De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juli 2010, 18:02 uur
GrafGantz schreef:
Leuk dat je dat zegt, vanaf ongeveer mijn vijfde tot mijn twaalfde boekjes vol zelf bedachte strips getekend.(quote)
Ik wacht met spanning op je eerste album.
0
geplaatst: 13 juli 2010, 18:54 uur
Sommige dingen zijn niet te koop
(lees: niet betaalbaar voor de normale MuMe-user).
(lees: niet betaalbaar voor de normale MuMe-user).
0
geplaatst: 13 juli 2010, 19:11 uur
MJ kan niet tekenen.
Heeft ook geen humor.
Altijd zo geweest.
Gisteren ook.
Heeft ook geen humor.
Altijd zo geweest.
Gisteren ook.
0
geplaatst: 13 juli 2010, 19:13 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Leuk dat je dat zegt, vanaf ongeveer mijn vijfde tot mijn twaalfde boekjes vol zelf bedachte strips getekend. Deed ik vroeger ook

0
Yann Samsa
geplaatst: 13 juli 2010, 20:19 uur
facepalm, misterfool... (leuk fragment btw, MJ)
@R&P: nice! Die laatste zin maakt het af...
@R&P: nice! Die laatste zin maakt het af...

0
geplaatst: 13 juli 2010, 20:26 uur
Verleg je grenzen, verdiep je in het semantisch universum van da man Ali G en leer woorden als "punani" kennen.
0
geplaatst: 13 juli 2010, 20:29 uur
Een echte film voor (de oude) jou: een film waarin hiphop (op een leuke) manier belachelijk wordt gemaakt. Ali G niet kennen is btw very knap.
0
geplaatst: 14 juli 2010, 12:03 uur
Ieder zijn mening enzo, maar als ik berichten zoals hieronder lees...
Bij Dire Straits - Brothers in Arms (1985)
Walk of Life is het beste nummer ooit gemaakt, van alle bands, alle zangers, alle leeftijdscategorieën, gewoon alles. Als ik het luister is het één lang orgasme.
Bij Dire Straits - Brothers in Arms (1985)
0
geplaatst: 14 juli 2010, 12:05 uur
zoals ik in dat topic ook opmerkte: Walk Of Life is helemaal niet zo slecht als vele mensen denken, gewoon omdat het een leuk no-nonsense popliedje is op een verder vrij serieus getint rockalbum 

0
geplaatst: 14 juli 2010, 12:18 uur
Als ik het luister is het één lang orgasme.
Ok, wie helpt die jongen aan een leuke vriendin?
0
geplaatst: 14 juli 2010, 12:25 uur
Misterfool schreef:
ik denk dat Bauwens het allerminst serieus bedoeld.
ik denk dat Bauwens het allerminst serieus bedoeld.
serieus of niet, ik blijf bij mijn standpunt

0
Misterfool
geplaatst: 14 juli 2010, 12:38 uur
ik ben het ook wel met je standpunt eens hoor, Arthur. Vind het op zijn minst aangename opvulling van de geluidsgolven.
0
geplaatst: 14 juli 2010, 12:45 uur
"Dire Straits: The James Last versie van popmuziek" een citaat van een gewaardeerde vriend, op een feest waar dit nummer werd gedraaid als 'dansnummer' - zeg maar een soort wiebelige honky-pas. Aan het citaat zelve heb ik weinig meer toe tevoegen.
0
geplaatst: 15 juli 2010, 21:08 uur
Had dit niet verwacht van een moderator. Als het voor iemand zijn beste nummer is, kan dat toch gewoon?
Ik vind het veel erger als iemand Flappie als één van de 10 beste nummers ooit beschouwd. (Hoe komt die anders in de top 2000?)
Ik vind het veel erger als iemand Flappie als één van de 10 beste nummers ooit beschouwd. (Hoe komt die anders in de top 2000?)
0
geplaatst: 15 juli 2010, 21:59 uur
Mjuman schreef:
"Dire Straits: The James Last versie van popmuziek" een citaat van een gewaardeerde vriend, op een feest waar dit nummer werd gedraaid als 'dansnummer' - zeg maar een soort wiebelige honky-pas. Aan het citaat zelve heb ik weinig meer toe tevoegen.
Vind ik toch wel een belediging voor James Last. Je kunt zijn muziek haten, maar hij blijft een kundig orkestleider, geen pretentieuze zakkenwasser met een lichtgevende haarband.

0
geplaatst: 15 juli 2010, 22:05 uur
Deze is zo flauw, maar zo leuk. 

johan de witt schreef:
De 4 non blondes en Motorcycle Emptiness op 1 cd??? Wat een heiligschennis.
De 4 non blondes en Motorcycle Emptiness op 1 cd??? Wat een heiligschennis.
andré schreef:
Hoezo? Motorcycle Emptiness is toch best een aardig nummer?
Hoezo? Motorcycle Emptiness is toch best een aardig nummer?
0
geplaatst: 15 juli 2010, 22:19 uur
chevy93 schreef:
Had dit niet verwacht van een moderator. Als het voor iemand zijn beste nummer is, kan dat toch gewoon?
Sommige mensen kennen maar 10 nummers en dat zijn dan vaak o.a., jawel... Flappie en Walk of Life.

0
Gallow
geplaatst: 15 juli 2010, 23:29 uur
chevy93 schreef:
Zeker, als ik mij niet vergis staat het hier ook omdat het gewoon een leuke zin is, en niet om de user af te zeiken om diens mening.
0
geplaatst: 16 juli 2010, 09:18 uur
Wat leerzame informatie voor aankomende studenten:
Casartelli schreef:
Ook in Nederland word je alweer een aantal jaren eerst vrijgezel en dan meester. Als je je aanmeldt bij het studentencorps, kun je bovendien slaaf worden.
Ook in Nederland word je alweer een aantal jaren eerst vrijgezel en dan meester. Als je je aanmeldt bij het studentencorps, kun je bovendien slaaf worden.
* denotes required fields.