De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2010, 20:34 uur
Ik gooide het eerst op een gebrek aan algemene muziekkennis, maar er blijkt nog een dieperliggende clou achter te zitten. En ik vind het nog een leuke grap ook.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 november 2010, 21:21 uur
Zoon van Buckley -> Jonge Buckley -> Young Buck?
Vind hem wel memorabel, júist als je hem snapt
.
0
geplaatst: 29 november 2010, 14:04 uur
kemm over Clouseau:
kemm schreef:
Als er nog eens een atoombom dient getest te worden --> December, Antwerpen, Sportpaleis
Als er nog eens een atoombom dient getest te worden --> December, Antwerpen, Sportpaleis
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 november 2010, 21:40 uur
Bij de vraag van de dag, "wat zou jij wel eens op Wikileaks aan het duister ontfutseld willen zien?":
- pretfrit: onomstotelijk bewijs dat god bestaat en op een traillerpark ergens in de buurt van Vegas woont (en zijn connectie's met Elvis Presley en area 51 natuurlijk)
- Joy4ever: onomstotelijk bewijs dat pretfrit bestaat
- pretfrit: onomstotelijk bewijs dat god bestaat en op een traillerpark ergens in de buurt van Vegas woont (en zijn connectie's met Elvis Presley en area 51 natuurlijk)
- Joy4ever: onomstotelijk bewijs dat pretfrit bestaat
0
geplaatst: 29 november 2010, 21:58 uur
mwoah, best wel niet heel erg leuk maar wel een beetje toch.
0
geplaatst: 30 november 2010, 10:51 uur
deric raven schreef:
Mijn schoonmoeder werd ooit door een collega gevraagd om mee te gaan naar een concert van Lee Towers.
Ze is vrij cultureel ingesteld, en kwam pas tijdens het optreden tot de conclusie dat dit niet een vage band; bestaande uit Litouwers was.
Mijn schoonmoeder werd ooit door een collega gevraagd om mee te gaan naar een concert van Lee Towers.
Ze is vrij cultureel ingesteld, en kwam pas tijdens het optreden tot de conclusie dat dit niet een vage band; bestaande uit Litouwers was.
0
geplaatst: 30 november 2010, 20:50 uur
Nee, absoluut niet.
Maar wel iemand die open staat voor andere culturen.
Dit verhaal was ze dan ook heel serieus aan het vertellen.
Op de voor haar zo bekende langdradige manier.
Hier het kort samengevat.
Ze snapte ook niet goed waarom iedereen moest lachen.
Zelf ervaarde ze het als een pijnlijke vergissing.
Maar wel iemand die open staat voor andere culturen.
Dit verhaal was ze dan ook heel serieus aan het vertellen.
Op de voor haar zo bekende langdradige manier.
Hier het kort samengevat.
Ze snapte ook niet goed waarom iedereen moest lachen.
Zelf ervaarde ze het als een pijnlijke vergissing.
0
geplaatst: 30 november 2010, 21:07 uur
A-ha, op die manier. 't had er ook zo eentje kunnen zijn van: "Brittania rules the waves? Wat een onzin; ik luister alleen naar demo's van psychedelische jugbands uit Litouwen.", tenminste, zo dacht ik dat.
0
geplaatst: 30 november 2010, 21:08 uur
Het deed me denken aan m'n oma die ooit een krantenkop aan m'n moeder voorlas: "Litouwers vast voor fietsendiefstal". Hierop volgde een Monty Python-achtige conversatie waarbij m'n moeder lange tijd serieus dacht dat Lee Towers aan lager wal geraakt was.
0
geplaatst: 30 november 2010, 21:17 uur
Als Litouwen mee doet aan het Eurovisie Song Festival sturen we ons geheime wapen Lee Towers.
Litouwen wint, staat opeens onze Lee Towers daar op het podium.
En leg hem maar eens uit dat hij niet gewonnen heeft.
Zou mooie televisie opleveren.
Litouwen wint, staat opeens onze Lee Towers daar op het podium.
En leg hem maar eens uit dat hij niet gewonnen heeft.
Zou mooie televisie opleveren.
0
geplaatst: 30 november 2010, 21:51 uur
GrafGantz schreef:
Het deed me denken aan m'n oma die ooit een krantenkop aan m'n moeder voorlas: "Litouwers vast voor fietsendiefstal". Hierop volgde een Monty Python-achtige conversatie waarbij m'n moeder lange tijd serieus dacht dat Lee Towers aan lager wal geraakt was.
Vandaag in de krant stond er een fragmentje uit Gerd Leers' rap, gevolgd door:
"...rapte Gerd Leers, toen nog burgemeester van Maastricht samen met de punkband De Heideroosjes."
Ook een mooi fragmentje dat.

* denotes required fields.