MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Misterfool
ik lig helemaal dubbel zeg. poe hé wat sterk

Dan niet. Ik vond hem wel grappig, zo'n haperend bericht. Daarnaast kunnen Kill en ik het wel goed met elkaar vinden dus het is bedoel er niks kwaads mee.

Maar snauw rustig verder, het is er mooi weer voor nu. Daarnaast kun je zelf misschien een quote plaatsen want dat is de bedoeling van dit topic.

handsome_devil
vond deze ook wel bijzonder geestig persoonlijk, bij Nas - Illmatic:

VanDeGriend schreef:
off topic berichtjes verwijderd

sxesven
handsome_devil schreef:
vond deze ook wel bijzonder geestig persoonlijk, bij Nas - Illmatic:

(quote)

Misterfool
aan dit soort kinderachtig gezeik ga ik mijn tijd niet verdoen terug ontopic:

Joh Portishead is geen chill-out muziek, maar gestolde melancholie gevangen in warme electronische jazz.

niet grappig maar wellicht de beste omschrijving van portishead die ik tot nu toe gelezen heb

sxesven
Vond deze wel de moeite waard:

een personage die andere mensen niet gewoon kritiek laat uiten. zal ik volgende keer ook eens zo reageren als jouw bij een pink floyd album. woorden schieten tekort om een kleinschalig personage als jouw te omschrijven.

pretfrit schreef:
HERMAN!!!!

Ben ik ook goed genoeg?

Een zooi berichten geruimd. Soms is wederzijds fatsoen ver te zoeken.

sxesven
Zoals alleen Mjuman ze kan schrijven...

Leo Klokhuis koster van het heiligdom van de traditionele popmuziek, nog steeds op zoek naar de klepel.

sxesven schreef:

(quote)

Leo Klokhuis

ik snap em niet...

Hij heet Blokhuis

nederlanders.... raar volkje

sxesven
Geen Belgenhumor dus...

Slaat ook een beetje op de onderwijzende toon die hij vaak aanslaat. Klokhuis is ook een eductief tv-programma.

Niet leuk om een quote uit te moeten leggen, maar als Belg ontgaan dit soort nuances je waarschijnlijk.

sxesven schreef:

(quote)

Wauw.. eindelijk eens een quote hier die echt memorabel is

Hij vergat een komma.

Hier:

Dutch Technique schreef:
(quote)
Ik zat zo net bij statistieken te kijken, en daar staat 'Walking Away' toch vrij hoog genoteerd als favo-nummer. Is het een kwestie van smaak dat je er niet zo veel aan vindt, of is het echt een slecht nummer? (heb het nummer zelf nog niet geluisterd).

Niet echt heel memorabel, ik weet het (voordat er weer users gaan klagen), maar ik vind het toch duidelijk een waard.

Misschien wordt het dan toch tijd voor een topic als: Vraag het MJ. Daarnaast ben ik het met Dutch Technique eens dat we een van de users aan moeten wijzen die kan bepalen of iets smaak is of niet meer.

Ik dat geval ben ik voor.

haha, vind het wel een goeie. Oh oppergod MJ, verkondig uw boodschap aub, zodat wij u blindelings kunnen volgen

Nog maar weer eens beaster
Over de hoes van Country Life van Roxy Music
beaster1256 schreef:
en by the way geef mij maar die rechtse , die borsten zijn gewoon fantastisch , wel een rare kop maar dat heeft niet

Stijn_Slayer

(oudje uit februari)

Bij dit album:

(afbeelding)

Madjack71 schreef:
Zou hij dat petje trouwens later verkocht hebben aan Harry Slinger?

Ataloona schreef:
Vraag me alleen af of het 1 concert is of meerdere concerten.
Ik denk het laatste.

Bij The Doors: Live in New York

Totale tijdsduur van deze box met 90 nummers is 5 en een half uur

ik denk bij zulke dingen altijd aan de southpark-quote "remember, there are no stupid questions..... just stupid people"

p.s. ataloona.. niet persoonlijk bedoeld hoor

Antonio
Ik had ooit een voetbalspel op de NES - dat was pas kut. Wel leuk, maar dat is kut altijd.

Deze is van Social_Mask, in het Algemeen Sporttopic en leek mij wel een geslaagde quote.

"Wel leuk, maar dat is kut altijd"

Bouwvakkersalert?

Gast
geplaatst: vandaag om 21:22 uur

geplaatst: vandaag om 21:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.