De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 20 maart 2011, 21:57 uur
R&P stelt een nogal stompzinnige vraag in het vraag van de dag topic, Stijn_Slayer geeft een pijnlijk mooi antwoord. Ik vond hem leuk in elk geval 

Stijn_Slayer schreef:
R&P's is de komende vijf dagen niet op MuMe. Wat nu?
- Stijn: R&P vanaf morgenvroeg vijf dagen lang crewlid maken.
R&P's is de komende vijf dagen niet op MuMe. Wat nu?
- Stijn: R&P vanaf morgenvroeg vijf dagen lang crewlid maken.
0
geplaatst: 21 maart 2011, 06:19 uur

De laatste quote die ik mee kan pakken, wat een emotioneel moment.

0
geplaatst: 21 maart 2011, 10:37 uur
aERo over de Armeense inzending voor het Eurovisie Songfestival:
En laat de enige user die het daar mee oneens is nu net een toepasselijke naam hebben:
Wellicht vergezocht maar ik heb nu eenmaal een associatief hoofd...
aERodynamIC schreef:
Ook als u niet naar de wc moet kan ik het ten zeerste aanraden want wie weet raakt u anders spontaan aan de schijterij en moet u alsnog.
Ook als u niet naar de wc moet kan ik het ten zeerste aanraden want wie weet raakt u anders spontaan aan de schijterij en moet u alsnog.
En laat de enige user die het daar mee oneens is nu net een toepasselijke naam hebben:
laxus11 schreef:
ik vind het eerlijk gezegd een leuk nummer van armenie
ik vind het eerlijk gezegd een leuk nummer van armenie
Wellicht vergezocht maar ik heb nu eenmaal een associatief hoofd...
0
Zorin
geplaatst: 21 maart 2011, 11:33 uur
Spuit.... die meid dat van achteren eruit ?....(op jouw auto, Sky?
)
)
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 maart 2011, 11:35 uur
Hoera, ik heb het topic gehaald!
Een mijlpaal in mijn MuMe leven.
Een mijlpaal in mijn MuMe leven.

0
geplaatst: 24 maart 2011, 12:27 uur
Een oudje van Jazper, bij:
Samson - Head On (1980)
Samson - Head On (1980)
Jazper schreef:
Toen Gert erbij kwam, werd het toch minder.
Toen Gert erbij kwam, werd het toch minder.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 maart 2011, 12:31 uur
Wel een gouwe ouwe. 
Wel flauw dat HiLL daar Jazper's grap jat.

Wel flauw dat HiLL daar Jazper's grap jat.

0
geplaatst: 25 maart 2011, 10:07 uur
Opmerken dat een quote van Jazper flauw is is als verbaasd zijn dat regen nat is.
0
geplaatst: 31 maart 2011, 17:51 uur
Esmeralda schreef:
Wat is Pearl jam?
Ik ken Abrikozenjam, Aardbeienjam, Ananasjam, en ga zo maar voort, maar Pearl Jam? Als ik mijn vriendin voorstel het halskettinkje van haar oma te crushen om er jam van te maken heb ik een serieus probleem, hoewel het toch zo een schoon en lief deernke is.
Maar, even serieus, niemand heeft het tot dusver over de opmerking van Cobain dat hij het album "Red"van king Crimson als voorbeeld voor de van In Utero sound heeft genomen.
Als je "red"van king Crimson hoort is zijn opmerking toch wel heel serieus te nemen. Dat hele album is, met uitzondering van twee wat lievere liedjes zo ongelooflijk agressief als voordien nooit was gemaakt..het laatste nummer, starless is een lange improvisatie die eindigt met zich clusterende gitaarreeksen die door merg en, ja juist, been gaan. Als je dit hoort herken je Nirvana, nouja, andersom dus.
Koop Red van King Crimson!
Ge zult er beroerd op slapen gaan!
Het voert te ver om gedetaillerder op de accoorden in te gaan, dat is iets voor andere sites, maar neemt aan dat Kurt een mooi stukje gitaar spelen kon en wist wat hij deed, en wat hij jatte. Geen probleem, want zo groeit muziek.
Affijn, mijn laatste vraag blijft staan, wat is nu eigenlijk Pearl Jam? Een nieuwe confiture-soort???
Wat is Pearl jam?
Ik ken Abrikozenjam, Aardbeienjam, Ananasjam, en ga zo maar voort, maar Pearl Jam? Als ik mijn vriendin voorstel het halskettinkje van haar oma te crushen om er jam van te maken heb ik een serieus probleem, hoewel het toch zo een schoon en lief deernke is.
Maar, even serieus, niemand heeft het tot dusver over de opmerking van Cobain dat hij het album "Red"van king Crimson als voorbeeld voor de van In Utero sound heeft genomen.
Als je "red"van king Crimson hoort is zijn opmerking toch wel heel serieus te nemen. Dat hele album is, met uitzondering van twee wat lievere liedjes zo ongelooflijk agressief als voordien nooit was gemaakt..het laatste nummer, starless is een lange improvisatie die eindigt met zich clusterende gitaarreeksen die door merg en, ja juist, been gaan. Als je dit hoort herken je Nirvana, nouja, andersom dus.
Koop Red van King Crimson!
Ge zult er beroerd op slapen gaan!
Het voert te ver om gedetaillerder op de accoorden in te gaan, dat is iets voor andere sites, maar neemt aan dat Kurt een mooi stukje gitaar spelen kon en wist wat hij deed, en wat hij jatte. Geen probleem, want zo groeit muziek.
Affijn, mijn laatste vraag blijft staan, wat is nu eigenlijk Pearl Jam? Een nieuwe confiture-soort???
Dit is zo kut, dat het memorabel word.
Ik heb het helemaal gelezen en ik zat echt te balen toen ik klaar was.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 31 maart 2011, 17:54 uur
Goed stukje... misschien moet je iets met de tip doen. 

0
geplaatst: 31 maart 2011, 18:35 uur
Ja maar die misplaatste intellectuele muzikale uitspatting in combinatie met het anderszijds kinderachtige soort van haat jegens Pearl Jam vond ik zo memorabel en daardoor ook zo vervelend, dat contrast kan ik niet uitstaan.
0
geplaatst: 31 maart 2011, 18:51 uur
Dat kan natuurlijk 
Maar toch, iedereen die andere er op wijst om King Crimson cd's te kopen is er 1 om te koesteren

Maar toch, iedereen die andere er op wijst om King Crimson cd's te kopen is er 1 om te koesteren

* denotes required fields.