De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juli 2011, 13:56 uur
MC Robhef doet verslag van een meerdaags festival in, jawel, Duitsland:
Rhythm & Poetry schreef:
De tent van Femke stond al. De tent van Inge en Leslie ook. Ze hadden een mooi plekje uitgekozen. Niet te ver van alles. Helaas wel in de buurt van Duitsers. Een beginnersfout. Het is ze vergeven.
De tent van Femke stond al. De tent van Inge en Leslie ook. Ze hadden een mooi plekje uitgekozen. Niet te ver van alles. Helaas wel in de buurt van Duitsers. Een beginnersfout. Het is ze vergeven.
0
geplaatst: 13 juli 2011, 15:18 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Er is namelijk afgesproken dat een vierde goon, een skere goon, in Deventer wacht met een Sander. Het is een tent. Zo’n tent die je in de lucht gooit en dat je hem dan alsnog in elkaar moet zetten.
Er is namelijk afgesproken dat een vierde goon, een skere goon, in Deventer wacht met een Sander. Het is een tent. Zo’n tent die je in de lucht gooit en dat je hem dan alsnog in elkaar moet zetten.
Ik moest echt hardop lachen om die laatste zin

0
Misterfool
geplaatst: 13 juli 2011, 18:00 uur
Die laatste zin zou inderdaad zo uit een boek van W.F hermans kunnen komen.
0
geplaatst: 15 juli 2011, 11:55 uur
Er is weinig consensus over de schoonheid van de hoes van Remain in Light, maar dat levert wel een vermakelijke post op:
Blue88 schreef:
Ik heb een extra exemplaar gekocht. Eentje om in te lijsten; eentje om af te spelen.
Toen ik met deze aan kwam zetten thuis, vroeg de vriendin:
" Deze had je toch al? "
" Ik ben hem kwijtgeraakt."
" Hij hangt aan de muur."
" Oh, verrek."
Ik ben een slechte leugenaar.
Ik heb een extra exemplaar gekocht. Eentje om in te lijsten; eentje om af te spelen.
Toen ik met deze aan kwam zetten thuis, vroeg de vriendin:
" Deze had je toch al? "
" Oh, verrek."
Ik ben een slechte leugenaar.
0
geplaatst: 15 juli 2011, 12:10 uur
Had 'em ook gelezen. Duidelijk dat vriendin niet hier op de site komt; die had zich ongetwijfeld zorgen gemaakt over: "vroeg de vriendin" - en dat wellicht als verlies van intimiteit geduid 

0
geplaatst: 15 juli 2011, 12:24 uur
Echt geweldig ja 

0
geplaatst: 15 juli 2011, 12:47 uur
Mjuman schreef:
Had 'em ook gelezen. Duidelijk dat vriendin niet hier op de site komt; die had zich ongetwijfeld zorgen gemaakt over: "vroeg de vriendin" - en dat wellicht als verlies van intimiteit geduid
Dat is nog niet zo erg, na het trouwen wordt het "De vrouw, of erger ons vrouw"
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 juli 2011, 12:58 uur
GrafGantz schreef:
Dat laatste zeker alleen bij partnerruil?
Dat laatste zeker alleen bij partnerruil?
En beneden de grote rivieren... o wacht, dat is ongeveer hetzelfde.
0
geplaatst: 15 juli 2011, 13:29 uur
Rudi S schreef:
Of op zijn Brabants: ''die van ons''.(quote)
Dat is nog niet zo erg, na het trouwen wordt het "De vrouw, of erger ons vrouw"
0
Misterfool
geplaatst: 21 juli 2011, 10:23 uur
Bij Charles Mingus - The Black Saint and the Sinner Lady (1963)
Karl schreef:
Wat een plaat is dit; alsof je veertig minuten lang naar seks zit te luisteren - nee, meer nog: seks hebt met de plaat, en de orgasmes vliegen je werkelijk om de oren. Dat smaakt naar meer.
Wat een plaat is dit; alsof je veertig minuten lang naar seks zit te luisteren - nee, meer nog: seks hebt met de plaat, en de orgasmes vliegen je werkelijk om de oren. Dat smaakt naar meer.
Rhythm & Poetry schreef:
Overigens is seks hebben met de plaat geen aanrader. Ik probeerde het, maar het viel tegen en de plaat belt niet eens meer terug.
Overigens is seks hebben met de plaat geen aanrader. Ik probeerde het, maar het viel tegen en de plaat belt niet eens meer terug.
0
geplaatst: 21 juli 2011, 10:43 uur
Het gaatje in de plaat lijkt me ook aan de kleine kant. Zeker voor Rob.
0
geplaatst: 21 juli 2011, 11:21 uur
De levensschool va MuMe brengt iedere dag weer nieuwe openbaringen en verrassingen. Het is natuurlijk leuk om ook hier de dichotomie des levens terug te vinden: die van de theoretici (zij die erover lullen) en de practici (zij die het bedrijven); uiteraard: sex.
Blaffende honden bijten niet, en mannen die ...
Blaffende honden bijten niet, en mannen die ...

0
geplaatst: 21 juli 2011, 11:23 uur
0
geplaatst: 21 juli 2011, 12:25 uur
Bij Hot August Night
Bravejester schreef:
En kort geleden dit album nog eens gebruikt om een HIM fan te laten horen waar dat nummertje Solitary Man toch vandaan komt......
En kort geleden dit album nog eens gebruikt om een HIM fan te laten horen waar dat nummertje Solitary Man toch vandaan komt......
0
geplaatst: 21 juli 2011, 14:30 uur
Lukas schreef:
Gelukkig maar dat mijn Hank (laatst nog op een overheidsformulier in moeten vullen, ze vroegen naar "geslachtsnaam") precies in een 7" kan, die met die gaten waar je een adapter in hóórt te steken. Overigens, wat weet jij precies van de penisgrote van Rop?
En die quote die PartyMarty is verre van grappig.
Overigens, als ik er zo over nadenk, ga ik in het vervolg bij geslachtsnaam gewoon The Black Saint invullen. Of mogen bijnamen niet?
0
geplaatst: 26 juli 2011, 16:55 uur
Link
Er een vraagteken bij bedenken is ook moeilijk.
remcodulac schreef:
Nou, vooruit: 9-1
(mij is het om het even)
Nou, vooruit: 9-1
(mij is het om het even)
thelion schreef:
Allebij even goed of even slecht
Allebij even goed of even slecht
remcodulac schreef:
Inderdaad.
Inderdaad.
Er een vraagteken bij bedenken is ook moeilijk.
0
geplaatst: 26 juli 2011, 17:18 uur
Slowgaze schreef:
Gelukkig maar dat mijn Hank (laatst nog op een overheidsformulier in moeten vullen, ze vroegen naar "geslachtsnaam") precies in een 7" kan, die met die gaten waar je een adapter in hóórt te steken. Overigens, wat weet jij precies van de penisgrote van Rop?
Overigens, als ik er zo over nadenk, ga ik in het vervolg bij geslachtsnaam gewoon The Black Saint invullen. Of mogen bijnamen niet?
(quote)
ok
0
geplaatst: 30 juli 2011, 12:08 uur
nseQ schreef:
Vandaag (pas) ontdekt,
wow! Meteen verkocht!
Vandaag (pas) ontdekt,
wow! Meteen verkocht!
Sven Bersee schreef:
Huh? Als er één ding is dat je kunt doen om dit album oneerlijk te behandelen, dan is dat wel hem na één dag luisteren al verkopen.
Huh? Als er één ding is dat je kunt doen om dit album oneerlijk te behandelen, dan is dat wel hem na één dag luisteren al verkopen.
0
geplaatst: 30 juli 2011, 12:12 uur
Die is een tijdje terug ook al voorbijgekomen in dit topic, maar hij blijft leuk

0
geplaatst: 31 juli 2011, 19:44 uur
Wizard bij Opeth - Ghost Reveries:
Droogheid.
wizard schreef:
In het afgelopen jaar is dit album welgeteld 1 keer uit de kast geweest. Dat was toen ik ging verhuizen.
In het afgelopen jaar is dit album welgeteld 1 keer uit de kast geweest. Dat was toen ik ging verhuizen.
Droogheid.
* denotes required fields.