MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Waar is die gouw ouwe tijd van PacMan of Pong gebleven?

Ace
Als we het toch over voetbalspellen hebben! Ik krijg weer pijn in mijn handen als ik aan Sensible World of Soccer op de Amiga denk! En maar draaien met die joystick, auw.

@Rico: of surfen!

Mjuman schreef:
Waar is die gouw ouwe tijd van PacMan of Pong gebleven?

Wij hadden thuis één van de eerste spelcomputers ooit - geloof ik. Daar hadden we Pong op. Super. Ik heb dat ding nog in de schuur staan.

Ace schreef:
Als we het toch over voetbalspellen hebben! Ik krijg weer pijn in mijn handen als ik aan Sensible World of Soccer op de Amiga denk! En maar draaien met die joystick, auw.

@Rico: of surfen!

Met surfen werd ik altijd direct meegenomen door een golf. Doe dan maar skateboarden op de halfpipe.

Nicolage Rico schreef:
(quote)
@ MJ DA MAN: uiteraard is dat overdreven, maar je kon wel altijd van 20 meter scoren. Met omhaals, etc. Om je tegenstanders heen draaien, etc. FIFA was echt véél te makkelijk.
Kwestie van niveau aanpassen natuurlijk. Op wereldklasse moet je echt van goede huize komen om dat te flikken. Bovendien is mijn beleving dat het met PES nóg makkelijker gaat allemaal als je het op zijn makkelijkste niveau zet.

Op wereldklasse niveau walste ik zo naar de cup, maar dat is met PES ook zo.

Het niveau in gameplay was destijds vrij groot tussen PES en Fifa. Vandaag ook mijn overstap toen.

Social_Mask
Ik had ooit een voetbalspel op de NES - dat was pas kut. Wel leuk, maar dat is kut altijd.

Sensible Soccer
Ik heb zelfs drie edities van This is Football (kent u die nog?) voor de PlayStation gekocht. Met commentaar van Hugo Walker

Verder ben ik jarenlang PES-aanhanger geweest, maar dat is sinds Fifa 08 en 09 toch behoorlijk omgeslagen. De demo van PES2010 voelt beter aan dan 2009, maar ook dit jaar ga ik weer voor Fifa. Eerdaags eens kopen.

Ik voel een MuMe-Toernooimeeting aankomen

Ill
Hoort dit niet in Gamesmeter thuis?

Ik heb altijd FIFA gespeeld, en vind daarom PES de mindere. Alleen FIFA 10 heb ik nog niet

Ill schreef:
Alleen FIFA 10 heb ik nog niet
Zeker bij CD-WOW bestelt?

Vanaf Fifa 97' al trouwe fan. Tijdje PES geprobeerd, maar nee...

Wie houdt er nu niet van Fifa ?

Mooie overwinning van Ajax, ondanks de inzinking in de verdediging aan het einde..
Twente weggespeelt door een mij onbekende tegenstander uit Moldavië (altijd lastig).
En Heerenveen met de grootste mazzel ter wereld 3 punten. Mooi ook dat die klerelijer van een Grindheim nu eens zelf uit de wedstrijd wordt geschopt.. alhoewel ze met Janmaat (what's in the name?) net zo'n kut terughebben lijkt het

Harco
En waar speelt men zoal FIFA 10 op?

Mijn voetbalgame blijft natuurlijk International Superstar Soccer Deluxe van Konami voor de SNES. En FIFA 98 en 99. Sorry, ik ben jonger dan jullie.

Ik vind fifa 10 zuigen. Te weinig vernieuwend tov 09 om het te kopen dit jaar.
NBA2k is wel weer nice.

Harco schreef:

Mijn voetbalgame blijft natuurlijk International Superstar Soccer Deluxe van Konami voor de SNES. En FIFA 98 en 99. Sorry, ik ben jonger dan jullie.

International Superstar Soccer Deluxe was mijn favoriet. Daar zitten aardig wat uurtjes in. Gullit als de Veer. Fotograaf omver schieten, etc.

orbit schreef:
Mooie overwinning van Ajax, ondanks de inzinking in de verdediging aan het einde..
Twente weggespeelt door een mij onbekende tegenstander uit Moldavië (altijd lastig).
En Heerenveen met de grootste mazzel ter wereld 3 punten. Mooi ook dat die klerelijer van een Grindheim nu eens zelf uit de wedstrijd wordt geschopt.. alhoewel ze met Janmaat (what's in the name?) net zo'n kut terughebben lijkt het

Ik vond Ajax degelijk spelen, jammer dat de enige kans poging op doel van Dinamo er in is gegaan. Ik snap alleen niet hoe je met Pantelic kunt beginnen, niet dat Cvitanich zo'n goede speler is maar die heeft nog iets van potentie.

Social_Mask schreef:
Ik had ooit een voetbalspel op de NES - dat was pas kut. Wel leuk, maar dat is kut altijd.

Toevallig niet World Cup Soccer? Voor mij het beste voetbalspel ooit!

Tegenwoordig is alles veel te realistisch geworden. Fantastisch toch om te zien hoe geblesseerde spelers gewoon voor dood bleven liggen op het veld of hoe de keeper 40 m in de lucht vliegt bij een doelpoging... Een analoog spel met verbeterde graphics zou fifa en pes gewoon wegblazen.

Social_Mask
Haha, volgens mij wel ja! Grappig om dat nu weer terug te zien..

FunkyMonk schreef:
NBA2k is wel weer nice.

Gewoonweg geweldig.

Harco schreef:

PS3

On-topic:

Wat ben ik blij dat ze een prijs hebben bedacht voor het mooiste doelpunt. Waarom stelt hij zichzelf niet op?

Hij werd om die actie wel naar de tribune gestuurd

Paap_Floyd schreef:
Hij werd om die actie wel naar de tribune gestuurd

Ja, dat was dan weer jammer... Geniale actie

boomkat
Haa hoe vet en hoe kinderachtig om hem daarvoor naar de trubine te sturen

Die man kon een beetje voetballen trouwens.

De Maradona van de Balkan

(flauwe grap-modus aan)

Jazeker. Wat ie allemaal met een bal kan....

(flauwe grap-modus uit)

Prachtige goal... top, zo hillarisch, hebben ze hem echt daarom in de tribune gezet... Wat kunnen die scheidsrechters toch janken.

Retteketet

Ben zeer benieuwd naar de samenvatting, heb nog niks van de wedstrijd gezien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:48 uur

geplaatst: vandaag om 05:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.