De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2011, 17:39 uur
herman schreef:
Michael J. Fox is wel een held trouwens. Maar ik kan me voorstellen dat mensen die weinig van de 80s (Teenwolf, Back to the Future, etc.) hebben meegekregen hem niet zo goed kennen.
Michael J. Fox is wel een held trouwens. Maar ik kan me voorstellen dat mensen die weinig van de 80s (Teenwolf, Back to the Future, etc.) hebben meegekregen hem niet zo goed kennen.
en family ties
0
geplaatst: 30 januari 2011, 17:43 uur
herman schreef:
Ik heb zelfs nog nooit van hem gehoord.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 30 januari 2011, 17:51 uur
Apart. Dan heb je zeker in de jaren '90 ook niet veel films op tv gekeken? Alle delen van Back to the Future en die ene film met hem en Bette Midler zijn nogal vaak op televisie geweest.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 17:57 uur
Nouja..... als je in 1991 geboren bent, dan is dat wellicht niet zo vreemd.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 18:10 uur
Dan was er altijd nog Spin City 
Wel één van mijn favoriete acteurs, trouwens. Hij staat 2de op mijn lijstje, na Jack Nicholson.

Wel één van mijn favoriete acteurs, trouwens. Hij staat 2de op mijn lijstje, na Jack Nicholson.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 18:11 uur
Het niet kennen van Michael J. Fox? Dat stond, tot voor kort, in mijn boekje genaamd: ''dingen die niet bestaan''.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 20:49 uur
Nou..... dan sluit ik me ook maar aan in de rij van mensen die Michael J Fox kennen.
Hebben we dat ook weer gehad. (het ging hier toch over memorabele quotes?)
Hebben we dat ook weer gehad. (het ging hier toch over memorabele quotes?)
0
geplaatst: 30 januari 2011, 21:09 uur
Memorabele quotes, memorabele acteurs, what's the difference? 

0
geplaatst: 31 januari 2011, 14:58 uur
Die dekselse Rop toch ook altijd weer...
DjFrankie schreef:
Iemand trouwens iets van Benno gehoord, waarom die niet meer on-line is geweest dit jaar?
Iemand trouwens iets van Benno gehoord, waarom die niet meer on-line is geweest dit jaar?
Rhythm & Poetry schreef:
Als ik naar zijn top 10 kijk denk ik aan een depressie.
Als ik naar zijn top 10 kijk denk ik aan een depressie.
0
geplaatst: 31 januari 2011, 17:41 uur
Benno's top 10:
1. The Fall
2. The Fall
3. The Fall
4. The Fall
5. The Fall
6. The Fall
7. The Fall
8. The Fall
9. The Fall
10. The Fall

1. The Fall
2. The Fall
3. The Fall
4. The Fall
5. The Fall
6. The Fall
7. The Fall
8. The Fall
9. The Fall
10. The Fall

0
geplaatst: 1 februari 2011, 18:52 uur
Als dat nou nog geen aanwijzing is dat The Fall de beste band ooit is, weet ik het ook niet meer. 

0
Misterfool
geplaatst: 1 februari 2011, 18:55 uur
die kerel is gewoon knettergek geworden 
The Fall,
: ik wil mijn boventanden nog graag houden

The Fall,
: ik wil mijn boventanden nog graag houden
0
geplaatst: 1 februari 2011, 18:56 uur
0
geplaatst: 1 februari 2011, 19:02 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Het niet kennen van Michael J. Fox? Dat stond, tot voor kort, in mijn boekje genaamd: ''dingen die niet bestaan''.
"Geen enkel nummer van de Rolling Stones op kunnen noemen" stond er tot voor kort bij mij in. Die jeugd van tegenwoordig...

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 februari 2011, 19:18 uur
Wie heeft dat ernstige delict gepleegd, Paalhaas?
0
geplaatst: 1 februari 2011, 19:19 uur
Paalhaas schreef:
"Geen enkel nummer van de Rolling Stones op kunnen noemen" stond er tot voor kort bij mij in. Die jeugd van tegenwoordig...
(quote)
Rolling Stones? Was dat dan!
0
geplaatst: 4 februari 2011, 12:46 uur
Omdat ik van de flauwe grappen van Deric hou:
thelion schreef:
Roy Hargrove (en al zijn neven projecten)
Roy Hargrove (en al zijn neven projecten)
deric raven schreef:
Ik ben niet zo bekend met zijn familie.
Ik ben niet zo bekend met zijn familie.
0
geplaatst: 4 februari 2011, 12:47 uur

Deric is mijn held en ik heb al zijn posters boven mijn bed hangen.

0
geplaatst: 4 februari 2011, 12:59 uur
ik vind het maar flauw eerlijk gezegd, maar je moet er inderdaad misschien van houden
0
geplaatst: 4 februari 2011, 14:40 uur
0
geplaatst: 4 februari 2011, 14:42 uur
herman schreef:
Wat bigup2-berichten weggehaald.
Wat bigup2-berichten weggehaald.
Back to the Future

0
geplaatst: 4 februari 2011, 18:13 uur
GrafGantz schreef:
Ik hoop niet dat ie er erg aan gehecht was.
Ik hoop niet dat ie er erg aan gehecht was.
Nee, dan zou hij er nog wel aanzitten.
0
geplaatst: 4 februari 2011, 18:18 uur
Ook ik ben fan van Deric, evenals van GrafGantz. De combinatie is dus al helemaal geweldig. 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 februari 2011, 18:38 uur
Arrie schreef:
Ook ik ben fan van Deric, evenals van GrafGantz. De combinatie is dus al helemaal geweldig.
Dan wordt het erg lollig in Nijmegen 19 Februari, misschien doen ze een stand-up comedian act?
* denotes required fields.