De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 24 februari 2011, 20:53 uur
Het hele gebeuren is een beetje langs me heen gegaan, maar de Grote (Hard)Rock/Heavy Metal KO is net tot een einde gekomen.
Een reactie op zijn heavymetals:
odi schreef:
16 deelnemers namen de moeite hun Top 10 in te sturen, BigMac, Dieter, Etiul, DJFrankie, Arno, McRoland, Orbit, Notsub, Johannes, Edwynn, Postpunker, Chevy93, Yoda, TheViking, Dexter en ikzelf.
16 deelnemers namen de moeite hun Top 10 in te sturen, BigMac, Dieter, Etiul, DJFrankie, Arno, McRoland, Orbit, Notsub, Johannes, Edwynn, Postpunker, Chevy93, Yoda, TheViking, Dexter en ikzelf.
Een reactie op zijn heavymetals:
master-rens schreef:
Ik heb ook ingestuurd godverdomme!!
Ik heb ook ingestuurd godverdomme!!
0
geplaatst: 27 februari 2011, 18:13 uur
bennerd komt met een Cruyffiaanse waarheid als een koe In het "CD: Hard case of Karton?" topic:
Ik snap z'n punt maar moest er wel om lachen
bennerd schreef:
Het ene heeft als nadeel dat het buigt, het andere heeft als nadeel dat het niet buigt.
Het ene heeft als nadeel dat het buigt, het andere heeft als nadeel dat het niet buigt.
Ik snap z'n punt maar moest er wel om lachen

0
geplaatst: 3 maart 2011, 14:21 uur
Tijd voor wat humor om te lachen (in het 'vraag van de dag-topic'):

Eveningguard schreef:
Naar Terschelling, voor het eerst met vrienden.
Naar Terschelling, voor het eerst met vrienden.
GrafGantz schreef:
Wat sneu moet dat vroeger geweest zijn, helemaal alleen naar Terschelling.
Wat sneu moet dat vroeger geweest zijn, helemaal alleen naar Terschelling.

0
geplaatst: 3 maart 2011, 15:16 uur
Ja een spits die eigenlijk niet kan voetballen en alleen maar kan koppen en voor de rest waardeloos is in het veld ook 

0
geplaatst: 3 maart 2011, 15:34 uur
Robbie Keane schreef:
Ja een spits die eigenlijk niet kan voetballen en alleen maar kan koppen en voor de rest waardeloos is in het veld ook
Ook dat kan een topspits zijn. Zie Roy Makaay.
Maar goed ik heb er wel om gelachen. Nu weer over naar jullie complexe doordenkgrappen.
0
geplaatst: 3 maart 2011, 16:31 uur
Nee, flauwe grappen zijn het leukst, maar ze moeten niet té gemakkelijk zijn.
0
geplaatst: 3 maart 2011, 16:46 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dan ken je mij nog niet.
0
geplaatst: 3 maart 2011, 16:52 uur
Dan zit u mis. Ik weet natuurlijk al jaren dat GrafGantz [knip] gelijk staat aan ''flauwe grap'' op MuMe, zeker ook als actief volger van dit topic van kinds af aan.
0
geplaatst: 3 maart 2011, 17:14 uur
Oh, geen idee waarom dat woord daar staat. Dat wordt een edit.
*wacht op een bericht van Graf in de trend van: ''mijn achternaam is niet [knip]''*
*wacht op een bericht van Graf in de trend van: ''mijn achternaam is niet [knip]''*
0
geplaatst: 15 maart 2011, 21:31 uur
alexander-r schreef:
'93 Till infinity vind ik een van de dopeste nummers ooit, dus dan krijgt dit hele album binnekort een beurt
'93 Till infinity vind ik een van de dopeste nummers ooit, dus dan krijgt dit hele album binnekort een beurt
Heeeeeeeel puberaal maarja.
ALEXANDER NEUKT VINYL!!!!
0
geplaatst: 15 maart 2011, 22:00 uur
Als GrafGantz mij rept, ik hem dan ook.
Droogheid
Coys schreef:
Bij Kill Hannah dacht iemand te gaan crowdsurfen maar iedereen stapte opzij.
Bij Kill Hannah dacht iemand te gaan crowdsurfen maar iedereen stapte opzij.
GrafGantz schreef:
Dat was waarschijnlijk Hannah.
Dat was waarschijnlijk Hannah.
Droogheid

0
geplaatst: 16 maart 2011, 01:20 uur
Snap nog steeds niet waar die uitdrukking Zwijgen Als Een Graf op slaat.
Als er een iemand hier op MuMe is waarvan ik het prettig vind als hij zijn mond open doet is Graf het wel.
Als er een iemand hier op MuMe is waarvan ik het prettig vind als hij zijn mond open doet is Graf het wel.

0
geplaatst: 16 maart 2011, 13:53 uur
Dat soort dingen denk ik ook altijd bij mensen die zeggen dat ze hun huis of auto een beurt gaan geven.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 13:56 uur
Bij de auto is wel van belang of je de auto zelf een beurt geeft of dat de auto een locatie is voor een beurt.
Maar in de supermarkt zijn we toch ook allemaal weleens aan de beurt bij een knappe caissierre?
Maar in de supermarkt zijn we toch ook allemaal weleens aan de beurt bij een knappe caissierre?

0
sxesven
geplaatst: 16 maart 2011, 14:29 uur
GrafGantz schreef:
En wat te denken van in een parenclub voor je beurt gaan.
En wat te denken van in een parenclub voor je beurt gaan.
Nee, dan voor je beurt kómen.
* denotes required fields.