De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 11 september 2010, 10:32 uur
Ploppesteksel schreef:
In het Super Tip-Topper topic over Ministry - The Land of Rape and Honey:
Een nogal opmerkelijke vergelijking van Deric Raven.
In het Super Tip-Topper topic over Ministry - The Land of Rape and Honey:
(quote)
Een nogal opmerkelijke vergelijking van Deric Raven.
Het is nog waar ook!

0
geplaatst: 12 september 2010, 10:53 uur
Bij Moving Pictures van Rush:

hmaeghs schreef:
Helaas is The Camera Eye ook het laatste lange nummer dat ze opnamen. Het zou nooit meer worden als vroeger.
Helaas is The Camera Eye ook het laatste lange nummer dat ze opnamen. Het zou nooit meer worden als vroeger.
Stalin schreef:
Langer is niet altijd beter, hoewel sommige vrouwen het hier niet mee eens zullen zijn...
Langer is niet altijd beter, hoewel sommige vrouwen het hier niet mee eens zullen zijn...

0
geplaatst: 14 september 2010, 16:40 uur
Dit album is er nu ook als Deluxe edition.
Waarbij de 2e cd een DVD is.
Waarbij de 2e cd een DVD is.
0
geplaatst: 14 september 2010, 16:44 uur
Is het nou echt memorabel dat iemand een DVD als een soort van CD ziet of mis ik iets?
0
geplaatst: 14 september 2010, 16:56 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Is het nou echt memorabel dat iemand een DVD als een soort van CD ziet of mis ik iets?
Dit topic is imho vrij snel naar de haaien als we het referentiekader van een single user gaan gebruiken over wat memorabel is of niet, toch? Just read and enjoy Is het nou echt memorabel dat iemand een DVD als een soort van CD ziet of mis ik iets?
,or not
.
0
geplaatst: 14 september 2010, 17:29 uur
herman schreef:
Verkapte spam verwijderd.
Heeft Aidee nou jouw ogen Lin?
Verkapte spam verwijderd.
Heeft Aidee nou jouw ogen Lin?
rayman schreef:
(quote)
Natuurlijk niet hermanus. Anders kan Lin niks meer zien he. Hier moest ik wel om lachen..

0
geplaatst: 15 september 2010, 16:03 uur
En ik hierom:
Rizz schreef:
Leuk album, heb hem vandaag per ongeluk aangeschaft..
Leuk album, heb hem vandaag per ongeluk aangeschaft..
0
geplaatst: 25 september 2010, 07:38 uur
Bij Neil Youngs 'Live at Masey Hall' , over het klappen om een toegift:

Maar ze hadden het genuanceerder moeten doen. Delen per nummer en niet één nummer waar ze minutenlang klappen.

0
Maartenn (crew)
geplaatst: 26 september 2010, 10:29 uur
Logisch redeneren met ricardo:

@Kronos:
Deze heb ik liever dan Master Of Puppets, maar Master Of Puppets vind ik beter.
And justice For All en Kill Em All heb ik liever en vind ik beter dan ieder ander Metallica album.
En The Black Album en Death Magnetic had ik liever gehad dat ze beter waren geweest.
Deze heb ik liever dan Master Of Puppets, maar Master Of Puppets vind ik beter.

And justice For All en Kill Em All heb ik liever en vind ik beter dan ieder ander Metallica album.

En The Black Album en Death Magnetic had ik liever gehad dat ze beter waren geweest.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 26 september 2010, 11:31 uur
Bovendien was hun debuutalbum beter. Maar wel minder goed. 

0
Woutt
geplaatst: 28 september 2010, 11:03 uur
Dielie schreef:
yeah baby ! ! ! ! , terug naar de geur van koud roestig metaal met de Black Lips, veeg uw Chuck Taylors vooral niet af, in tegendeel, loop eerst eens door die natte moestuin van dat oerconservatieve bejaarde wijf uit je straat, die je het leven zuur maakte toen je nog een onschuldig kind was, steek je middenvinger uit naar haar en pis in haar brievenbus, doe je vuilste en meest versleten jeans aan, een bijpassend te klein en veel te veel gewassen (smerig) t-shirtje; kam zeker niet je haar en prop je vol met pitta (veel ajuin) en bier.
yeah baby ! ! ! ! , terug naar de geur van koud roestig metaal met de Black Lips, veeg uw Chuck Taylors vooral niet af, in tegendeel, loop eerst eens door die natte moestuin van dat oerconservatieve bejaarde wijf uit je straat, die je het leven zuur maakte toen je nog een onschuldig kind was, steek je middenvinger uit naar haar en pis in haar brievenbus, doe je vuilste en meest versleten jeans aan, een bijpassend te klein en veel te veel gewassen (smerig) t-shirtje; kam zeker niet je haar en prop je vol met pitta (veel ajuin) en bier.
Wat een heerlijke rock n roll beschrijving!

0
geplaatst: 6 oktober 2010, 23:05 uur
Arrie schreef:
Ben ik dan de enige die Mohombi - Bumpy Ride een leuk nummer vindt?
Ben ik dan de enige die Mohombi - Bumpy Ride een leuk nummer vindt?
Maartenn schreef:
Nee hoor, mijn buurmeisje van 12 vond het volgens mij ook wel wat. Ze had het nummer laatst hard opstaan in ieder geval.
Nee hoor, mijn buurmeisje van 12 vond het volgens mij ook wel wat. Ze had het nummer laatst hard opstaan in ieder geval.
Hier moest ik stiekem toch wel om lachen. Het komt uit het Top 40 topic.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 oktober 2010, 00:08 uur
Ik heb om de hele gedenkwaardigheid te snappen dat nummer 10 seconden moeten aanhoren
damn you Arrie.
damn you Arrie.
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 00:30 uur
panjoe schreef:
Ik heb om de hele gedenkwaardigheid te snappen dat nummer 10 seconden moeten aanhoren
damn you Arrie.
damn you Arrie. Onder welke steen leef jij?
0
geplaatst: 7 oktober 2010, 02:28 uur
Dat zou ik ook wel eens willen weten, dan word ik je buurman panjoe! 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 oktober 2010, 12:39 uur
Titmeister schreef:
Onder welke steen leef jij?
(quote)
Onder welke steen leef jij?
Best een chille steen, aangezien ik dat hele nummer nog nooit eerder heb gehoord
.Stapler schreef:
Onder de steen hiernaast is nog wat ruimte
al weet ik natuurlijk niet of je kan overleven in het ghetto van Zaandam. Ha, ha
.* denotes required fields.