De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2010, 12:00 uur
Nee!
Bij de vraag van de dag van gisteren.
Je wilt snel wat eten. Wat is je favoriete Fastfood optie?

Bij de vraag van de dag van gisteren.
Je wilt snel wat eten. Wat is je favoriete Fastfood optie?
Mjuman schreef:
.... kerstomaatjes ....
.... kerstomaatjes ....
Dexter schreef:

0
geplaatst: 28 mei 2010, 12:41 uur
Social_Mask schreef:
Het is dat ie zelf ook wel weet dat ie niet zoveel weet:
En het gaat maar door: Het is dat ie zelf ook wel weet dat ie niet zoveel weet:
(quote)
The Oath schreef:
Staat hier.(quote)
Ligt het nu weer aan mij? Ik snap hem niet
0
geplaatst: 28 mei 2010, 12:45 uur
Hij zegt het nu zo vaak dat het allang niet meer memorabel is.
Los van de discussie of het überhaupt wel memorabel is.
0
geplaatst: 28 mei 2010, 12:47 uur
Volgens mij heeft hij door hoe hij in dit topic terecht kan komen.
0
geplaatst: 28 mei 2010, 13:08 uur
rayman schreef:
Hij zegt het nu zo vaak dat het allang niet meer memorabel is.
Ik zette het er ook niet als memorabele quote neer.Hij zegt het nu zo vaak dat het allang niet meer memorabel is.
0
geplaatst: 28 mei 2010, 13:12 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Aha, vandaar dat je voor dit topic hebt gekozen.(quote)
Ik zette het er ook niet als memorabele quote neer.
0
geplaatst: 28 mei 2010, 13:16 uur
Nee, ik reageer op Social Mask d.m.v. een quote. Maar ik kan hem ook wel braaf gaan PM'en en het bericht verwijderen als u dat correcter vindt hoor.
0
geplaatst: 1 juni 2010, 15:32 uur
Bij The Man Machine van Kraftwerk, waar user Koerok slechts één ster voor over heeft:
Sowieso een legendarische en veel te onbekende oud-user. Een beetje de underground-versie van Bob Cremers eigenlijk.
Kevin-Raphaëll schreef:
koerok koerok koerok toch
u praat als een koe die een rok aan heeft
Royksopp komt nog nie aan de enkels van de meest legendarisch elektrogroep namelijk KRAFTWERK.
jaja, depeche mode, air, zelfs daft punk, vele dj's en zelfs Kruder & Dorfmeister ( who the fuck is Kruder & Dorfmeister) zijn allemaal studentjes van de grote leermeester kraftwerk
trance, dance, techno, .... = uitgevonden door KRAFTWERK jaja
niet vergeten dat kraftwerk begin 1970 begon met wat nu vele vertakkingen zijn in de hedendaags muziek. wie geen respect heeft voor het FENOMEEN KRAFTWERK is muziekliefhebber niet waardig
dus koe rok, jij aanvaard geen grootmeester in de muziek
misschien jaloezie
koerok koerok koerok toch
u praat als een koe die een rok aan heeft
Royksopp komt nog nie aan de enkels van de meest legendarisch elektrogroep namelijk KRAFTWERK.
jaja, depeche mode, air, zelfs daft punk, vele dj's en zelfs Kruder & Dorfmeister ( who the fuck is Kruder & Dorfmeister) zijn allemaal studentjes van de grote leermeester kraftwerk
trance, dance, techno, .... = uitgevonden door KRAFTWERK jaja
niet vergeten dat kraftwerk begin 1970 begon met wat nu vele vertakkingen zijn in de hedendaags muziek. wie geen respect heeft voor het FENOMEEN KRAFTWERK is muziekliefhebber niet waardig
dus koe rok, jij aanvaard geen grootmeester in de muziek
misschien jaloezie
Sowieso een legendarische en veel te onbekende oud-user. Een beetje de underground-versie van Bob Cremers eigenlijk.
0
geplaatst: 1 juni 2010, 16:38 uur
Yep, die ken ik nog wel
. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zonder zijn waarschijnlijk nog steeds niet gebande klonen, Spirit of Eden vér buiten de top 250 stond.
. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zonder zijn waarschijnlijk nog steeds niet gebande klonen, Spirit of Eden vér buiten de top 250 stond.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 juni 2010, 21:00 uur
Omsk schreef:
Yep, die ken ik nog wel
.
Yep, die ken ik nog wel
. Anders ik wel... haalde ook nog wel eens het beste in zijn mede-musicmeteraars omhoog.

Kevin-Raphaëll schreef:
beaster1256 is iemand die geen verstand bezit. oerdom eigenlijk
das jammer
want deze plaat met new religion, save a prayer en vooral the chauffeur is gewoon briljant
5 sterren
beaster1256 is iemand die geen verstand bezit. oerdom eigenlijk
das jammer
want deze plaat met new religion, save a prayer en vooral the chauffeur is gewoon briljant
5 sterren
beaster1256 schreef:
kevin raphaelleken , als ik zeg dat één van de grootste kakgroepen aller tijden duran duran is , dan wil dat zeggen dat duran duran misschien wel de meest bekakte groep is aller tijden , haarstylisten dure videoclips, maar geen spat talent en zeker één van de slechtste zangers ter wereld , mijn goudvis zingt beter
kevin raphaelleken , als ik zeg dat één van de grootste kakgroepen aller tijden duran duran is , dan wil dat zeggen dat duran duran misschien wel de meest bekakte groep is aller tijden , haarstylisten dure videoclips, maar geen spat talent en zeker één van de slechtste zangers ter wereld , mijn goudvis zingt beter
0
Misterfool
geplaatst: 1 juni 2010, 21:44 uur
blub blub blub under my vinerella ella eella hé blub blub
0
geplaatst: 1 juni 2010, 23:34 uur
Omsk schreef:
Yep, die ken ik nog wel
Yeah right Yep, die ken ik nog wel
0
geplaatst: 2 juni 2010, 16:24 uur
Heb even gekeken en er zijn best veel mensen die Spirit of Eden èn Duran Duran (een andere Kevin Raphaell-favoriet) in hun top 10 hebben. Omsk zou best nog wel eens gelijk kunnen hebben... Het was mij nooit zo opgevallen eigenlijk.
0
geplaatst: 2 juni 2010, 16:29 uur
Zat even in het Top 40 Topic te neuzen en gebruiker Sandokan-veld heeft er zin in, zoals blijkt uit onderstaande selectie:
Chapeau
Nieuw geplukt van de tros jongens en meisjes zonder achternaam of echte muzikale eigenschappen: Jaap. Hij is jong, braaf en klaar voor zijn vijftien minuten schreeuwende meisjes. Hopelijk geniet hij ervan, want de houdbaarheidsdatum van dit soort kiddo's is ongeveer even lang als van een banaan in de zon. Ik heb dit jaar al wel verderfelijkere talentenjacht-zombies horen kwelen (Wesley!), maar het is allemaal nog steeds astronomische afstanden verwijderd van interessante muziek.
Cheryl Cole: de vrouw met wie barbies niet willen spelen omdat ze haar te plastic en oppervlakkig vinden. Will.I.Am of een van zijn klonen (ik geloof niet meer dat er maar eentje is) knutselt voor haar een nieuw ding.
Vijfig procent wk-anthem, vijftig procent ode aan de vrijheid, honderd procent leeghoofdige zomerhit. David Guetta staat er in de clip bij als een houten klaas, die niet weet hoe te bewegen op zijn eigen saaie beat, en ja hoor: daar is Will.I.Am ook weer. De man die zo alomtegenwoordig is dat hij zelfs mijn afwas komt doen.
Zelf come ik niet zo from Esmee Denters, maar in de rouwperiode na Sienekes nederlaag moeten we pakken wat we pakken kunnen, neem ik aan.
PS Kan iemand Timberlake een keer op de hoogte stellen van het feit dat er meer artiesten zijn om van te jatten dan alleen Michael Jackson?
PS Kan iemand Timberlake een keer op de hoogte stellen van het feit dat er meer artiesten zijn om van te jatten dan alleen Michael Jackson?
Chapeau

0
geplaatst: 2 juni 2010, 16:59 uur
herman schreef:
Heb even gekeken en er zijn best veel mensen die Spirit of Eden èn Duran Duran (een andere Kevin Raphaell-favoriet) in hun top 10 hebben.
Heb even gekeken en er zijn best veel mensen die Spirit of Eden èn Duran Duran (een andere Kevin Raphaell-favoriet) in hun top 10 hebben.
Best veel? Alleen deze lijkt me een overduidelijke kloon (zie ook het enige niet 5 sterren-album en het overigens memorabele postgedrag daar van Kevin-Raphaell destijds), maar voor de rest valt het wel mee toch?
0
geplaatst: 2 juni 2010, 17:22 uur
herman schreef:
Heb even gekeken en er zijn best veel mensen die Spirit of Eden èn Duran Duran (een andere Kevin Raphaell-favoriet) in hun top 10 hebben. Omsk zou best nog wel eens gelijk kunnen hebben... Het was mij nooit zo opgevallen eigenlijk.
Ok dat verklaart al een hoop... kon me ook al niet voorstellen dat er serieuze muziekliefhebbers hier naar luisteren... (* bergt zich voor pannen e.d. die nu waarschijnlijk naar zijn hoofd gegooid gaan worden*)

0
geplaatst: 3 juni 2010, 18:04 uur
deathmetalhead schreef:
je hebt bijvoorbeeld death metal dat is een beetje muziek zoals slipknot en system of a down.
maar je hebt ook pure true metal beetje muziek zoals greenday en evanescense
je hebt bijvoorbeeld death metal dat is een beetje muziek zoals slipknot en system of a down.
maar je hebt ook pure true metal beetje muziek zoals greenday en evanescense

0
geplaatst: 6 juni 2010, 12:31 uur
Lukas schreef:
Bij The Man Machine van Kraftwerk, waar user Koerok slechts één ster voor over heeft:
Kevin-Raphaëll Bij The Man Machine van Kraftwerk, waar user Koerok slechts één ster voor over heeft:
(quote)
. Al zijn lieve PM's die ik van hem heb ontvangen destijds zijn ook voer hiervoor, maar dat mag niet. Ik moet zeggen dat Joy eigenlijk niet zoveel verschilt; zowel qua ''inhoud'' als schrijfstijl.* denotes required fields.