De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
leander?
geplaatst: 24 mei 2010, 14:22 uur
king_pin schreef:
Een band als Sunn O))) is nog erger, op de nieuwe staan maar 4 nummers! Stelletje commerciële geldwolven
(quote)
Een band als Sunn O))) is nog erger, op de nieuwe staan maar 4 nummers! Stelletje commerciële geldwolven
Haha, prachtig. Sunn O))) commercieel
("Hoe kunnen we zo veel mogelijk geld verdienen in zo weinig mogelijk tijd met muziek? Hmm... Dat is het! Drone! Een gat in de markt!")Ik hoop maar dat het sarcasme was

0
Yann Samsa
geplaatst: 24 mei 2010, 20:39 uur
Ik lees net de tijdlijn van MuMe op de Wiki, heel leuk om eens te zien!
Een 'mijlpaal' en cultfiguur is natuurlijk: BOB CREMERS!
Wat moest ik lachen met deze Quote die hij op MoMe typte (mss deels offtopic?)
(Finding) NEMO / 2003
Bob Cremers:
"Een mooie film vooral hoe de vissen bewegen en het water is ook mooi."
Een 'mijlpaal' en cultfiguur is natuurlijk: BOB CREMERS!
Wat moest ik lachen met deze Quote die hij op MoMe typte (mss deels offtopic?)
(Finding) NEMO / 2003
Bob Cremers:
"Een mooie film vooral hoe de vissen bewegen en het water is ook mooi."
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 mei 2010, 21:15 uur
Alle uitspraken van Bob moeten eens gebundeld worden en dan uitgegeven worden in boekvorm. Dat wordt een bestseller!
0
Yann Samsa
geplaatst: 24 mei 2010, 21:40 uur
Memorabele uitspraken van Bob Cremers zijn:
"Pop muziek is beter naar te luisteren als dat jongere muziek. rock is nog beter"
"Een leuk album 5 sterren waard, echte muziek voor boeren en Limburgers." (over het album Drunken Lullabies van Flogging Molly)
"Ik ga als ik ga"
"Zal wel niks zijn ! is altijd zo al geweest, ook bij andere bands zie je steeds onbelangrijke dingen, en ook wat me opvalt is de hoesen zijn stommer, en het muziek noem ik nou ook geen muziek meer, trouwens heeft dit met wel met muziek te maken, ik vindt het niet belangrijk, vooral voor deze band, het moest gewoon snel gemaakt worden."
"Wat een rare tijd deze eeuw, maar nu even over The Beatles."
"Dit album is mooi maar elk mens kan nog een betere maken."
"Ik wou de site opvroliken het leek wel een begraafplaats met platen en hoesen en vervelende YAKS"
"Net bij de Intertoys gekocht en ook gekeken, 3.5 sterren waard en Yoko heeft alles verpest anders een 4."
- MusicMeter Tijdlijn Wiki -
"Pop muziek is beter naar te luisteren als dat jongere muziek. rock is nog beter"
"Een leuk album 5 sterren waard, echte muziek voor boeren en Limburgers." (over het album Drunken Lullabies van Flogging Molly)
"Ik ga als ik ga"
"Zal wel niks zijn ! is altijd zo al geweest, ook bij andere bands zie je steeds onbelangrijke dingen, en ook wat me opvalt is de hoesen zijn stommer, en het muziek noem ik nou ook geen muziek meer, trouwens heeft dit met wel met muziek te maken, ik vindt het niet belangrijk, vooral voor deze band, het moest gewoon snel gemaakt worden."
"Wat een rare tijd deze eeuw, maar nu even over The Beatles."
"Dit album is mooi maar elk mens kan nog een betere maken."
"Ik wou de site opvroliken het leek wel een begraafplaats met platen en hoesen en vervelende YAKS"
"Net bij de Intertoys gekocht en ook gekeken, 3.5 sterren waard en Yoko heeft alles verpest anders een 4."
- MusicMeter Tijdlijn Wiki -
0
geplaatst: 25 mei 2010, 14:16 uur
Misterfool schreef:
op zich een best grappige misvatting bij ergste bandnaam
(quote)
(quote)
(quote)
(quote)
op zich een best grappige misvatting bij ergste bandnaam
lol, die is van mij

0
geplaatst: 25 mei 2010, 16:04 uur
Die Bob cremers-pagina op wiki.
.
Waarom word ik nergens genoemd in de tijdlijn.
.
. Waarom word ik nergens genoemd in de tijdlijn.
.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 18:42 uur
Men is op dreef bij The xx - xx (2009):

SOAD schreef:
Dit album is bij mij echt ongelooflijk gegroeid, de band heeft een uniek eigen geluid.
Dit album is bij mij echt ongelooflijk gegroeid, de band heeft een uniek eigen geluid.
Doc schreef:
Misschien geef ik hem niet genoeg water
Misschien geef ik hem niet genoeg water
Karl schreef:
Droog
Droog
Nicholas123 schreef:
Als je hem niet genoeg water geeft wel ja.
Als je hem niet genoeg water geeft wel ja.

0
geplaatst: 25 mei 2010, 19:04 uur
:D
.
.. is trouwens mijn favoriete MM memorabele quote ever
.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 19:08 uur
Stijn_Slayer schreef:
Als ik héél even offline mag gaan...
Als ik héél even offline mag gaan...
Omsk schreef:
Even één kopje koffie mag, maar wel meteen terugkomen dan.
Even één kopje koffie mag, maar wel meteen terugkomen dan.
Deze vind ik dan weer één van de leukste. Hij is al gepost door herman.
Stijn_Slayer bedoelt offtopic, voor de mensen die hem niet snappen.
0
geplaatst: 25 mei 2010, 19:19 uur
rockdude schreef:
Oh, ik dacht van iemand anders die precies dezelfde username als jij had.(quote)
lol, die is van mij
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 mei 2010, 19:26 uur
Net als je denkt dat het niet erger kan worden:
The Oath schreef:
Wat zijn tentamens?
Wat zijn tentamens?
0
geplaatst: 25 mei 2010, 19:30 uur
0
geplaatst: 25 mei 2010, 19:32 uur
Neeeee
, ik geloof het nu niet meer. The Oath wil gewoon de nieuwe Bob worden en zo al alle faam, cash en girls pakken.
, ik geloof het nu niet meer. The Oath wil gewoon de nieuwe Bob worden en zo al alle faam, cash en girls pakken.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 09:12 uur
Toch een héél klein beetje ter verdediging van The Oath, tentamens zijn in België niet bekend. Dat wil niet zeggen dat je het begrip niet zou moeten kennen, maar kan het ergens wel begrijpen.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 09:18 uur
corn1holio1 schreef:
Toch een héél klein beetje ter verdediging van The Oath, tentamens zijn in België niet bekend. Dat wil niet zeggen dat je het begrip niet zou moeten kennen, maar kan het ergens wel begrijpen.
Kan wel wezen, maar de wetenschap dat The Oath grotendeels reageert met "ik snap het niet" maakt het wel weer hilarisch.Toch een héél klein beetje ter verdediging van The Oath, tentamens zijn in België niet bekend. Dat wil niet zeggen dat je het begrip niet zou moeten kennen, maar kan het ergens wel begrijpen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 mei 2010, 10:03 uur
Bij Dark Side of the Moon:
Rogyros schreef:
Of de muziek goed is, wordt niet alleen bepaald door smaak. Juist niet zelfs. Wel of je het graag luistert en of je iets mooi vindt.
Of de muziek goed is, wordt niet alleen bepaald door smaak. Juist niet zelfs. Wel of je het graag luistert en of je iets mooi vindt.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 11:40 uur
rayman schreef:
... en het weigert op te zoeken via een van de 100.000 zoekmachines op het web. Of kennen ze die bij onze zuidenburen ook niet? (quote)
Kan wel wezen, maar de wetenschap dat The Oath grotendeels reageert met "ik snap het niet" maakt het wel weer hilarisch. 
0
Social_Mask
geplaatst: 26 mei 2010, 12:24 uur
Het is dat ie zelf ook wel weet dat ie niet zoveel weet:

The Oath schreef:
Het is niet de eerste keer dat ik het gevoel krijg: wat wil dat nu weer zeggen?
Het is niet de eerste keer dat ik het gevoel krijg: wat wil dat nu weer zeggen?

0
geplaatst: 26 mei 2010, 12:50 uur
Stijn_Slayer schreef:
Rogyros: Of de muziek goed is, wordt niet alleen bepaald door smaak. Juist niet zelfs. Wel of je het graag luistert en of je iets mooi vindt.
Rogyros: Of de muziek goed is, wordt niet alleen bepaald door smaak. Juist niet zelfs. Wel of je het graag luistert en of je iets mooi vindt.
Dat is wat ik nou noem een wijze uitspraak

* denotes required fields.