MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Gallow
mjuman de taal goochelaar

Bij Funhouse van de Stooges:

mayhemblik schreef:
Ik word gemiddeld één keer in het half jaar aan Iggy herinnert daar ik de man eens vol op de mond pakte en hem bedankte voor alle geweldige muziek die hij heeft gemaakt.
De dag erna had ik een kater en voor het eerst van mijn leven voelde ik een blaasje op mijn bovenlip, de dagen erna groeide deze uit tot een echte koortslip van heb ik jou daar.
Wel leuk om tegen mensen te zeggen dat ik Herpes heb opgelopen van de Godfather of punk.

Lexicon Devil schreef:
@mayhemblik: Ik hoop dat dit een eenmalige actie van jou was. Of moet de groenteboer ook bv uitkijken dat ie niet door jou in zijn gezicht geswaffeld gaat worden als je zijn hemelse ham/prei-salade hebt gegeten?

Sheplays
Bij Teddybeer van Gerard de Vries:

Spaulding schreef:
De plaat die van mij één van 's lands beste truckers heeft gemaakt,

Bij "Out of the Blue" van E.L.O.:

twnmrs schreef:
Heerlijk album dit!
En ik ben nog maar bij de openingstrack!

Zorin
Alle 2....goed.(is dit niet memorabel )

De recente Zappa Revival op MuMe resulteert in een alleraardigste quote, waarvan akte:

Maartenn: Een live album van Zappa kun je dus, zo concluderen wij, altijd wel blind kopen

Reactie van Father McKenzie: Stevie Wonder heeft ze allemaal, naar het schijnt!

Een schot voor open doel, maar bracht wel een glimlach op mijn gezicht zo 's ochtends vroeg

erg flauw juist. Die grap kennen we nu wel.

Idd niet bepaald memorabel

Stalin schreef:

Een schot voor open doel, maar bracht wel een glimlach op mijn gezicht zo 's ochtends vroeg

Een paar berichten bij het album van Teddybeer van Gerard de Vries:

mayhemblik schreef:
Dit is volgens mij het grote voorbeeld van een ieder, zijn prachtig met zwaar timbre gebrachte teksten doen mij iedere keer weer huiveren.
De muziek verbleekt bij s'mans teksten, werkelijk briljant en ik denk niet dat er één persoon op deze wereld bestaat die het droog houdt bij het meer dan geniale Teddybeer.
Ik denk er zelfs aan om het grote rijbewijs te gaan halen om dan op de klanken van dit meesterwerk naar de horizon te rijden om nooit weerom te keren.
Als ik deze plaat zou moeten missen heeft mijn leven weing zin meer denk ik, ik zal het je nog sterker vertellen, deze plaat neem ik mee in het graf want wie weet is er een hiernamaals en dat zou zonder dit album niks waard zijn.
Giddy up go muziek vrienden.

mayhemblik schreef:
Mijn vrouw heeft voor mijn verjaardag het chassis van een oude truck op de kop weten te tikken en het pronkt nu in mijn tuin.
Minstens één keer per week trek ik me terug in de cabine om getooid met een disc-man op de zoete tonen van deze plaat de zonsondergang gade te slaan en dat meestal met een traan op de wang.
Ik waan me dan echt op reis met een niet bederfelijke vracht zodat ik me niet hoef te haasten.
Het is al meerdere keren gebeurd dat ik uit mijn mijmeringen werd gerukt door mijn lieve truckersvrouw die me dan riep voor het eten.
De lieverd heeft dan altijd patat met een balletje uit de pan om mij echt het gevoel te geven dat ik ook een trucker ben.
Ook ben ik sinds dit kado begonnen met het roken van zware shag die ik in een leren verpakking bewaar.
Die leren verpakking heb ik van mijn jongste (Gerard) gehad, geweldig toch??
Vanmiddag gaan mijn truckers vrouw en ik op zoek naar echte leren sloffen en/of muiltjes zodat ik op kousevoeten de pedalen kan beroeren.
Wel hebben de buren geklaagd over de lucht hoorn, die mag ik alleen nog op de eerste maandag van de maand om twaalf uur laten schallen, ach ja ik ben de moeilijkste niet.
Ook ben ik erg trots op mijn beginnende buikje waar ik hard aan werk, u leest hier de belevenissen van een zeer gelukkig man die zich best trucker mag noemen ook al rijdt hij (nog) niet echt.

En tot slot nog een driewerf hoera voor Scania!!!!

punk`s forever schreef:
Hallo mayhemblik

Ben blij dat ik in deze chaos van allerlei soorten muziek ( nou ja ) eindelijk iemand gevonden heb die ook het Nederlandsche lied op waarde kan schatten.
Vooral de ( toch zeker ondergewaardeerde ) truckersmuziek.
Vaak wordt ik door mijn vriendin ,die helemaal in de punkscene zit voor gek uitgemaakt als ik mijn goede vriend henk Wijngaard door onze flat laat schallen.
Laat staan dat ik mee mag zingen met zijn onnavolgbare teksten die een ieder mens diep in zn hart raakt !
Bij namen als Jouw GERARD , quintus , hepie en hepie , lopen de rillingen over haar rug.
Zelf ben ik geen trucker , en ben dan ook woest-jaloers op jouw truck die je in de tuin hebt staan.....ik durf het bijna niet te vragen , maar het lijkt me waanzinnig om met jouw ( ik als bijrijder ) eens de road op te gaan in onze rijke fantasie !!!
Ik ben er nooit geweest , maar om met zo`n globetrotter als jij eens de Brenner pas te mogen meemaken ......

Hey mayhemblik , hoor graag van je

Groeten ; Punk`s forever

pretfrit

Misterfool

Social_Mask
Haha, punk's forever heeft zich volgens ook mij alleen maar ingeschreven om die reactie te plaatsen.

Prachtig.

Social_Mask schreef:
Haha, punk's forever heeft zich volgens ook mij alleen maar ingeschreven om die reactie te plaatsen.

Eenmalig alias van mayhemblik die het erg naar z'n zin schijnt te hebben bij dat album?

Wat ik dacht.

Geen alias, dat had ik wel even gecheckt voordat ik het plaatste.

Laat ze toch, daar groeit iets moois

Social_Mask
En het einde lijkt nog niet in zicht te zijn...

mayhemblik schreef:
Mijn lieve vrouw staat op dit moment broodjes bal te maken en er staan twee brood trommeltjes klaar en weet je wat dat betekent????
Juist ja, je bent bij deze uitgenodigd.
Ik heb in mijn kast gezocht en ook voor jouw heb ik nog een mouwloos leren jasje (je kent ze wel, van dat lichtbruine leer met wit ingetrokken zweetplekken onder de oksels) die je mag lenen.
Mijn zoon heeft bij een weegbrug geluid opnames gemaakt van optrekkende en remmende trucks en achter in de cabine heeft hij boxjes opgehangen, jonge het lijkt net echt.
Ik denk dat je zaterdag ochtend vroeg moet komen want dan hebben we het hele weekend voor ons zodat we heerlijk kunnen ''rijden''.
Wel wil ik nu al zeggen dat ik de meeste tijd achter het stuur zit want het is mijn truck.
Gisteren heb ik ook nog een beduimelde naakt kalender gevonden die nu in de cabine hangt.
En dan komt nu de grootste verrassing....................ik heb een nummer bord met jouw naam laten maken en die mag je zelf ergens op de grill bevestigen.
Kijk er erg naar uit, groetjes en oeioei!!

P.s: Punk's dead??
Why, why, why, why, whhhhhyyyyyyy.

"Rijden"

Stijn_Slayer

Ik kom niet meer bij!

Ik dacht dat ze beiden al een relatie hadden, maar dit lijkt me duidelijk........

Geniaal!

Oh. My. God.

Wat zal dat een prachtige eerste ontmoeting worden tussen die 2

Misterfool
de plaatjes van gajarigon altijd memorabel

Gast
geplaatst: vandaag om 17:11 uur

geplaatst: vandaag om 17:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.