De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2010, 14:15 uur
Ik ben blij dat ik niet naar al die gezapige ouwe lullen blues hoef te luisteren. 

0
geplaatst: 21 december 2010, 14:17 uur
Je weet dat er een aanzienlijk verschil is tussen "ouwelullen" en "ouwe lullen"?
0
geplaatst: 21 december 2010, 14:21 uur
Thanks Rob .
Schitterend . Als je ouders alleen maar Jan Smit en Frans Bauer in de kast hebben staan moet de kinderbescherming ingrijpen .
Hij heeft wel een paar cd`s in huis .
Wat een prachtig figuur is hij toch .
Schitterend . Als je ouders alleen maar Jan Smit en Frans Bauer in de kast hebben staan moet de kinderbescherming ingrijpen .

Hij heeft wel een paar cd`s in huis .

Wat een prachtig figuur is hij toch .

0
geplaatst: 21 december 2010, 15:04 uur
Echt te fijn hoe ze volledig langs elkaar heen praten 
Is dat een dwangneurose?
Ja mijn vara gids kreukt.

Is dat een dwangneurose?
Ja mijn vara gids kreukt.
0
Zorin
geplaatst: 21 december 2010, 15:45 uur
Chameleon Day schreef:
Ik ben blij dat ik niet naar al die gezapige ouwe lullen blues hoef te luisteren.
Klassiek is nóg ouwere lullen muziek

0
geplaatst: 21 december 2010, 15:46 uur
Da's gepensioneerde oude lullen muziek. (die zijn gestopt met werken) 

0
geplaatst: 21 december 2010, 15:57 uur
Is dit het "Geef je mening over Johan Derksen en z'n muziekverzameling-topic"?
0
geplaatst: 21 december 2010, 16:12 uur
GrafGantz schreef:
Nee, kijk de titel maar.
0
geplaatst: 21 december 2010, 16:15 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 21 december 2010, 16:16 uur
Gelukkig is er ook veel niet uitgekauwde blues
... Maar we dwalen af.
... Maar we dwalen af.
0
geplaatst: 21 december 2010, 16:24 uur
Ik durf te betwijfelen of Derksen die in zijn kasten heeft staan. En is "niet uitgekauwde blues" niet een contradictio in terminis.

0
geplaatst: 21 december 2010, 16:30 uur
het is een geweldige vent, de beste voetbalanalyticus die er is. ik heb het niet zo met die blues en americana maar hij heeft ook gewoon een brede leefwereld.
0
geplaatst: 21 december 2010, 18:12 uur
Chameleon Day schreef:
Ik durf te betwijfelen of Derksen die in zijn kasten heeft staan. En is "niet uitgekauwde blues" niet een contradictio in terminis.
(quote)
Veel hangt af van het moment van kauwen, al zij gezegd dat veel ouwe bluesgiganten nu wel uitgekauwd zijn - tenzij hun kaken in de kist liggen te klapperkauwen. Van veel ouwe blues op Chess gaat een soort punkiaanse schoonheid uit die je niet moet onderschatten. Bijv. opnames met de eerste elektrische gitaren - je hoort het inpluggen.
Robert Johnson bijv, is niet te onderschatten en ook veel ouwe Britse blues op Blue Horizon is wel fijn.
0
geplaatst: 22 december 2010, 23:10 uur
Bij Fountains of Wayne - Fountains of Wayne
Marijnvdzaag schreef:
Ik vind de latere albums echter beter, waarschijnlijk vanwege mijn kritische oor.
Ik vind de latere albums echter beter, waarschijnlijk vanwege mijn kritische oor.
0
geplaatst: 23 december 2010, 08:25 uur
Mjuman schreef:
(...) Robert Johnson bijv, is niet te onderschatten en ook veel ouwe Britse blues op Blue Horizon is wel fijn.
(...) Robert Johnson bijv, is niet te onderschatten en ook veel ouwe Britse blues op Blue Horizon is wel fijn.
En je kunt anno 2010 rustig ook nog het nieuwste album kopen van blues legende Buddy Guy, 't blaast waarschijnlijk wel het meeste weg dat je tot nu toe hebt gekocht het afgelopen jaar.
0
geplaatst: 23 december 2010, 09:20 uur
Ik zeg het niet vaak hier maar... ik snap hem geloof ik niet.
0
geplaatst: 23 december 2010, 09:33 uur
Ik heb de tekst maar een beetje voor je aangepast, nu moet het te begrijpen zijn. Waarschijnlijk veronderstelde ik teveel achtergrondkennis voor de vroege ochtend... 

0
geplaatst: 24 december 2010, 09:11 uur
Een oudje uit 2004, bij een album van Whitney Houston:
wackyboy schreef:
Veel goede muziek is voortgekomen uit overmatig drugsgebruik, maar daar heeft Whitney nooit last van gehad.
Veel goede muziek is voortgekomen uit overmatig drugsgebruik, maar daar heeft Whitney nooit last van gehad.
0
geplaatst: 24 december 2010, 13:36 uur
Stijn_Slayer schreef:
Derksen heeft zeker smaak. Oude blues
Derksen heeft zeker smaak. Oude blues
Ik ben zelf meer liefhebber van volle blues en strakke rock...

0
geplaatst: 27 december 2010, 17:49 uur
Tenminste een glimlach waard, deze bij het topic Mijlpalen op Musicmeter:
GrafGantz schreef:
Dit is alweer m'n 10.000e post. Allemaal nietszeggende kutposts als ik heel eerlijk ben, maar dat mag de pret niet drukken. En en passant ook maar even m'n 3.400e stem geplaatst
Dit is alweer m'n 10.000e post. Allemaal nietszeggende kutposts als ik heel eerlijk ben, maar dat mag de pret niet drukken. En en passant ook maar even m'n 3.400e stem geplaatst
pqt schreef:
Nu gewoon niet meer stemmen of berichten plaatsen; het staat zo mooi
.
Nu gewoon niet meer stemmen of berichten plaatsen; het staat zo mooi
. GrafGantz schreef:
Goed idee, ik ga het proberen.
Goed idee, ik ga het proberen.
JanBetonde2e schreef:
Mislukt..
Mislukt..
0
geplaatst: 27 december 2010, 21:49 uur