De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 17 mei 2011, 14:43 uur
Haha, die is wel faya, mi mang. Die is wel faya..
0
geplaatst: 17 mei 2011, 18:21 uur
Eveningguard schreef:
Geinige opmerking bij fotoboek topic i.v.m. de ogen van Slowgaze:
Klagen over het gebrek aan humor en dan met zo'n quote aankomen Geinige opmerking bij fotoboek topic i.v.m. de ogen van Slowgaze:
(quote)
(quote)
. Dat is dan wél (onbedoeld) leuk.
0
geplaatst: 17 mei 2011, 18:36 uur
Vond hem wel leuk gevonden. Niet iets om in je broek van te schijten, maar wel leuk.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:14 uur
GrafGantz schreef:
Ik wacht wel even een weekje dan, ik heb een grafhekel aan Join Mitchell
Ik wacht wel even een weekje dan, ik heb een grafhekel aan Join Mitchell

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 mei 2011, 16:22 uur
Is het nou die typfout waarover we dubbel liggen?
0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:26 uur
't is geen spelfout, slimmerd. Als je een beetje leest dan weet je dat zo'n beetje iedereen over Joni heen is geweest. "the perpetual Joni Mitchell gangbang known as Crosby, Stills, Nash, and Young", zegt uncylopedia.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:28 uur
Ah, kijk. Dat werpt een compleet ander licht op deze grap.
Dan is hij wel leuk
Dan is hij wel leuk

0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:30 uur
Tja, dat jij nou de hele tijd met Eefje de Visser op de foto gaat wil nog niet zeggen dat wij allemaal weten dat iedereen over Joni Mitchel heenging, Maarten.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:46 uur
niels94 schreef:
Tja, dat jij nou de hele tijd met Eefje de Visser op de foto gaat wil nog niet zeggen dat wij allemaal weten dat iedereen over Joni Mitchel heenging, Maarten.
Dat lijkt me typische een geval van Platonische liefde - Slowgaze die Eefje voorleest uit The Wild Swans at Coole (Yeats voor de ongeletterden). En Joni maakt gewoon heel mooie muziek waar d'n Graaf geen ruk aan vindt.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 16:57 uur
Uhu, ik lees Eefje Yeats voor, ik lees haar Eliot voor en ik doe mijn best om lang op te blijven.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 22:23 uur
Nog een quote dan maar?
Bij MM Memorabele Quotes:
Ik moest glimlachen.
Bij MM Memorabele Quotes:
rock-rick schreef:
David, uit de eerste reeks van Idols, heeft een bijzonder boeiend leven achter de rug. In 1968 bracht hij als Canadees een rock-album uit, om vervolgens 12 jaar later geboren te worden in Nederland. Het zou nog 17 jaar duren voor hij weer een album uitbracht. Deze keer deelnemend aan een Belgische metalband, waar hij niet bleef. In 2002 deed hij mee aan Idols en kwam zelfs in de top 10, wat niet verrassend is als je zo getalenteerd bent dat je een rock-album kan uitbrengen op je -12e. Hij won echter niet en teleurgesteld door zijn verlies kwam hij weer terecht bij de Belgische metal-scene. Als ik nu op zijn site kijk zie ik echter dat hij weer soul- en dancemuziek maakt.
David, uit de eerste reeks van Idols, heeft een bijzonder boeiend leven achter de rug. In 1968 bracht hij als Canadees een rock-album uit, om vervolgens 12 jaar later geboren te worden in Nederland. Het zou nog 17 jaar duren voor hij weer een album uitbracht. Deze keer deelnemend aan een Belgische metalband, waar hij niet bleef. In 2002 deed hij mee aan Idols en kwam zelfs in de top 10, wat niet verrassend is als je zo getalenteerd bent dat je een rock-album kan uitbrengen op je -12e. Hij won echter niet en teleurgesteld door zijn verlies kwam hij weer terecht bij de Belgische metal-scene. Als ik nu op zijn site kijk zie ik echter dat hij weer soul- en dancemuziek maakt.
Ik moest glimlachen.

0
geplaatst: 21 mei 2011, 15:47 uur
Dan moet je wel weten waar dat over gaat anders snap je er niks van, maar hij was wel leuk ja 

0
geplaatst: 21 mei 2011, 15:50 uur
0
geplaatst: 21 mei 2011, 20:22 uur
dazzler bespreekt de openingstrack van New Order's "Technique":
Zo leert een mens nog eens wat.
dazzler schreef:
Let op de fonetische "we eten schorseneren" quote na 2.40 minuten.
Let op de fonetische "we eten schorseneren" quote na 2.40 minuten.
Zo leert een mens nog eens wat.
0
geplaatst: 21 mei 2011, 21:03 uur
Heb het even opgezocht, het is een beetje vergezocht maar als je wil... 
Zo hoor ik altijd 'Richting de Maas' in Parasite van Nick Drake (de eerste zin die hij zingt, hij zingt eigenlijk 'lifting the mask').

Zo hoor ik altijd 'Richting de Maas' in Parasite van Nick Drake (de eerste zin die hij zingt, hij zingt eigenlijk 'lifting the mask').
0
geplaatst: 29 mei 2011, 01:54 uur
Uit de categorie "Ken uw klassiekers".
Bij het album "A Year Without Rain" van Selena Gomez & The Scene.

Bij het album "A Year Without Rain" van Selena Gomez & The Scene.
Slowgaze schreef:
Vreemd dat er geen nummer genaamd "Blue" op staat...
Vreemd dat er geen nummer genaamd "Blue" op staat...
friday the 13 th schreef:
Waarom? Omdat de hoes wat blauw uitvalt?
Waarom? Omdat de hoes wat blauw uitvalt?

0
geplaatst: 29 mei 2011, 13:34 uur
Ja, dat was een leuke van Friday the 13th.
Tenminste, ik neem aan dat het een grapje was en geen onwetendheid.
Tenminste, ik neem aan dat het een grapje was en geen onwetendheid.
0
Lukk0
geplaatst: 29 mei 2011, 13:58 uur
Grappen zijn niet leuk meer als ze uitgelegd moeten worden, dus nee.
0
geplaatst: 29 mei 2011, 13:59 uur
Ik snap hem ook niet. Wel weet ik dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan dat meisje. Kut Disney Channel.
0
geplaatst: 29 mei 2011, 14:01 uur
Lukk0 schreef:
Lukk0 probeert hard te verbergen dat 'ie de grap ook niet snapt.
0
geplaatst: 29 mei 2011, 14:07 uur
0
geplaatst: 29 mei 2011, 14:19 uur
Kennen jullie deze nou serieusch niet? YouTube - The Scene - Blauw
0
geplaatst: 29 mei 2011, 14:36 uur
Leuk nummer, maar ik vind die zanger echt
YouTube - Extince - Te Lauw
YouTube - Extince - Te Lauw
* denotes required fields.