MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
deric raven schreef:
Ik ga er toch liever bij zitten.
Je moet toch ook zitten (of liggen) om te kunnen opstaan?

DjFrankie schreef:
(quote)

Dan wordt het erg lollig in Nijmegen 19 Februari, misschien doen ze een stand-up comedian act?

Ach, je weet hoe het is met komieken in het dagelijkse leven. Die zijn verlegen en veelal niet grappig.

Laboomza bij de nieuwste worp van Crowbar:

laboomzaa schreef:
...ook belangrijk is het meebrul gehalte, maar dan moet je er wel stoer bij kijken!!

haveman
Vandaag bij 808s & Heartbreak van Kanye West;

Nieuwe gebruiker plaatst bericht waarmee hij het album compleet afzeikt. Geen enkel probleem mee, ware het niet dat het bericht wel heel veel leek op het bericht van een nog niet zo lang geleden gebande user, ene Ezechiël.

De gelijkenis was zo groot, dat ik alleen typ; welkom terug Ezechiël.

Ik krijg gelijk een boos privébericht met de melding dat hij iemand anders is en melding heeft gedaan bij een moderator.

Ik plaats daarop het volgende bericht;

Where's the fire?

Ik vond je bericht alleen heel veel lijken op dat van ene Ezechiël en de nickname en avatar die je nu hebt vind ik eerlijk gezegd niet echt passen bij de 52 jaar oud die je nu bent. Ook de spelling die je in het privébericht aan mij gebruikt, lijkt niet echt op dat van een 52-jarige.

2 minuten later heeft ie zich uitgeschreven.......

Tot binnenkort Ezechiël/Bada Bing! of hoe je volgende keer heet.

Is dat niet meer iets voor het: Wat mis je op musicmeter-topic?

Je had erbij moeten zijn

Maar dat was inderdaad wel droog.

haveman schreef:
Vandaag bij 808s & Heartbreak van Kanye West;

Nieuwe gebruiker plaatst bericht waarmee hij het album compleet afzeikt. Geen enkel probleem mee, ware het niet dat het bericht wel heel veel leek op het bericht van een nog niet zo lang geleden gebande user, ene Ezechiël.

De gelijkenis was zo groot, dat ik alleen typ; welkom terug Ezechiël.

Pfff, en dan te bedenken dat dat alweer zijn derde account dit jaar was! Klik. Bij het een na laatste bericht bij dat album zul je zien dat hij tussen zijn eerste (?) gebruikersnaam en Bada Bing nog een andere soortgelijke naam had. Om niet goed van te worden... (en maar blijven ontkennen dat hij het niet is!), terwijl hij exact dezelfde dingen schreef en z'n berichten ondertussen maar bleef corrigeren!

Esequiel . Die had ik niet eens meegekregen.

haveman
En dan te bedenken dat ie er waarschijnlijk echt over heeft nagedacht om als 52-jarige een account aan te maken......

Of is ie echt 52

Bij de eerste twee accounts stond 1983. Dat lijkt me aannemelijker dan 1958.

Dat moet waarschijnlijk 1999 zijn..

Hij staat zelfs op vier accounts:

- Ezechiël
- Ezechiël²
- Esequiel
- Bada Bing

Maar goed, een record zal hij voorlopig nog niet vestigen; in dit tempo is ie echter wel hard op weg.

Masimo schreef:
Morgen Twente nog verliezen, en het weekend is compleet.

obsessed schreef:
Morgen maakt het weekend sowieso compleet.

Bron: Sporttopic

Droogheid.

Niet op deze site, maar op de Mume-chat op Soulseek. Desondanks niet minder memorabel:

* ataloona luistert naar Oneida - Rated O
[17:19][ataloona] begint steeds beter te worden nu ik de cd's afzonderlijk luister
[17:26][Jazper] luister je ze anders tegelijkertijd?

In het top 40 topic van 2011 probeert catdog op een eigenaardige manier GrafGantz te vertellen wie Jason Mraz is:

GrafGantz

Ik weet niet eens wie Jason Mraz is.

catdog

I'm Yours? Lucky?

GrafGantz

Probeer je me te versieren?

GrafGantz is wel hard to get

skyline
Robbie Keane schreef:
GrafGantz is wel hard to get

Jij had ook al een poging gewaagd?

panjoe (moderator)
Heh heh, die laatste 3 (van obsessed, Jazper en Graf) zijn wel big-smile-waardig .

Method Man playbackt geregeld:
Meriem schreef:
En over de hele album gezien komt toch mijn favoriete rapper er net uit: Method Man. Vooral zijn introductie nummer: M.e.t.h.o.d. man wat hij altijd na een intro van een album doet bij een concert is geweldig (vooral live)

Het blijft lastig dat Nederlands

Ataloona schreef:
In het top 40 topic van 2011 probeert catdog op een eigenaardige manier GrafGantz te vertellen wie Jason Mraz is:

(quote)

(quote)

(quote)

Bij deze moest ik wel hardop lachen.

Bij High Violet van The National geeft diana ons deze waardevolle les:
diana schreef:
Als je alleen oudere albums vijf sterren mag geven, geef ik nooit vijf sterren want oudere albums draai ik niet meer.
Muzikanten borduren voort op alles wat geweest is, en staan daarom voor mij nu aan de top.
Alles van vroeger is geweest, de energie is er uit, je voelt de tijdsgeest van toen terwijl je nu leeft. Het was toen waardevol, nu is het gedateerd.
Platen die je voortdurend draait, verdienen vijf sterren. Niet de platen die je nooit meer draait maar die je vanuit intellectueel oogpunt zo waardevol vindt.
Zelfs Boxer vind ik al gedateerd klinken en High Violet valt precies in de juiste sfeer. Maar die zal over twee jaar ongetwijfeld ook gedateerd klinken.

Terechte nominatie van diana hier, ik heb het ook met verbijstering op de albumpagina gelezen.

Stijn_Slayer
Ik vind de ernstige toon terwijl er zo'n bak onzin verteld wordt ook wel komisch.

Ah lol, er wordt weer eens treffend duiding gegeven aan het begrip 'gedateerd'

Vrouwenlogica, Boxer is natuurlijk zooo 2007 natuurlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:22 uur

geplaatst: vandaag om 21:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.