De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 10 januari 2010, 17:04 uur
Dit topic houdt me van de straat en met dit weer is dat niet heel erg maar nou een leuke quote please 

0
Sheplays
geplaatst: 10 januari 2010, 17:13 uur
Ja,ja
Geef maar toe dat je niet eens meer weet waar de straat is
VanDeGriend schreef:
Dit topic houdt me van de straat en met dit weer is dat niet heel erg maar nou een leuke quote please
Krant schreef:
In het noordoosten van Friesland zijn de wegen nauwelijks meer begaanbaar door sneeuwduinen
In het noordoosten van Friesland zijn de wegen nauwelijks meer begaanbaar door sneeuwduinen
Geef maar toe dat je niet eens meer weet waar de straat is

0
Social_Mask
geplaatst: 10 januari 2010, 21:37 uur
Deze bij Buddy Guy - Sweet Tea vond ik wel erg leuk. Je moet wel bekend zijn met zijn muziek om de opmerking te kunnen plaatsen, misschien helpt het als ik zeg dat het blues is wat de beste man maakt..

Hier krijg ik een harde plasser van, zoals pretfrit dat zou zeggen.
Lexicon Devil schreef:
Wat krijg je trouwens als je een plaat van Buddy Guy achterstevoren afspeelt?
Dan krijg je je vrouw, je huis en je geld terug.
Wat krijg je trouwens als je een plaat van Buddy Guy achterstevoren afspeelt?
Dan krijg je je vrouw, je huis en je geld terug.

0
geplaatst: 10 januari 2010, 23:34 uur
Social_Mask schreef:
Deze bij Buddy Guy - Sweet Tea vond ik wel erg leuk. Je moet wel bekend zijn met zijn muziek om de opmerking te kunnen plaatsen, misschien helpt het als ik zeg dat het blues is wat de beste man maakt..

(quote)

0
Antonio
geplaatst: 11 januari 2010, 21:48 uur
Dit is er eentje van BoordAppel :
BrooKje BakpOA ???
Volgens mij is BoordAppel zelf een verrekte mongol...

Brookje Bakpoa is een erg leuk nummer en wie dat niet vindt is natuurlijk gewoon een verrekte mongol.
BrooKje BakpOA ???
Volgens mij is BoordAppel zelf een verrekte mongol...

0
Antonio
geplaatst: 11 januari 2010, 22:11 uur
Ik ben zeer groot voorstander van ironie, in dit geval wees ik alleen op de spelfouten in BoordAppel's broodje

0
Misterfool
geplaatst: 12 januari 2010, 15:34 uur
ultravox, vienna. voor mij een geweldig jaren 80 album maar ook heel duidelijk een typisch product van zijn tijd. de pefecte scene voor een rondje beasteren en orbitten .
beaster1256 schreef:
heb altijd die ganse jaren 80 stroming tussen haakjes kut met peren gevoeld als je mijn mening wil , maar ik versta jullie wel , ik zou ook geen kritiek over de jaren 60 en zeker over de fantastische jaren 70 kunnen verdragen , maar na een resem vol van die fantastische muziek , ( springsteen , beatles , stones , bowie , pop , reed , waits , morrison , kinks , vdgg , genesis , pratt , yes , king crimson , zappa enz..........) werden we ineens overdonderd door die hele heisa , was het nu een soort new romantics of zoiets door de keel gesplitst , en ik haatte het na de punk die ik nog symphatiek vond kregen we dit soort computer prut over ons heen gekieperd , het begin van thatcher en slechte tijden met slechte muziek
hoera hebben we nu radiohead , arcade fire , damien rice en echte muziek uit het hart en geen bombastisch geleuter !!!
i rest my case !!!!
het beest
heb altijd die ganse jaren 80 stroming tussen haakjes kut met peren gevoeld als je mijn mening wil , maar ik versta jullie wel , ik zou ook geen kritiek over de jaren 60 en zeker over de fantastische jaren 70 kunnen verdragen , maar na een resem vol van die fantastische muziek , ( springsteen , beatles , stones , bowie , pop , reed , waits , morrison , kinks , vdgg , genesis , pratt , yes , king crimson , zappa enz..........) werden we ineens overdonderd door die hele heisa , was het nu een soort new romantics of zoiets door de keel gesplitst , en ik haatte het na de punk die ik nog symphatiek vond kregen we dit soort computer prut over ons heen gekieperd , het begin van thatcher en slechte tijden met slechte muziek
hoera hebben we nu radiohead , arcade fire , damien rice en echte muziek uit het hart en geen bombastisch geleuter !!!
i rest my case !!!!
het beest
orbit schreef:
Als ik de commentaren van dat stel vastgeroeste ouwe hippies zo lees denk ik, hoera voor de sandalen, bakkebaarden en spruitjeslucht muziek! De tijd dat mensen nog te boeien waren met een vierkwartsmaat, enkele hoekige simpele akkoorden op de gitaar met een verplicht solootje erbij is wel voorbij hoor, daar waren de heren van Ultravox toen ook al achter, godzijdank! Anders hadden we nu al vier decennia naar die vergeelde bluesrock alà Deep n Ugly Purple of Zeppeleppelin kunnen luisteren zeker? Alsjeblieft zeg
Als ik de commentaren van dat stel vastgeroeste ouwe hippies zo lees denk ik, hoera voor de sandalen, bakkebaarden en spruitjeslucht muziek! De tijd dat mensen nog te boeien waren met een vierkwartsmaat, enkele hoekige simpele akkoorden op de gitaar met een verplicht solootje erbij is wel voorbij hoor, daar waren de heren van Ultravox toen ook al achter, godzijdank! Anders hadden we nu al vier decennia naar die vergeelde bluesrock alà Deep n Ugly Purple of Zeppeleppelin kunnen luisteren zeker? Alsjeblieft zeg
beaster1256 schreef:
orbitje je weet niet eens waar de klok hangt , onmogelijk dat je ooit eens de klepel zult vinden , dus wentel je maar voort in je doemwolkjes , moron
orbitje je weet niet eens waar de klok hangt , onmogelijk dat je ooit eens de klepel zult vinden , dus wentel je maar voort in je doemwolkjes , moron
orbit schreef:
Ga jij nou maar weer aan de fles en zet nog zo'n vettig jaren 70 orgelrock plaatje op waar je zo vrolijk op mee kan brullen
(quote)
Ga jij nou maar weer aan de fles en zet nog zo'n vettig jaren 70 orgelrock plaatje op waar je zo vrolijk op mee kan brullen
beaster1256 schreef:
brullen doe ik nooit , en nu ligt new order op nog iets fijn heerschap ???
brullen doe ik nooit , en nu ligt new order op nog iets fijn heerschap ???
orbit schreef:
Ga in dat geval maar een lekker potje air-guitar spelen, daar zijn die bejaarde rockfans ook altijd dol op.. veel meer is er op die dooie muziek ook niet te doen trouwens
Op new order kun je tenminste nog dansen
(quote)
Ga in dat geval maar een lekker potje air-guitar spelen, daar zijn die bejaarde rockfans ook altijd dol op.. veel meer is er op die dooie muziek ook niet te doen trouwens

Op new order kun je tenminste nog dansen
beaster1256 schreef:
air gitaar vind ik belachelijk en voor gefrusteerde hardrockers en idioten , bejaard ben ik nog niet of ga je van jezelf zeggen als je 52 bent dat je bejaard bent omdat je dan nog luistert naar die achterlijke jaren 80 muziek ( ik zeg niet alle jaren 80 muziek , ik vind joy division en the sound fantastisch , ook dcd , en tal van andere groepen siouxsie enz....) verder hap ik lekker door , dat doe ik graag , hoe dieper hoe beter , verklaar de oorlog aan alle idioten en dooie muziek , bedoel je echt dooie muziek zoals grateful dead ( woordspeling ) ( woeha ), of muziek van echte doden hendrix , morrison, lennon , ( fantastische muziek ) of gewoon de jaren 70 hardrock van deep en zep waar je een hekel aan hebt ???
ik vermoed het laatste orbje
air gitaar vind ik belachelijk en voor gefrusteerde hardrockers en idioten , bejaard ben ik nog niet of ga je van jezelf zeggen als je 52 bent dat je bejaard bent omdat je dan nog luistert naar die achterlijke jaren 80 muziek ( ik zeg niet alle jaren 80 muziek , ik vind joy division en the sound fantastisch , ook dcd , en tal van andere groepen siouxsie enz....) verder hap ik lekker door , dat doe ik graag , hoe dieper hoe beter , verklaar de oorlog aan alle idioten en dooie muziek , bedoel je echt dooie muziek zoals grateful dead ( woordspeling ) ( woeha ), of muziek van echte doden hendrix , morrison, lennon , ( fantastische muziek ) of gewoon de jaren 70 hardrock van deep en zep waar je een hekel aan hebt ???
ik vermoed het laatste orbje
orbit schreef:
Inderdaad.. maar ook die overschatte symforockmeuk van veel artiesten, over artiesten gesproken die zichzelf te dodelijk serieus namen
Verder vind ik het feit dat disco hoogtijdagen vierde en dat sentimentele nepcrap zoals Eagles, Beegees en Superramp dat decennium domineerde een duidelijke reden om de jaren 70 het onmiskenbare dieptepunt uit de muziekgeschiedenis te noemen.
The Doors en zelfs Hendrix waren wel prima, maar in mijn ervaring toch duidelijk 60s en niet 70s..
(quote)
Inderdaad.. maar ook die overschatte symforockmeuk van veel artiesten, over artiesten gesproken die zichzelf te dodelijk serieus namen

Verder vind ik het feit dat disco hoogtijdagen vierde en dat sentimentele nepcrap zoals Eagles, Beegees en Superramp dat decennium domineerde een duidelijke reden om de jaren 70 het onmiskenbare dieptepunt uit de muziekgeschiedenis te noemen.
The Doors en zelfs Hendrix waren wel prima, maar in mijn ervaring toch duidelijk 60s en niet 70s..
0
Misterfool
geplaatst: 12 januari 2010, 15:47 uur
ik vond het eigenlijk geweldig verbaal vuurwerk tussen beiden heren.
deep & ugly purple
deep & ugly purple

0
geplaatst: 12 januari 2010, 15:48 uur
Misterfool schreef:
deep & ugly purple
deep & ugly purple
'k vond het wel meevallen; zoals good old William al zei: "Much ado about nothing".
0
pretfrit
geplaatst: 12 januari 2010, 16:01 uur
Antonio schreef:
Kijk, dit vind ik dan ook weer humor...
(quote)
Kijk, dit vind ik dan ook weer humor...
...tsja het is ongelooflijk.....en zo krijg je een vierdubbeldekkertaalgrapje of zoiets dergeleiks
1
geplaatst: 12 januari 2010, 16:03 uur
Misterfool schreef:
de pefecte scene voor een rondje beasteren en orbitten .
de pefecte scene voor een rondje beasteren en orbitten .
aka wie heeft de langste digitale penis. Volwassen kerels die zich gedragen als zandbakkleuters... het is maar wat je memorabel vindt.

0
geplaatst: 12 januari 2010, 16:08 uur
herman schreef:
aka wie heeft de langste digitale penis.
(quote)

0
geplaatst: 12 januari 2010, 16:09 uur
herman schreef:
(quote)
Of tenen
0
geplaatst: 12 januari 2010, 16:13 uur
Ach, het zijn natuurlijk allebei ouwe lullen met een sterke hang naar het verleden, alleen prefereren ze beiden een ander decennium. Helemaal niets mis mee, ik ga zelf ook langzaam de kant op dat er vroeger toch echt een hoop beter was
Maar gezien die quotes hebben ze dat geen van 2-en door...
Wat me dan wel weer verbaast zijn sommige tieners hier met de muzieksmaak van een 50 plusser, maar verbazingen horen in dit topic niet thuis dus ik laat het hier maar bij...
Maar gezien die quotes hebben ze dat geen van 2-en door...
Wat me dan wel weer verbaast zijn sommige tieners hier met de muzieksmaak van een 50 plusser, maar verbazingen horen in dit topic niet thuis dus ik laat het hier maar bij...
0
pretfrit
geplaatst: 12 januari 2010, 16:17 uur
Ik moet opeens denken aan die videoclip van Frankie Goes to Hollywood (Two Tribes) ....erg jaren 80, dat dan weer wel.
1
geplaatst: 12 januari 2010, 16:20 uur
En ik moet bij Beaster altijd denken aan die opa van de Familie Knots. Bij de meeste van z'n berichten schiet de term "ouwe zemelaar" door m'n hoofd.
0
geplaatst: 12 januari 2010, 16:22 uur
Haha, ik hoop dat de politie nooit de computer van Gajarigon in handen krijgt...
0
geplaatst: 12 januari 2010, 16:27 uur
Bij het album: Manu - De Vloek op de Overvloed (2008)
Het gesprek gaat als volgt.
Jet_Jaguar: Souljah Boy heeft tenminste swagger
MJ_DA_MAN: Elke rapper (artiest) heeft swagger.
‘State of Mind: En de een, een wat betere swagger dan de ander
Gevolgt door de memorable quote (s)
Sjaakspeare: Mijn Rhydon op pokémon Silver had ook swagger!
Waarop Sjaakspeare nog verder antwoord.
Ik zou 'm bijna uit gaan leggen, maar dat is ook weer zo bekrompen...

Het gesprek gaat als volgt.
Jet_Jaguar: Souljah Boy heeft tenminste swagger
MJ_DA_MAN: Elke rapper (artiest) heeft swagger.
‘State of Mind: En de een, een wat betere swagger dan de ander
Gevolgt door de memorable quote (s)
Sjaakspeare: Mijn Rhydon op pokémon Silver had ook swagger!
Waarop Sjaakspeare nog verder antwoord.
Ik zou 'm bijna uit gaan leggen, maar dat is ook weer zo bekrompen...

0
geplaatst: 12 januari 2010, 17:59 uur
Hmm, de lol van deze quote gaat helemaal aan mij voorbij.
Wat is (een?) swagger? Is het een subsoort karma, kan je ermee schieten, of is het een mannelijk aangetrouwd familielid of is het een geslachtsorgaan? Help, vericht mij uit mijn ontwetendheid.
Wat is (een?) swagger? Is het een subsoort karma, kan je ermee schieten, of is het een mannelijk aangetrouwd familielid of is het een geslachtsorgaan? Help, vericht mij uit mijn ontwetendheid.
* denotes required fields.