MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Stapler schreef:
Haahaha Slowgaze meets Sjaakspeare .

't zal hem in het drinken zitten, vermoed ik?
Afijn, verklaar je nader!

(Houden we trouwens nog steeds beef of niet?)

Ligt er een beetje aan Maarten. Voel jij je meer BWOEB of bock?

Bij Metallica's Master Of Puppets topic:

metalforever78 schreef:
ik ivnd dispoasable heroes rasiscitch als ik zo naar de tekst luister

metalforever78 schreef:
want er staat you black man you coward.

hahaha meesterlijk idd ik zag hem net in mijn updates ook

Joy is al een tijdje dood.
Joy schreef:
ki mis no beer in heaven

Stijn_Slayer
En aan het ijlen.

Kun je wel daarop reageren, Stijn, maar wij houden beef, jongeman.

na een paginalange discussie over de voornaam van de toetsenist van Pink Floyd (Rick vs. Richard) die wordt beëindigd met:
chevy93 schreef:
Ik heb hem nog nooit gehoord dat hij Rick wordt genoemd. Niet in tekst, niet interviews, niet op beeld.

Maar je hebt gelijk... het staat op het album. In dat geval lijkt me dat musicmeter aangepast moet worden.

Deze geniale reactie:
Psycho Holiday schreef:
Ja, naar MierenMeter.

panjoe (moderator)
Haha, good one

Je komt af en toe wat tegen als je tussen de regels door leest:

indiegator schreef:
Een hoes zegt trouwens niet veel (helemaal niks) over de muziek.
Een blinde zal dat beamen.

sq
Ja die is leuk. Je kan het op veel manieren interpreteren, dit.

Inspirerend! en dus, om ook het enige dat ogenschijnlijk nog klopt in deze uitspraak omver te werpen:

Neem de originele Sticky Fingers van de Stones en de Secret Life of Plants van Stevie Wonder (zelfs als je de brailletekst weglaat). Ik geef je op een briefje dat iedere blinde feilloos weet welke hoes bij welke plaat hoort, en dat dat ook zo zou zijn in het hypothetisch rare geval dat die blinde noch Stevie Wonder, noch de Rolling Stones kent. .

Spreekt in ieder geval wel tot de verbeelding, deze:

erwku schreef:
Waarom kan ik nergens vinden hoe ik me kan uitschrijven en mijn gegevens hier gewist worden??????????

Jazper schreef:
Ik weet niet meer in welk, maar er is een topic waar dit ook ter sprake kwam. Misschien staat het daar...

erwku schreef:
wat een ellende,

kan natuurlijk ook op een andere manier:

(knip)

MarkJS schreef:
na een paginalange discussie over de voornaam van de toetsenist van Pink Floyd (Rick vs. Richard)
Tja, op deze manier wordt elke quote memorabel.

hoi123 schreef:
Spreekt in ieder geval wel tot de verbeelding, deze:

(quote)

(quote)

(quote)

Erwku (die ik goed ken) kwam vrij vlot daarna nog eens terug onder de naam Koyaanisqatsi.
Hij had met zichzelf afgesproken dat hij zich definitief zou terugtrekken uit MuMe als iemand door zijn ''vermomming'' zou prikken.

Helaas voor hem had ik hem vrijwel meteen door, wat ook kwam door zijn nieuwe naam, die was ingegeven door zijn voorliefde voor Philip Glass...

chevy93 schreef:
(quote)

Je mag het gewoon zeggen hoor, als je hem niet snapt.

Misterfool
Nee, het is gewoon een flauwe quote.

chevy93 schreef:
(quote)

Ik dacht ik vat de boel even samen, maar als ik dat niet helemaal correct gedaan heb voel je dan vrij om ook hier een discussie over niks te beginnen

Sandokan-veld schreef:
Dat zie je niet vaak: een Jehovah-getuige waar iedereen op zit te wachten, maar die nooit langskomt.
Bij de discussie over het al dan niet doorgaan van een concert van Prince.

Sandokan-veld schreef:
Dat zie je niet vaak: een Jehovah-getuige waar iedereen op zit te wachten, maar die nooit langskomt.

Briljant!

bij Slipknot - Slipknot

metalforever78 schreef:
goed album van dit jmmrgenoeg nog maar

het enige min punt is wait an bleed. omdat het veel te vocal based is, en muziek maak je met instrumenten en niet met je mond

En die van Sandokan:

panjoe (moderator)
Inderdaad, en .

Die van Sandokan is inderdaad geweldig.

panjoe (moderator)
Bij Radiohead - 10 Great Songs (2009)

herman schreef:
Het wachten is op:

Radiohead - The Definite Collection
Radiohead - All Time Greatest Hits
Radiohead - 15 Golden Greats
Radiohead - OK Radiohead
Radiohead - 10 More Great Songs
Radiohead - 10 Great Songs (Again, for all you Amnesiacs)
Radiohead - We Want Our Dollars & Cents
Radiohead - The Singles Collection
Radiohead - There There (Another Radiohead Compilation)
Radiohead - Alle 13 goed (en nog 2 wel aardig)
etc.

"OK Radiohead"

"10 Great Songs (Again, for all you Amnesiacs)" hahaha briljant

kemm over Nelly:

kemm schreef:
Sneu dat die 'ik-scheer-me-als-een-debiel'-sticker op z'n kaak nooit een mode-hype is geworden....

(ook die van Herman)

Review van tuktak bij het 'album' van Swedish House Maffia:

tuktak schreef:
deze mix geeft je mooi even tijd om rond te kijken naar een geschikt en zwoel kijkend blond meisje.
eenmaal een slachtoffer gevonden, moet lukken in een kwartiertje, is het lekker schuren geblazen op de klezmergeluiden van valodja. stiekem handjes vastpakken. vervolgens gaat de power omhoog, heftig dansen en flink daggeren geblazen op heftigere beats als van satisfaction.

daar krijg je dorst van en dronken is ze vast gewilliger. nog even wat breezers halen bij de bar, lekker meebrallen met robin s en coldplay. goede muziek hoor!

het voorspel heeft wel lang genoeg geduurd, nu moet er werk gemaakt worden van de breezerkosten. gelukkig weet shm de sfeer te zetten met trancy melodieën, eens kijken of er nog wat te zoenen valt onder deze emotionele omstandigheden.
gelukt! i found you zingt axwell, als je heftig staat te zoenen onder flitsende stroboscopen en een flinke bier- en zweetgeur om je heen. hee, dit is een heel ander meisje zie ik nu, deze heeft bruin haar. ahh boeien, die blonde staat toch al te tongen met een van mijn vrienden. de slet.

pfoe die breezer vallen toch wel zwaar. even snel kotsen op de plee en nog even de laatste plaatjes meepakken, daft punk, pharrell! beste avond ever! volgende week weer.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:44 uur

geplaatst: vandaag om 08:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.