MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Ik kan niet tekenen

GrafGantz schreef:
(quote)
Ik wacht met spanning op je eerste album.
Leuk dat je dat zegt, vanaf ongeveer mijn vijfde tot mijn twaalfde boekjes vol zelf bedachte strips getekend.

Uitgeven die handel!

Nu begin ik toch benieuwd te raken MJ . Heb je een scanner?

Sommige dingen zijn niet te koop (lees: niet betaalbaar voor de normale MuMe-user).

MJ kan niet tekenen.

Heeft ook geen humor.

Altijd zo geweest.

Gisteren ook.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Leuk dat je dat zegt, vanaf ongeveer mijn vijfde tot mijn twaalfde boekjes vol zelf bedachte strips getekend.

Deed ik vroeger ook

Restecp!

Misterfool
splellingcondrole abstubliefd

Dikke zucht maar weer...

Yann Samsa
facepalm, misterfool... (leuk fragment btw, MJ)
@R&P: nice! Die laatste zin maakt het af...

Misterfool
Ik ken de film niet

Misterfool schreef:
Ik ken de film niet

Verleg je grenzen, verdiep je in het semantisch universum van da man Ali G en leer woorden als "punani" kennen.

Misterfool schreef:
Ik ken de film niet
Een echte film voor (de oude) jou: een film waarin hiphop (op een leuke) manier belachelijk wordt gemaakt. Ali G niet kennen is btw very knap.

Maartenn (crew)
Ik voel een generatiekloof!

Viezerik.

pretfrit

Ieder zijn mening enzo, maar als ik berichten zoals hieronder lees...

Walk of Life is het beste nummer ooit gemaakt, van alle bands, alle zangers, alle leeftijdscategorieën, gewoon alles. Als ik het luister is het één lang orgasme.

Bij Dire Straits - Brothers in Arms (1985)

zoals ik in dat topic ook opmerkte: Walk Of Life is helemaal niet zo slecht als vele mensen denken, gewoon omdat het een leuk no-nonsense popliedje is op een verder vrij serieus getint rockalbum

Misterfool
ik denk dat Bauwens het allerminst serieus bedoeld.

Als ik het luister is het één lang orgasme.

Ok, wie helpt die jongen aan een leuke vriendin?

Misterfool schreef:
ik denk dat Bauwens het allerminst serieus bedoeld.

serieus of niet, ik blijf bij mijn standpunt

Misterfool
ik ben het ook wel met je standpunt eens hoor, Arthur. Vind het op zijn minst aangename opvulling van de geluidsgolven.

"Dire Straits: The James Last versie van popmuziek" een citaat van een gewaardeerde vriend, op een feest waar dit nummer werd gedraaid als 'dansnummer' - zeg maar een soort wiebelige honky-pas. Aan het citaat zelve heb ik weinig meer toe tevoegen.

Had dit niet verwacht van een moderator. Als het voor iemand zijn beste nummer is, kan dat toch gewoon?

Ik vind het veel erger als iemand Flappie als één van de 10 beste nummers ooit beschouwd. (Hoe komt die anders in de top 2000?)

Mjuman schreef:
"Dire Straits: The James Last versie van popmuziek" een citaat van een gewaardeerde vriend, op een feest waar dit nummer werd gedraaid als 'dansnummer' - zeg maar een soort wiebelige honky-pas. Aan het citaat zelve heb ik weinig meer toe tevoegen.

Vind ik toch wel een belediging voor James Last. Je kunt zijn muziek haten, maar hij blijft een kundig orkestleider, geen pretentieuze zakkenwasser met een lichtgevende haarband.

Deze is zo flauw, maar zo leuk.

johan de witt schreef:
De 4 non blondes en Motorcycle Emptiness op 1 cd??? Wat een heiligschennis.

andré schreef:
Hoezo? Motorcycle Emptiness is toch best een aardig nummer?

chevy93 schreef:
Had dit niet verwacht van een moderator. Als het voor iemand zijn beste nummer is, kan dat toch gewoon?

Ik vind het veel erger als iemand Flappie als één van de 10 beste nummers ooit beschouwd. (Hoe komt die anders in de top 2000?)

Sommige mensen kennen maar 10 nummers en dat zijn dan vaak o.a., jawel... Flappie en Walk of Life.

Gallow
chevy93 schreef:

Zeker, als ik mij niet vergis staat het hier ook omdat het gewoon een leuke zin is, en niet om de user af te zeiken om diens mening.

Wat leerzame informatie voor aankomende studenten:

Casartelli schreef:

Ook in Nederland word je alweer een aantal jaren eerst vrijgezel en dan meester. Als je je aanmeldt bij het studentencorps, kun je bovendien slaaf worden.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:34 uur

geplaatst: vandaag om 02:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.