De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2006, 15:26 uur
Vandaag op de site aangekomen. Zijn tweede bericht was al memorabel.
Thisisme schreef:
Hallo, ik ben Thisisme. Ben hier gekomen omdat ik een recensie van Goapele zocht. Heb me meteen ingeschreven en ben benieuwd naar deze site.
Mijn interesses liggen vooral, eigenlijk alleen maar, in de Soul en Nu-Soul.
Hallo, ik ben Thisisme. Ben hier gekomen omdat ik een recensie van Goapele zocht. Heb me meteen ingeschreven en ben benieuwd naar deze site.
Mijn interesses liggen vooral, eigenlijk alleen maar, in de Soul en Nu-Soul.
rayman schreef:
Dan mag je je melden bij Reijersen.
Welkom trouwens.
Dan mag je je melden bij Reijersen.

Welkom trouwens.
Thisisme schreef:
Bedankt voor het welkom.
Wat is Reijersen?
Bedankt voor het welkom.
Wat is Reijersen?
0
geplaatst: 19 april 2006, 15:32 uur
Ik zou waarschijnlijk net op dezelfde manier gereageerd hebben 

0
geplaatst: 19 april 2006, 19:05 uur
haakje schreef:
ik moet zeggen dat ik hier een paar weken rondzwerf en me een enorme digibeet voel. Kan ermee te maken hebben dat ik hier ben als ik op mijn werk zit en veel topics wel enige vaardigheid en concentratie vragen.
Zo zijn er de K.O topics. Moet je eerst 33 bladzijden doorworstelen om geen figuur te slaan door een al geplaatste bijdrage te posten.
Wil je iets posten in het topic "wat luister je nou" moet je de albumhoes zoeken. En erachter komen hoe je die fatsoenlijk in je bericht krijgt.
Een rotatielijst maken is me tot dusver nog niet gelukt, evenals een top 10 samenstellen. Bij de rotatielijst zakt me de moed in de schoenen bij de dreigende mededeling dat hij over 2 weken ververst dient te worden! Ik ben nu pas toe aan de Arctic Monkeys, ik ben niet zo snel!
dan heb ik het NOG NIET EENS over de diverse raad- en crypto topics. Zijn jullie op dees aard om een mens zich dom te laten voelen
(kan zelfs de smilies niet vinden, verdulleme)
HOE KAN IK OOIT NOG AAN MIJN WERK TOEKOMEN EN OOK NOG VOLWAARDIG POSTER WORDEN HIER!!!
ik moet zeggen dat ik hier een paar weken rondzwerf en me een enorme digibeet voel. Kan ermee te maken hebben dat ik hier ben als ik op mijn werk zit en veel topics wel enige vaardigheid en concentratie vragen.
Zo zijn er de K.O topics. Moet je eerst 33 bladzijden doorworstelen om geen figuur te slaan door een al geplaatste bijdrage te posten.
Wil je iets posten in het topic "wat luister je nou" moet je de albumhoes zoeken. En erachter komen hoe je die fatsoenlijk in je bericht krijgt.
Een rotatielijst maken is me tot dusver nog niet gelukt, evenals een top 10 samenstellen. Bij de rotatielijst zakt me de moed in de schoenen bij de dreigende mededeling dat hij over 2 weken ververst dient te worden! Ik ben nu pas toe aan de Arctic Monkeys, ik ben niet zo snel!
dan heb ik het NOG NIET EENS over de diverse raad- en crypto topics. Zijn jullie op dees aard om een mens zich dom te laten voelen
(kan zelfs de smilies niet vinden, verdulleme)HOE KAN IK OOIT NOG AAN MIJN WERK TOEKOMEN EN OOK NOG VOLWAARDIG POSTER WORDEN HIER!!!

Deze hoort hier wel thuis dacht ik zo

0
geplaatst: 20 april 2006, 13:51 uur
Nu wel. Wat een verschrikking!
Alle respect voor de mensen die hiervan houden, echt diep respect dat je hier langer als 10 minuten naar kan luisteren.
Natuurlijk een kwestie van smaak, maar dit is weer zo'n artiest die het genre R&B(het is eerder pop) verknalt.
Mijn enige boodschap aan de liefhebbers van deze zangeres: luister alsjeblieft een keer naar wat artiesten die de muziek voor deze dame mogelijk hebben gemaakt en leer wat zingen met gevoel en bezieling is. Wat tips dan, ik heb het over artiesten als: Otis Redding(de ultieme held), Wilson Pickett, Marvin Gaye, Aretha Franklin, Precy Sledge, Sam & Dave, Donnie Hathaway en nog veel andere
Alle respect voor de mensen die hiervan houden, echt diep respect dat je hier langer als 10 minuten naar kan luisteren.
Natuurlijk een kwestie van smaak, maar dit is weer zo'n artiest die het genre R&B(het is eerder pop) verknalt.
Mijn enige boodschap aan de liefhebbers van deze zangeres: luister alsjeblieft een keer naar wat artiesten die de muziek voor deze dame mogelijk hebben gemaakt en leer wat zingen met gevoel en bezieling is. Wat tips dan, ik heb het over artiesten als: Otis Redding(de ultieme held), Wilson Pickett, Marvin Gaye, Aretha Franklin, Precy Sledge, Sam & Dave, Donnie Hathaway en nog veel andere
In het "Wat vinden jullie van Rihanna" topic. Vooral het cursieve gedeelte, zeer slinks.
0
geplaatst: 20 april 2006, 15:42 uur
0
geplaatst: 22 april 2006, 18:58 uur
bubbachups schreef:
Dit is een echt groeiplaatje. Met elke luisterbeurt ga ik me er steeds meer en meer aan ergeren.
Dit is een echt groeiplaatje. Met elke luisterbeurt ga ik me er steeds meer en meer aan ergeren.
bij Isobel Campbell en Mark Lanegan

0
geplaatst: 26 april 2006, 18:16 uur
tovenaar schreef:
Godver! Don't fuck with loodgieters.
Godver! Don't fuck with loodgieters.
Na een opmerking tegen Supermario, bij een forum over gamemeter.
0
geplaatst: 27 april 2006, 11:58 uur
haakje schreef:
(kan zelfs de smilies niet vinden, verdulleme)
HOE KAN IK OOIT NOG AAN MIJN WERK TOEKOMEN EN OOK NOG VOLWAARDIG POSTER WORDEN HIER!!!
(kan zelfs de smilies niet vinden, verdulleme)HOE KAN IK OOIT NOG AAN MIJN WERK TOEKOMEN EN OOK NOG VOLWAARDIG POSTER WORDEN HIER!!!

Sterkte, haakje! Voor prangende vragen kun je altijd bij mij terecht (Mits je weet hoe je een persoonlijk bericht moet sturen natuurlijk
).
0
geplaatst: 8 mei 2006, 17:41 uur
Bij aanvang topic Eurovisie songfestival KO:

musicfriek schreef:
Oh dear....
Oh dear....

0
geplaatst: 8 mei 2006, 21:22 uur
Dit is mijn smaak, en daar valt niets aan te veranderen. En zoals Reijersen al heeft gezegd, die smaak die verandert misschien de lopende tijd nog wel!
jowietje bij Anthony Hamilton, hij bedoelt het goed, alleen staat dit er wel heel krom
0
geplaatst: 8 mei 2006, 21:56 uur
The Scientist schreef:
jowietje bij Anthony Hamilton, hij bedoelt het goed, alleen staat dit er wel heel krom
(quote)
we proberen hem alleen maar een handje te helpen 
0
geplaatst: 10 mei 2006, 13:16 uur
In het voetbaltopic:

Nicolage Rico schreef:
Huntelaar zou de ticket het minst verdienen op basis van het verleden, maar kan zomaar de revalidatie van het toernooi worden.
Huntelaar zou de ticket het minst verdienen op basis van het verleden, maar kan zomaar de revalidatie van het toernooi worden.

0
geplaatst: 10 mei 2006, 14:04 uur
Hehe, de revalidatie van het toernooi zal Wayne Rooney wel worden.
0
Ace
geplaatst: 10 mei 2006, 16:18 uur
Hahaha 
Ik wilde 'm in het voetbaltopic nog verbeteren maar dacht: ach, ik weet wat hij bedoelt en ik heb daarbij zelf ook altijd een hekel aan de mannetjes die de wijsneus uithangen

Ik wilde 'm in het voetbaltopic nog verbeteren maar dacht: ach, ik weet wat hij bedoelt en ik heb daarbij zelf ook altijd een hekel aan de mannetjes die de wijsneus uithangen

0
geplaatst: 12 mei 2006, 19:31 uur
Na een foto van NERD in het Musicmeterfotoboek
Waarop The scientist antwoord
SelmaDuim schreef:
Je naam deed toch anders vermoeden.
Je naam deed toch anders vermoeden.

Waarop The scientist antwoord
The Scientist schreef:
je gelooft ook dat the viking een vikinghelm en een bijl draagt?
je gelooft ook dat the viking een vikinghelm en een bijl draagt?
0
geplaatst: 12 mei 2006, 20:43 uur
Zit nou in mijn outfit achter de computer hoor en ga zo op vissenjacht !
0
geplaatst: 13 mei 2006, 10:00 uur
EmDee schreef:
Tsss, zo gaat r weer een topic naar de kl@#%en
Tsss, zo gaat r weer een topic naar de kl@#%en
Wat?
* denotes required fields.