MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Inderdaad. Dat is gebeurd. Risico van off topic discussies en slowchat.

Stijn_Slayer schreef:
Michael Jackson is haast een synoniem voor mafketel, toch?

Dat hangt er maar vanaf hoe oud je bent, denk ik. Als je hem in de jaren '80/begin jaren '90 niet bewust heb meegekregen, dan misschien wel ja. Voor mij is het allereest de geniale popartiest en daarna pas de excentriekeling.

Tijd voor een nieuwe memorabele quote!

Rudi S schreef:
Nou ja, als je nog vragen hebt over het mafketel deel dan ben je tenminste tamelijk uniek en ook wel een beetje ludiek toch?

Misschien bedoelt hij met de vraag wel: 'waarom zou hij niet op zijn hoogtepunt kunnen zitten terwijl hij inmiddels bekend staat als excentrieke mafketel?'
Die 2 gaan namelijk prima samen.

Hoe dan ook, ik vind het weinig memorabel, maar de meningen kunnen daarover natuurlijk verschillen.

FightForMore schreef:
Ik hoop dat jullie de slang C.R.E.A.M. kennen ? Dit is vanaf nu m'n dagelijks gebruikte slang.

musician schreef:
(quote)

Ik dacht, al die berichten zijn naar het taaltopic overgeheveld. Maar het lijkt er op dat ze inderdaad zijn weggeveegd door een eh.... wegbezemer, naar de eeuwige jachtvelden.....

Is dat de hel voor moderatoren... de eeuwige veegvelden?

Is dit omdat hij ziet dat geld om hem heen alles uitmaakt of omdat hij geld wilt verdienen?

P-DawG

FightForMore schreef:
Ik hoop dat jullie de slang C.R.E.A.M. kennen ?
Eerlijk gezegd niet?

Ja, maar het wordt ook gewoon gebruikt als slang voor geld. Mij ontgaat echter volledig het memorabele.

pqt
Ik denk dat het iets te maken heeft met "slang" als in de zin van het reptiel. Verder kan ik ook niet al te veel bedenken

Mja. Vond het eigenlijk om meerdere redenen memorabel/grappig. De reden die hier nog niet staat is dat ik het nogal (laten we zeggen) apart vind dat hij nu elke dag cream rond zit te roepen .

Ik zeg volgende quote!

Wellicht bedoelt ie dat zijn slang ook "creamt".

panjoe (moderator)
!

skyline
GrafGantz schreef:
Wellicht bedoelt ie dat zijn slang ook "creamt".

Luister, jouw vriendin is toevallig over en good luck to ya, maar die foto's hoeven we echt niet te zien. Een gewone ballon voor je hoofd will do nicely, thx.

Doc
Hmm..... is dit nog steeds het topic waar mensen die denken te weten wat memorabel is, dit komen posten?
Want in dat geval vind ik het memorabel slecht.

1 leuke quote (die over NWA) op 2 pagina's. De spoeling is wel erg dun inderdaad.

Eentje uit de oude doos dan maar:

Bij Rain Dogs van Tom Waits:

P.I.F. schreef:
Ik denk dat ik het begin te snappen.. Ik moet eerst een volgende fles bier erbij pakken om dit album verder te kunnen waarderen, om zo nog iets van zinnigheid te kunnen verwoorden.

Nu ik verder kan, groet ik u allen. Dat is wel zo beleefd voor 'a firsttimer' op deze site. Mijn profiel en alles wat erbij mag volgen is momenteel van ondergeschikt belang. Immers, er is een ondoorgrondelijke drang in mij die mij ertoe drijft om wat van mijn nietige ervaringen met tom waits en dit album te delen.

Die drang is fijn. Het is als een delicate trip, het moment van 'stevig aangeschoten zijn', het moment dat je met een slok teveel kan verpesten om te verglijden in dronkenschap, het verschil tussen een succesvolle nacht of een telefoontje naar je ex. Ik balanceer.. Ik zoek mijn evenwicht met bier, wijn of bij voorkeur whisky mocht ik het lusten, zodat ik dit album kan beleven.

Het is niet eerder gelukt en het stoorde mij deze plaat ongreepbaar leek. U begrijpt dat dit bericht nu dan ook de getuige van een triomftocht voor het moment is. Het is een ode aan de contextualiteit van muziek die terug mag keren zodra de context, of het evenwicht in dit geval weer gevonden is.

Tom Waits' Rain dogs heeft vanavond zijn betekenis gekregen. Het is onthuld voor mij. Zo specifiek dat ik inmiddels weer 3 slokken bier moet nemen om te begrijpen wat de realiteit van deze plaat voor mij ook al weer is.

Ik vind het knap hoe iemand zo 'dicht' op zijn belevingswereld kan schrijven.

Haahaha Slowgaze meets Sjaakspeare .

Wauw, prachtig!

Doc
Zeker...... jammer dat ie het bij 1 bericht gelaten heeft trouwens.

Ja, want ik weet verder niet wat er tegen hem is gezegd maar dat was dan ook gelijk het enige en het laatste wat hij heeft geschreven en dat was al in september 2007...

Gallow
Teveel gezopen denk ik

Misterfool

Bij Joy Division's "Unknown Pleasures":

music junkie schreef:
een goede album maar veel te duister

dazzler schreef:

Whistle While You Work (de Disney cover) haalde het album net niet.

Een oude, maar niet minder leuk:

Bij Linkin Park - Reanimation:

14. Rnw@Y (3:13)
met Backyard Bangers en Phoenix Orion

oruiz schreef:
Gerard Joling schijnt mee te zingen op nummer 14. iemand die hier iets vanaf weet?

Ach beide acts zou best op één bill kunnen.

Inderdaad, Gerard Joling gaat volgens mij vaker van bil.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:27 uur

geplaatst: vandaag om 11:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.