De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2011, 15:15 uur
Ligt aan het uiterlijk van die persoon niels.
Dat zal trouwens bij mij nooit gebeuren want overgevoelige meisjes kan ik echt niet uitstaan.
Dat zal trouwens bij mij nooit gebeuren want overgevoelige meisjes kan ik echt niet uitstaan.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 15:19 uur
Oké, dus knappe jongens doe je wel en lelijke niet... Duidelijk 

0
geplaatst: 16 maart 2011, 15:21 uur
Bij iemand die zich Snoeperd noemt ga je op zich wel twijfelen of hij van de "juiste" kant is.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 15:29 uur
Nee hoor, volledig hetero, bij de snoepwinkel ga ik dan ook voor droptieten en absoluut niet voor droplullen.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 15:29 uur
Slowgaze schreef:
Dat soort dingen denk ik ook altijd bij mensen die zeggen dat ze hun huis of auto een beurt gaan geven.
(quote)
Dat soort dingen denk ik ook altijd bij mensen die zeggen dat ze hun huis of auto een beurt gaan geven.
Great minds think alike.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 15:47 uur
sxesven schreef:
Nee, dan voor je beurt kómen.
(quote)
Nee, dan voor je beurt kómen.
Juist daarvoor zijn speciale apparaten ontwikkeld: een volgnummerapparaat - daar moet je
een nummertje trekken

Dan weet je - na het trekken - wanneer je aan de beurt bent

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 maart 2011, 19:26 uur
Oke, nu is 'ie zo flauw dat ik wel even moest lachen. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 maart 2011, 21:53 uur
Een oude, misschien is 'ie al eens genoemd, maar ach..
Bij Abraxas van Santana:
Wat moet er bij die arme Rick nu wel niet door z'n hoofd heen schieten als hij 'Samba Pa Ti' hoort?
Bij Abraxas van Santana:
Rickepick schreef:
Mijn moeder heeft samba pa ti echt verpest door te zeggen wat ze op dat lied allemaal heeft gedaan
Mijn moeder heeft samba pa ti echt verpest door te zeggen wat ze op dat lied allemaal heeft gedaan
Wat moet er bij die arme Rick nu wel niet door z'n hoofd heen schieten als hij 'Samba Pa Ti' hoort?

0
geplaatst: 17 maart 2011, 00:48 uur
Ik vond dit wel een mooie:
Niet per se heel grappig ofzo, maar wel memorabel, vind ik. Sterke opmerking.
deric raven schreef:
In de tijd dat een van de Gallagher broertjes van Oasis een zin hebben gezongen, rammen Arctic Monkeys of Blur er een heel nummer doorheen.
In de tijd dat een van de Gallagher broertjes van Oasis een zin hebben gezongen, rammen Arctic Monkeys of Blur er een heel nummer doorheen.
Niet per se heel grappig ofzo, maar wel memorabel, vind ik. Sterke opmerking.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 09:14 uur
Waarom vind je dat juist een sterke opmerking Arrie? Ik vind het eerder een flauwe en kortzichtige opmerking, die vooral de hap-slik-weg in de muziek lijkt te promoten.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 09:39 uur
Ik vind hem eigenlijk ook niet zo sterk, laat staan memorabel. 

0
geplaatst: 17 maart 2011, 15:04 uur
Ik vind hem sterk, vat perfect de relatie tussen de Gallagher broertjes 

0
geplaatst: 17 maart 2011, 15:43 uur
Oh, zo kan je het ook bekijken, Snoeperd. Ik zocht het meer in de manier van zingen bij Oasis.
"'Beause maybeeeeeeeeeeeeee, you're gonna be the one that saves meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, 'cause after aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall, you're my wonderwaaaaaaaaaaall"
Maar zelfs in de rockende nummers doet Liam dat:
"Toniiiiiiiiiiiight I'm a rock & roll staaaaaaaar"
Liam heeft er altijd een handje van om alles uit te rekken als ie zingt.
"'Beause maybeeeeeeeeeeeeee, you're gonna be the one that saves meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, 'cause after aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall, you're my wonderwaaaaaaaaaaall"
Maar zelfs in de rockende nummers doet Liam dat:
"Toniiiiiiiiiiiight I'm a rock & roll staaaaaaaar"
Liam heeft er altijd een handje van om alles uit te rekken als ie zingt.

0
geplaatst: 17 maart 2011, 15:46 uur
Het is misschien waar maar de toegevoegde waarde ervan vind ik niet zo hoog. Zou iemand nou heel treffend een belangrijk punt verwoorden maar dit is gewoon: De Gallagher broertjes zingen traag.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 15:54 uur
Sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee awaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay, and give it all you got 

0
geplaatst: 17 maart 2011, 17:28 uur
deric raven schreef:
Wet Wet Wet, was dat niet een afsplitsing van The Waterboys?
Wet Wet Wet, was dat niet een afsplitsing van The Waterboys?
0
geplaatst: 19 maart 2011, 13:08 uur
Deze kwam ik weer tegen bij Broken Social Scene - You Forgot It in People (2003).
Sven vat hem iets te letterlijk op.
nseQ schreef:
Vandaag (pas) ontdekt,
wow! Meteen verkocht!
Vandaag (pas) ontdekt,
wow! Meteen verkocht!
Sven Bersee schreef:
Huh? Als er één ding is dat je kunt doen om dit album oneerlijk te behandelen, dan is dat wel hem na één dag luisteren al verkopen.
Huh? Als er één ding is dat je kunt doen om dit album oneerlijk te behandelen, dan is dat wel hem na één dag luisteren al verkopen.
Sven vat hem iets te letterlijk op.
* denotes required fields.