De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2011, 15:08 uur
Bij de nieuwe Bon Iver (die Bon Iver, Bon Iver heet) lijkt BobbieMarley bloedserieus:
Eveningguard schreef:
Is dit de echte albumnaam?
Is dit de echte albumnaam?
BobbieMarley schreef:
Volgens Concerto gaat ie TBA heten.
Volgens Concerto gaat ie TBA heten.
0
geplaatst: 4 mei 2011, 15:20 uur
Doet me denken aan een vriend van me vroeger op de middelbare school. Toen ik hem vroeg welke band er in het voorprogramma stond van het concert waar hij naar toe gegaan was pakte hij z'n kaartje en wist me te vertellen dat dat "Support Act" geweest was.
0
geplaatst: 4 mei 2011, 15:35 uur
Ergens over Cindy Lauper:
Robbie Keane schreef:
Stem ja.
Je kan poffertjes bakken in die bovenbenen.
BAH
(quote)
Stem ja.
Je kan poffertjes bakken in die bovenbenen.
BAH
GrafGantz schreef:
Je houdt niet van poffertjes?
Je houdt niet van poffertjes?
0
geplaatst: 4 mei 2011, 16:02 uur
0
geplaatst: 4 mei 2011, 17:26 uur
GrafGantz schreef:
Doet me denken aan een vriend van me vroeger op de middelbare school. Toen ik hem vroeg welke band er in het voorprogramma stond van het concert waar hij naar toe gegaan was pakte hij z'n kaartje en wist me te vertellen dat dat "Support Act" geweest was.
Of een vriend van mij die naar aanleiding van de soundtrack van een film eens meer muziek op ging zoeken van de band OST.
0
geplaatst: 5 mei 2011, 01:18 uur
Ik heb me ook een hele tijd afgevraagd wat dat OST nu eigenlijk betekende (dat was nog wel in het pre-internettijdperk).
0
Gallow
geplaatst: 5 mei 2011, 08:15 uur
Ik moet ook bekennen dat ik, een tijd terug, naar aanleiding van een festival bericht ook de artiesten naam TBA op ging zoeken op last.fm; een zangeres uit Georgië, met een wel heel druk tour schema.
0
geplaatst: 6 mei 2011, 16:46 uur
GrafGantz schreef:
Wij maakten de vrouwelijk huisgenoten tijdens CL-wedstrijden duidelijk dat 'aggregate' alwéér' had gescoord.
.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 18:46 uur
Deze vond ik wel leuk bij het album Eminem - The Marshall Mathers LP
Robbie Keane schreef:
Under the Influence
Als Eminem geen betere nummers gemaakt had, was dit zeker mijn favoriet.
Under the Influence

Als Eminem geen betere nummers gemaakt had, was dit zeker mijn favoriet.
0
ClassicRocker
geplaatst: 13 mei 2011, 19:30 uur
Kan dit topic niet beter omgedoopt worden in MM Schijtlollige Quotes? Of mogen er hier ook écht memorabele qoutes gepost worden?
0
geplaatst: 13 mei 2011, 19:35 uur
Dat mag zeker, al heb jij er zo te zien nooit gebruik van gemaakt.
*iets met schippers en een wal*
*iets met schippers en een wal*
0
Misterfool
geplaatst: 13 mei 2011, 19:39 uur
Ga jij dan maar heel snel muziek maken voordat je er commentaar op geeft MJ 
Al mag de tirade van classicrocker een stuk minder.

Al mag de tirade van classicrocker een stuk minder.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 mei 2011, 19:47 uur
Uit de oude doos: bij Pet Shop Boys - Very (1993)
Onderhond schreef:
En verder lijkt het mij een geweldig dom idee om dit op te zetten als er gezelschap langskomt, maar dat zal ook wel aan het gezelfschap liggen. Daarvoor bestaat andere pop, trip-hop en loungy dingen.
Teksten vielen mij soms op en waren bij vlagen erg erg plat vond ik. Vooral bij zo'n nummers als Young Offender of Yesterday, When I Was Mad.
En verder lijkt het mij een geweldig dom idee om dit op te zetten als er gezelschap langskomt, maar dat zal ook wel aan het gezelfschap liggen. Daarvoor bestaat andere pop, trip-hop en loungy dingen.
Teksten vielen mij soms op en waren bij vlagen erg erg plat vond ik. Vooral bij zo'n nummers als Young Offender of Yesterday, When I Was Mad.
VanDeGriend schreef:
Tja....ik zal wel een saaie vriendenclub hebben inderdaad. Ik ken nu eenmaal, ik mag wel zeggen helaas, niemand die het bijvoorbeeld leuk vindt om naar een in de fik gestoken flipperkast, of variaties daarop, te luisteren
Nu moet ik t doen met die platte PSB's. Wat een rot leven heb ik toch, met al die mensen om me heen die dit wel leuk vinden ....
Tja....ik zal wel een saaie vriendenclub hebben inderdaad. Ik ken nu eenmaal, ik mag wel zeggen helaas, niemand die het bijvoorbeeld leuk vindt om naar een in de fik gestoken flipperkast, of variaties daarop, te luisteren
Nu moet ik t doen met die platte PSB's. Wat een rot leven heb ik toch, met al die mensen om me heen die dit wel leuk vinden ....
0
ClassicRocker
geplaatst: 13 mei 2011, 19:48 uur
me·mo·ra·bel bn gedenkwaardig, zo leert Van Dale. Dan denk ik eerder aan qoutes als onderstaande van Rudiger bij Dire Straits - Dire Straits.
In 1979 had ik een kameraad waar ik samen mee op de LTS zat , hij woonde 50km bij mij vandaan en om het weekend kwamen we bij elkaar . Ik met m`n Yamaha naar Heerlen en John met z`n Kreidler naar Roermond . Alles deden we samen van kattekwaad , Pinkpop gaan en op vacantie . Twee albums waren we beide helemaal leip van , deze Dire Straits en Rumours van Fleetwood Mac . We hebben wat luchtgitaar gespeeld op nummers als Down To The Waterline en Sultans Of Swing totdat jouw vader naar boven stormde om te vragen of het wat zachter kon .
Het halve weekend zaten we in de kroeg en om beurten vroegen we nummers aan van dit Straits album .Volgende maand zouden we beide 50 worden en wat zou het mooi zijn om dan nog 1 keer de luchtgitaar uit de kast te halen maar helaas ik moet het met de herinneringen doen want begin jaren 90 kreeg ik een bericht dat jij onder invloed en met hoge snelheid tegen een boom was gereden en het niet overleeft had . Het zou me niets verbazen dat je tijdens deze laatste rit in de cd speler het Debuut van Dire Straits had en tijdens Sultans jouw rechter voet zwaarder werd .
Ik zou zeggen : Laat volgende maand de Sultans nog eens swingen daarboven Johnny .
In 1979 had ik een kameraad waar ik samen mee op de LTS zat , hij woonde 50km bij mij vandaan en om het weekend kwamen we bij elkaar . Ik met m`n Yamaha naar Heerlen en John met z`n Kreidler naar Roermond . Alles deden we samen van kattekwaad , Pinkpop gaan en op vacantie . Twee albums waren we beide helemaal leip van , deze Dire Straits en Rumours van Fleetwood Mac . We hebben wat luchtgitaar gespeeld op nummers als Down To The Waterline en Sultans Of Swing totdat jouw vader naar boven stormde om te vragen of het wat zachter kon .
Het halve weekend zaten we in de kroeg en om beurten vroegen we nummers aan van dit Straits album .Volgende maand zouden we beide 50 worden en wat zou het mooi zijn om dan nog 1 keer de luchtgitaar uit de kast te halen maar helaas ik moet het met de herinneringen doen want begin jaren 90 kreeg ik een bericht dat jij onder invloed en met hoge snelheid tegen een boom was gereden en het niet overleeft had . Het zou me niets verbazen dat je tijdens deze laatste rit in de cd speler het Debuut van Dire Straits had en tijdens Sultans jouw rechter voet zwaarder werd .
Ik zou zeggen : Laat volgende maand de Sultans nog eens swingen daarboven Johnny .
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 mei 2011, 19:51 uur
Ik snap ClassicRocker wel. Er worden eigenlijk alleen maar 'lollige' quotes gepost. En als je iets anders post dan krijg je reacties als 'wat is daar grappig aan?'.
Elke keer die flauwe posts beginnen mij ook wel een beetje te vervelen, maar als anderen het leuk vinden mogen ze van mij rustig doorgaan.
Elke keer die flauwe posts beginnen mij ook wel een beetje te vervelen, maar als anderen het leuk vinden mogen ze van mij rustig doorgaan.
0
ClassicRocker
geplaatst: 13 mei 2011, 20:02 uur
De topicstarter meldt in z'n eerste post dat dit een topic voor grappige en opmerkelijke qoutes is. Laten we het er maar op houden dat 'memorabel' hier anders gedefinieerd wordt dan ik doe. Ik kan dus beter een nieuwe topic starten voor de échte memorabele qoutes. No offense verder. Als ik een grappige qoute tegenkom, post ik 'em hier.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 20:30 uur
@CR - memorabel betekent idd gedenkwaardig; en dat is dat citaat van Rudiger zeker. Laat je gewoon niet afpuberen door die onderbroekenlolligerds hier. Die vergeten steeds hun oren af te drogen (met name de achterkant).
May R's mate rock on!
May R's mate rock on!
0
geplaatst: 13 mei 2011, 21:16 uur
Ik vind dat alles wat memorabel gevonden wordt door wie dan ook hier geplaatst mag worden, zowel grappig als gewoon erg mooi, zoals deze inderdaad is. Het hoeft toch niet of-of?
0
geplaatst: 13 mei 2011, 23:02 uur
Inderdaad...er wordt hier wel erg veel gediscussieerd over het al dan niet memorabel zijn van een quote(en nou doe ik er zelf nog aan mee ook
). De een vind een verhalende quote memorabel, de ander denkt dan eerder aan een leuke oneliner. Smaken verschillen mensen...net als bij muziek 
). De een vind een verhalende quote memorabel, de ander denkt dan eerder aan een leuke oneliner. Smaken verschillen mensen...net als bij muziek 
0
geplaatst: 13 mei 2011, 23:46 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Is memorabel ook niet gewoon een subjectieve term?
Is memorabel ook niet gewoon een subjectieve term?
Klopt, vandaar dat ik erover discussiëren nogal triestig vind.
0
geplaatst: 14 mei 2011, 00:26 uur
ClassicRocker schreef:
me·mo·ra·bel bn gedenkwaardig, zo leert Van Dale. Dan denk ik eerder aan qoutes als onderstaande van Rudiger bij Dire Straits - Dire Straits.
Prachtig bericht van Rudiger. Dit soort emotionele betuigingen mogen hier wel vaker langs komen, wat mij betreft.
0
geplaatst: 14 mei 2011, 00:30 uur
Weirdo Wizzy schreef:
Inderdaad...er wordt hier wel erg veel gediscussieerd over het al dan niet memorabel zijn van een quote
Inderdaad...er wordt hier wel erg veel gediscussieerd over het al dan niet memorabel zijn van een quote
Ik heb me wel eens afgevraagd of we dit topic niet gewoon af en toe (bv. eens per maand) op moeten schonen door alle berichten behalve de quotes te verwijderen. Dat verhoogt enorm de leesbaarheid, want een ratio van 1 quote per pagina is soms geen uitzondering. Maar goed, misschien willen sommige mensen ook de reacties kunnen blijven terug lezen.
0
geplaatst: 14 mei 2011, 00:35 uur
Vooral op de oudere pagina's is het aangenaam om ook de reacties te kunnen lezen. Die voegden daar met momenten echt wel wat toe.
* denotes required fields.