De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2010, 09:51 uur
Niets om grappen over te maken Ray, ik lees daar dat haar vader is overleden en dat ze een bankrekening nodig heeft om zijn geld op te parkeren. Arm kind, het leven is zwaar voor sommige mensen. Ik denk dat ik haar zo maar eventjes een hart onder de riem ga steken.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 9 april 2010, 10:13 uur
dix schreef:
Hee wacht .... Was haar grootste hit niet 'de Wandelclub ?'
Ik denk dat Herman daaraan refereerde.
(quote)
Hee wacht .... Was haar grootste hit niet 'de Wandelclub ?'
Ik denk dat Herman daaraan refereerde.
Ja... zoals kennelijk door het persbericht uitgegeven en daarna kritiekloos door alle media overgenomen:
Sugar Lee Hooper scoorde haar grootste hit met De Wandelclub. Maar ze was ook succesvol met liedjes van anderen.

0
geplaatst: 9 april 2010, 10:18 uur
GrafGantz schreef:
Ik denk dat ik haar zo maar eventjes een hart onder de riem ga steken.
Ik denk dat ik haar zo maar eventjes een hart onder de riem ga steken.
Of wat ander onder haar riem... Sorry. Te flauw.
0
geplaatst: 11 april 2010, 19:45 uur
Bij Backspacer van Pearl Jam:
Madjack71 schreef:
Just Breathe heeft de juiste sfeer om eruit te springen tussen de middelmaat die je op de radio hoort en doet mij onwillekeurig denken aan een Love you more van Racoon.
Just Breathe heeft de juiste sfeer om eruit te springen tussen de middelmaat die je op de radio hoort en doet mij onwillekeurig denken aan een Love you more van Racoon.
0
geplaatst: 12 april 2010, 22:56 uur
Een - mijns inziens - opmerkelijke conclusie van Misterfool na deze posts van Orbit:
orbit schreef:
Ik weet niet of je wel eens foto's hebt gezien van Genesis rond de periode dat Gabriel als een soort wandele testikel op het podium verscheen, maar excessen waren in de prog alom.
Ik weet niet of je wel eens foto's hebt gezien van Genesis rond de periode dat Gabriel als een soort wandele testikel op het podium verscheen, maar excessen waren in de prog alom.
orbit schreef:
Die maakten er tenminste niet zo'n belachelijk thematisch ellenlange show van waar je met pijn in je kont 4 uur naar moest gaan zitten en ongetwijfeld pakken met geld moest neertellen.
Die maakten er tenminste niet zo'n belachelijk thematisch ellenlange show van waar je met pijn in je kont 4 uur naar moest gaan zitten en ongetwijfeld pakken met geld moest neertellen.
Misterfool schreef:
ach orbit theatraliteit is duidelijk niet aan jou besteed.
ach orbit theatraliteit is duidelijk niet aan jou besteed.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 april 2010, 09:29 uur
Ik heb die belachelijke discussie gevolgd, maar ik vind de conclusie van Misterfool niet zo vreemd.
0
geplaatst: 16 april 2010, 12:15 uur
De nieuwe single van Owl City wordt besproken in het "nieuw in de top 40" topic:
Sandokan-veld schreef:
Het knullige, veredelde amateurisme van Owl City maakt het bijna aandoenlijk, alsof je kijkt naar een gehandicapt jongetje dat zelfstandig de trein in probeert te komen.
Het knullige, veredelde amateurisme van Owl City maakt het bijna aandoenlijk, alsof je kijkt naar een gehandicapt jongetje dat zelfstandig de trein in probeert te komen.
0
geplaatst: 16 april 2010, 18:31 uur
Niet dat ik spelbreker wil zijn, maar vind het nogal een vervelende opmerking. 

0
geplaatst: 16 april 2010, 18:59 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Inderdaad.
Aandoenlijk wordt het pas als iemand dit als memorabel beschouwt. Gauw vergeten.
0
pretfrit
geplaatst: 16 april 2010, 19:47 uur
het gehandicapte jongetje vecht, knokt om toch zelfstandig die trein in te komen..en potjandorie het gaat hem nog lukken ook...wat een karakter , wat een spirit, hier kan iedereen een voorbeeld aan nemen...
Als Owl City..ondanks tekortkomingen doen ze het toch maar.
Dat haal ik er tenminste uit..Je hebt het weer op geheel eigen wijze omschreven Sander.
Als Owl City..ondanks tekortkomingen doen ze het toch maar.
Dat haal ik er tenminste uit..Je hebt het weer op geheel eigen wijze omschreven Sander.

0
Sheplays
geplaatst: 17 april 2010, 10:17 uur
Tjonge, wat valt er hier weer veel te lachen.... 
Dan maar een nieuwe.
Orbit blijft gelukkig altijd zichzelf en brengt eerbetoon aan een metalartiest in het R.I.P. topic....
Hij is net 'n hondje, even aan elkaar snuffelen maar vòòr het wegrennen eerst lekker pissen.

Dan maar een nieuwe.
Orbit blijft gelukkig altijd zichzelf en brengt eerbetoon aan een metalartiest in het R.I.P. topic....
orbit schreef:
een markant figuur in de doorgaans saaie metalwereld
een markant figuur in de doorgaans saaie metalwereld
Hij is net 'n hondje, even aan elkaar snuffelen maar vòòr het wegrennen eerst lekker pissen.

0
The Oath
geplaatst: 19 april 2010, 11:57 uur
RachelFrikandel schreef:
Ik vind Snoop Dogg niet zo goed meer als vroeger. Ik ken hem persoonlijk en was wel een chille en flexe gozer, maar nu denk ik zo van: come on man, maak goede muziek.
Ik vind Snoop Dogg niet zo goed meer als vroeger. Ik ken hem persoonlijk en was wel een chille en flexe gozer, maar nu denk ik zo van: come on man, maak goede muziek.
In het feedback-topic
0
Social_Mask
geplaatst: 19 april 2010, 18:50 uur
Sorry, Deric. Even een leuke dan. Om deze bij Meeste CD's per artiest moest ik wel even hardop lachen.

Jazper schreef:
Smashing Pumpkins (20)
Kazuki Tomokawa (16)
Tortoise (14)
Motorpsycho (13)
Sonic Youth (13)
Machinefabriek (10)
Kan Mikami (9)
Jim O'Rourke (9)
Stereolab (9)
Maar ik kan me verteld hebben natuurlijk...
Smashing Pumpkins (20)
Kazuki Tomokawa (16)
Tortoise (14)
Motorpsycho (13)
Sonic Youth (13)
Machinefabriek (10)
Kan Mikami (9)
Jim O'Rourke (9)
Stereolab (9)
Maar ik kan me verteld hebben natuurlijk...
GrafGantz schreef:
Je hebt mij nog nooit wat verteld.
Je hebt mij nog nooit wat verteld.
Jazper schreef:
Wat heb ik je allemaal niet verteld dan?
Wat heb ik je allemaal niet verteld dan?

0
geplaatst: 19 april 2010, 23:00 uur
Hahaha ik snapte hem niet meteen.
Al was die zonder de woordgrap ook al grappig. 
Al was die zonder de woordgrap ook al grappig. 
0
The Oath
geplaatst: 20 april 2010, 17:23 uur
Guardian of Isis schreef:
En even terzijde, zoek terwijl je bezig bent ook even op hoe je werkwoorden vervoegt.
En even terzijde, zoek terwijl je bezig bent ook even op hoe je werkwoorden vervoegt.
metallica1997 schreef:
taaal boeid my nix
taaal boeid my nix

0
geplaatst: 20 april 2010, 17:30 uur
deric raven schreef:
Hier moet eens flink geveegd worden, .
Precies. Niet iedere quote hoeft volledig en langdurig geanalyseerd te worden....Hier moet eens flink geveegd worden, .
0
geplaatst: 21 april 2010, 22:50 uur
In het R.I.P.-topic:
Beetje foute grap, maar ik kon er wel om lachen.
Mjuman schreef:
Guru was 'hors categorie'- iemand die 'outside the box denkt' en grenzen verlegt; daar zijn er weinig van.
Guru was 'hors categorie'- iemand die 'outside the box denkt' en grenzen verlegt; daar zijn er weinig van.
dix schreef:
Die tijd is nu voorbij. Hij zal voortaan weer 'inside the box' moeten leren denken
Die tijd is nu voorbij. Hij zal voortaan weer 'inside the box' moeten leren denken
Beetje foute grap, maar ik kon er wel om lachen.

0
geplaatst: 21 april 2010, 23:22 uur
Ik zag het filosofische er wel van in - overigens is die uitspraak niet helemaal juist an sich.
De dubbele premisse is nl a. dat Guru dan zou worden begraven (en niet gecremeerd; een urn kan ook lastig als box worden gezien); en b. dat - wat er ook na ons verscheiden van ons resteert - noem het de ziel - tot denken in staat is.
En om het dan nog maar een niveau hoger te tillen: hoe zou bijv. de ziel van een christen ooit de plek kunnen bereiken waar hij geloofshalve naar toe wil (heaven) als zijn ziel niet buiten de box kan denken?
Normaal zou ik dit in een pm hebben gedaan, maar als mijn tekst zo in de spotlight wordt gezet, kom ik ook met een repliek.

* denotes required fields.