MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
We hebben al een 'just a joke'.

Maar ik ben het wel met je eens. TJN is wel een user die er een aparte insteek op nahoudt. Hij hield ook eens hele betogen dat er geen copyright op muziek mocht liggen, omdat muziek in principe van iedereen was en dus altijd gratis beschikbaar zou moeten zijn. Net als lucht, zeg maar.

Ja ik heb mij ook even moeten inhouden, maar je hebt gelijk, de tijd niet waard mensen met zo'n mening.

TJN is in ieder geval vermakelijk.

jasper1991 schreef:
TJN is in ieder geval vermakelijk.

Zou bijna willen vragen: jij vindt muggen in je slaapkamer leuk?
Herinner me een discussie met hem over downloaden (zijn standpunt was gebaseerd op een Canadese documentaire - Rip! A Remix Manifesto (oa over Girl Talk); het was een intelluele mankelende visie in zijn eigen taal vervat. 'k zou niet graag zijn leraar NL zijn - maar daar ben ik ook niet voor opgeleid

Tja, hij heeft een hele eigen mening waar hij voor geen goud van afwijkt en is niet bang andere mensen te beledigen. Er is geen echt goede discussie met hem te houden naar mijn mening.

En TJN antwoordt ook helemaal niet op Rop z'n vraag of ie hem mag aaien. Zonde.

Stijn_Slayer
Ik ben daar snel verdwenen. Ik kon er niet veel mee, en die hele discussie lijkt inmiddels nergens meer op. Ik steun Mjuman in deze.

herman schreef:
We hebben al een 'just a joke'.

Maar daar zijn de grappen veel minder leuk.

The Scientist schreef:
dat hele topic is 1 lachwekkende MM-quote aan het worden... misschien het hernoemen in 'just a joke'

Compleet verplaatsen naar Just a joke topic , echt grappig

TJN schreef:
(quote)

NWO?.. gaat ver.. Bilderberg groep..? .. wie zal het zeggen, één ding is zeker, het leven, de samenleving.. en hoe ver gaat dat?.. is heel complex. Alles waar we mee zijn opgegroeid en alles wat we in ons leven hebben gehoord, gezien, geproefd en gevoelt.. zijn de ideeën van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander.. en die had het weer van een ander..

ik wil zeggen .. er is hier niets, waar niet, velen generaties lang, over nagedacht is, geëxperimenteerd en hierop aangepast.. over nagedacht, geëxperimenteerd en hierop aangepast.. over nagedacht, geëxperimenteerd en hierop aangepast.. over nagedacht, geëxperimenteerd en hierop aangepast.. over nagedacht, geëxperimenteerd en hierop aangepast.. over nagedacht, geëxperimenteerd en hierop aangepast.. over nagedacht, geëxperimenteerd en hierop aangepast.. over nagedacht, geëxperimenteerd en hierop aangepast.. over nagedacht, geëxperimenteerd en hierop aangepast.. over nagedacht, geëxperimenteerd en hierop aangepast.. over nagedacht, geëxperimenteerd en hierop aangepast.. over nagedacht, geëxperimenteerd en hierop aangepast.. over nagedacht, geëxperimenteerd en hierop aangepast.. over nagedacht, geëxperimenteerd en hierop aangepast..

en nu zij we in het nu.. en zien we de wereld.. en wat zien we?

.. De wereld zoals we denken dat ie is.

Toch zeker wel.

Hij haalt de woorden uit m'n mond.

Stijn_Slayer
Ik wou 'm ook al plaatsen. Hij heeft 'm zelf al weer weggehaald zie ik, haha.

Het is maar goed dat ik niet in die discussie gestapt ben.

Op zich is wat hij zegt niet eens zo raar. Alleen had dit bericht wel 50x korter gekund

NWO? Wat is dat? Niggaz With Odol?
Afijn, Rops reactie op TJN blijf ik geweldig vinden:
Rhythm & Poetry schreef:
Mijn god, waar hebben ze jou vandaan gehaald? Mag ik je aaien?

Slowgaze schreef:

New World Order

http://www.nwo.nl/ ?
De Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO)

niels94 schreef:
(quote)

New World Order

Was dat niet van dat showworstelen, met Hulk Hogan en Randy Savage enzo?

Bijna poëzie.

Om er nog maar eens eentje te quoten:

TJN schreef:
Nee.. maar .. de huidige programma's op TV, met name de commerciële zenders.. is dat kunst? Of is dat om de massa in te laten slapen en slapende te houden? ..
hoi123 schreef:
Laat me raden.. Nieuwe wereldorde?
reactie van TJN schreef:
N

Ik blijf hem vermakelijk vinden.

pqt
Slowgaze schreef:

ClassicRocker
Had TJN zichzelf niet beter TNJ (The New Jesus) kunnen dopen? Misschien dat een crewlid TJN even kan omdopen?

Hoe dan ook, voor mij blijft Piet Piraat de enige échte messias.

Jij loopt dus al achter een valse profeet aan...

TJN is offline. Wat jammer, ik mis hem nu al

dix
Bij Come on Over van Shania Twain vrij vertaald : Shania Twain, kom er maar overheen

Kingsnake schreef:
Zij was de vrouw van de man die een heel bekend producer is (oa Def Leppard en Bryan Adams).
Ben even zijn naam kwijt. Maar dat verklaart wel haar enorme succes. De weg naar roem was al geplaveid.

unexpected_faith schreef:
Are u kidding me??? Echt dikke onzin...heb je ooit haar live concerten op dvd gezien? Dan piep je wel anders! Shania is zeeeeer getalenteerd, een echte entertainer en ze komt heel leuk en echt over!!

En die Robert nog wat.. is een zak want die is vreemdgegaan met haar vriendin....

Moest wel even lachen om de laatste regel ... we hebben hier duidelijk met een echte fan te maken

Yann Samsa

Slowgaze laat van zich horen in Het Grote Games Topic:

Nidorino kan op level 50 double-kick leren, maar zo sterk is die volgens mij niet, op Yellow krijgt ie hem al op 12. Op 41 (46 in Yellow) leert ie Horn Drill, da's best wel een sterke aanval. Fury Attack op 32/36. Als je Nidorino dan al laat evolueren leert ie dat niet meer.
Als tm's kun je hem eventueel mega punch en kick leren, bubblebeam en horn drill ook.

Welbeschouwd is het niet grappig, maar waar ik om moet glimlachen is dat er mensen zijn die er openlijk voor uit durven te komen dat ze zoveel weten over zo'n onderwerp...

Dat zoekt hij gewoon even snel op, op Bulbapedia.

En daarbij, wat is daar mis mee? Iedereen van zijn leeftijd heeft dat spel zo ontzettend veel gespeeld...

jasper1991 schreef:

Dat zoekt hij gewoon even snel op, op Bulbapedia.

Wie zal het zeggen ?
Met iemand die Mega Man als avatar heeft, weet je het nooit...

Gast
geplaatst: vandaag om 13:20 uur

geplaatst: vandaag om 13:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.