De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 8 december 2009, 20:52 uur
Edwin schreef:
Bewonderenswaardige volhardendheid. Bij Genesis - Invisible Touch heeft ie er ook een handje van
Bewonderenswaardige volhardendheid. Bij Genesis - Invisible Touch heeft ie er ook een handje van
Het verschil tussen bewonderswaardig en een beetje triest is blijkbaar niet zo heel groot

0
geplaatst: 13 december 2009, 14:15 uur
Eigenlijk alles vanaf dit bericht.
Het slaat af en toe als een tang op een varken maar dat is geen reden om het te verwijderen... we gaan de mods eraan houden
EDIT: reacties zijn inmiddels verwijderd, het feest kon natuurlijk niet te lang duren.
Het slaat af en toe als een tang op een varken maar dat is geen reden om het te verwijderen... we gaan de mods eraan houden

EDIT: reacties zijn inmiddels verwijderd, het feest kon natuurlijk niet te lang duren.
0
geplaatst: 13 december 2009, 14:21 uur
vreemde beredenering van ons aller mods.
Maar leuk is het wel!
Maar leuk is het wel!

0
geplaatst: 14 december 2009, 22:41 uur
Een fijne discussie bij Tarot Sport van Fuck Buttons 

blonde redhead schreef:
Ik zet nog liever mijn stofzuiger aan en ga daar naar luisteren. Want volgens mij produceert die ongeveer hetzelfde geluid.
Ik zet nog liever mijn stofzuiger aan en ga daar naar luisteren. Want volgens mij produceert die ongeveer hetzelfde geluid.
Barend G schreef:
Merk, type? Die wil ik ook!
Merk, type? Die wil ik ook!
0
Social_Mask
geplaatst: 16 december 2009, 23:02 uur
Hier heb ik even, eigenlijk best wel lang, hardop om moeten lachen:
Bij Eminem - Relapse.
thgryda schreef:
...Maar na vele malen deze cd gebanged te hebben...
...Maar na vele malen deze cd gebanged te hebben...
X-man schreef:

door het gaatje? (no homo)

door het gaatje? (no homo)
Bij Eminem - Relapse.
0
geplaatst: 16 december 2009, 23:51 uur
Divart bij wat heb je als laatste gekocht.
Ik schoot in de lach toen ik het las.
De producer van het tweede album (ene John Cale) had het dermate gezellig gemaakt met Johnson dat deze 20 jaar in afkickcentra heeft gezeten
Ik schoot in de lach toen ik het las.
0
geplaatst: 17 december 2009, 13:57 uur
Een kleine glimlach voor de reactie van Stijn_Slayer op het vertrek van John Frusciante bij de RHCP:
(Van de artiestenpagina)
Stijn_Slayer schreef:
Tja, jammer, maar na een plaat als Stadium Arcadium zou ik me ook doodschamen.
Tja, jammer, maar na een plaat als Stadium Arcadium zou ik me ook doodschamen.
(Van de artiestenpagina)
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 17 december 2009, 18:43 uur
nega schreef:
Ja eindelijk kan ik het kwartje oprapen.
Ja eindelijk kan ik het kwartje oprapen.
.
0
geplaatst: 18 december 2009, 14:02 uur
Al een "oudje" (uit juli 2009, hoop niet dat hij hier al eens langsgekomen is) maar ik kwam hem vandaag tegen.
Bij een of ander vaag (en blijkbaar niet al te goed) noise-album:
Bij een of ander vaag (en blijkbaar niet al te goed) noise-album:
LucM schreef:
Dat je je gitaren stemt is volkomen begrijpelijk maar dat moet je doen VOOR en niet tijdens de opname.
Dat je je gitaren stemt is volkomen begrijpelijk maar dat moet je doen VOOR en niet tijdens de opname.
0
geplaatst: 18 december 2009, 14:16 uur
Deze is wel recent (gisteren), bij een Jan Smit album van voirig jaar:
Slowgaze schreef:
Ik vond het destijds een enorme teleurstelling om te horen dat bij het postume duet Calypso John Denver de dode was.
Ik vond het destijds een enorme teleurstelling om te horen dat bij het postume duet Calypso John Denver de dode was.
0
geplaatst: 22 december 2009, 20:12 uur
Hier (toevallig weer Jan Smit):
Nee, het verbaasd mij soms echt extreem erg hoe onbekend sarcasme is bij sommige mensen (of het moet eens wanhoopspoging zijn om hier geplaatst te kunnen worden).
Nakur schreef:
Tranen rollen over mijn wangen bij dit album. Het beklemmerende minimalisme met de warme zang van jan maken dit Sigur Rós in het kwadraat. perfectie
5*
Tranen rollen over mijn wangen bij dit album. Het beklemmerende minimalisme met de warme zang van jan maken dit Sigur Rós in het kwadraat. perfectie
5*
Hendrix4live schreef:
Meen je dat nou? Gezien jou top 10 kan ik dat absoluut niet begrijpen.
(quote)
Meen je dat nou? Gezien jou top 10 kan ik dat absoluut niet begrijpen. Nee, het verbaasd mij soms echt extreem erg hoe onbekend sarcasme is bij sommige mensen (of het moet eens wanhoopspoging zijn om hier geplaatst te kunnen worden).
0
Sheplays
geplaatst: 22 december 2009, 20:16 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Nee, het verbaasd mij soms echt extreem erg hoe onbekend sarcasme is bij sommige mensen (of het moet eens wanhoopspoging zijn om hier geplaatst te kunnen worden).
Misschien was nummer twee ook wel sarcastisch?

0
geplaatst: 23 december 2009, 19:06 uur
herman schreef:
De bezemploeg is langsgeweest...
Tijd voor nieuwe quotes.
De bezemploeg is langsgeweest...
Tijd voor nieuwe quotes.
Dat ging snel: van sneeuwschuiver naar bezem! Geoefend?

0
geplaatst: 23 december 2009, 23:07 uur
En, ter afsluiting van de dag,
deric raven schreef:
Barry White was wel mooi de voorloper van de Death Metal.
Hij was de eerste artiest die een microfoon achter in zijn keel stopte.
Barry White was wel mooi de voorloper van de Death Metal.
Hij was de eerste artiest die een microfoon achter in zijn keel stopte.
0
pretfrit
geplaatst: 24 december 2009, 11:03 uur
Stijn_Slayer schreef:
@ Sandokan-veld:
Ik denk dat ik bij nader inzien liever ook niet wil weten wat geile honden muziek is....
@ Sandokan-veld:
Ik denk dat ik bij nader inzien liever ook niet wil weten wat geile honden muziek is....
Yellow Dog - Yellow Dog (1977)
oh nee..dat is geel.
0
geplaatst: 25 december 2009, 08:24 uur
Quote plus daaropvolgende berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Het grote taaltopic. Lijkt me een interessante discussie voor daar.
Slowchat verwijderd en per ongeluk ook een poezenquote
Slowchat verwijderd en per ongeluk ook een poezenquote

0
geplaatst: 25 december 2009, 08:46 uur
En die poezenquote was echt geen onzin, ik heb gezien welk effect die okseltoestand heeft op onze kat....die kat heet dan wel Knetter, dat zegt al genoeg 

0
pretfrit
geplaatst: 25 december 2009, 13:34 uur
hmm..(vriendjespolitiek)
ik zal hem even terugzetten.

want het was namelijk een echt goede/grappige quote. ipv de "laten we een andere user te kakken zetten" quote's die je hier meestal ziet.
0
pretfrit
geplaatst: 25 december 2009, 13:36 uur
Lin schreef:
En die poezenquote was echt geen onzin, ik heb gezien welk effect die okseltoestand heeft op onze kat....die kat heet dan wel Knetter, dat zegt al genoeg
ik heb zelden zo hard om iets op mume gelachen als om die ene zin van je vriend (nu heb ik een groot beeldend vermogen)
het stond er ook zo spontaan alsof het de eerste regel van een zelfhulpboekje was..
0
pretfrit
geplaatst: 25 december 2009, 13:45 uur
reptile71 schreef:
Poezen zijn eenvoudig te verdoven door ze aan je oksel te laten ruiken
Poezen zijn eenvoudig te verdoven door ze aan je oksel te laten ruiken
zo, daar istie weer..
Volgende keer beter opletten VanDeGriend

0
geplaatst: 25 december 2009, 14:02 uur
Het meest memorabele wat ik heb gelezen:
En dan is dit nog maar een gedeelte van Brooklyn's prachtige persiflage, die volledig te lezen is op Muziek >> Algemeen >> BN-ers op MuMe.
brooklyn schreef:
Hans Kraay Jr. :
Ik heb even gebeld met Lily en zij verzekerd me dat ze dat dat eerste nummer niet met opzet heeft ingezongen. Nou, dan ben je een hele grote als je dat durft toe te geven.
Johan Derksen:
Nou Hans, nu overdrijf je weer... Ik vind het persoonlijk namelijk niet zo relevant wat jij van Lily Allen en haar nieuwe album vindt.
Hans Kraay jr. :
Ik kom hier om mijn mening te geven, dat doe ik wekelijks, ik zit hier, trek mijn mooiste pak aan, bel mensen, doe mijn huiswerk en dan ga jij mij lopen vertellen dat ik niks mag zeggen over Lily Allen?
René van der Gijp:
Hansie, Hansie, Hansie, rustig nou...
Wilfred Genee:
Heren, heren! Johan? Het nieuws.
Johan Derksen (doet brilletje op) :
Ja. Mijn redacteuren Iwan van Duren en Tom Knipping zijn naar Londen geweest en zijn daar achter gekomen dat Lily Allen gaat samen wonen met ene Sam Cooper. Een hele modale baantjeszieke kunstenaar uit de Betuwe. Ik zeg kunstenaar, maar ik heb schilderijen van deze man gezien en daar krijgt een paard de hik van...
Wilfred Genee:
Maar... terug naar het album. Wat vind je daar van?
Johan Derksen:
Ik ben persoonlijk niet zo onder de indruk van het nieuwe album van Lily Allen.
Wilfred Genee:
Nieuw? Nieuw? Het is inmiddels alweer een jaar oud hoor? Hahaha
Johan Derksen:
Gaan we weer leuk lopen doen? Want dan houd ik gewoon mijn mond en mag jij de mensen hier gaan lopen vermaken!
Wilfred Genee:
hahaha! Nee ga alsjeblieft door Johan
Hans Kraay Jr. :
Ik heb even gebeld met Lily en zij verzekerd me dat ze dat dat eerste nummer niet met opzet heeft ingezongen. Nou, dan ben je een hele grote als je dat durft toe te geven.
Johan Derksen:
Nou Hans, nu overdrijf je weer... Ik vind het persoonlijk namelijk niet zo relevant wat jij van Lily Allen en haar nieuwe album vindt.
Hans Kraay jr. :
Ik kom hier om mijn mening te geven, dat doe ik wekelijks, ik zit hier, trek mijn mooiste pak aan, bel mensen, doe mijn huiswerk en dan ga jij mij lopen vertellen dat ik niks mag zeggen over Lily Allen?
René van der Gijp:
Hansie, Hansie, Hansie, rustig nou...
Wilfred Genee:
Heren, heren! Johan? Het nieuws.
Johan Derksen (doet brilletje op) :
Ja. Mijn redacteuren Iwan van Duren en Tom Knipping zijn naar Londen geweest en zijn daar achter gekomen dat Lily Allen gaat samen wonen met ene Sam Cooper. Een hele modale baantjeszieke kunstenaar uit de Betuwe. Ik zeg kunstenaar, maar ik heb schilderijen van deze man gezien en daar krijgt een paard de hik van...
Wilfred Genee:
Maar... terug naar het album. Wat vind je daar van?
Johan Derksen:
Ik ben persoonlijk niet zo onder de indruk van het nieuwe album van Lily Allen.
Wilfred Genee:
Nieuw? Nieuw? Het is inmiddels alweer een jaar oud hoor? Hahaha
Johan Derksen:
Gaan we weer leuk lopen doen? Want dan houd ik gewoon mijn mond en mag jij de mensen hier gaan lopen vermaken!
Wilfred Genee:
hahaha! Nee ga alsjeblieft door Johan
En dan is dit nog maar een gedeelte van Brooklyn's prachtige persiflage, die volledig te lezen is op Muziek >> Algemeen >> BN-ers op MuMe.
0
geplaatst: 25 december 2009, 14:10 uur
Het was ook best vroeg he.. maar bedankt voor het terugzetten 

0
Sheplays
geplaatst: 27 december 2009, 15:35 uur
The Oath is in het Radio Top 2000 topic de draad kwijt:
The Oath schreef:
En van bepaalde artiesten (VB: Pink Floyd) maar 1 nummer: Another Break in the wall.
En van bepaalde artiesten (VB: Pink Floyd) maar 1 nummer: Another Break in the wall.
0
geplaatst: 27 december 2009, 15:44 uur
Van Queen zal er vast meer in staan. Zoals bijvoorbeeld het fameuze "I Want to Brick Free".
* denotes required fields.