De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
Marko
geplaatst: 12 mei 2010, 23:24 uur
Oké, normaal lach ik alleen inwendig om grappige dingen op het internet, maar toen ik het truckersverhaal las (met name de response van punk's forever natuurlijk), heb ik een kwartier lang op de grond gelegen van het lachen terwijl m'n wangen overstroomden met tranen van het lachen. M'n moeder kwam na het horen van mijn lachen van twee hoog naar beneden om te vragen ''wat er nou zo verdomd grappig was
''.
Het lijken wel twee karakters uit een boek van Brusselmans of een lied van Tom Waits, zulke ernstige levensgenieters betreft het hier!
Duizendmaal hulde voor deze twee helden en voor mij nu al het onbetwiste MuMe-moment van het jaar.

''Ik durf het bijna niet te vragen...''
''. Het lijken wel twee karakters uit een boek van Brusselmans of een lied van Tom Waits, zulke ernstige levensgenieters betreft het hier!
Duizendmaal hulde voor deze twee helden en voor mij nu al het onbetwiste MuMe-moment van het jaar.

''Ik durf het bijna niet te vragen...''

0
geplaatst: 13 mei 2010, 15:39 uur
Jaah, een nieuwe!
Dan komt Joy ertussen:
Reactie van mayhemblik:

mayhemblik schreef:
Whoehaa, wat een nieuws!!!!!
Ik heb net in mijn verzameling een heuse Michelin pop opgeduikeld en die mag jij, ja jij, zo van me hebben voor op je 45 karretje.
En of ik een slaapcabine heb, reken maar van yes.
Natuurlijk ben ik ook een gelukkig bezitter van zo'n portemonnee en mijn Gerardje heeft met zijn computer allemaal nep geld gedrukt zodat mijn knip helemaal uitpuilt van de centjes. (hij heeft ook allemaal buitenlandse valuta gedrukt, o jonge dat staat echt heel tof.)
Heb jij wel een paspoort??
Anders moet je een pasfoto meenemen want mijn Gerardje tovert zo een goed gelijkende tevoorschijn.
Ook heb ik in een truckers café enkele oude tachografen op de kop weten te tikken, tjonge jonge het begint toch allemaal wel héél erg echt te lijken.
Ik heb aan al mijn vrienden gevraagt of hij een politiepak (op onze kosten) wil huren om ons uit het niets staande te houden met fouillering en al en hij heeft het sein groen gegeven.
Zal ik dan op mijn 43ste dan eindelijk toch nog een beste vriend krijgen??
En wat betreft de slaapcabine, hij is lekker klein en krap dus we komen dat weekeinde absoluut nader tot elkander.
Groetjes Hassum De Vries
Whoehaa, wat een nieuws!!!!!
Ik heb net in mijn verzameling een heuse Michelin pop opgeduikeld en die mag jij, ja jij, zo van me hebben voor op je 45 karretje.
En of ik een slaapcabine heb, reken maar van yes.
Natuurlijk ben ik ook een gelukkig bezitter van zo'n portemonnee en mijn Gerardje heeft met zijn computer allemaal nep geld gedrukt zodat mijn knip helemaal uitpuilt van de centjes. (hij heeft ook allemaal buitenlandse valuta gedrukt, o jonge dat staat echt heel tof.)
Heb jij wel een paspoort??
Anders moet je een pasfoto meenemen want mijn Gerardje tovert zo een goed gelijkende tevoorschijn.
Ook heb ik in een truckers café enkele oude tachografen op de kop weten te tikken, tjonge jonge het begint toch allemaal wel héél erg echt te lijken.
Ik heb aan al mijn vrienden gevraagt of hij een politiepak (op onze kosten) wil huren om ons uit het niets staande te houden met fouillering en al en hij heeft het sein groen gegeven.
Zal ik dan op mijn 43ste dan eindelijk toch nog een beste vriend krijgen??
En wat betreft de slaapcabine, hij is lekker klein en krap dus we komen dat weekeinde absoluut nader tot elkander.

Groetjes Hassum De Vries
Dan komt Joy ertussen:
Joy schreef:
er bloeit hier iets heel moois op
er bloeit hier iets heel moois op
Reactie van mayhemblik:
mayhemblik schreef:
Er bloeit???
Het is er al jaloers menneke dat je me daar bent, zoek zelf iemand om mee te trucken want deze zag ik het eerst!!!
Er bloeit???
Het is er al jaloers menneke dat je me daar bent, zoek zelf iemand om mee te trucken want deze zag ik het eerst!!!

0
geplaatst: 13 mei 2010, 18:46 uur
Zeker memorabel, maar recente opmerkingen van punk`s forever als
zetten me toch even aan het denken.
Heb van mn begeleider extra medicijnen gekregen , want ze zei ,dat ik niet te houwen was...
Ik hoop niet dat Joy roet in het eten gaat gooien , dat zou voor mij een grote teleurstelling zijn ,en waarschijnlijk een terugval in mijn behandeling hier.
Als ik zo`n terugval heb ,begin ik te eten , dat wil je niet weten...
En net nu in mijn gewicht weer lekker op orde heb , wil ik natuurlijk niet weer boven de 145 kilo uitkomen , dat begrijp je !
Ik hoop niet dat Joy roet in het eten gaat gooien , dat zou voor mij een grote teleurstelling zijn ,en waarschijnlijk een terugval in mijn behandeling hier.
Als ik zo`n terugval heb ,begin ik te eten , dat wil je niet weten...
En net nu in mijn gewicht weer lekker op orde heb , wil ik natuurlijk niet weer boven de 145 kilo uitkomen , dat begrijp je !
zetten me toch even aan het denken.
0
pretfrit
geplaatst: 13 mei 2010, 21:55 uur
Weer een would be trucker slachtoffer van huiselijk geweld 
Tijd voor een stille truck tocht....

Tijd voor een stille truck tocht....
0
geplaatst: 13 mei 2010, 22:11 uur
0
geplaatst: 13 mei 2010, 22:13 uur
0
Social_Mask
geplaatst: 13 mei 2010, 22:40 uur
pretfrit schreef:
Jij spreekt uit ervaring?

1
geplaatst: 14 mei 2010, 13:22 uur
Komt niet van MM deze maar wou hem toch even delen 
Een review op bol.com van het album Orgin of Symmertry van Muse

Een review op bol.com van het album Orgin of Symmertry van Muse
Ik las in een interview dat Muse nog altijd verbaasd is over de populariteit van dit album bij fans. Ze hebben 'm in 2 weken opgenomen en in enkele maanden daarvoor tijdens het touren geschreven. Vrijwel de hele plaat klinkt als een soort van post-grunge gedrenkt in goedkope synthesizers en overbodige pianostukken, gekopiëerd van romantische componisten. Oersimpele basrifjes drijven in alle nummers de melodie voort, de drum zou zo van Nirvana's Bleach kunnen komen, maar dan britser, en de gitaar knarst het hoge register vol met verlengde akkoorden en witte ruis. De teksten gaan over microprocessors, destructieve liefdes, astronautenstress, intense, narcistische haat en er wordt zelfs een jazzklassieker opgerakelt waarvan de tekst door een gammele megafoon geschreeuwd wordt. Bellamy's stem is het ongemanierde maar sexy broertje van een vrouwelijke mezzo-sopraan die hij, al hysterisch over de grond kronkelend, te pas en de onpas laat vibreren en uit de bocht laat schieten. Volgt u het nog? Het is een wonder dat de nummers op deze plaat ondanks alles toch een naadloos geheel vormen, en omdat Bellamy een scherp orgaan voor cynisme en ironie bezit walst de pompeuze bombast van deze plaat met gemak over alle kritieken heen. Een wonder dus, deze plaat!
0
_Lynn_
geplaatst: 14 mei 2010, 16:03 uur
Muse
post-grunge

Vreemde vergelijking, als je het mij vraagt.
0
geplaatst: 14 mei 2010, 16:09 uur
Kun je dat dan ergens anders posten? (In het loltopic bv.) Hier staat het wel erg off-topic.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 mei 2010, 17:04 uur
Hoezo? I need to know!
In welk topic/bij welk album posten ze al die dingen?
Dat met die slaapcabine

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 mei 2010, 18:25 uur
Uhhh...
Nu is 'ie niet grappig en geloofwaardig meer....

Nu is 'ie niet grappig en geloofwaardig meer....

0
geplaatst: 14 mei 2010, 19:11 uur
Nu wordt het zelfs onvriendelijk.
Maar ik ken biede users niet; is het nou een act van beide, of is de een serieus en de ander aan het acteren? Of stel ik nou een domme vraag?
Maar ik ken biede users niet; is het nou een act van beide, of is de een serieus en de ander aan het acteren? Of stel ik nou een domme vraag?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 mei 2010, 19:16 uur
Dat adres wat 'ie opgeeft bestaat niet volgens Google maps, dus inderdaad. 

0
geplaatst: 14 mei 2010, 19:50 uur
@Lynn: Inderdaad ja 
@MJ_DA_MAN: je hebt je vraag gelukkig in het juiste topic gesteld

@MJ_DA_MAN: je hebt je vraag gelukkig in het juiste topic gesteld

0
geplaatst: 14 mei 2010, 20:07 uur
Ben ik nou achterdochtig of is die Punk's Forever ons allemaal in de maling aan het nemen?
0
geplaatst: 14 mei 2010, 20:48 uur
Hun conversatie is gestopt grappig te zijn na het derde bericht ofzo.
0
Sheplays
geplaatst: 15 mei 2010, 09:59 uur
herman schreef:
Geen alias, dat had ik wel even gecheckt voordat ik het plaatste.
Geen alias, dat had ik wel even gecheckt voordat ik het plaatste.
En met twee PC's in huis?
0
Benno
geplaatst: 15 mei 2010, 10:12 uur
punk`s forever schreef:
Hey Hassum
Is het niet stil in huis , nu ze er niet meer is ?
Die lange rooie krullebol heeft gegild als een speenvarken, maar ik kreeg het voor elkaar !!!
Ik heb in de buurt van Oostwoud ( Egboetswater ) een kuil gegraafd en haar daar in gedumpt.
Je hoeft mij niet te bedanken , want het is voornamelijk eigenbelang dat ik dit gedaan heb.
Nu moeten we alleen weer op zoek naar een slooptruck voor in jouw tuin.
Hahahaha mn begeleider vond dat ik er erg kalm en relaxed uitzag . . . .ze moest eens weten !!
Kunnen al onze plannen toch nog doorgaan.
Brekie brekie oei oei
Jouw Leo
ps , was dat optreden in Zaandam ?
Hey Hassum
Is het niet stil in huis , nu ze er niet meer is ?
Die lange rooie krullebol heeft gegild als een speenvarken, maar ik kreeg het voor elkaar !!!
Ik heb in de buurt van Oostwoud ( Egboetswater ) een kuil gegraafd en haar daar in gedumpt.
Je hoeft mij niet te bedanken , want het is voornamelijk eigenbelang dat ik dit gedaan heb.
Nu moeten we alleen weer op zoek naar een slooptruck voor in jouw tuin.
Hahahaha mn begeleider vond dat ik er erg kalm en relaxed uitzag . . . .ze moest eens weten !!
Kunnen al onze plannen toch nog doorgaan.
Brekie brekie oei oei
Jouw Leo
ps , was dat optreden in Zaandam ?
Is het niet een beetje klaar nu?

* denotes required fields.