De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 12:24 uur
Stapler schreef:
Ik weet niet hoe ik een stuk of 10 quotes in een keer kan quoten (als dat al kan) maar wat zich hier net heeft afgespeeld is echt super grappig: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Top 3 Nederlandstalige rappers?
De reacties van pqt voor de duidelijkheid
.
Ik weet niet hoe ik een stuk of 10 quotes in een keer kan quoten (als dat al kan) maar wat zich hier net heeft afgespeeld is echt super grappig: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Top 3 Nederlandstalige rappers?
De reacties van pqt voor de duidelijkheid
. 
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 22:37 uur
Bij dit album:

Sven Bersee schreef:
Clairy Polak zoekt nieuwe carrière na NOVA-debacle?
Clairy Polak zoekt nieuwe carrière na NOVA-debacle?
0
geplaatst: 19 augustus 2010, 14:43 uur
Alleen jammer dat Sven over de muziek niets te melden heeft.
Of juist wel???
Of juist wel???
0
geplaatst: 19 augustus 2010, 15:24 uur
Nee, in dit concrete geval niet - vaak wel en dan zijn meningen voorzien van een link - very egotistical - naar zijn blog.
0
sxesven
geplaatst: 31 augustus 2010, 11:34 uur
Dexter schreef:
Verder zou het ook wel handig zijn om de bonustracks weer te verbergen nadat je ze tevoorschijn hebt getoverd.
Verder zou het ook wel handig zijn om de bonustracks weer te verbergen nadat je ze tevoorschijn hebt getoverd.
Jordy schreef:
die functionaliteit heb ik onder de F5 toets geprogrammeerd
die functionaliteit heb ik onder de F5 toets geprogrammeerd

0
geplaatst: 31 augustus 2010, 11:44 uur
Ehm, ik zie hier de lol niet zo van in... Gevalletje digibetisme?
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 11:45 uur
Nou nou, ik pletter bijna van mijn stoel, stelletje wise guys
(en dat geldt niet voor Bertus!)
F5 wordt in Windows algemeen gebruikt voor Refresh Screen (wanneer je bijv iets nieuws naar een folder hebt gekopieerd) en dat is niet echt aan de orde hier. We hebben het hier gewoon over een drop-down LOV - en die kan je meestal weer sluiten met hetzelfde knopje als waarmee je 'em opende.
--edit--
Wat standaardisatie (onder Windows) betekent in boerentaal, verwachting en zo? Nou, huur eens een Ford Thunderbird en ga ermee rijden in San Francisco. Heb je op een gegeven moment de handrem nodig (you get the picture?) - en waar zit ie? Nou, niet op de plaats waar je 'm verwacht, maar links in de hoek onder het dashboard, een klein voetpedaal. Dat was dus echt zoeken en zweten
.
(en dat geldt niet voor Bertus!)F5 wordt in Windows algemeen gebruikt voor Refresh Screen (wanneer je bijv iets nieuws naar een folder hebt gekopieerd) en dat is niet echt aan de orde hier. We hebben het hier gewoon over een drop-down LOV - en die kan je meestal weer sluiten met hetzelfde knopje als waarmee je 'em opende.
--edit--
Wat standaardisatie (onder Windows) betekent in boerentaal, verwachting en zo? Nou, huur eens een Ford Thunderbird en ga ermee rijden in San Francisco. Heb je op een gegeven moment de handrem nodig (you get the picture?) - en waar zit ie? Nou, niet op de plaats waar je 'm verwacht, maar links in de hoek onder het dashboard, een klein voetpedaal. Dat was dus echt zoeken en zweten
.
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 14:23 uur
Ik weet niet hoe oud Dexter is, maar het lijkt mij toch iets waar iemand van de huidige generatie met 5 seconden denkwerk zelf op moet kunnen komen.
Daarnaast is dit niet het "lachen om andermans stommiteiten" topic, maar het memorabele quotes topic. Het gaat hier dus puur om de reactie van Jordy en die vind ik toch wel grappig.
Daarnaast is dit niet het "lachen om andermans stommiteiten" topic, maar het memorabele quotes topic. Het gaat hier dus puur om de reactie van Jordy en die vind ik toch wel grappig.
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 15:49 uur
Mja dat is het probleem een beetje met deze quote. De quote zelf is grappig, alleen wordt er daardoor impliciet gelachen met Dexter, die eigenlijk een best valable vraag stelde.
0
geplaatst: 31 augustus 2010, 23:20 uur
0
geplaatst: 1 september 2010, 10:53 uur
fabblwaps schreef:
Ik weet niet hoe oud Dexter is
, Ik weet niet hoe oud Dexter is
[Dat]lijkt mij toch iets waar iemand van de huidige generatie met 5 seconden denkwerk zelf op moet kunnen komen.
Inderdaad. Geheimpje: Ik snapte het grapje hoor

Maar aangezien er de laatste jaren al enkele opties aangepast zijn zodat een pagina niet meer vernieuwd hoefde te worden, lijkt me dat een niet meer dan normale vraag.
0
geplaatst: 2 september 2010, 23:09 uur
Ik begrijp er nog helemaal niets van en uit voorgaande reacties begrijp ik wel dat iedereen nu helemaal onder de bank ligt van het lachen. Op mijn toetsenbordje heb ik beschikking over F1 tot en met F19, maar ik heb er nog nooit wat mee gedaan. En die F5, die ik nu voor het eerst geprobeerd heb, werkt ook al niet.
0
geplaatst: 2 september 2010, 23:10 uur
Justus18 schreef:
En die F5 werkt ook al niet.
En die F5 werkt ook al niet.
Je plaatst hem gelukkig gelijk in het juiste topic

0
geplaatst: 2 september 2010, 23:18 uur
@ Justus: laat ze maar lachen hoor
Heb je soms een mac? Dan werkt ie inderdaad niet...
0
geplaatst: 2 september 2010, 23:24 uur
Bertus schreef:
Heb je soms een mac? Dan werkt ie inderdaad niet... Verdorie, je verraadt de clou.
edit: @stapler: je hebt daar toch geen Windows op gezet, toch?
0
geplaatst: 2 september 2010, 23:53 uur
Overigens even iets anders: waarom zouden memorabele quotes eigenlijk grappig moeten zijn? Kunnen dat niet ook quotes zijn, die je verrassen? Of dat iemand iets zo goed verwoordt wat je zelf ook wel een beetje vond maar niet zo onder woorden kon brengen?
Verbazingwekkend vind ik in elk geval de volgende opmerking bij Revolver (34:52):
Nu ben ik niet enthousiast over Revolver, maar als je bij dit album gaat skippen, houd je wel heel weinig over.
edit: dat is een goedkoop grapje mijnerzijds; de quote is eigenlijk vooral memorabel omdat ik hetzelfde constateerde als bawimeko. Hij plaatst het wel erg ongelukkig bij zo'n kort album.
Verbazingwekkend vind ik in elk geval de volgende opmerking bij Revolver (34:52):
bawimeko schreef:
Ik lees de laatste maanden steeds meer 'stemmers' die gefascineerd zijn over de 'lengte' van een album. Is er sprake van ADHD of zijn er lieden die moeite hebben om tracks te skippen?
Ik lees de laatste maanden steeds meer 'stemmers' die gefascineerd zijn over de 'lengte' van een album. Is er sprake van ADHD of zijn er lieden die moeite hebben om tracks te skippen?
Nu ben ik niet enthousiast over Revolver, maar als je bij dit album gaat skippen, houd je wel heel weinig over.
edit: dat is een goedkoop grapje mijnerzijds; de quote is eigenlijk vooral memorabel omdat ik hetzelfde constateerde als bawimeko. Hij plaatst het wel erg ongelukkig bij zo'n kort album.
0
geplaatst: 3 september 2010, 01:15 uur
Ja, maar daar doel ik niet op. In Safari werkt het idd niet maar met Firefox wel.
0
geplaatst: 11 september 2010, 00:42 uur
In het Super Tip-Topper topic over Ministry - The Land of Rape and Honey:
Een nogal opmerkelijke vergelijking van Deric Raven.
deric raven schreef:
Klinkt net alsof je een kwaadaardige Donald Duck hoort praten, die zijn 3 neefjes betrapt heeft met zijn vriendin Katrien Duck in een heftige gangbang.
Ik moet er altijd om glimlachen.
Klinkt net alsof je een kwaadaardige Donald Duck hoort praten, die zijn 3 neefjes betrapt heeft met zijn vriendin Katrien Duck in een heftige gangbang.
Ik moet er altijd om glimlachen.
Een nogal opmerkelijke vergelijking van Deric Raven.
0
geplaatst: 11 september 2010, 05:53 uur
Justus18 schreef:
(quote)
Ik dacht inderdaad precies hetzelfde toen ik die opmerking las.
* denotes required fields.