De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
Odelay
geplaatst: 15 mei 2009, 23:22 uur
Ik heb het niet helemaal goed gelezen, maar ik heb ook moeten lachen.

Jammer dat ik hier nog niet genoemd sta.
Tenminste, ik heb bij ´Zoek bericht´ mijn gebruikersnaam ingetypt bij ´Zoeken in bericht´ en er werd niks gevonden. Misschien maar eens proberen een leuke recensie te schrijven bij een plaat die ik niet zo goed vind. 
0
geplaatst: 15 mei 2009, 23:44 uur
Odelay schreef:
Tenminste, ik heb bij ´Zoek bericht´ mijn gebruikersnaam ingetypt bij ´Zoeken in bericht´ en er werd niks gevonden. Misschien maar eens proberen een leuke recensie te schrijven bij een plaat die ik niet zo goed vind.
(quote)

Odelay; troost je.
Nu wel.
Probeer maar eens.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 mei 2009, 10:40 uur
Hé die shitband komt uit mijn woonplaats
Wel een geweldig stukje haha 
Wel een geweldig stukje haha 
0
pretfrit
geplaatst: 16 mei 2009, 15:18 uur
ik vind het een beetje makkelijk scoren Hoog afzeikgehalte en overdreven gebruik van scheldwoorden. totaal overbodig en verre van grappig (en nee, ik ben geen Roosbeef fan)
0
geplaatst: 16 mei 2009, 19:20 uur
Toch is het een kunst, onderbouwd afzeiken, en in dit geval haast poëtisch. Nee ik vind deze zeker memorabele en hij heeft gelijk wat Roosbeef betreft.
0
geplaatst: 16 mei 2009, 20:00 uur
Veel uitgesponnen vergelijkingen en vaak sterk overdreven. Achja, niet my cup of tea dit maar goed 

0
geplaatst: 17 mei 2009, 15:54 uur
Inderdaad niet erg memorabel. Makkelijk scoren met een lap tekst waar bijna niet door heen is te komen. Ik vind de tekst zelf eigenlijk pretentieuzer dan de muziek die wordt afgezeken.
0
geplaatst: 17 mei 2009, 20:05 uur
Bij Pärson Sound - Pärson Sound:
Heh! dat heb ik nou ook telkens!
Flum schreef:
Ik zag deze vandaag in de winkel en kon het niet weerstaan om hem te laten liggen.
Ik zag deze vandaag in de winkel en kon het niet weerstaan om hem te laten liggen.
Heh! dat heb ik nou ook telkens!
0
geplaatst: 19 mei 2009, 19:38 uur
Het ligt denk ik aan mij, maar wat is daar grappig, opvallend en/of memorabel aan?
0
stuart
geplaatst: 19 mei 2009, 20:04 uur
De persoon in kwestie heeft het album dus wel laten liggen in zijn woorden, terwijl ie hem in het echt toch meegenomen heeft..... 

0
geplaatst: 19 mei 2009, 20:27 uur
Er staat:
Maar hij bedoelde eigenlijk:
Ik zag deze vandaag in de winkel en kon het niet weerstaan om hem mee te nemen.
Maar hij bedoelde eigenlijk:
Ik zag deze vandaag in de winkel en kon het niet weerstaan om hem mee te nemen.
0
geplaatst: 19 mei 2009, 20:53 uur
Of hij bedoelt iets als:
"Ik vond het idee hem te laten liggen ondraaglijk"
..of iets in die trant
..of iets in die trant
0
geplaatst: 19 mei 2009, 21:07 uur
Als je het niet kunt weerstaan om hem te laten liggen, dan laat je hem dus liggen. Het laten liggen van de cd is namelijk onweerstaanbaar. Je kunt geen weerstand bieden tegen de aanlokkelijkheid van het laten liggen van de cd.
Weerstaan is niet hetzelfde als uitstaan ofzo. Maar inderdaad, nu ik er langer over nadenk wordt de zin opeens totaal ingewikkeld.
Geen aanrader, nadenken, hehehe.
Weerstaan is niet hetzelfde als uitstaan ofzo. Maar inderdaad, nu ik er langer over nadenk wordt de zin opeens totaal ingewikkeld.
Geen aanrader, nadenken, hehehe.
0
geplaatst: 19 mei 2009, 21:54 uur
The Scientist schreef:
Of hij bedoelt iets als:
..of iets in die trant
Of hij bedoelt iets als:
..of iets in die trant
of hij heeft 'm rechtop gezet.
0
stuart
geplaatst: 20 mei 2009, 07:21 uur
dix schreef:
.....of hij heeft 'm rechtop gezet.
.....of hij heeft 'm rechtop gezet.
Dat kan ook nog (als je door gaat)....ik heb dat ook wel eens als een CD niet goed in de 'bakken' staat; dan zet ik hem weer even rechtop, of ik de CD nu wel of niet ken...
....
0
boomkat
geplaatst: 20 mei 2009, 08:13 uur
Waarom zo zuur allemaal. Je vooral bij elke quote gaan afvragen of die wel memorabel is. Als iemand 'm leuk vind dan plaatst die hem, anders niet.
0
Frostyx
geplaatst: 20 mei 2009, 12:43 uur
Davez schreef:
50 cent laat hier zien dat hij een prachtig rapper is! Dit is best revolutionair hoor, hij zingt gangsta rap met countrybegleiding. Echt ongezien, prachtig.
In bring me the head of a backstreet boy zingt hij over Nick Carter die hem de nacht van zijn leven bezorgde met een uitmuntende blow job.
Jaja je leest het goed 50 cent komt out of the closet op deze plaat. Dat maakt de plaat nog significanter eigenlijk want ik ken geen andere homorappers...
Binnen 20 jaar staat deze plaat mooi tussen revolver en blood on the tracks en dergelijke!
hulde 500*
50 cent laat hier zien dat hij een prachtig rapper is! Dit is best revolutionair hoor, hij zingt gangsta rap met countrybegleiding. Echt ongezien, prachtig.
In bring me the head of a backstreet boy zingt hij over Nick Carter die hem de nacht van zijn leven bezorgde met een uitmuntende blow job.
Jaja je leest het goed 50 cent komt out of the closet op deze plaat. Dat maakt de plaat nog significanter eigenlijk want ik ken geen andere homorappers...
Binnen 20 jaar staat deze plaat mooi tussen revolver en blood on the tracks en dergelijke!
hulde 500*
Bij een album van 50 Cent haircut, waar ook deze quote stond toen iemand met de naam 50 Cent vroeg wat dit nou weer was

Kos schreef:
Dit is een album van 50 Cent toen hij nog als schapenherder gitaar speelde, nou goed.
Dit is een album van 50 Cent toen hij nog als schapenherder gitaar speelde, nou goed.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 mei 2009, 13:55 uur
''Binnen 20 jaar staat deze plaat mooi tussen revolver en blood on the tracks en dergelijke!''
Was dit serieus bedoeld?

Was dit serieus bedoeld?

0
geplaatst: 20 mei 2009, 14:08 uur
Vraag je dat nou serieus? 

0
geplaatst: 20 mei 2009, 20:23 uur
leviwosc schreef:
the Beatles of andere vage bandjes.
the Beatles of andere vage bandjes.
The Beatles een vaag bandje?

0
The Oath
geplaatst: 21 mei 2009, 13:43 uur
hpdewin schreef:
(quote)
bennerd schreef:
Ik zal wel weer een zaag, een neut en een mem zijn, maar dit topic wordt de laatste tijd wel vaak gebruikt door mensen met 'dé goede smaak' om mensen met een eerder afwijkende smaak belachelijk te maken, zodat die eersten eens goed kunnen lachen.
Niet echt mijn definitie van memorabel.
Ik zal wel weer een zaag, een neut en een mem zijn, maar dit topic wordt de laatste tijd wel vaak gebruikt door mensen met 'dé goede smaak' om mensen met een eerder afwijkende smaak belachelijk te maken, zodat die eersten eens goed kunnen lachen.
Niet echt mijn definitie van memorabel.
* denotes required fields.