De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2010, 22:21 uur
Genesis is als band zo bekend dat als je in een bijbelshop vraagt om de nieuwe Genesis box ze je verwijzen naar een platenzaak.
0
geplaatst: 12 februari 2010, 22:41 uur
Toch fijn dat sommige memorabele quotes gewoon direct hier geplaatst wordt. Scheelt toch weer wat werk enzo 

0
geplaatst: 12 februari 2010, 23:05 uur
reptile71 schreef:
Genesis is als band zo bekend dat als je in een bijbelshop vraagt om de nieuwe Genesis box ze je verwijzen naar een platenzaak.
Ja, ja - dan zijn ze vast niet bijbelvast, of fundamentalistisch Gristen, anders hadden ze je en passant een bijbel aangesmeerd.
Waar zijn de dagen dat je in een hotel overnachtte en als eenzame passant een steady, reliable companion vond op het kastje naast je bed, in de vorm van ...
"To everything turn, turn, turn, must be a season"
0
geplaatst: 12 februari 2010, 23:06 uur
Mjuman schreef:
Waar zijn de dagen dat je in een hotel overnachtte en als eenzame passant een steady, reliable companion vond op het kastje naast je bed, in de vorm van ...
Jij bent duidelijk niet veel meer onderweg.
0
geplaatst: 12 februari 2010, 23:13 uur
lebowski schreef:
(quote)
Zo, toon mij je de diploma van de School voor Hogere Helderziendheid en ik begrijp je. NH, Mercure, Baladin's, Sofitel, Golden Tulip en ook de diverse hotels am Rhein (Bonn, Köln en Remagen) ontberen alle 'the lonely traveller's companion'; daarentegen trof ik 'em wel aan in het hotel op Hötorget (Stockholm), maar ook niet in The Conrad (eigendom van U2) in Dublin; verder fiets ik veel. Maar ik begrijp dat jij altijd de Heilige Schrift nabij hebt - ook om uit voor te lezen?
@R71: schizophrenie zou een optie zijn - "You're never alone with a schizophrenic - Ian Hunter"
0
geplaatst: 13 februari 2010, 17:15 uur
Ik weet dat de volgende quote hier al eerder gepost is, en wellicht zelfs door mijzelf maar soms heb je van die quotes die je hier gewoon elke week wel weer zou willen plaatsen.
Bij "This is Spinal Tap":

Bij "This is Spinal Tap":
Germ schreef:
Overigens is Spinal Tap 2 onlangs ook op DVD verschenen. Weliswaar met andere acteurs, die hun rol iets serieuzer nemen. De DVD is bij je lokale platenhandelaar te krijgen onder de naam Some Kind Of Monster.
Overigens is Spinal Tap 2 onlangs ook op DVD verschenen. Weliswaar met andere acteurs, die hun rol iets serieuzer nemen. De DVD is bij je lokale platenhandelaar te krijgen onder de naam Some Kind Of Monster.

0
geplaatst: 13 februari 2010, 19:11 uur
herman schreef:
Verder denk ik dat het tijd wordt op zoek te gaan naar een andere mier...
Verder denk ik dat het tijd wordt op zoek te gaan naar een andere mier...
Ik snap hem.
Mierenneuken.
0
geplaatst: 13 februari 2010, 19:29 uur
Heb je ook nog andere posts in je assortiment, of kun je alleen maar bijdehand en/of cynisch uit de hoek komen? Een leuke positieve post zou wel een fijne verrassing zijn. 

0
geplaatst: 13 februari 2010, 19:30 uur
Niet haten op P-DawG herman, die jongen heeft meer macht op deze site dan dat wij denken. 

0
geplaatst: 13 februari 2010, 20:24 uur
0
Misterfool
geplaatst: 13 februari 2010, 20:27 uur
_O^
deze van medeuser mafgaze is ook wel leuk
over this nation saving grace van de fall
deze van medeuser mafgaze is ook wel leuk
Slowgaze schreef:
Overigens is dit album zo toegankelijk als de flamoes van een goede slet.
Overigens is dit album zo toegankelijk als de flamoes van een goede slet.
over this nation saving grace van de fall
0
geplaatst: 13 februari 2010, 21:26 uur
Ja pas maar op dadelijk gaat Maarten je blokkeren. Overigens is de quote wel leuk. 

0
Yann Samsa
geplaatst: 16 februari 2010, 20:12 uur
'Miley Cyrus - The Time Of Our Lives'
Even ter info:
king_pin heeft oa Sigur Rós, The Beach Boys,... in top10.
LOVEKELLYCL:
Een album van 8 nummers zegt al genoeg.. Te commercieel gericht
KING_PIN
Een band als Sunn O))) is nog erger, op de nieuwe staan maar 4 nummers! Stelletje commerciële geldwolven
LOVEKELLYCL:
Commercieel, ik zal het anders zeggen.. Geldkloperij? dat kan je van een album van 20 nummers niet zeggen denk ik.

Mensen die sarcasme niet vatten...
Even ter info:
king_pin heeft oa Sigur Rós, The Beach Boys,... in top10.
LOVEKELLYCL:
Een album van 8 nummers zegt al genoeg.. Te commercieel gericht
KING_PIN
Een band als Sunn O))) is nog erger, op de nieuwe staan maar 4 nummers! Stelletje commerciële geldwolven
LOVEKELLYCL:
Commercieel, ik zal het anders zeggen.. Geldkloperij? dat kan je van een album van 20 nummers niet zeggen denk ik.

Mensen die sarcasme niet vatten...
0
geplaatst: 16 februari 2010, 23:03 uur
ik ben als eerste die stemt maar ik vind het niet zon slecht album daarom geef ik een vijf maar eigenlijk vind ik het niks

0
bro
geplaatst: 17 februari 2010, 01:05 uur
Ik heb ondertussen al een reflex aangeleerd zulke posts te negeren zonder mezelf af te vragen hoeveel drugs ze gebruiken 

0
Yann Samsa
geplaatst: 19 februari 2010, 13:30 uur
Bij 'The xx - xx'
Hoewel het album er niet veel toe doet.
Het is wat er wordt gezegd dat mij zorgen baart.
Toch maar best opletten met die 'Ssscht...'

Hoewel het album er niet veel toe doet.
Het is wat er wordt gezegd dat mij zorgen baart.
Ssscht... schreef:
Maar vooral: zoooo JONG dat ze zijn! :-o
Ik zal ze in het oog houden de komende jaren
Maar vooral: zoooo JONG dat ze zijn! :-o
Ik zal ze in het oog houden de komende jaren
Toch maar best opletten met die 'Ssscht...'

0
geplaatst: 19 februari 2010, 13:36 uur
Als het niveau van de memorabele quotes (oftewel citaten) een indicatie is voor hoe wij (Nederlanders) communiceren, vrees ik dat we binnenkort voor schriftelijke communicatie ons - net als in de middeleeuwen - weer bij de kloosters zullen moeten vervoegen.
Het lijkt echt nergens naar; we raken het echt kwijt. Om auto te rijden heb je een rijbewijs nodig - waar blijft het DCB (=Digitaal Communicatiebrevet)?
Het lijkt echt nergens naar; we raken het echt kwijt. Om auto te rijden heb je een rijbewijs nodig - waar blijft het DCB (=Digitaal Communicatiebrevet)?
0
geplaatst: 19 februari 2010, 13:41 uur
Het is een bekend gegeven dat wij Nederlanders vooral communiceren door middel van klagen en zeuren over de meest uiteenlopende futiliteiten. Wat dat betreft kom je zelf in ieder geval probleemloos in aanmerking voor dit zogeheten "DCB". Geen idee of je er ook nog gradaties bij in gedachten had maar "met vlag en wimpel" lijkt me wel degelijk haalbaar voor je. Proficiat!
0
Yann Samsa
geplaatst: 19 februari 2010, 13:53 uur
Bij 'memorabele quotes'
Mjuman probeert filosofisch te reageren:

Mjuman schreef:
Als het niveau van de memorabele quotes (oftewel citaten) een indicatie is voor hoe wij (Nederlanders) communiceren, vrees ik dat we binnenkort voor schriftelijke communicatie ons - net als in de middeleeuwen - weer bij de kloosters zullen moeten vervoegen.

0
Misterfool
geplaatst: 19 februari 2010, 14:03 uur
mjuman kan inderdaad soms net iets te intellectueel reageren. tis net Mulischben het overigens wel met Mjuman eens dat het niveau van de quotes wat gezakt is.
LETS QUOTE
0
geplaatst: 19 februari 2010, 14:11 uur
Ferre Clabau schreef:
Bij 'memorabele quotes'
Bij 'memorabele quotes'
(quote)
Gezien het taalniveau van jouw uitingen word jij ook eerder op bijles verwacht, dan in de zaal waar je het examen moet afleggen voor het brevet.
En dan als avatar de afbeelding van een zeer belezen en uitdrukkingsvaardig theoreticus te durven hanteren.

0
geplaatst: 19 februari 2010, 14:13 uur
GrafGantz schreef:
Het is een bekend gegeven dat wij Nederlanders vooral communiceren door middel van klagen en zeuren over de meest uiteenlopende futiliteiten. Wat dat betreft kom je zelf in ieder geval probleemloos in aanmerking voor dit zogeheten "DCB". Geen idee of je er ook nog gradaties bij in gedachten had maar "met vlag en wimpel" lijkt me wel degelijk haalbaar voor je. Proficiat!
Waar is die goede oude "zoen van de juffrouw" gebleven?
0
geplaatst: 19 februari 2010, 14:14 uur
Lief zijn voor elkaar mannen!
(en anders lekker pm-men en dit topic voor de écht leuke quotes bewaren
)
(en anders lekker pm-men en dit topic voor de écht leuke quotes bewaren
)
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 februari 2010, 14:26 uur
Nee joh, lekker doorgaan. Het begint nu net vermakelijk te worden. 

* denotes required fields.