De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 3 augustus 2011, 23:17 uur
Om dan zelfs het bericht bij het album Koper af te sluiten met
haal je jezelf wel een beetje onderuit.
Foei!
Niet meer doen Rob.
Alsof Ron Brandsteder je een persoonlijke link geeft naar zijn Laat Ze Maar Lachen grappen.
haal je jezelf wel een beetje onderuit.
Foei!
Niet meer doen Rob.
Alsof Ron Brandsteder je een persoonlijke link geeft naar zijn Laat Ze Maar Lachen grappen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 augustus 2011, 23:38 uur
''Kontenkruiper Jack van Gelder zal er ondanks het slechte weer prachtig bruin uitzien.''

Ik zou haast Twitter aanmaken om R&P te volgen.

0
geplaatst: 4 augustus 2011, 10:27 uur
Stijn_Slayer schreef:
''Kontenkruiper Jack van Gelder zal er ondanks het slechte weer prachtig bruin uitzien.''

Ik zou maar geen haast maken. Het is een soort Praethuys (Fabeltjeskrant) maar dan voor mensen die zichzelf belangrijk vinden en daar graag kond van doen. Je mag het ook een babbeldoos voor smartfoon-gebruikers noemen.
Overigens heeft diezelfde R&P geen tweet verstuurd om zijn nierstenen te koop aan te bieden; ik kon nog wel een paar stenen gebruiken om -met dit weer - de barbecue af te metselen.
0
geplaatst: 4 augustus 2011, 10:42 uur
Een discussie bij dit album: Opeth - Heritage
En even verderop in de discussie:
Tsja, dan moeten hiphoppers zich maar niet met metal gaan bemoeien
Rhythm & Poetry schreef:
Heritage? Het is meer herrietage.
Heritage? Het is meer herrietage.
Don Cappuccino schreef:
Eerst het album horen, Rop. Dan pas je oordeel geven.
Eerst het album horen, Rop. Dan pas je oordeel geven.
Rhythm & Poetry schreef:
Ja sorry, ik wilde die meesterlijk hilarische grap al zolang maken, ik kon het gewoon niet laten.
Ja sorry, ik wilde die meesterlijk hilarische grap al zolang maken, ik kon het gewoon niet laten.
En even verderop in de discussie:
ozwald schreef:
je avatar heeft trouwens veel weg van een eikel. bedoel ik verder niks mee, maar ik moest die meesterlijk hilarische opmerking even maken.
je avatar heeft trouwens veel weg van een eikel. bedoel ik verder niks mee, maar ik moest die meesterlijk hilarische opmerking even maken.
Tsja, dan moeten hiphoppers zich maar niet met metal gaan bemoeien

0
geplaatst: 4 augustus 2011, 10:46 uur
Van rijmelaars (hiphoppers) zou je overigens een wat vindingrijker en meer toegesneden taalgebruik mogen verwachten. Taal is immers hun tool, toch

0
geplaatst: 4 augustus 2011, 12:11 uur
Een verse, en niet eentje van Rop die op Slowgaze lijkt, al beweert ie dat het andersom is.
Het is een inkoppertje, maar daarom is ie niet minder leuk:
Het is een inkoppertje, maar daarom is ie niet minder leuk:
jassn schreef:
Vraag v.d. dag: Als je door de tijd kon reizen, naar welke tijd zou je dan terug-/vooruitgaan?
3 september ( zijn mijn herexamens gedaan)
Vraag v.d. dag: Als je door de tijd kon reizen, naar welke tijd zou je dan terug-/vooruitgaan?
3 september ( zijn mijn herexamens gedaan)
Rudi S schreef:
Misschien kun je ook nog terug naar je examens en ze dan goed maken.
Misschien kun je ook nog terug naar je examens en ze dan goed maken.
0
geplaatst: 4 augustus 2011, 12:36 uur
Oh, ik draag graag mijn (nier)steentje bij - blijft goed voor m'n buikgevoel (gut feeling)

0
geplaatst: 4 augustus 2011, 13:36 uur
Nierstenen hebben niks op mij. Galstenen made it sneeuw on this ho'.
0
geplaatst: 4 augustus 2011, 18:38 uur
Ferre houdt niet van spelfouten (en ik trouwens ook niet):
Timo-otje schreef:
Nou , we laten ons dan maar verassen he Ferre Clabau. Wat zou die dan doen ?
Nou , we laten ons dan maar verassen he Ferre Clabau. Wat zou die dan doen ?
Ferre Clabau schreef:
Oh, ik wil later ook niet in zo'n kist onder de grond liggen; maar om ons daarom nu gezamenlijk te laten verassen lijkt me iets te 'fanatiek'...
Oh, ik wil later ook niet in zo'n kist onder de grond liggen; maar om ons daarom nu gezamenlijk te laten verassen lijkt me iets te 'fanatiek'...
0
geplaatst: 4 augustus 2011, 19:57 uur
Ik heb ooit eens een engelse tekst na moeten kijken waarin iemand beweerde dat ie 'cremated' was.. die had verast in een woordenboek opgezocht 

0
Yann Samsa
geplaatst: 4 augustus 2011, 20:08 uur
Tha. Die Engels-Nederlands vertaalfouten zijn geniaal. Letterlijke vertalingen bijvoorbeeld, altijd geinig: "We are all on the same boat" (dixit H. Van Rompuy).
Het kan ook iets meer beschamend zijn, zo kende ik een boer die zich bij een Engelse uitwisselingsstudent als volg voorstelde: "I'm a farmer, and I 'fock' horses".

Het kan ook iets meer beschamend zijn, zo kende ik een boer die zich bij een Engelse uitwisselingsstudent als volg voorstelde: "I'm a farmer, and I 'fock' horses".

0
geplaatst: 4 augustus 2011, 20:13 uur
Ferre Clabau schreef:
Dat moet wel een van de oudste grappen zijn die ik ken...
0
Yann Samsa
geplaatst: 4 augustus 2011, 20:38 uur
Haha, dus toch een gekende
Thuis zo'n boekje liggen met duizenden in die trant. Altijd geestig.
Thuis zo'n boekje liggen met duizenden in die trant. Altijd geestig.
0
geplaatst: 4 augustus 2011, 20:39 uur
Ferre Clabau schreef:
Love Is a Wonderful Colour Het kan ook iets meer beschamend zijn, zo kende ik een boer die zich bij een Engelse uitwisselingsstudent als volg voorstelde: "I'm a farmer, and I 'fock' horses".
Love Is a Wonderful Colour Het kan ook iets meer beschamend zijn, zo kende ik een boer die zich bij een Engelse uitwisselingsstudent als volg voorstelde: "I'm a farmer, and I 'fock' horses".
Tja, dit als een persoonlijk ervaringsfeit opdissen zorgt ervoor dat ik straks met een gerust hart kan gaan slapen: mocht de wereld vergaan, kan ik met een gerust hart naar België gaan; daar gebeurt alles zeker 30 jaar later - zo oud is deze vermelding.
En a propos versprekingen: in we hadden in 1996 een afsluitende borrel met het internationale project-team in een kroeg, waarin een grote potkachel stond - normaal was ie uit. Nu lagen er jassen overheen en onze secretaresse ging nietsvermoedend erop zitten. Na een klein kwartier was het blijkbaar écht warm geworden en ze sprong op en zei: "Ouch I burned my - achterwerk, bips, billen; afijn vind maar een goed liefst Engels equivalent, maar zij zei - kont." De Engelsen in het gezelschap reageerden uiterst geschokt.
0
geplaatst: 4 augustus 2011, 20:51 uur
Haha. 
Nog een ervaringsfeit dan maar:
Ik heb wel eens gehoord dat een ex-2de kamerlid van de SP op bezoek was in Engeland en zijn naam (Tiny Kox) op zijn Engels uitsprak...

Nog een ervaringsfeit dan maar:
Ik heb wel eens gehoord dat een ex-2de kamerlid van de SP op bezoek was in Engeland en zijn naam (Tiny Kox) op zijn Engels uitsprak...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 augustus 2011, 20:55 uur
herman schreef:
Gelukkig was Wim Kok nog van de generatie die dingen niet op zijn Engels kon uitspreken.
* denotes required fields.