De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2011, 23:31 uur

Op dat soort momenten ben ik erg jaloers, bij Metalalbums komen dit soort gasten niet voor.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 00:05 uur
Daar vergis je je in, ook bij de metal-albums kom je soms wel opmerkelijke berichten tegen:
metalforever78 schreef:
goed album van dit jmmrgenoeg nog maar 8 tal RIP Paul grey.
maare ffkes over deze schijf.
het enige min punt is wait an bleed. omdat het veel te vocal based is, en muziek maak je met instrumenten en niet met je mond. vandaar. Je mag het er niet me eens zijn of wel your call. voor de rest gwn vette shit
goed album van dit jmmrgenoeg nog maar 8 tal RIP Paul grey.
maare ffkes over deze schijf.
het enige min punt is wait an bleed. omdat het veel te vocal based is, en muziek maak je met instrumenten en niet met je mond. vandaar. Je mag het er niet me eens zijn of wel your call. voor de rest gwn vette shit
0
geplaatst: 7 juni 2011, 06:36 uur
Ik voel vreugde vanwege het feit dat je zelf nog mag bepalen of je het ermee eens bent of niet.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 09:18 uur
Ik hoop toch niet dat die 78 voor het geboortejaar van de betreffende user staat 

0
geplaatst: 7 juni 2011, 09:52 uur
Een quick scan leert dat er niet 77 users voor hem zichzelf metalforever noemen dus ik vrees het ergste.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 09:55 uur
Deze blijft ook schitterend bij ConninLynguists - Oneirology:
Ook gewoon een volwassen man (1971). De discussie die volgt is ook het lezen waard!
TJN schreef:
Rap...pff...vermoeiend. Ik irriteer me al bij de eerste tonen, het is of ik deze plaat eerder gehoord heb, een jaar of tig geleden, al die rap klinkt voor mij hetzelfde, het is eentonig, eenzijdig.. een dood spoor wat mij betreft. Verzin eens iets anders denk ik iedere keer, steeds maar weer, elke keer, moet het rijmen, het mag niet slijmen, ander ben je niet cool, eerder een fool, het wordt ook niet beter, voor mij klinkt het als een dodelijk saaie dropveterrrrrrr..
Rap...pff...vermoeiend. Ik irriteer me al bij de eerste tonen, het is of ik deze plaat eerder gehoord heb, een jaar of tig geleden, al die rap klinkt voor mij hetzelfde, het is eentonig, eenzijdig.. een dood spoor wat mij betreft. Verzin eens iets anders denk ik iedere keer, steeds maar weer, elke keer, moet het rijmen, het mag niet slijmen, ander ben je niet cool, eerder een fool, het wordt ook niet beter, voor mij klinkt het als een dodelijk saaie dropveterrrrrrr..
Ook gewoon een volwassen man (1971). De discussie die volgt is ook het lezen waard!

0
geplaatst: 7 juni 2011, 10:01 uur
Hé, aan die discussie heb ik ook nog (zij het voor een zeer bescheiden aandeel) deelgenomen! 
Memorabel, inderdaad.

Memorabel, inderdaad.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 juni 2011, 10:04 uur
Heh heh dat rijmpje laat me iedere keer lachen. Een
-lach, welteverstaan.
-lach, welteverstaan.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 10:11 uur
Een leuke reactie van Rhythm & Poetry.
Het valt me overigens op dat de meeste mensen die zulke reacties plaatsen niet eens goede Nederlandse zinnen kunnen vormen.
Rhythm & Poetry schreef:
Mijn god, waar hebben ze jou vandaan gehaald? Mag ik je aaien?
Mijn god, waar hebben ze jou vandaan gehaald? Mag ik je aaien?
Het valt me overigens op dat de meeste mensen die zulke reacties plaatsen niet eens goede Nederlandse zinnen kunnen vormen.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 10:21 uur
jasper1991 schreef:

Op dat soort momenten ben ik erg jaloers, bij Metalalbums komen dit soort gasten niet voor.
(quote)

Nee, metalalbums verdienen af en toe een andere manier van recenseren.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 10:45 uur
Dweezle 
De moeilijkst leesbare berichten die ooit op de site gepost zijn, wat mij betreft. Kreeg al hoofdpijn als ik naar zijn teksten keek.

De moeilijkst leesbare berichten die ooit op de site gepost zijn, wat mij betreft. Kreeg al hoofdpijn als ik naar zijn teksten keek.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 10:50 uur
rock-rick schreef:
(quote)
Ik kan dat toch wel Ome Rick?

0
geplaatst: 7 juni 2011, 10:51 uur
0
geplaatst: 7 juni 2011, 11:06 uur
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)
Haha, ik had het niet over jou, maar degene op wie je reageerde
. Jij schrijft hartstikke goede stukjes
.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 11:44 uur
herman schreef:
Dweezle
Ik kreeg echt een WTF'je toen ik zojuist een van zijn berichten las.Dweezle

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 juni 2011, 11:53 uur
Die Dweezle ja... Niemand snapte ooit iets van wat hij schreef.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 13:06 uur
Zijn teksten leken altijd op een Nederlandse Google Translate-vertaling van Thaïs met af en toe een willekeurig woord op een willekeurige plaats geplakt.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 13:12 uur
Hij gebruikte wel vaak woorden die niet veel gebruikt worden, maar zijn stijl vroeg wel veel van de lezer.
Oftewel: vaak geen touw aan vast te knopen.
Oftewel: vaak geen touw aan vast te knopen.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 13:22 uur
0
Gallow
geplaatst: 7 juni 2011, 13:37 uur
Ik begon al te denken dat het aan mij lag... Als ik op die link van Freitzen klik in firefox zie ik geen enkel bericht staan maar in opera en explorer wel. Vreemd.
0
geplaatst: 7 juni 2011, 14:59 uur
Die vent is een genie 
Je moet hem helemaal doorlezen, ik ga stuk

Je moet hem helemaal doorlezen, ik ga stuk

0
geplaatst: 7 juni 2011, 15:11 uur
Vooral deze lijn vind ik geniaal:

Ook de spindrift van een drummer als:snowy shaw die aan doet als een reus maar uiteindelijk kleiner is is heerlijk irritant en maakt korte metten met je.

* denotes required fields.