MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Inderdaad!

Lukas doet verslag vanaf Primavera:

Lukas schreef:
Daarna had ik even een Oath-momentje, want ik vergiste me in het podium waar Public Image Ltd. zou spelen. Toen er een neger het podium op liep en iedereen begon te juichen, begon me gelukkig iets te dagen.

Slowgaze schreef:
Kennen jullie deze nou serieusch niet? YouTube - ‪The Scene - Blauw‬‏
En dat was de grap?

chevy93 schreef:
(quote)
En dat was de grap?

Dat Disney meisje had drie verschillende artiesten in haar naam die alle drie één of meerdere nummer(s) met blue/ blauw in hun naam hebben.

We mogen wel eens wat vriendelijker met elkaar omgaan inplaats van de hele tijd zo bot op elkaar te reageren. We delen een passie! Praat er dan ook gezellig over!

Ja, vuile associale hufters! Praat eens wat vriendelijker!

rock-rick schreef:
(quote)

Dat Disney meisje had drie verschillende artiesten in haar naam die alle drie één of meerdere nummer(s) met blue/ blauw in hun naam hebben.

Eentje maar, toch?

panjoe (moderator)
Selena - Blue by You
Gomez - Blue Moon Rising
The Scene - Blauw

Laten we het maar bij toeval houden.

Oh oke. Dat maakt hem wel leuk ja, maar dat moet je ook maar net weten.

Hij was dan ook erg scherp

Ik denk ook niet dat Slowgaze dat wist.

Hoe kun je dat in godsnaam niet weten?

Zo moeilijk is dat niet.

chevy93 schreef:
(quote)
En dat was de grap?

Nee, jíj bent een handdoek!
Ik bespeur hier de typische rancune van iemand die dankzij een gebrek aan relevante kennis grappen die hij snapt gaat benoemen als "niet sterk" en "flauw", in een poging te maskeren dat hij de grap überhaupt niet snapt. Moet ik hem eens gaan uitleggen voor je?

Dit kom ik net tegen bij de nummer 1 uit de rotatielijst: Bon Iver's Bon Iver, Bon Iver:
Bastiaan Prasath schreef:
Waar heeft iedereen dit album vandaan? Is deze al ergens te beluisteren?
Tha)Sven schreef:
Zou je denken? Van het internet wellicht? Hij is alweer bijna een maand geleden gelekt.

Ja, internet is een wonderlijk iets. Ik vond hem leuk

Tja, dat internet. Dat gaat nog eens heel groot worden...

Hoezo, dat is het volgens mij toch al?

Wat aardige achtergrondinformatie is dat Bastiaan Prasath reviewer is voor Aardschok en gewend is vele cd's ver voor de releasedatum op zijn deurmat te zien vallen. Pindakazen zit als zodanig klaarblijkelijk totaal niet in zijn systeem.

Een Slowgazeje van een jaar en een beetje geleden, bij het live-album van Jack Johnson:

Slowgaze schreef:
Fijne cd hoor. Ik werd door iemand naar huis gebracht en die had deze cd opstaan. Toen we bij mijn huis aangekomen waren, moest ik wakker worden gemaakt.

Kan me dit helemaal voorstellen. JJ moet zo ongeveer de saaiste muziek zijn die er bestaat.

Ik ben beter van Slowgaze gewend denk ik.

Van de Chili Peppers discussiepagina:

Lexcoaster schreef:
Stadium Arcedium is eigenlijk wat mij tot de Peppers aantrok. Ook hun fuck beginperiode begin ik steeds beter te waarderen.

Dat gaat duidelijk over de periode zonder sokken...

Gelukkig dat hij het dan nog had over 'aantrekken'.

Een ouderwetse hiphopfanboy-reactie vandaag bij deze EP:

hahah nee ging mij er alleen om dat jullie nederlanders het een mwa mwa album vinden terwijl er in amerika helemaal lyrisch over word gepraat dat het een te zieke album is en ik schaam me daar persoonlijk voor dat jullie dat zeggen terwijl jullie er geeneens verstand van hebben. dont talk about things you dont know a shit about and the worst thing is that the subject we are talking about is rap!! 1 of the most important and happiest thing in our lives and yall people dont know shit about it:(:(:'(:'(:'( go listen to rock you idiots

Dan had je zijn eerste reactie, die inmiddels verwijderd is, moeten lezen...

Ik was te laat idd . Wat stond daar dan ongeveer in?

Stijn_Slayer
Ik krijg spontaan zin om daar dat album helemaal af te kraken zodat hij nog een keer zo'n leuk berichtje gaat schrijven.

Maar laat ik de crew niet met onnodig opschoonwerk opzadelen.

jasper1991 schreef:
Ik ben beter van Slowgaze gewend denk ik.

Ik ook. Nochtans had ie gelijk wat betreft Jack Johnson. Hij is volgens mij niet helemaal gek, die Slowgaze.

MJ_DA_MAN schreef:
Ik was te laat idd . Wat stond daar dan ongeveer in?

'WHAHAHAHAHAH leer Engels jullie snappen er niks van Eminem rapt te snel voor jullie ik schaam me voor jullie WHAHAHAAHAH' met een paar Engelse quotes die nauwelijks relatie met de muziek hadden vat het wel goed samen... Dat bericht was nog 2x zo lang als die jij nu post Echt grappig

De leukste troller sinds tijden, me dunkt

niels94 schreef:
Ga jij nog vragen beantwoorden waar 'Eefje de Visser' niet in voorkomt?

Ik vind dit grappig omdat ik je naam zag staan bij 'vraag van de dag' en dacht 'vast iets met Eefje de Visser'... en ja hoor, het was nog zo ook

Hoe zegt men dat? It's funny cause it's true?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:18 uur

geplaatst: vandaag om 00:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.