Ratelband in een hangmat wil er bij mij ook niet in.
En die users die gaan zweten bij het idee 60 uur te moeten werken : als je plezier hebt in wat je doet, is het vol te houden. Een cliché, maar wel waar.
0
geplaatst: 8 juni 2009, 21:22 uur
Kemm bij het laatste album van Georgia Anne Muldrow:
Geweldig!!!!
kemm schreef:
En als ik de "thank you's" goed begrijp is ze zwanger van Dudley Perkins!!
Ik zeg: geef dat kind alvast een platencontract!
En als ik de "thank you's" goed begrijp is ze zwanger van Dudley Perkins!!
Ik zeg: geef dat kind alvast een platencontract!
Geweldig!!!!

0
geplaatst: 8 juni 2009, 21:31 uur
Ik vroeg me al af wanneer ik hier eindelijk eens ging gequoted worden.
0
geplaatst: 8 juni 2009, 21:34 uur
Ja en hoezo ben ik nog niet gequote, ik doe er toch echt alles aan
.
Maar ik vind die Kemm quote wel een goede
.
. Maar ik vind die Kemm quote wel een goede
.
0
geplaatst: 8 juni 2009, 21:36 uur
0
geplaatst: 8 juni 2009, 21:38 uur
Toch niet jaloers dat het groentje voor jullie werd gequote zeker? Hehe 

0
geplaatst: 12 juni 2009, 00:16 uur
Een wat ouder bericht:
(bij Anoedipal)
zware kost (...) ideaal bij de open haard met een fles ierse whisky en een lijk ofzo...
(bij Anoedipal)
0
geplaatst: 13 juni 2009, 01:31 uur
Ad Brouwers schreef:
Zo zie je maar, verstand komt met de jaren. Maar blijf de jaren koesteren, dat verstand nog niet zo'n grote rol speelden. Die hebben immers ook leuke herinneringen, die je over tig jaren nog zult navertellen.
Zo zie je maar, verstand komt met de jaren. Maar blijf de jaren koesteren, dat verstand nog niet zo'n grote rol speelden. Die hebben immers ook leuke herinneringen, die je over tig jaren nog zult navertellen.
oruiz schreef:
Typisch uitspraken van een oude man. Die hebben immers ook uitspraken die soms leuk zijn en die je over tig jaren nog zult vertellen bij gebrek aan beter.
Typisch uitspraken van een oude man. Die hebben immers ook uitspraken die soms leuk zijn en die je over tig jaren nog zult vertellen bij gebrek aan beter.
0
Heliophobic
geplaatst: 13 juni 2009, 16:43 uur
Leeftijden die op profielen op het internet staan moet je niet altijd even serieus nemen.
0
geplaatst: 27 juni 2009, 23:30 uur
0
Frostyx
geplaatst: 27 juni 2009, 23:54 uur
Ach, ruzie...
What's beef? Beef is when yo moms aint safe up in the streets
What's beef? Beef is when yo moms aint safe up in the streets

0
geplaatst: 28 juni 2009, 00:35 uur
Tja het is meer een misverstand.
En jij moet niet zo veel Onyx luisteren!
En jij moet niet zo veel Onyx luisteren!

0
geplaatst: 28 juni 2009, 00:50 uur
Goh, dat ze elkaar in 2006 al voor Pannenkoek uitmaakten .... ik dacht dat dat dit jaar geboren was.
* denotes required fields.