MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Bloempje24 schreef:
Oke zand er over!

obsessed schreef:
(quote)

Grappig, dat gezeik over welke club beter is en waarom is juist hetgene waar ik me het meeste aan irriteer als het om voetbal gaat.

Ach...is toch gewoon een uitlaatklepje...dat hele voetbal. Beter hier wat mieren erover dan gedrogeerd in de hekken hangen in t stadion..

Daar ben ik het natuurlijk helemaal mee eens, maar dat is wel een beetje een dooddoener.

Even voor alle duidelijkheid: Hans Brouwer gaf het zelf aan en daar is gehoor aan gegeven.
Als je niet serieus kunt reageren en dan op deze manier je frustratie wil uiten kan je beter maar wegblijven (met een duwtje van Yak).
Zo'n reactie toont aan dat je gewoon erg kinderachtig bent.
"Ik krijg mijn zin niet dus ga ik maar dreigen te stoppen op deze site". Oprecht in zijn mening? Inderdaad, dat was wel duidelijk.

Vooral niet vergeten z'n stemmen weg te halen dan

Onderhond schreef:
Vooral niet vergeten z'n stemmen weg te halen dan

Zeker 0,5* bij electronic albums?

Nah, 4.5*-5* bij die Depeche Mode crap En dat staat daar maar een zekere toplijst te bevuilen met 4 albums.

Oh ja, daar heb ik Hans nog mee geholpen...met welke albums van DM hij aan de slag moest. Heb specifiek die 4 genoemd

moviefreak#1
Jammer dat hij weg is, ik liever zijn oprechte mening als dat eeuwige gelik van bepaalde lichaamsopeningen van de moderators

Ace
Jammer hoor... Was ie net gestopt met dat eeuwige gezemel over Coldplay, gaat ie weg. Lekker belangrijk verder. Er zijn hier nog genoeg andere users waar ik lekker ruzie mee kan maken

Moviefreak er is maar 1 moderator.

shappy1010
Ja ik ga Hans ook missen, maar misschien komt ie terug onder een nieuwe naam met een nieuwe top 10. Op internet weet je het maar nooit.

shappy1010 schreef:
Ja ik ga Hans ook missen, maar misschien komt ie terug onder een nieuwe naam met een nieuwe top 10. Op internet weet je het maar nooit.

Dat merk je dan gauw genoeg. Of hij moet zich anders voordoen dan hij is.

Het zou kunnen dat ie een ip-ban heeft dan komt ie niet. Althans dan zou het nog kunnen, met een machine-ban niet.

zoals ik al eerder zei:

ettettummu schreef:
misschien komt ie wel met een andere naam terug:
Bop Kremer

moviefreak#1 schreef:
Jammer dat hij weg is, ik liever zijn oprechte mening als dat eeuwige gelik van bepaalde lichaamsopeningen van de moderators

Vertel...

Hmm.

*checkt bepaalde lichaamsopeningen*

Nee hoor, heb ik nog niets van gemerkt.

Ik lik vaak met mijn tong langs mijn lippen. Mag ik nu ook moderator worden?

Ik ook aub. Dan zal ik met mijn...ach laat ook maar.

HammerHead schreef:
*checkt bepaalde lichaamsopeningen*

Nee hoor, heb ik nog niets van gemerkt.

Zou Yak zijn neusgaten dan wat verder openen als hij boos is wanneer hij als moderator weer een hoop geleuter moet verwijderden?

Maar ik wacht met smart op moviefreak#1, ik ben erg nieuwsgierig nu (of was die opmerking juist een lik naar vertrokken Hans toe............ah......da's dan weer lief natuurLIK ).

Electro_

Ja.

Laten we maar weer over gaan op de memorabele quotes zoals deze:

herman schreef:
Ik lik vaak met mijn tong langs mijn lippen. Mag ik nu ook moderator worden?

Zijn top 10 is toch iets gevarieerder

Rick Cremers die zat vroeger toch ook meestal te quizzen op de 3 voor 12 site? Als het dezelfde is natuurlijk.

Van jawel, een jarige! Hoera voor Bob Cremers! Veertien een mooi leeftijd.

Bob Cremers een goede verjaardag

Hahaha.

Hans Brouwer is back !!!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:44 uur

geplaatst: vandaag om 21:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.