MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Ace

Hansie in da house, see oohoo

sq
Vandaag op de site aangekomen. Zijn tweede bericht was al memorabel.

Thisisme schreef:
Hallo, ik ben Thisisme. Ben hier gekomen omdat ik een recensie van Goapele zocht. Heb me meteen ingeschreven en ben benieuwd naar deze site.
Mijn interesses liggen vooral, eigenlijk alleen maar, in de Soul en Nu-Soul.

rayman schreef:

Dan mag je je melden bij Reijersen.
Welkom trouwens.

Thisisme schreef:

Bedankt voor het welkom.

Wat is Reijersen?

Ik zou waarschijnlijk net op dezelfde manier gereageerd hebben

Arno schreef:
Ik zou waarschijnlijk net op dezelfde manier gereageerd hebben

Me 2, als ik mezelf niet zo kennen

haakje schreef:
ik moet zeggen dat ik hier een paar weken rondzwerf en me een enorme digibeet voel. Kan ermee te maken hebben dat ik hier ben als ik op mijn werk zit en veel topics wel enige vaardigheid en concentratie vragen.
Zo zijn er de K.O topics. Moet je eerst 33 bladzijden doorworstelen om geen figuur te slaan door een al geplaatste bijdrage te posten.
Wil je iets posten in het topic "wat luister je nou" moet je de albumhoes zoeken. En erachter komen hoe je die fatsoenlijk in je bericht krijgt.
Een rotatielijst maken is me tot dusver nog niet gelukt, evenals een top 10 samenstellen. Bij de rotatielijst zakt me de moed in de schoenen bij de dreigende mededeling dat hij over 2 weken ververst dient te worden! Ik ben nu pas toe aan de Arctic Monkeys, ik ben niet zo snel!
dan heb ik het NOG NIET EENS over de diverse raad- en crypto topics. Zijn jullie op dees aard om een mens zich dom te laten voelen (kan zelfs de smilies niet vinden, verdulleme)
HOE KAN IK OOIT NOG AAN MIJN WERK TOEKOMEN EN OOK NOG VOLWAARDIG POSTER WORDEN HIER!!!

Deze hoort hier wel thuis dacht ik zo

Nu wel. Wat een verschrikking!

Alle respect voor de mensen die hiervan houden, echt diep respect dat je hier langer als 10 minuten naar kan luisteren.

Natuurlijk een kwestie van smaak, maar dit is weer zo'n artiest die het genre R&B(het is eerder pop) verknalt.

Mijn enige boodschap aan de liefhebbers van deze zangeres: luister alsjeblieft een keer naar wat artiesten die de muziek voor deze dame mogelijk hebben gemaakt en leer wat zingen met gevoel en bezieling is. Wat tips dan, ik heb het over artiesten als: Otis Redding(de ultieme held), Wilson Pickett, Marvin Gaye, Aretha Franklin, Precy Sledge, Sam & Dave, Donnie Hathaway en nog veel andere

In het "Wat vinden jullie van Rihanna" topic. Vooral het cursieve gedeelte, zeer slinks.

obsessed schreef:

Deze hoort hier wel thuis dacht ik zo

pfoe!

bubbachups schreef:
Dit is een echt groeiplaatje. Met elke luisterbeurt ga ik me er steeds meer en meer aan ergeren.

bij Isobel Campbell en Mark Lanegan

tovenaar schreef:
Godver! Don't fuck with loodgieters.

Na een opmerking tegen Supermario, bij een forum over gamemeter.

haakje schreef:
ik moet zeggen dat ik hier een paar weken rondzwerf en me een enorme digibeet voel. Kan ermee te maken hebben dat ik hier ben als ik op mijn werk zit en veel topics wel enige vaardigheid en concentratie vragen.
Zo zijn er de K.O topics. Moet je eerst 33 bladzijden doorworstelen om geen figuur te slaan door een al geplaatste bijdrage te posten.
Wil je iets posten in het topic "wat luister je nou" moet je de albumhoes zoeken. En erachter komen hoe je die fatsoenlijk in je bericht krijgt.
Een rotatielijst maken is me tot dusver nog niet gelukt, evenals een top 10 samenstellen. Bij de rotatielijst zakt me de moed in de schoenen bij de dreigende mededeling dat hij over 2 weken ververst dient te worden! Ik ben nu pas toe aan de Arctic Monkeys, ik ben niet zo snel!
dan heb ik het NOG NIET EENS over de diverse raad- en crypto topics. Zijn jullie op dees aard om een mens zich dom te laten voelen (kan zelfs de smilies niet vinden, verdulleme)
HOE KAN IK OOIT NOG AAN MIJN WERK TOEKOMEN EN OOK NOG VOLWAARDIG POSTER WORDEN HIER!!!

Sterkte, haakje! Voor prangende vragen kun je altijd bij mij terecht (Mits je weet hoe je een persoonlijk bericht moet sturen natuurlijk ).

sq
Bij aanvang topic Eurovisie songfestival KO:

musicfriek schreef:
Oh dear....

Ja, Friek vind het zo moeilijk kiezen allemaal

Dit is mijn smaak, en daar valt niets aan te veranderen. En zoals Reijersen al heeft gezegd, die smaak die verandert misschien de lopende tijd nog wel!

jowietje bij Anthony Hamilton, hij bedoelt het goed, alleen staat dit er wel heel krom

The Scientist schreef:
(quote)

jowietje bij Anthony Hamilton, hij bedoelt het goed, alleen staat dit er wel heel krom

we proberen hem alleen maar een handje te helpen

In het voetbaltopic:

Nicolage Rico schreef:
Huntelaar zou de ticket het minst verdienen op basis van het verleden, maar kan zomaar de revalidatie van het toernooi worden.

Toine Rorije

Ik heb een schijthekel aan Huntelaar.

Hehe, de revalidatie van het toernooi zal Wayne Rooney wel worden.

Haha, maar ik hoop nog steeds op Huntelaar.

Ace
Hahaha

Ik wilde 'm in het voetbaltopic nog verbeteren maar dacht: ach, ik weet wat hij bedoelt en ik heb daarbij zelf ook altijd een hekel aan de mannetjes die de wijsneus uithangen

Na een foto van NERD in het Musicmeterfotoboek

SelmaDuim schreef:
Je naam deed toch anders vermoeden.

Waarop The scientist antwoord

The Scientist schreef:
je gelooft ook dat the viking een vikinghelm en een bijl draagt?

Zit nou in mijn outfit achter de computer hoor en ga zo op vissenjacht !

Tsss, zo gaat r weer een topic naar de kl@#%en

EmDee schreef:
Tsss, zo gaat r weer een topic naar de kl@#%en

Wat?

Flauwe grapjes horen niet in dit topic thuis.

Mojo Pin
Haha, geweldig!

Wat bedoel je Emdee?

Iemand nog een mooie quote ?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:24 uur

geplaatst: vandaag om 15:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.